Gå til innhold

***Tråd for oss som har prøvd lenger enn 6 mnd***


Nemo_

Anbefalte innlegg

Høres kjekt ut med ekstra energi :) Håper det funker for deg denne gangen og. Hvor er forresten Frøyaklinikken?

 

Tenkte også å spørre deg; må akupunktur skje på et bestemt tidspunkt i syklusen? Jeg lurte på å få bestilt en time.. Men jeg har ikke noe problemer med syklusen min sånn ellers, kan det ha en virkning fordi om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg!

Fikk telefon fra gyn idag om at oppfølgingsprøven min viste celleforandringer, og det var noe mer greier. Så jeg skal inm på mandag og ta prøve ab selve livmortappen, så vidt jeg forstod.

 

Er selv bekymret. Er nå i pp 18...

Hvordan går det med deg? Har du fått vite noe mer? Krysser fingrene for både deg og Fjellfrøkna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er inne i 12 pp nå, men usikker på om vi får prøvd denne mnd.. :( Har gått med "mens smerter" i 3 uker nå, og legen på legevakten mente jeg burde sjekkes om det kan være endometriose.. Så samboeren min har fått det for seg at jeg kan få enda mere vondt av sex... Blæh! -_-

 

Kjenner forresten jeg begynner bli litt extra baby-syk etter at jeg begynte lese inne på disse forumene! :wub: Lurer nesten på om jeg ska strikke noe baby klær bare for og ha gjort det liksom! :rolleyes:

 

Å kjedelig.. Har du fått time for å sjekke? Jeg har av og til tenkt på mulighetene for det, for jeg får så vondt nedi magen når jeg tisser når jeg har mensen. Har hørt det kan være et symptom.. Før hadde jeg og veldig menssmerter og smerter ved el, men dette har blitt bedre nå.

 

Håper det ordner seg for deg! Er jo uansett mange som blir gravid med endometriose også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg!

Fikk telefon fra gyn idag om at oppfølgingsprøven min viste celleforandringer, og det var noe mer greier. Så jeg skal inm på mandag og ta prøve ab selve livmortappen, så vidt jeg forstod.

 

Er selv bekymret. Er nå i pp 18...

Hvordan går det med deg? Har du fått vite noe mer? Krysser fingrene for både deg og Fjellfrøkna :)

Hei!

Jeg var inne og tok vevsprøve i går. Vondt, og småblør litt enda.

Fikk beskjed om at det kunne se ut som alvorlige celleforandringet, og hadde også fått påvist hpv-virus nr 18 og 52. Nr 18 er én av to typer som man ofte ser samtidig med alvorlige celleforandringer.

 

Om to uker får jeg svar. Hvis det er alvorlige celleforandringer (som forresten IKKE betyr kreft), så vil de antakelig fjerne den ytterste delen av livmorhalsen. I praksis vil dette bety litt tettere oppfølging under et svangerskap, pga muligens noe større fare for SA og rask fødsel.

 

Så jeg er ikke veldig bekymra, egentlig. Har hørt om flere som ble gravide med én gang de hadde hatt en sånn operasjon. Det er nesten bare ålreit at det skjer noe... Så kjedelig å gå og telle dager, uker og måneder hele tiden. Hele livet dreier seg mer eller mindre om å følge med på syklusen, så alt som kan rykke meg litt ut av det er til en viss grad velkomment. Livet forsvinner jo i all denne ventingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg!

Fikk telefon fra gyn idag om at oppfølgingsprøven min viste celleforandringer, og det var noe mer greier. Så jeg skal inm på mandag og ta prøve ab selve livmortappen, så vidt jeg forstod.

Er selv bekymret. Er nå i pp 18...

Hvordan går det med deg? Har du fått vite noe mer? Krysser fingrene for både deg og Fjellfrøkna :)

Hei!

Jeg var inne og tok vevsprøve i går. Vondt, og småblør litt enda.

Fikk beskjed om at det kunne se ut som alvorlige celleforandringet, og hadde også fått påvist hpv-virus nr 18 og 52. Nr 18 er én av to typer som man ofte ser samtidig med alvorlige celleforandringer.

