Gå til innhold

Over på prøverør


Mammadrømmen

Anbefalte innlegg

Cilie:

Nemlig! :D Så er ikke bare jeg som stresser med alderen, selvom jeg er ung :P Hehe!

Ikke sant! Skjebnen la virkelig ting tilrette, så dere fikk sønnen, dere var ment til å få :D <3 Enda mer stas når man kan le legen opp i trynet, som sa dere ikke kunne få barn! :D Og nå skal dere få nr 2 til og med! :D Herlig! <3

Som jeg har grublet i helgen og frem til nå!! Jeg går så mye frem og tilbake. Jeg lener litt imot å kjøpre på med Riksen. Føler jeg bare skal la skjebnen lede vei. Har sendt melding tilbake til Riksen idag, så venter på hva de sier. På torsdag skal jeg til legen, så da kan jeg evt ordne en henvisning hvis de må ha det. Også ser jeg hvor skuta ender :) Legger alt i skjebnens hender nå :)

 

Trøndermammasnart:

Enig med Cilie, jammen imponerende at du har lest deg igjennom hele tråden! :D

Ja vi jentene her har vært igjennom mye sammen! Du er hjertelig velkommen til å joine oss :D Vi er her for hverandre og støtter hverandre gjennom alt :) Her kan alt deles, uansett hva det måtte være!

Så morro å være i gang på St.Olavs da! :D Dere har en nervepirrende og spennende prosess foran dere :D Skjønner veldig godt at det er vanskelig å tenke på noe som hest annet :D Er sånn det er å være i denne karusellen :P Da dreier alt seg om testing, hormoner, telle dager osv osv. Virkelig spennende! :D Ikke så rart man tenker så mye på det. Er jo det største man kan oppleve her i livet. Det å få barn. Og ved denne metoden, er man jo med på hele prosessen fra start til slutt, på nært hold :) Bare å glede seg! :D Masse lykke til! Gleder oss til å følge deg, hvis du vil da så klart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ååååå, så bra mammadrømmen!! :) :) satser på at alt går riktig vei og holder fingrene ekstremt krysset :) åååå, så spennende :) men du må uansett ha en lap. før forsøk?? eller kan du starte på forsøk? gleder meg til å høre fortsettelsen :) gikk det bra på visning? fant du noe?

 

var forresten på ul i dag for 2.gang, er 12+6 i dag, og gynekologen min mener bestemt at det er en jente :) men hun kan ikke si det med 100% garanti i og med at det er så tidlig, så må bare vente å se :) må tilbake til henne senere i svangerskapet så hun har gleden av å se den lille lengre ut i voksestadiet - er jo hun som sa det om Hausken og at det forrige legen sa bare var tull, så uten henne hadde vi fortsatt ikke hatt barn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting er bestemt føler jeg :P Lar det stå helt åpent og lar skjebnen lede meg den ene eller andre veien. så får vi se hvordan det hele går :) Tenker at jeg skal prøve å gi det hele en sjanse iallefall :) Hvis Riksen har så lang ventetid som de har sagt, så går det ikke. Tviler på at vi fortsatt bor sammen om 6mnd ;) Men vi får se hvordan det går :) Er det meningen, så blir det vel plutselig et ledig forsøk til oss :) Så blir spennende å se hvordan det blir fremover :)

Om jeg må ha lap eller ikke, er tydeligvis opp til meg. Riksen sa at jeg måtte snakke med gyn om det. Men har ikke vært lett å få tak i henne. Men jeg tenker at jeg dit blanke i hele lap'en. Også får det gå som det går. Hvis det ikke lykkes på Riksen, så skal vil jeg nok vurdere å ta den før evt danmark. Hvis jeg skulle få råd til det i fremtiden.

