Gå til innhold

Over på prøverør


Mammadrømmen

Anbefalte innlegg

Her får vi prøverør pga at mannen har få svømmere!

 

Jeg hadde uttak på onsdag med 11 egg hvor 10 var modne og 7 nå er befruktet😊 Pga fare for overstimulering fikk vi dessverre ikke innsett nå og må antagelig vente til august pga at sykehuset tar ferie i juli😢

 

Men, nå 4-5 dager etter uttakk har jeg enda så utrolig ømme bryster! De har vært det de siste 2 ukene. Er det noen andre som opplever det samme? Det er nesten vondt å ha på BH😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i gang med puregon dag 2. Er så utrolig trøtt for tiden! Noen andre som hadde det sånn? 😁 føler også magen er veldig oppblåst 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i gang med puregon dag 2. Er så utrolig trøtt for tiden! Noen andre som hadde det sånn? 😁 føler også magen er veldig oppblåst 😋

Kjenner akkurat det samme😊 på dag 6 her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er i gang med puregon dag 2. Er så utrolig trøtt for tiden! Noen andre som hadde det sånn? 😁 føler også magen er veldig oppblåst 😋

Kjenner akkurat det samme😊 på dag 6 her!

Oj, så spennende! Da krysser vi fingrene for oss begge 😊 hvor får du behandling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg er i gang med puregon dag 2. Er så utrolig trøtt for tiden! Noen andre som hadde det sånn? 😁 føler også magen er veldig oppblåst 😋

Kjenner akkurat det samme😊 på dag 6 her!
Oj, så spennende! Da krysser vi fingrene for oss begge 😊 hvor får du behandling?

Vi er i Porsgerunn! Hvor dere behandling?😊 jeg skal på ul i morgen! Er spent og redd på samme tid!💜 når har du ul?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får behandling i Trondheim :-) var kortest ventetid der ;-) jeg har ul på fredag. Kjenner veldig godt igjen den følelsen ja.. Er liksom veldig glad for å være i gang, men samtidit redd for at det ikke skal gå osv. Du må oppdatere oss underveis da❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som vet om bakteriel vagianose (skjedekatarr ) kan være grunnen til at vi ikke blir gravide?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet om bakteriel vagianose (skjedekatarr ) kan være grunnen til at vi ikke blir gravide?

Det høres lite sannsynlig.. Spesielt hvis dere har prøvd lenge, bakteriell vaginose varer jo som regel ikke så lenge.. Du må nok få deg en time for utredning (hvis dere ikke har hatt det) :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får behandling i Trondheim :-) var kortest ventetid der ;-) jeg har ul på fredag. Kjenner veldig godt igjen den følelsen ja.. Er liksom veldig glad for å være i gang, men samtidit redd for at det ikke skal gå osv. Du må oppdatere oss underveis da❤️

Hjemme fra ul!

Det ble 9 egg:) tre som var litt små, men de får jo litt lengre tid å vokse på.

Venter på tlf fra Porsgerunn for å avtale time til uttak:D litt lettet nå😊 et steg videre i prosessen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Vi får behandling i Trondheim :-) var kortest ventetid der ;-) jeg har ul på fredag. Kjenner veldig godt igjen den følelsen ja.. Er liksom veldig glad for å være i gang, men samtidit redd for at det ikke skal gå osv. Du må oppdatere oss underveis da❤️

Hjemme fra ul!

Det ble 9 egg:) tre som var litt små, men de får jo litt lengre tid å vokse på.

Venter på tlf fra Porsgerunn for å avtale time til uttak:D litt lettet nå😊 et steg videre i prosessen!

Oj, så bra! :-D grattis! 2 dager igjen her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Vi får behandling i Trondheim :-) var kortest ventetid der ;-) jeg har ul på fredag. Kjenner veldig godt igjen den følelsen ja.. Er liksom veldig glad for å være i gang, men samtidit redd for at det ikke skal gå osv. Du må oppdatere oss underveis da❤️

Hjemme fra ul!

Det ble 9 egg:) tre som var litt små, men de får jo litt lengre tid å vokse på.

Venter på tlf fra Porsgerunn for å avtale time til uttak:D litt lettet nå😊 et steg videre i prosessen!

Oj, så bra! :-D grattis! 2 dager igjen her!

De var visst ikke så fornøyd med str på eggene i Porsgerunn, så skal gå på sprøyter i to dager til for p ta ny ul på fredag igjen! Så da har vi ul på likt😝 hehe!

Satser på at jeg klarer å ruge de frem fine og store frem til fredag😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Vi får behandling i Trondheim :-) var kortest ventetid der ;-) jeg har ul på fredag. Kjenner veldig godt igjen den følelsen ja.. Er liksom veldig glad for å være i gang, men samtidit redd for at det ikke skal gå osv. Du må oppdatere oss underveis da❤️

Hjemme fra ul!

Det ble 9 egg:) tre som var litt små, men de får jo litt lengre tid å vokse på.