Om to uker får jeg svar. Hvis det er alvorlige celleforandringer (som forresten IKKE betyr kreft), så vil de antakelig fjerne den ytterste delen av livmorhalsen. I praksis vil dette bety litt tettere oppfølging under et svangerskap, pga muligens noe større fare for SA og rask fødsel.

Så jeg er ikke veldig bekymra, egentlig. Har hørt om flere som ble gravide med én gang de hadde hatt en sånn operasjon. Det er nesten bare ålreit at det skjer noe... Så kjedelig å gå og telle dager, uker og måneder hele tiden. Hele livet dreier seg mer eller mindre om å følge med på syklusen, så alt som kan rykke meg litt ut av det er til en viss grad velkomment. Livet forsvinner jo i all denne ventingen!

Jeg har også fått påvist alvorlige celleforandringer. Skal ta vevsprøve om en uke. Er ganske ute av meg om dagen, da jeg er liiivredd for å ha/få kreft. Jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å tenke positivt. I tillegg må vi jo stoppe prøvingen, noe som er en påkjenning det også. Gruer meg skikkelig til prøvesvarene, og til en evt konisering som jeg sikkert må ta.

 

Det er likevel betryggende at det er flere som er i samme båt.

 

Håper virkelig alt går bra fremover, er jo så ung og en ellers veldig sunn og frisk person.

 

Livet er innmari urettferdig!

 

Krysser fingrene for deg elibjo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres kjekt ut med ekstra energi :) Håper det funker for deg denne gangen og. Hvor er forresten Frøyaklinikken?

Tenkte også å spørre deg; må akupunktur skje på et bestemt tidspunkt i syklusen? Jeg lurte på å få bestilt en time.. Men jeg har ikke noe problemer med syklusen min sånn ellers, kan det ha en virkning fordi om?

. Akkupunkturen må bare gjøres fast. Jeg går en gang i uken , fast dag. Så legger hun et opplegg for deg. Frøyaklinikken holder til inne i byen . ( Oslo )tar ca 10 min og gå fra Nasjonalteateret. Gå inn på hjemmesiden deres . Da jeg ringte tok det ca 14 dager og få time. Mulig du må ha med svar på blod prøver om du har tatt fsh og amh bl.a. Snakk med dem. Lover deg at det er vært det. Vi hadde vært prøvere i nesten to år da jeg ble gravid bare etter tre uker .;) Det leie ble at jeg måtte igjennom ma i sommer. Men nå er alle sorger glemt og vi er prøvere igjen , med Frøya klinikkens hjelp . ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

Jeg!

Fikk telefon fra gyn idag om at oppfølgingsprøven min viste celleforandringer, og det var noe mer greier. Så jeg skal inm på mandag og ta prøve ab selve livmortappen, så vidt jeg forstod.

Er selv bekymret. Er nå i pp 18...

Hvordan går det med deg? Har du fått vite noe mer? Krysser fingrene for både deg og Fjellfrøkna :)
Hei!

Jeg var inne og tok vevsprøve i går. Vondt, og småblør litt enda.

Fikk beskjed om at det kunne se ut som alvorlige celleforandringet, og hadde også fått påvist hpv-virus nr 18 og 52. Nr 18 er én av to typer som man ofte ser samtidig med alvorlige celleforandringer.

Om to uker får jeg svar. Hvis det er alvorlige celleforandringer (som forresten IKKE betyr kreft), så vil de antakelig fjerne den ytterste delen av livmorhalsen. I praksis vil dette bety litt tettere oppfølging under et svangerskap, pga muligens noe større fare for SA og rask fødsel.

Så jeg er ikke veldig bekymra, egentlig. Har hørt om flere som ble gravide med én gang de hadde hatt en sånn operasjon. Det er nesten bare ålreit at det skjer noe... Så kjedelig å gå og telle dager, uker og måneder hele tiden. Hele livet dreier seg mer eller mindre om å følge med på syklusen, så alt som kan rykke meg litt ut av det er til en viss grad velkomment. Livet forsvinner jo i all denne ventingen!