 

Gikk greit på visning. Perfekt sted, men fant ut at det var litt for dyrt. Så jeg takket nei :) Men blir det forsøk på Riksen, blir det en pause fra lelighetsjakt, frem til vi er ferdig der. Så det ikke blir noe tull :)

 

Oj så spennende!! :D Stas om det er jente da, får du en av hver :D Er det ikke uke 17 man kan få vite sikkert? Morro for henne å følge deg i to svangerskap da, etter at du kom dit med den beskjeden :D Fortjener jo en pris hu der :P hehe.. JEg skulle gjerne vært hos en sånn flink gynekolog :) Begynt å få litt mage enda eller? :) Formen bra? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, nå måtte jeg bare komme med en liten oppdatering! Hvis ikke dette er skjebnen så vet ikke jeg. I postkassa i dag lå det brev fra Riksen. Ikke bare har gynekologen min sendt henvisning, uten at jeg visste det. Men vi har allerede kommet inn på Riksen, med time til samtale i desember!! :o :O Sitter her i sjokktilstand. Det er bare en samtale da, så vet ikke ventetiden etter dette, Men alikevel, en vanvittig god start! :D Kanskje det er meningen da????!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neeeeeeeeei, du tuller?!?!? wohooooo!!!! :) så bra :) åååå, nå ble jeg super glad på dine vegner mammadrømmen :) :) :) :) :) håper alt går supert og at det blir litt som når vi skulle ha sønnen og alt lå ekstremt til rette etter hverandre en etter en ting :) krysser fingrene super masse for deg :) :) skjønner godt sjokktilstanden ja :) vi hadde forsamtalen samme dag som sprøytestart, men det var jo pga at det klaffet sånn i syklusen min tilfeldigvis. men de bruker vel ikke å kalle inn til samtale nå og så la deg vente i 6 mnd før de gjør noe mer ....?!? nei, satser på at dette er sjebnen som legger alt til rette for deg :)

 

har oul 8.januar og da er jeg 19+2, så da får vi vite det mer sikkert :) men hadde vært kjekt med en jente :) men er bare såååå fornøyd med at alt var bra med den lille og at hun eller han er helt frisk :)

 

hehe, mage og mage ... :P gikk ned forrige svangerskap, så la jeg på meg etter fødselen siden han var prematur og lå på nyfødt intensiv i flere uker mens jeg bodde på barsellhotellet. tar ca.15 min å gå mellom de plassene, og alt måtte times ... legevisittrundene, pumping, mating, spising selv, dusj, søvn, spring og tilbake og ikke minst sitte mest mulig med den lille så han fikk kropskontakt, som er ekstremt viktig for premature. så da ble det en del kjappe løsninger med cola og sjokolade før natta for å stoppe sulten, så da ble det noen kilo ekstra og de forsvant ikke, så har som venninnen min sier om sin mage nå i starten av svangerskapet hennes - det er en sjokolademage :P hehehehe :P men jo da, under sjokolademagen så er det en babymage, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei dere!

så fint å høre det går bra m deg og lille i magen Mottivert og Cilie! gratulerer så mye m graviditeten! så heldig du som ble gravid på første søskenforsøket også! Ringo79, du er tapper, hang in there, dere kommer til å få det til. Så utrolig slitsomt å måtte gå å vente på at dette stoffskiftet skal bli bra. og mammadrømmen så Spennende , håper du får suksess på dette forsøket! veldig trist å høre om samboer og at det ikke fungerte, men det er flere muligheter både med og uten partner, så jeg er sikker på du kommer i mål du også, og du er jo "bare" 29'selvom kanskje eggene eldes raskere. I utlandet kan man også ta embryo donasjon, om det ikke skulle funke med egne egg.. Med oss går det veldig fint, koser meg så mye og må ennå klype meg i armen, for føler nesten ikke at dette er mitt liv, min baby, min familie at jeg er så heldig . Nå blir lille jenta mi ti måneder på fredag, og imrg skal vi inn til samtale på riksen i forbindelse m søskenforsøk! Håper å få første forsøk i januar eller februar, det tok jo 5 forsøk før det funka på hun her, og nå er jeg jo blitt 36 så greit å starte nå føler jeg og så blir jeg det kanskje om et år. Men skulle det gå fortere er jo det så klart bare kjempefantasisk, er jo så fært å aldri vite hvor lenge og hvor mange år det vil ta . Fikk syklusen min tilbake nå for noen dager siden. det var med blandede følelser å hilse på tante rød igjen. Er forbundet med så mange skuffelser og sorger,selvom jeg nå ventet på å få syklusen tilbake, så vi kan prøve igjen .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Opp :)

