Gå til innhold

Over på prøverør


Mammadrømmen

Anbefalte innlegg

 

Prøver92! Hvordan gikk det i dag?😊💜

Det gikk greit :-) eggene driver jo å modnes, men nå ser det bare ut som det blir 3-4 egg. Men jeg skal gå på sprøyter til og med mandag så legen trodde det kom til å bli flere egg innen uthentingen. Uthentingen er på onsdag og innsett på fredag :-) jeg fryktet det ikke ville bli noen egg så jeh er forsåvidt fornøyd 😃 jeg tar hver lille positiv ting med glede og føler jeg stadig beveger meg nærmere målet 💜💗 hvordan gikk det med deg? :-)

Så bra! Det er så viktig at man tar tak i og tviholder i det positive i denne prosessen!💜

Det gikk bra😊 det ble faktisk 11stk, men tre av de er veldig små, så vet ikke om de kan brukes, det skulle bli avgjort på mandag, da det blir uttak😊

Innsett på onsdag!

Da ligger vi nesten likt i prosessen!💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

Prøver92! Hvordan gikk det i dag?😊💜

Det gikk greit :-) eggene driver jo å modnes, men nå ser det bare ut som det blir 3-4 egg. Men jeg skal gå på sprøyter til og med mandag så legen trodde det kom til å bli flere egg innen uthentingen. Uthentingen er på onsdag og innsett på fredag :-) jeg fryktet det ikke ville bli noen egg så jeh er forsåvidt fornøyd 😃 jeg tar hver lille positiv ting med glede og føler jeg stadig beveger meg nærmere målet 💜💗 hvordan gikk det med deg? :-)
Så bra! Det er så viktig at man tar tak i og tviholder i det positive i denne prosessen!💜

Det gikk bra😊 det ble faktisk 11stk, men tre av de er veldig små, så vet ikke om de kan brukes, det skulle bli avgjort på mandag, da det blir uttak😊

Innsett på onsdag!

Da ligger vi nesten likt i prosessen!💜

Oj, så bra! :-D du må ha masse lykke til på mandag og holde oss oppdatert :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til idag Baremeg1 :-D ❤️

Takk, Prøver91💜

Det gikk bra. De fikk ut 10 egg! De skal utføre 50/50 med ivf og icsi.

Så det blir spennende😊

Hvordan føler du deg? Er du spent for onsdagen?💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Masse lykke til idag Baremeg1 :-D ❤️

Takk, Prøver91💜

Det gikk bra. De fikk ut 10 egg! De skal utføre 50/50 med ivf og icsi.

Så det blir spennende😊

Hvordan føler du deg? Er du spent for onsdagen?💜

Oj, så bra da! 😀 jeg er spent men gleder meg også 😊 er veldig trøtt for tiden, men har heldigvis ikke noe humørsvingninger og psyken er egentlig bra! Føler meg optimistisk 😀
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Masse lykke til idag Baremeg1 :-D ❤️

Takk, Prøver91💜

Det gikk bra. De fikk ut 10 egg! De skal utføre 50/50 med ivf og icsi.

Så det blir spennende😊

Hvordan føler du deg? Er du spent for onsdagen?💜

Oj, så bra da! 😀 jeg er spent men gleder meg også 😊 er veldig trøtt for tiden, men har heldigvis ikke noe humørsvingninger og psyken er egentlig bra! Føler meg optimistisk 😀
Så bra! Meket jeg ble veldig sliten på sprøytene, så er godt å slutte med det nå😊💜

Nå krysser vi alt som kan krysses ukene fremover!🎉😝

Endret av Baremeg1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

Masse lykke til idag Baremeg1 :-D ❤️

Takk, Prøver91💜

Det gikk bra. De fikk ut 10 egg! De skal utføre 50/50 med ivf og icsi.

Så det blir spennende😊

Hvordan føler du deg? Er du spent for onsdagen?💜

Oj, så bra da! 😀 jeg er spent men gleder meg også 😊 er veldig trøtt for tiden, men har heldigvis ikke noe humørsvingninger og psyken er egentlig bra! Føler meg optimistisk 😀
Så bra! Meket jeg ble veldig sliten på sprøytene, så er godt å slutte med det nå😊💜

Nå krysser vi alt som kan krysses ukene fremover!🎉😝

Ja, så absolutt! :-) er det første forsøket ditt? Jeg tok eggløsningssprøytene nå så nå har jeg satt siste stikk 😝😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Masse lykke til idag Baremeg1 :-D ❤️

Takk, Prøver91💜

Det gikk bra. De fikk ut 10 egg! De skal utføre 50/50 med ivf og icsi.