Jeg har også fått påvist alvorlige celleforandringer. Skal ta vevsprøve om en uke. Er ganske ute av meg om dagen, da jeg er liiivredd for å ha/få kreft. Jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å tenke positivt. I tillegg må vi jo stoppe prøvingen, noe som er en påkjenning det også. Gruer meg skikkelig til prøvesvarene, og til en evt konisering som jeg sikkert må ta.

 

Det er likevel betryggende at det er flere som er i samme båt.

 

Håper virkelig alt går bra fremover, er jo så ung og en ellers veldig sunn og frisk person.

 

Livet er innmari urettferdig!

 

Krysser fingrene for deg elibjo.

Fikk du beskjed om å stoppe prøvingen? Min lege sa jeg kunne fortsette, for om jeg ble gravid nå, så ville de kunne operere 6-8uker etter fødsel. Hbis jeg trenger operasjon, da.

Tror ikke du trenger å bekymre deg for kreft. Det utvikler seg veeeldig sakte ved livmorhalskreft, og rekker bare å utvikle seg til kreft om det ikke blir oppdaget. Det er derfor det holder å ta rutinemessige celleprøver kun hvert tredje år. Så jeg er ikke bekymra. Ikke før jeg har fått svar på vevsprøven iallfall.

Men det er alltid lettere sagt enn gjort å ikke bekymre seg...

 

Krysser fingrene for at alt er bra med oss begge!! Vi får holde hverandre oppdatert.

Klem :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Høres kjekt ut med ekstra energi :) Håper det funker for deg denne gangen og. Hvor er forresten Frøyaklinikken?

Tenkte også å spørre deg; må akupunktur skje på et bestemt tidspunkt i syklusen? Jeg lurte på å få bestilt en time.. Men jeg har ikke noe problemer med syklusen min sånn ellers, kan det ha en virkning fordi om?

. Akkupunkturen må bare gjøres fast. Jeg går en gang i uken , fast dag. Så legger hun et opplegg for deg. Frøyaklinikken holder til inne i byen . ( Oslo )tar ca 10 min og gå fra Nasjonalteateret. Gå inn på hjemmesiden deres . Da jeg ringte tok det ca 14 dager og få time. Mulig du må ha med svar på blod prøver om du har tatt fsh og amh bl.a. Snakk med dem. Lover deg at det er vært det. Vi hadde vært prøvere i nesten to år da jeg ble gravid bare etter tre uker .;) Det leie ble at jeg måtte igjennom ma i sommer. Men nå er alle sorger glemt og vi er prøvere igjen , med Frøya klinikkens hjelp . ;)

Ok, takk for info:). Jeg bor dessverre ikke i Oslo, men kan jo begynne med akupunktur et annet sted hvis det ikke går denne pp. Kanskje jeg finner fotsoneterapi eller noe annet lurt og :) Men nå skal det jo gå denne gangen! :)

 

Cayenne - hadde du også prøvd akupunktur før? Har du blitt gravid noen gang?

 

Fjellfrøkna- jeg håper virkelig det ordner seg for deg.. Prøv å ikke ta sorgene på forskudd. Kanskje alt er helt fint, eller at det ikke har så stor betydning som du tenker :) håper det kjære deg.

 

Nå tror jeg jeg offisielt burde melde meg ut av de andre trådene her.. Ikm gruppen min består nesten bare av 1pp jenter. Jeg orker ikke å bli pepret med deres positive tester i to uker fremover.. Huff, jeg er så lei av dette nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Høres kjekt ut med ekstra energi :) Håper det funker for deg denne gangen og. Hvor er forresten Frøyaklinikken?

Tenkte også å spørre deg; må akupunktur skje på et bestemt tidspunkt i syklusen? Jeg lurte på å få bestilt en time.. Men jeg har ikke noe problemer med syklusen min sånn ellers, kan det ha en virkning fordi om?