koselig å høre fra deg å :) så bra at alt går fint med den lille :) og ikke minst at det blir søskenforsøk :) krysser fingrene for at det ikke tar lang tid for dere, så blir det snart en liten en til :) blir spennende å høre hvordan det går, satser på at du deler med oss, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei dere :). Måtte innom og ønske dere ei riktig god og fredfull jul. Det er fint og lese alle oppdateringene deres. Vi har havnet på forskjellige plasser og har forskjellige utfordringer, men noe har vi felles og vi har knyttet et bånd her inne som er utrolig fint ❤️ Mammadrømmen: jeg må bare si en ting til deg...kjør på!!! At dere egentli tenker å gå fra hverandre syns jeg ikke du skal tenke på! Snakket nettopp med ei som eeeendelig ble gravid me ivf. Da gikk mannen fra henne. Naboene har adoptert to jenter fra utlandet. Etter noen få år har de skilt lag. Så det jeg mener er at ingen vet hva fremtiden bringer, så om du får denne muligheten så skal du ta den. Det er iallef min mening 😊

Sitter og skriver fra mobilen så gidder ikke skrive så mye...og beklager evt skrivefeil ;).

Men kan nevne at min gode nyhet er at jeg har sluttet på medisin. Stoffskiftet ramla rett ned og er for tiden alt for lavt. De mener det vil stabilisere seg nå når jeg har sluttet med medisin. Skal ta mye blodprøver fremover for å følge med. Så kan det hende at det nå går i orden med nytt forsøk i 2016❤️❤️❤️

Jeg sender en stor varm juleklem til dere alle sammen❤️ Skulle gjerne nevnt noen ord til hver og en av dere men... Setter iallef stor pris på dere alle ❤️

 

Riktig god jul ❤️ Håper dere klarer å kose dere veldig mye og senke skuldrene ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei hei dere alle sammen, og godt nytt år 😀

 

Har vært fraværende her en stund.. Har vært sliten etter alle eksamene, og julestria 😀 Ante ikke at det var mulig å sove så mange timer i døgnet, og enda ikke være uthvilt😂 Hehehe.. Er 38+6 på vei nå, så er vel ikke så rart at jeg er litt sliten ❤ Var på kontroll på lille julaften, alt så bra ut, og hodet hadde festet seg. Tenk at den lille egentli kan komme når som helst ❤ Det er enda uvirkelig å tenke på syns jeg.

 

Utrolig hyggelig å høre fra deg igjen Ringo ❤ Og deg også Opp ❤ Har tenkt masse på dere. Håper virkelig at dere begge snart er i gang med nytt forsøk snart 😀 Tror også jeg kommer til å måtte klipe meg i armen når den lille er kommet, syns det er vanskelig å tro på nå jeg. 😀 Jeg tenker veldig det samme som deg Opp ang. søskenforsøk, vi vet jo ikke hvor lang tid det vil ta. Jeg håper vi begge slipper å vente i fem år til på nr to ❤ Vi har tre eskimoer på frys, men jeg må innrømme at jeg er litt skeptisk til fryseforsøkene. Har bare hatt et, men det ble jo negativt. Man tenker mye rart i dette gamet.

 

Ringo, jeg krysser virkelig alt jeg har for at det går din vei nå ❤ Har tenkt så mye på deg. Vet dere hva dere skal gå for nå, og hvor osv. Kjempe spennende 😀 Hold oss oppdatert ❤

 

Mammadrømmen, hvordan går det med deg? Er du i gang? Eller hva landet du på å gjøre? Er kjempe spent. Uansett hva du gjør nå, så kommer du til å lykkes en gang ❤

Cilie, alt bra med den lille? Er du kommet langt nå?