Venter på tlf fra Porsgerunn for å avtale time til uttak:D litt lettet nå😊 et steg videre i prosessen!

Oj, så bra! :-D grattis! 2 dager igjen her!
De var visst ikke så fornøyd med str på eggene i Porsgerunn, så skal gå på sprøyter i to dager til for p ta ny ul på fredag igjen! Så da har vi ul på likt😝 hehe!

Satser på at jeg klarer å ruge de frem fine og store frem til fredag😂

Ah, okei 😆 men blødde du mens du gikk på sprøytene? Har gått på sprøyter siden søndag, men mensen har ikke gitt seg enda. Er det et tegn på at eggene ikke modnes som de skal?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Vi får behandling i Trondheim :-) var kortest ventetid der ;-) jeg har ul på fredag. Kjenner veldig godt igjen den følelsen ja.. Er liksom veldig glad for å være i gang, men samtidit redd for at det ikke skal gå osv. Du må oppdatere oss underveis da❤️

Hjemme fra ul!

Det ble 9 egg:) tre som var litt små, men de får jo litt lengre tid å vokse på.

Venter på tlf fra Porsgerunn for å avtale time til uttak:D litt lettet nå😊 et steg videre i prosessen!

Oj, så bra! :-D grattis! 2 dager igjen her!
De var visst ikke så fornøyd med str på eggene i Porsgerunn, så skal gå på sprøyter i to dager til for p ta ny ul på fredag igjen! Så da har vi ul på likt😝 hehe!

Satser på at jeg klarer å ruge de frem fine og store frem til fredag😂

Ah, okei 😆 men blødde du mens du gikk på sprøytene? Har gått på sprøyter siden søndag, men mensen har ikke gitt seg enda. Er det et tegn på at eggene ikke modnes som de skal?

Jeg startet på nesesprayen på dag 20. Så fikk jeg mensen som vanlig. Jeg har ikke hatt noen blødninger siden. Men når startet du med nesespray?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

 

 

Vi får behandling i Trondheim :-) var kortest ventetid der ;-) jeg har ul på fredag. Kjenner veldig godt igjen den følelsen ja.. Er liksom veldig glad for å være i gang, men samtidit redd for at det ikke skal gå osv. Du må oppdatere oss underveis da❤️

Hjemme fra ul!

Det ble 9 egg:) tre som var litt små, men de får jo litt lengre tid å vokse på.

Venter på tlf fra Porsgerunn for å avtale time til uttak:D litt lettet nå😊 et steg videre i prosessen!

Oj, så bra! :-D grattis! 2 dager igjen her!
De var visst ikke så fornøyd med str på eggene i Porsgerunn, så skal gå på sprøyter i to dager til for p ta ny ul på fredag igjen! Så da har vi ul på likt😝 hehe!

Satser på at jeg klarer å ruge de frem fine og store frem til fredag😂

Ah, okei 😆 men blødde du mens du gikk på sprøytene? Har gått på sprøyter siden søndag, men mensen har ikke gitt seg enda. Er det et tegn på at eggene ikke modnes som de skal?
Jeg startet på nesesprayen på dag 20. Så fikk jeg mensen som vanlig. Jeg har ikke hatt noen blødninger siden. Men når startet du med nesespray?😊

Jeg har ikke brukt nesespray :-) har kort protokoll. Fikk mensen på lørdag og bruker å vare i 6 dager så da er den vel over i morgen. Lurte vel bare på om det er sånn at sprøytene stanser blødningen før den egentlig stopper av seg selv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

 

 

Vi får behandling i Trondheim :-) var kortest ventetid der ;-) jeg har ul på fredag. Kjenner veldig godt igjen den følelsen ja.. Er liksom veldig glad for å være i gang, men samtidit redd for at det ikke skal gå osv. Du må oppdatere oss underveis da❤️

Hjemme fra ul!

Det ble 9 egg:) tre som var litt små, men de får jo litt lengre tid å vokse på.

Venter på tlf fra Porsgerunn for å avtale time til uttak:D litt lettet nå😊 et steg videre i prosessen!

Oj, så bra! :-D grattis! 2 dager igjen her!
De var visst ikke så fornøyd med str på eggene i Porsgerunn, så skal gå på sprøyter i to dager til for p ta ny ul på fredag igjen! Så da har vi ul på likt😝 hehe!

Satser på at jeg klarer å ruge de frem fine og store frem til fredag😂

Ah, okei 😆 men blødde du mens du gikk på sprøytene? Har gått på sprøyter siden søndag, men mensen har ikke gitt seg enda. Er det et tegn på at eggene ikke modnes som de skal?
Jeg startet på nesesprayen på dag 20. Så fikk jeg mensen som vanlig. Jeg har ikke hatt noen blødninger siden. Men når startet du med nesespray?😊
Jeg har ikke brukt nesespray :-) har kort protokoll. Fikk mensen på lørdag og bruker å vare i 6 dager så da er den vel over i morgen. Lurte vel bare på om det er sånn at sprøytene stanser blødningen før den egentlig stopper av seg selv :-)

Sprøytene stopper ikke blødningen, mens er som vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for oss begge på fredag! Du må oppdatere du også da😊👏👏

Ja! :-) det skal jeg gjøre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere..