. Akkupunkturen må bare gjøres fast. Jeg går en gang i uken , fast dag. Så legger hun et opplegg for deg. Frøyaklinikken holder til inne i byen . ( Oslo )tar ca 10 min og gå fra Nasjonalteateret. Gå inn på hjemmesiden deres . Da jeg ringte tok det ca 14 dager og få time. Mulig du må ha med svar på blod prøver om du har tatt fsh og amh bl.a. Snakk med dem. Lover deg at det er vært det. Vi hadde vært prøvere i nesten to år da jeg ble gravid bare etter tre uker .;) Det leie ble at jeg måtte igjennom ma i sommer. Men nå er alle sorger glemt og vi er prøvere igjen , med Frøya klinikkens hjelp . ;)
Ok, takk for info:). Jeg bor dessverre ikke i Oslo, men kan jo begynne med akupunktur et annet sted hvis det ikke går denne pp. Kanskje jeg finner fotsoneterapi eller noe annet lurt og :) Men nå skal det jo gå denne gangen! :)

 

Cayenne - hadde du også prøvd akupunktur før? Har du blitt gravid noen gang?

 

Fjellfrøkna- jeg håper virkelig det ordner seg for deg.. Prøv å ikke ta sorgene på forskudd. Kanskje alt er helt fint, eller at det ikke har så stor betydning som du tenker :) håper det kjære deg.

 

Nå tror jeg jeg offisielt burde melde meg ut av de andre trådene her.. Ikm gruppen min består nesten bare av 1pp jenter. Jeg orker ikke å bli pepret med deres positive tester i to uker fremover.. Huff, jeg er så lei av dette nå.

Jepp, jeg har to gullunger som satt på 1. pp, hehe ;) Men siste kom for 7 år siden, så det har vel noe med alderen å gjøre... Altså ikke blitt gravid med aku, men nå har jeg begynt hos en annen som jeg har trua på. Gir det 3-4 mnd. I tillegg er mannen endelig fullt og helt med på prøvingen, så jeg håper det kan virke positivt inn :D Han har vært veldig negativ til en til, så jeg har nok vært veldig stressa og bekymret for at han plutselig skulle begynne å kjøpe kondomer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elibjo og Fjellfrøkna: Sender over godklemmer til dere  :wub:

 

Det er ikke mye nytt fra denne fronten.. Venter i spenning på å se om mannen min kommer seg til legen snart, men har vel ikke store forhåpninger til det. 

Det virker som om han er kjempeklar enkelte dager, mens andre dager vil han bare tre på seg kondomdrakta sånn i tilfelle jeg skulle bli gravid om han tok på meg  :blink:

 

Jeg tror nok ikke at jeg heller kommer til å fortsette på noen ikm grupper, Småen100. Det har liksom ikke noe for seg syns jeg. Er så lei av å være den som gratulerer - kan ikke noen gratulere meg snart da? Og så har man selvfølgelig de som kaster seg inn i gruppa "Har nettopp startet prøvingen og mannen nyste på meg istad og vips så ble jeg gravid så da kaster jeg meg videre til første trimester". Dont get me wrong, jeg er glad at noen blir gravide så fort og slipper å slite men HALLO DERE SNEIK I KØEN  :P . 

Ok, det var dagens utbrudd! 

 

Så over til dagens dumme spørsmål: Akupunktur er med nåler ikke sant? Gjør det vondt når de stikker deg? Syns det ser helt jævlig ut å ligge der med nåler i seg, men det ser kanskje verre ut enn det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter, hatt meg noen mnd vekke fra forumet, tenkte jeg skulle legge prøvingen på hylla og bare leve livet, så kanskje det kunne skje da.. Men nei.. Helt enig i kommentarene over ang IKM gruppene.. Unner jo ingen dette her, men litt sårt når noen klaffer på første pp. Blir bare stresset selv..

Jeg har nå vært til utredning og de finner ikke noe galt. Vurderer å stikke innom med prøver fra mannen og men siden han har 2 barn fra før og jeg har blitt gravid 2 ganger (men mistet) antar jeg han er ok.. Får se..

Har time for akupunktur nå om en time, veldig spent! Har gjort det tidligere, men da gjaldt det smerter i nakken, og det var utrolig bra! Har jo ingenting å tape.

Tror mitt problem er at egget ikke vil feste seg.. Og akupunktur skal jo hjelpe mot akkurat dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant en interessant side i dag. Jeg skal ihvertfall starte opp igjen med progesteron kremen min (eller rettere sagt: hive den og kjøpe den de selger på apoteket..). 