 

Klem fra meg, beklager evt. skrivefeil..ikke så lett å skrive fra mobilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle her inne!  :)

Nå har jeg lest svært mye av det dere har skrevet, og føler jeg har fulgt dere på avstand lenge nå og det er vel på tide å delta på samtalen.

Så utrolig bra at det har ordnet seg for noen av dere! Gratulerer! Og lykke til i 2016 til dere som fortsetter å prøve.

 

Jeg og min samboer bestemte oss i sep/okt 2013 for å prøve å få barn sammen. Men vi fikk det aldri til.. Og nå i sommer og høst '15, var vi fra hverandre noen mnd. Men nå har vi bestemt oss for hva vi vil og har startet en prosess sammen..

Han har vært inne til samtaler hos fastlege nå før jul, og jeg har min første samtale med fastlege 5. januar.

Er vedlig spent på dette, og hva som blir å skje fremover.

 

Vi trodde det skulle være en enkel sak at han skulle bli testet først. Men så lett var det ikke.. Nei JEG må inn til undersøkelse først, får å få sjekket at det ikke er noe galt med meg, før han kan bli testet.. Dette synes vi er rart.

Var det vært slik for dere andre?

 

Godt nytt år alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle her inne! :)

Nå har jeg lest svært mye av det dere har skrevet, og føler jeg har fulgt dere på avstand lenge nå og det er vel på tide å delta på samtalen.

Så utrolig bra at det har ordnet seg for noen av dere! Gratulerer! Og lykke til i 2016 til dere som fortsetter å prøve.

 

Jeg og min samboer bestemte oss i sep/okt 2013 for å prøve å få barn sammen. Men vi fikk det aldri til.. Og nå i sommer og høst '15, var vi fra hverandre noen mnd. Men nå har vi bestemt oss for hva vi vil og har startet en prosess sammen..

Han har vært inne til samtaler hos fastlege nå før jul, og jeg har min første samtale med fastlege 5. januar.

Er vedlig spent på dette, og hva som blir å skje fremover.

 

Vi trodde det skulle være en enkel sak at han skulle bli testet først. Men så lett var det ikke.. Nei JEG må inn til undersøkelse først, får å få sjekket at det ikke er noe galt med meg, før han kan bli testet.. Dette synes vi er rart.

Var det vært slik for dere andre?

 

Godt nytt år alle sammen :)

Vi var inne samtidig vi, på sykehuset:) Jeg hadde vært innom legen, for det var hun som sendte søknad, men ikke tatt noen prøver der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Jeg har jo fulgt dere litt innimellom og tenkte at jeg ville fortelle min historie :) Vi ønsket oss barn for 2 år siden, og 1 år senere uten resultat ble vi henvist til fertilitetsklinikk. Jeg har PCOS og mannen har litt treige svømmer,  vi hadde vårt første prøverørsforsøk i juni 2015 men dette ble negativt. Det ble fryst ned to befruktede egg ved dette forsøket. Disse ble satt inn igjen i september og okotber, men heller ikke disse skulle feste seg å bli til noen liten spire.. Vi bestemte oss for å ta en pause da både kroppen og psyken min var helt på felgen. Det hører også med til historien at jeg i september begynte å gå til akupunkter da dette hjalp veldig for å slappe av. Etter dette fikk jeg også normale sykluser på 28 dager, mot de jeg har hatt før på opptil 50 dager. Nå i desember har vi ikke tenkt på det med barn i det hele tatt og bare kost oss med juleforberedelser. Jeg hadde en underlig følelse og tok en test den dagen jeg ventet mensen og jammen meg var den positiv! Helt uten prøverør og uten å følge et eneste råd om "hvordan bli gravid".  Det viser at alt ikke trenger å se svart ut selv om man begynner behandling med prøverør osv :) Jeg har stor tro på at det var akupunkturen som gjorde susen, uten at jeg kan si det for sikkert da så klart :) Nå er jeg hvertfall gravid i uke 7 og er spent på ultralyd på onsdag :D Ikke gi opp håpet jenter!  :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei hei jenter! :)