Så det blir spennende😊

Hvordan føler du deg? Er du spent for onsdagen?💜

Oj, så bra da! 😀 jeg er spent men gleder meg også 😊 er veldig trøtt for tiden, men har heldigvis ikke noe humørsvingninger og psyken er egentlig bra! Føler meg optimistisk 😀
Så bra! Meket jeg ble veldig sliten på sprøytene, så er godt å slutte med det nå😊💜

Nå krysser vi alt som kan krysses ukene fremover!🎉😝

Ja, så absolutt! :-) er det første forsøket ditt? Jeg tok eggløsningssprøytene nå så nå har jeg satt siste stikk 😝😀

Ja, det er første forsøk😊

Så alt er nytt, spennende og skremmende på samme tid😝

Venter på tlf fra Porgrunn... Wæææ!!

Er så spent på hvor mange eller om det i det hele tatt er noen som har blitt befruktet..

I denne prosessen så er det så mange ledd før man kommer til målet.. Så hver avkrysning er fantastisk!😂✌️

Berg og dalbane kan du si!

Men jeg har planer om å sitte med en liten baby i armene i 2016.. Så det er en liten pris å betale! 👊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

Masse lykke til idag Baremeg1 :-D ❤️

Takk, Prøver91💜

Det gikk bra. De fikk ut 10 egg! De skal utføre 50/50 med ivf og icsi.

Så det blir spennende😊

Hvordan føler du deg? Er du spent for onsdagen?💜

Oj, så bra da! 😀 jeg er spent men gleder meg også 😊 er veldig trøtt for tiden, men har heldigvis ikke noe humørsvingninger og psyken er egentlig bra! Føler meg optimistisk 😀
Så bra! Meket jeg ble veldig sliten på sprøytene, så er godt å slutte med det nå😊💜

Nå krysser vi alt som kan krysses ukene fremover!🎉😝

Ja, så absolutt! :-) er det første forsøket ditt? Jeg tok eggløsningssprøytene nå så nå har jeg satt siste stikk 😝😀
Ja, det er første forsøk😊

Så alt er nytt, spennende og skremmende på samme tid😝

Venter på tlf fra Porgrunn... Wæææ!!

Er så spent på hvor mange eller om det i det hele tatt er noen som har blitt befruktet..

I denne prosessen så er det så mange ledd før man kommer til målet.. Så hver avkrysning er fantastisk!😂✌️

Berg og dalbane kan du si!

Men jeg har planer om å sitte med en liten baby i armene i 2016.. Så det er en liten pris å betale! 👊

Så spennende! Første forsøk her også! Ja, jeg håper også 2016 er vårt år 😃 Ja, hver lille positive utvikling føles som en seier så det er bra 😁 men er også ganske nervepirrende og energikrevende 🙈
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

Masse lykke til idag Baremeg1 :-D ❤️

Takk, Prøver91💜

Det gikk bra. De fikk ut 10 egg! De skal utføre 50/50 med ivf og icsi.

Så det blir spennende😊

Hvordan føler du deg? Er du spent for onsdagen?💜

Oj, så bra da! 😀 jeg er spent men gleder meg også 😊 er veldig trøtt for tiden, men har heldigvis ikke noe humørsvingninger og psyken er egentlig bra! Føler meg optimistisk 😀
Så bra! Meket jeg ble veldig sliten på sprøytene, så er godt å slutte med det nå😊💜

Nå krysser vi alt som kan krysses ukene fremover!🎉😝

Ja, så absolutt! :-) er det første forsøket ditt? Jeg tok eggløsningssprøytene nå så nå har jeg satt siste stikk 😝😀
Ja, det er første forsøk😊

Så alt er nytt, spennende og skremmende på samme tid😝

Venter på tlf fra Porgrunn... Wæææ!!

Er så spent på hvor mange eller om det i det hele tatt er noen som har blitt befruktet..

I denne prosessen så er det så mange ledd før man kommer til målet.. Så hver avkrysning er fantastisk!😂✌️

Berg og dalbane kan du si!