Tror det kan være mye i dette med stress.. men det store spørsmålet består - hvordan skal jeg slappe mer av.. Stresser for den minste ting.. vokst opp med en mor som lever etter å rekke over alt og ringer hvis vi er 2 min for sein.. På motsatt side - mannen min har ikke en eneste celle i kroppen som stresser;) haha! Det stresser jo bare meg ennå mer.. Kanskje jeg skal prøve å være litt mer lik han..   

 

 

http://jordmorsiri.no/artikler/48/article/item/null/ufrivillig-barnloeshet-og-progesteron

 

Utrolig trist med celleforandring. Må bare få sagt at jeg har flere venner som har hatt dette og måtte inn å fjerne litt av tuppen. Dette har gått kjempe fint og de produserer barn på løpende bånd!

Som nevnt over, dette finner de jo ut lenge før det har rukket å utvikle seg til noe farlig!

 

Sola steker og det er helg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, bra artikkel :)

 

Jeg prøver å finne ut mest mulig om hvordan stress påvirker fruktbarheten. Jeg håper nemlig at det har vært en stor faktor for at vi ikke har fått det til enda.

 

Fra vi begynte å prøve har jeg hatt en ekstremt stressende jobb. Jeg kom rett fra studiene og fikk en enorm mengde arbeidsoppgaver og et enormt ansvar. Jeg jobbet 10, 12 eller 14 timers dager, noen ganger helt til kl 4 om natten, altså 20 timer. Jeg jobbet mye i helger, ferier, helligdager, og når jeg hadde fri måtte jeg være konstant tilgjengelig på Mail og tlf. Jeg tenkte ikke på annet enn jobb. Jeg hadde mye hjertebank, jeg gikk ned ca 1 kg i mnd, jeg fikk utslett som legen sa ikke kunne skyldes annet enn stress. Til slutt sa jeg opp, og for en mnd siden begynte jeg i en ny jobb. 10000 kg er tatt av mine skuldre og jeg føler meg som et nytt menneske. Jeg er helt rolig inni meg hele tiden, har ingen ansvar utover meg selv egentlig :) Ting blir gjort i hjemme igjen og forholdet til samboer er selvfølgelig bedre :) Dette er første mnd vi prøver etter denne omveltningen. Før har jeg lest at stress kan hindre el, men jeg har jo alltid hatt el. Nå har jeg lest flere stedet at stresshormonet kortisol også kan ha andre virkninger på fruktbarheten. Da blir jeg så glad :) Dette er jo ting vi alle kan prøve å gjøre noe med!

 

Jeg prøver å tenke at vi må begynner prøve-spillet på nytt. At dette egentlig er vår 1pp. At det fortsatt kan gå mange mndr fra nå av uten at det betyr noe fordi de første 6 mnd egentlig ikke kan telles med :)

 

Jeg er så spent denne mnd! 7 dpo i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å begynne på nytt småen! Hørtes ut som et bra valg å finne ny jobb!

 

På akupunktur fredag sa hun jeg hadde dårlig sirkulasjon og kald livmor?! ;)

Dette fordi jeg har "blodklumper" ved mens, det skal helst ikke være klumper (har hørt fra andre at dette er normalt, men ok..), og fordi jeg alltid er kald på hender og føtter + litt til. Hun mener nålene vil øke blodsirkulasjonen. Jeg er positiv og kommer til å hå tilbake. Blir en gang i uken!

Hun spurte en haug med spørsmål, sjekket puls på håndledd, så på tungen, spurte om syklus/varighet/konsistens/EL smerter/hjertebank/om jeg var nervøs/stresset/++

Hun skulle ta me noen urter neste uke som også skulle hjelpe;) kan jo bare håpe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å begynne på nytt småen! Hørtes ut som et bra valg å finne ny jobb!

 

På akupunktur fredag sa hun jeg hadde dårlig sirkulasjon og kald livmor?! ;)

Dette fordi jeg har "blodklumper" ved mens, det skal helst ikke være klumper (har hørt fra andre at dette er normalt, men ok..), og fordi jeg alltid er kald på hender og føtter + litt til. Hun mener nålene vil øke blodsirkulasjonen. Jeg er positiv og kommer til å hå tilbake. Blir en gang i uken!