 

Jeg titter innom en liten tur. Orker ikke svare på alt akkurat nå, men tenkte å si hei iallefall :)

Så koselig å høre fra dere Opp og Ringo79!! :D ❤ Setter virkelig pris på svarene deres! ❤ Hjelper faktisk veldig mye, å høre at jeg ikke er helt crazy som tenker de veier :) Dette kan jo faktisk være min eneste sjanse å få barn, selvom man ikke vet noe om fremtiden. Jeg har hatt en vanskelig tid siden sist jeg snakket med dere, men er på vei ut av den nå. Måtte faktisk avlyse timen på Riksen. Fikk heldigvis ny time da, og skal dit 21 januar. Har bestemt meg for å gå for det :) Er det meningen, så skjer det jo. Og er det ikke, så har jeg prøvd :)

 

Så spent på hvordan det går med deg Mottivert!! :D Har den lille kommet? :D

 

Og så spennende med både forsøk på Ringo79 og søskenforsøk på Opp!! :D Og gratulerer til Prøver92 som fikk det til selv og endelig er gravid! :D Kanskje 2016 er året dere!!! Virker som alt går bra for alle her på denne tråden nå! :D Det gjør meg glad :D

 

Lykke til alle sammen! :D Gleder meg til å snakkes mer snart :D

 

Klem ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann dere,

Godt nyttår . Må vi alle få gå m gravide mager i 2016! ! Koselig å høre fra dere! Godt å høre du har sluttet. m medisinene Ringo79, men trodde de skulle hjelpe på stoffskiftet? uansett godt å høre dere nå er på vei mot forsøk i 2016, nå skal det bli din tur altså! og ikke minst deg mammadrømmen også, spennende, håper det går fort på riksen for deg og at det klaffer nå altså! Masse lykke til m samtalen :) si fra hvordan det går! Kanskje vi kan følge hverandre? Jeg var på time i desember, og vi fikk ikke starte opp før i april .. Har vurdert å ta et privat forsøk i februar, men fornuften sier det blir for slitsomt å komme tilbake på jobb og så starte på et forsøk samtidig, gruer meg veldig til å begynne å jobbe igjen. Mistrives ganske mye, og planen var å finne ny jobb før permisjonen var over, men det har jeg ikke greidd. Så da får det bli April . Blir spennende altså! Kan liksom ikke vente, og nå kjennes april kjempelenge til! Så da er det bare å tenke langsiktig og dra frem tålmodighetskremen igjen . Motivert! !! Nå er det rett før! Eller rett etter :) er så spent! håper fødselen går fin fint ! Du må si fra når du har fått lille mirakelet ditt ! Er så spent !

Åh så stas prøver92, det er mulig, selvom man føler at det aldri kommer til å skje en selv å bli naturlig gravid ! Hjelper alltid på håpet å høre slikt iallefall. Masse lykke til, håper alt står bra til m lille spiren i magen :).

 

mange klemmer fra opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei dere ❤ Da kommer endelig oppdateringen fra meg ☺ Jeg ble mamma for 10 dager siden, til en liten gutt 💙 Vi er i lykkerus og i babyboblen nå både jeg og min kjære ☺ I det han lå på brystet mitt var alt slitet å nedturene så fjærne og virket som en liten brøkdel av livet. Abselutt kjærlighet ved første blikk for oss begge to.

 

Vi storkoser oss med andre ord 💙 Godt å komme hjem å bli kjent med hverandre ☺ Dessverre har jeg fått brystbetennelse, masse feber og helt utslått. Men nå begynner formen å ta seg litt opp ☺

 

Hvordan går det med dere andre? Spent på dere som skal i gang igjen ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei dere ❤ Da kommer endelig oppdateringen fra meg ☺ Jeg ble mamma for 10 dager siden, til en liten gutt 💙 Vi er i lykkerus og i babyboblen nå både jeg og min kjære ☺ I det han lå på brystet mitt var alt slitet å nedturene så fjærne og virket som en liten brøkdel av livet. Abselutt kjærlighet ved første blikk for oss begge to.