Men jeg har planer om å sitte med en liten baby i armene i 2016.. Så det er en liten pris å betale! 👊

Så spennende! Første forsøk her også! Ja, jeg håper også 2016 er vårt år 😃 Ja, hver lille positive utvikling føles som en seier så det er bra 😁 men er også ganske nervepirrende og energikrevende 🙈

 

Ja, ganske nervepirrende!

Fikk vite at det var fire av 10 egg som ble befruktet.. Så nå er jeg livredd for at de ikke skal dele seg riktig til i morgen.. Slitsomt detta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! 😊 alt gikk fint og jeg kjente jo så og si ingenting ☺️ Det ble bare 3 egg, men vi trenger jo bare 1 bra, så da satser vi på at ett av de er topp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! 😊 alt gikk fint og jeg kjente jo så og si ingenting ☺️ Det ble bare 3 egg, men vi trenger jo bare 1 bra, så da satser vi på at ett av de er topp!

Det er bare det ene gullegget vi trenger vettu!

Vi på vei til Porsgrunn nå! Klarer ikke slappe av.. Ikke før jeg kommer dit og vet at et egg har klart seg! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Takk! 😊 alt gikk fint og jeg kjente jo så og si ingenting ☺️ Det ble bare 3 egg, men vi trenger jo bare 1 bra, så da satser vi på at ett av de er topp!

Det er bare det ene gullegget vi trenger vettu!

Vi på vei til Porsgrunn nå! Klarer ikke slappe av.. Ikke før jeg kommer dit og vet at et egg har klart seg! :o

Oj, så spennede! De sier jo at alle gode ting er tre 👍🏻🙈 krysser alt som krysses kan 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du egentlig i en mnd gruppe, Prøver92? Har sett etter deg, men finner deg ikke😝✌️

#stalker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du egentlig i en mnd gruppe, Prøver92? Har sett etter deg, men finner deg ikke😝✌️

#stalker

Nei, hvor er de gruppene? 😁 vi spamer hele tråden her vi to 🙈😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er du egentlig i en mnd gruppe, Prøver92? Har sett etter deg, men finner deg ikke😝✌️

#stalker

Nei, hvor er de gruppene? 😁 vi spamer hele tråden her vi to 🙈😁

Haha!! Ja😝 hvis du går inn på "bli gravid"- "assistert befruktning", så ligger gruppene der, også skal du inn i mai😊

Et embryo inn og et på frys! Så da satser vi på at det på frys blir et søskenforsøk!😊💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Er du egentlig i en mnd gruppe, Prøver92? Har sett etter deg, men finner deg ikke😝✌️

#stalker

Nei, hvor er de gruppene? 😁 vi spamer hele tråden her vi to 🙈😁
Haha!! Ja😝 hvis du går inn på "bli gravid"- "assistert befruktning", så ligger gruppene der, også skal du inn i mai😊

Et embryo inn og et på frys! Så da satser vi på at det på frys blir et søskenforsøk!😊💜

Så bra! 😃 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hørt noe fra sykehuset foreløbig, og der er et "inget nytt er godt nytt" så da satser vi på at eggene er blitt befruktet og at det blir insett i morgen som planlagt 😊👌🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hørt noe fra sykehuset foreløbig, og der er et "inget nytt er godt nytt" så da satser vi på at eggene er blitt befruktet og at det blir insett i morgen som planlagt 😊👌🏼

Så bra!! Ble livredd hver gang jeg hørte telefonen jeg😂

Snakk om nervepirrende situasjon!✌️

Krysser alt!💜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 av 3 egg befruktet! Ytterst sjelden i følge legen :-) og alle var kjempefine! :-) 1 innsatt og 2 på frys! #lettet 😃😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 av 3 egg befruktet! Ytterst sjelden i følge legen :-) og alle var kjempefine! :-) 1 innsatt og 2 på frys! #lettet 😃😃

Så bra! Velkommen i rugeklubben!!😁😁👏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

3 av 3 egg befruktet! Ytterst sjelden i følge legen :-) og alle var kjempefine! :-) 1 innsatt og 2 på frys! #lettet 😃😃

Så bra! Velkommen i rugeklubben!!😁😁👏👏
Takk!! 😃😃👍🏻 Nå er det bare å ta livet med ro og håpe at de små spirene fester seg 😊
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke klinikker har dere gått til å få utredning? I Pilestredet park er det 3 måneders venting :(

12 uker er ganske vanlig ventetid :-) mange andre klinikker har maange mnd:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...