Gå til innhold

Hvem er vi som er fødeklare her? Hva skjer med dere?


Merethe ♂ ♀ ♂ ♀

Anbefalte innlegg

Da er jeg i gang :) fire cm og rier og mulig vannavgang :) woohoo AU :(

 

Wow! Spennende! Lykke, lykke til!!  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

08.13 kom nydelige pluggen vår til verden :) fødselshistorie kommer senere :) no skal jeg sove og nyte premien min ♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

08.13 kom nydelige pluggen vår til verden :) fødselshistorie kommer senere :) no skal jeg sove og nyte premien min ♥

Gratulerer så mye!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

08.13 kom nydelige pluggen vår til verden :) fødselshistorie kommer senere :) no skal jeg sove og nyte premien min ♥

Gratulerer så mye :)

Kjenner at jeg blir veldig utålmodig nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

08.13 kom nydelige pluggen vår til verden :) fødselshistorie kommer senere :) no skal jeg sove og nyte premien min ♥

 

Gratulerer så mye!

 

Begynner å bli utålmodig selv. Uke 40 idag, tre dager til termin, men blir vel overtid. Men nå er jeg sliten og lei, må finne litt ekstra motivasjon til å holde ut den siste tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

08.13 kom nydelige pluggen vår til verden :) fødselshistorie kommer senere :) no skal jeg sove og nyte premien min ♥

Gratulerer så mye!! :D

 

Var på vekstkontroll idag og lille ble målt til ca 3800 gram en uke (nesten) før termin. Hadde 2 cm åpning og var nesten, nesten utflatet. Ble strippet og håper det har effekt!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min skal være 3800 gram ved fødselen i følge legen. Jeg synes din var stor :D

Håper at stripping vil virke like bra for deg som de andre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes jeg og! :P Særlig hvis jeg blir nødt til å gå 12 dager over i tillegg... DA blir han stor da :P Hjelpe dåsa mi.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillebror kom ut 20.15 på tirsdag etter 2 modningspiller. En rask, smertefull og intens fødsel. Over på under 3 timer, og baby ute i løpet av 3 min med pressrier.

Deilig at alt er over, nå er det amming og lettere ubehag ved toalettbesøk som står i fokus :-P

I morgen reiser vi hjem fra barselhotellet, det blir veldig spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle dere som har født!:) håper jeg kan skrive det samme snart. 11 dager igjen og er rimelig klar for å bli ferdig. :) Grugleder meg til fødsel,men må jo igjennom det uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, hvorfor tror du at du vil gå 12 dager på overtid?

Hehe, bare fordi han ikke har kommet ut enda egentlig :P Skikkelig optimist ;)

 

Men nå har jeg kynnere/rier/et-eller-annet-vondter som har blitt sterkere utover kvelden, så kanskje, kanskje jeg ikke går over? Men de er ikke regelmessige da.. Varierer mellom 8 og 10 min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som har født :) håper å komme etter snart, 2 dager igjen til termin og nå begynner vondtene å ta seg opp, uregelmessige rier, men håper det tar seg opp i løpet av natta :)

 

Lykke til alle sammen! :wub: snart har vi de i armene våre :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig det skjer noe i natt her. Fire dager over nå, ikke noe særlig.

Krysser fingre for deg og håper at du starter dagen imorgen med en baby i armene. Jeg er i uke 38+5 og er så utålmodig, så skjønner godt hvordan du har det.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til dere som har født! Håper det skjer noe mer med dere andre utålmodige også. Her sitter jeg søvnløs med urolige ben fra helvete og en blære som ikke holder mer enn fem minutter av gangen... 38 uker, så jeg må nok vente litt til!  :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en hektisk dag i går med to vennepar og middag med 5 unger her hjemme.. Og akkurat før vi sku gå å legge oss i går begynte litt "rare" kynnere.. Tenkte bare, hvis fødselen begynner i natt dør eg for eg var så trøtt.... Og lite søvn har det blitt.. Hatt vonde tak nederst i mage og magen har så og si vært hard i hele natt så vært vanskelig å ta noe tid.. Kjenner eg egentlig ikke e helt klar! E jo bare 37+2 så lillegutt kan godt vokse en liten uke til..

 

Sov noen timer og våknet til samme vonde takene i magen nå i 5 tida.. Måtte da plutselig på do og hadde litt diaré aktig avføring.. Noe som minner mistenkelig mye om førstemann.. Så nå er det bare å vente å se om det tar seg opp eller om kanskje litt magevondt har lurt meg i natt...

 

Fikk hvertfall litt panikk siden eg ikke har pakket fødebag engang! Og eg liker å ha kontroll, så kem som leiter frem kamera og klær nå halv 6 om morgen, jo meg ;) hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Anette1987 :-)

 

Her skjedde inventing i natt heller, så da blir det nok en dag i sola. Føles litt rart å være bitter for akkurat det siden vi har hatt så mye drittvær :-/ :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har litt murring enda men var nok bare magevondt.. For har liksom ikke blitt verre! Men det er egentlig helt greit! Så lenge eg slipper å gå 3 uker til :P

 

Skjønner godt at det føles bittert ut for deg, en har jo bare lyst å bli ferdig når en har komt så langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt du er bitter jeg Yogajente! Overtid er noe jeg virkelig ikke ønsker meg..

 

Merethe: Uff da! Føles urolige ben som om bena har "sovnet"?

 

Anette: Hehe, der var jeg og for et par uker siden! Fikk plutselig masse tegn på at noe bar i gjære og jeg bare "nei, er ikke helt klar enda!!" Men tro meg, Den følelsen har gått over nå :P

 

Ellers førte ikke gårsdagens stripping til fødsel, men derimot modningsrier (håper jeg) som varte i 8 timer!! De var ikke uoverkommelig vonde og jeg har fått sovet noen timer i natt, og våknet til mer blod i trusen (sorry detaljer) så håpet er ikke ute! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Ja tror nok søndagskveld når bagen står klar og eg har fått dullet masse meg 2 åringen så e eg nok klar allikevel... Men kommer sikkert ikke til å skje noe på leeeeenge enda! Bare håper det ikke blir sånn hver natt frem til fødsel.. For det var ganske vondt i perioder..

 

Spennende å se om det blir fødsel i løpet av helgen då Nurk er velkommen også håper eg virkelig at du yogajente får bli ferdig snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...