Hun spurte en haug med spørsmål, sjekket puls på håndledd, så på tungen, spurte om syklus/varighet/konsistens/EL smerter/hjertebank/om jeg var nervøs/stresset/++

Hun skulle ta me noen urter neste uke som også skulle hjelpe;) kan jo bare håpe;)

 

 

Oi oi oi..! Dette fikk meg til å ringe rett til akupunktør! Hehe :) Jeg har alltid hatt dårlig blodsirkulasjon med veldig kalde hender og føtter (av og til helt blålige..) og lavt blodtrykk. Det var derfor jeg tenkte de dong quai pillene ville være bra for meg fordi de skulle bedre blodsirkulasjon til livmoren. Hmm..jeg og har mye klumper ved mens, er ikke det normalt..?

 

Men da får jeg kanskje min første akupunktur time i morgen! Veldig spent.. 

 

Negativt i dag 8 dpo forresten... - Vet det er litt tidlig. Men samtidig veldig forberedt på at ikke går, så dere trenger ikke muntre opp og si det var tidlig. Hehe =)

 

Fjellfrøkna - hvordan har det gått..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt min første akupunkturtime i dag (for barnløshet, har fått før mot andre ting).

 

Hun mente jeg hadde tynne slimhinner - basert på at jeg har sparsom blødning ved mens. Jeg også er sånn som lett fryser og får kalde hender og føtter. Så hun la opp et løp jeg skal følge framover. Skal tilbake på fredag gor ny time:) Så vi får bygget slimhinner, som hun sa. Ellers har jo ikke egget noe å feste seg i. Hvis dét er problemet mitt, vil jo ikke ivf hjelpe, så håper dette har noe for seg. ..

 

Men det er håp!

Nå er akkurat ei på en annen fast tråd blitt gravid - etter 3 år som prøver! Så det er klart det skal gå til slutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elibjo - da kan du få time hos gyn så måler de slimhinnen. Men sjekk med dem hvilken dag du bør måle på. Jeg mistet mensen i fjor i 3 mnd og da mente de jeg hadde for tynne slimhinner.

Har fortsatt lite mens.. Men gyn sier slimhinnen er slik den skal være..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det småen? Jeg skal tilbake nå på fredag;)

Jeg var på min første akupunkturtime i går! Var så spent, men gikk jo kjempe bra. Var skikkelig trøtt etterpå, så en eller annen effekt må det ha hatt :) Skal tilbake neste uke og tenkte prøve det en stund.

 

10 dpo og fortsatt negativt. Ingen symptomer heller, bare murringer som jeg har hver gang før mens. Ingenting i puppene, ingenting.. :( Blir nok ny pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt håp da! Hvis ikke får du henge på til neste pp. Jeg er nettopp ferdig med mens og håper litt nåler vil gjøre susen denne gang;) selv om de sier du må gi det litt tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. Håpet forsvinner stadig. Kjipt - hadde skikkelig troen på dong quaien og wild yamen, samt ny jobb..

 

Ja, vi satser på nåler! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bra å blande de greiene da? Hvor kjøper du dong quai?

Akupunktøren skulle ta med noen urter på fredag. Aner ikke hva det er, men hun sa jeg måtte forsette med wild yam..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte dong quai før el fordi det skulle hjelpe blodgjennomstrømningen til livmor så det ble bedre skumring der. Det er sikkert bra for deg og, basert på det akupunktøren din sa. Må bare tas frem til el for har hørt det kan framprovosere abort hvis tas når man er gravid. Da gikk jeg over på wildyam. Vil gjøre det samme neste mnd.

 

Gi en lyd om hva de urtene er da :)

 

Hvor lenge har du prøvd forresten? Har du tatt noen undersøkelser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sorry så nå at du hadde tatt undersøkelser som viste at alt var bra :) Det må jo være beroligende da! Da kan det bare være helt tilfeldig uflaks hver gang :) hva bestod de undersøkelsene av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...