 

Vi storkoser oss med andre ord 💙 Godt å komme hjem å bli kjent med hverandre ☺ Dessverre har jeg fått brystbetennelse, masse feber og helt utslått. Men nå begynner formen å ta seg litt opp ☺

 

Hvordan går det med dere andre? Spent på dere som skal i gang igjen ☺

Åh! Så gøy å høre at alt har gått fint! 😃(Bortsett fra betennelsen din da :-/) Gratulerer så utrolig mye som foreldre! Her går det i kvalme og oppkast, men hva gjør vel det når man vet hva som venter om 6 mnd 😊 Er 11 uker på vei nå og alt er fint med mageboeren så langt 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååååå, gratulerer så masse Mottivert!!!!!!! :) :) :) er så utrolig glad på dine vegner :) og så en gutt da :) er helt magisk den følelsen når du får en liten en etter så mange strevsomme tider. helt uvirkelig og magisk den første tiden nå :)

 

her er jeg 21+4 med nr.2, som også er en liten prins :) går bare å er spent på når denne lille har tenkt å melde sin ankomst, og håper han holder srg inne lengst mulig :) 1 dag er 1 dag lengre og bedre odds - det lærte jeg sist :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, Mottivert☺ Jenta mi har også kommet, 3 dager etter din gutt, og vi er så forelska i nurket☺ Kjempekoselig å følge deg på veien, masse lykke til som mamma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro å lese!!! Gratulerer så masse Mottivert!! :D :D :D Ikke vanskelig å forstå at dere er i lykkerus inni babyboblen nå :D Nå er det bare å nyte og kose seg!! :D

så synd at du har fått brystbetennelse, det hørtes ikke noe godt ut! :( Håper du er blitt bra igjen nå, og bare kan kose deg med minsten :) Det fortjener du virkelig! Veldig morro at drømmen endelig er gått i oppfyllelse :D

 

Gratulerer til deg også F*PCO!! :D Koselig!! :D

 

Så spennende, Opp!! :D Ja kanskje vi får følge hverandre da!! :D Det hadde vært morro! Foreløpig har de sangt Mai til oss, men jeg skulle ringe inn når mensen kom, så får vi se. Ting er litt usikkert siden endometriosen har ødelagt syklusene mine. Føles som en evighet til mai, men tror det blir bra. Har nok å gjøre frem til det! :) Spennende om vi kan følge hverandre asså :D Skjønner godt at du vurderer privat. Ventetiden er lang på Riksen. Uff så trist å høre at du mistrives så mye på jobb! Det kan ikke være lett. Kan du ikke sykemelde deg så lenge, og se om du finner en annen jobb? Skjønner tankegangen din, viktig å ha det bra, og ha positive tanker, når man gjør forsøk. Men kanskje det er en bra ting, få tankene på noe annet? Ikke noe godt å ha det sånn iallefall :( Håper det ordner seg <3 Kanskje vi blir gravide sammtidig og kan følge hverandre gjennom alt fremover? Vi må jo følge etter de andre solskinnshistoriene her :D hehe!

 

Håper dere alle har en fin dag, og nyter det fine været! Iallefall mange steder i Norge :)

 

Klem fra meg så lenge <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER Mottivert og F*pco!!! Endelig så er dere kommet i mål og kan endelig få livet på plass og glede dere over dagene igjen nå begynner det nye livet er SÅ GLAD på deres vegne! Håper brystbetennelsen har gått over Mottivert , det er så fort gjort og må gjøre veldig vondt, jeg slapp heldigvis unna den, men kjenner fler som har fått det. Cilie og prøver92 - godt å høre alt står bra til m dere og knøttene . Yes, det blir spennende Mammadrømmen, håper det blir en ledig plass i april til deg og hadde vært veldig stas å blitt gravide likt og følge hverandre .Tja, det blir litt vanskelig m sykemelding, vil jo bare egentlig løse det akkurat der og da, men ikke langsiktig,skal få ny jobb selv om det kanskje tar litt tid, må jo ha penger for å betale for disse hersens ivf forsøkene også, MEN når barn nr 2 endelig er på plass skal jeg ikke tilbake etter permisjon om jeg ikke har fått ny jobb enda. Da skal jeg søke jobber på heltid og evt ta no etterutdanning om det blir vanskelig å få ny jobb. Så håper virkelig jeg kan bli gravid iløpet av året, da løser liksom alt seg ❤.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen dere :). Så morsomt å lese oppdateringene fra dere :):). Du er vel blitt mamma nå mottivert? Åh gleder meg så til vi hører fra deg!! ❤️