Litt triste nyheter for min del. Har altså fått høyt stoffskifte. Må begynne på medisin. Det er absolutt IKKE lov å bli gravid med den medisinen. I Sverige og Danmark må man skrive under på at man ikke prøver å bli gravide med det medikamentet. Dette kan ta tid, og legen forespeilet meg et år og kanskje litt til. Så da blir det ikke Danmark for min del. Iallefall ikke enda. Jeg gråter og jeg blir sykemeldt en stund fremover. Sliter fælt på jobb for tiden, så nå trenger jeg en pause. Jeg blir 36 år i juli. Tiden går....men toget har ikke gått fra meg enda.....men det føles slik. Jeg er egentlig veldig nær ved å gi opp kjenner jeg. Har vært så sterk....så lenge. Jeg vil jo bare så gjerne bli mamma ❤. Kanskje er det på tide å tenke adopsjon. Det kverner fælt i hodet mitt nå. Måtte bare lufte hodet mitt til dere. ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei nei Ringo ❤ så ufattelig trist å høre 😞 Jeg hadde virkelig håpet og hadde trua på gode nyheter fra deg nå ❤ Nå ble jeg virkelig lei meg på dine veg er, sitter med tårer i øynene her nå 😞 Så lite man kan si for at det skal bli bedre ❤ Godt du får deg sykemelding, har full forståelse for at det er tungt på jobben for tiden. Sender deg masse trøste klemmer ❤ Så utrolig lei meg på dine vegne kjære deg ❤ Nytter det ikke med nye prøver om en stund igjen da? Det er liksom konstatert? Fy flate, ikke rart du er knust ❤ Men kampen er ikke over ❤ Dette må snu for deg ❤ Sender deg masse lykke ønsker videre ❤ Tenker masse på deg ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig time hos Smestadgynekologene på Homansbyen. Ser på internett at resepsjonisten får dårlig kritikk, men hun var hyggelig med meg, time om en uke,  med Martin Andersen. 

So happy !!!  :hoppe:

Endret av Lilu81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere..

Litt triste nyheter for min del. Har altså fått høyt stoffskifte. Må begynne på medisin. Det er absolutt IKKE lov å bli gravid med den medisinen. I Sverige og Danmark må man skrive under på at man ikke prøver å bli gravide med det medikamentet. Dette kan ta tid, og legen forespeilet meg et år og kanskje litt til. Så da blir det ikke Danmark for min del. Iallefall ikke enda. Jeg gråter og jeg blir sykemeldt en stund fremover. Sliter fælt på jobb for tiden, så nå trenger jeg en pause. Jeg blir 36 år i juli. Tiden går....men toget har ikke gått fra meg enda.....men det føles slik. Jeg er egentlig veldig nær ved å gi opp kjenner jeg. Har vært så sterk....så lenge. Jeg vil jo bare så gjerne bli mamma ❤. Kanskje er det på tide å tenke adopsjon. Det kverner fælt i hodet mitt nå. Måtte bare lufte hodet mitt til dere. ❤

Nei, så trust å høre! Jeg håpet virkelig at ting skulle ordne seg for deg ❤️ Det må være en så utrolig tung og trist avgjørelse om når nok er nok... Forstår godt at du trenger en pause fra jobb og bare tenke på deg selv litt ❤️ Ønsker deg alt godt Endret av Prøver92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, Ringo...:-( Så utrolig synd å måtte legge alle prøveplanene på is så lenge, og med alt dere har vært gjennom og alderen som begynner å puste i nakken... Hadde måttet en tur i kjelleren jeg også. Kan tåle masse skuffelser og nedturer, men å bli satt på sidelinjen og utsette alt er fryktelig kjipt. Det går heldigvis an å bli gravid med ivf etter 37, jeg er jo det. Håper du klarer deg med minimumstid på stoffskiftedempende og kan starte igjen så fort som mulig. Men først må du ta vare på deg selv og håpet i denne nedturen. Mange klemmer fra meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver92! Hvordan gikk det i dag?😊💜

Det gikk greit :-) eggene driver jo å modnes, men nå ser det bare ut som det blir 3-4 egg. Men jeg skal gå på sprøyter til og med mandag så legen trodde det kom til å bli flere egg innen uthentingen. Uthentingen er på onsdag og innsett på fredag :-) jeg fryktet det ikke ville bli noen egg så jeh er forsåvidt fornøyd 😃 jeg tar hver lille positiv ting med glede og føler jeg stadig beveger meg nærmere målet 💜💗 hvordan gikk det med deg? :-) Endret av Prøver92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...