Opp: jeg hadde høyt stoffskifte og ble satt på medisin mot det. Men den ble tydeligvis for sterk. Før jul ble jeg veldig trøtt og sliten. Jeg skyldte på mørketida her nord. Men en blodprøve avslørte at stoffskiftet var blitt svært lavt. Fikk tlf fra sykeh med beskjed om å slutte med medisinen tvert. Legen håper nå at alt stabiliserer seg til det normale og at det ikke bare øker på igjen og blir høyt. Tok kontrollprøver fredag så får vi se. Har kjent meg irritabel i det siste. Akkurat slik jeg følte det før det høye stoffskiftet ble avslørt. Krysser fingrene for at alt ser ok ut :).

 

Tenker en del på nye forsøk for tiden. Først må jo selvsagt stoffskiftet på plass. Vi hadde jo tenkt Danmark. Men jeg er jo ikke for gammel for forsøk i Norge, så spekulerer litt på om jeg heller skal holde meg innenlands. Men hvilken klinikk? Tidligere har vi tenkt på hausken.

 

Og opp: jeg skjønner at du gjerne vil komme i gang med forsøk :). April kommer plutselig. Kanskje best og holde ut til da? Håper bare alt ordner seg på privaten med jobb og slikt. Utrolig slitsomt å ha det slik..d vet jeg alt om. For min del fikk jeg ny jobb for 4 år siden og det gjorde alt utrolig mye bedre ❤️

 

Mammadrømmen: hvordan går d? Er så spent ❤️❤️❤️

 

Prøver92: man må ikke glemme at det er mulig å klare det utenom forsøk. Iallefall for oss med mannlig samboer. Så utrolig artig at dere bare plutselig klarte det ❤️ Jeg håper fremdeles på at det skal skje her i gården...etter 8 år med prøving :).

 

Får ikke svart flere nå, men tenker på dere alle❤️

Varm klem fra meg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh!! Jeg fikk ikke opp alle de nye innleggene før jeg hadde lagt inn mitt nye😃😃😃. Her har det jo virkelig skjedd en hel del!!! GRATULERER SÅÅÅ MYE MOTTIVERT OG F*PCO!!!❤️❤️❤️ Så utrolig morsomt å høre 😊😊😊. Håper du har det bedre nå mottivert❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringo79 - anbefaler hvertfall Hausken i Haugesund på det varmeste :) gikk jo fra beskjed i det offentlige om at vi ikke kunne få barn, til å komme på Hausken og bli gravid på første forsøk med sønnen vår :) for så å bli gravid på første forsøk igjen, nå med lillebror som jeg er 22+5 på vei med nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringo79 - anbefaler hvertfall Hausken i Haugesund på det varmeste :) gikk jo fra beskjed i det offentlige om at vi ikke kunne få barn, til å komme på Hausken og bli gravid på første forsøk med sønnen vår :) for så å bli gravid på første forsøk igjen, nå med lillebror som jeg er 22+5 på vei med nå :)

Hei du :). Jeg har så vidt hatt mailkontakt med hausken. Jeg fikk beskjed i det off at jeg nok burde tenke på donoregg siden kvaliteten nok var dårlig. Jeg syntes det var rart. Jeg får alltid mange egg og alle befruktes. Legen på hausken var helt enig med meg og hadde stor tro på at de kunne hjelpe oss. Så tror jeg lander på Hausken jeg å☺️ Tusen takk for innspill!! Klem fra meg 😊
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...