Gå til innhold

***Tråd for oss som har prøvd lenger enn 6 mnd***


Nemo_

Anbefalte innlegg

Fremdeles ingen mens. 5 dager sen nå, ny rekord, aldri skjedd før. Fikk mensen som 12 åring og er i dag 28. Kun brukt prevensjon i 2,5 år i mitt liv, sluttet for over 1 år siden, og har aldri blitt gravid. Aldri vært mer enn 4 dager sen. Kanskje jeg begynner å bli gammel eller noe? :P

 

Bortsett fra det er det ikke så mye å meddele. Har ingen symptomer annet enn noen mensmurringer sånn innimellom i løpet av dagene, vært slik siden onsdag.

 

Så får vel bare vente å se.

Skal til legen i dag og ta blodprøve i forbindelse med noe annet. Fristet til å be de sjekke HCG nivået i blodet, men likevel vil jeg ikke, kun fordi jeg liker å klamre meg fast i håpet.

Tenker eventuelt å teste til helgen om den ikke dukker opp innen den tid :)

 

Ha en fin dag alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oi så spennende sienna85!!!!:) Jeg stemmer for at du tar en test!!!:) Mensmurringer på og av var det jeg jadde nå når jeg fant ut at jeg var gravid også :) Heiaheia deg!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på do sikkert ti ganger i dag. 3 timer siden sist, holder på å tisse meg ut :-P ingen mens. Snart 6 dager for sen nå. Ble ingen blodprøve i dag, hadde for mye å gjøre på jobb. Men må i morgen tidlig. Be de teste HCG nivået samtidig? Hm...sove på det :-) tenkte å prøve en digital EL test nå, derfor jeg har holdt meg i 3 timer. Tør ikke å teste med graviditetstest helt enda :-! SÅ redd for at den er negativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wææ, smiley face på EL testen. Betyr 1 av 3 ting; enten har jeg eggløsning nå, 3 uker for sent. El så er mensen rett rundt hjørnet (lest at det kan gi utslag?) eller så er jeg gravid... Stod å vurderte å dyppe en graviditetstest i samme urinen etter smiley på el test, men turde ikke. Hehehe. Herregud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wææ, smiley face på EL testen. Betyr 1 av 3 ting; enten har jeg eggløsning nå, 3 uker for sent. El så er mensen rett rundt hjørnet (lest at det kan gi utslag?) eller så er jeg gravid... Stod å vurderte å dyppe en graviditetstest i samme urinen etter smiley på el test, men turde ikke. Hehehe. Herregud

å herregud så spennende!!!!:) Ganske sikker på at det betyr at du er gravid jeg altså!!!!:) Ta en test da? Du MÅ jo det?:) I morra tidlig tar du test også får du i tillegg blodprøve, kan ikke bli bedre!!:) åååååh, jeg er spent!!!:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kaster meg på her og håper på litt magisk gravid støv:) Vi bestemte oss for å prøve på nr to i august. Hadde sluttet på p-plaster da og fikk mensen ganske fort og på dagen fire uker etter neste gang. Etter dette trodde jeg at jeg var gravid. Hadde siste mens i slutten av September og fikk den ikke tilbake før 1. Januar. Da hadde jeg selvfølgelig besøk av tanta i syv uker (masse små blødninger og noen litt store) og fikk primolut av legen, blødningen som kommer etter det var i midten av mars. Igjen ikke noe besøk før begynnelsen av mai, fem uker på før primolut avsluttet det hele igjen i begynnelsen av Juni.

 

Så jeg vet ikke når el er eller når ikm er så vi bare kjører på. Så håper vi det sitter etterhvert. Kjenner jeg er veldig klar nå, sønnen vår er 4 og begynner å bli så stor. Sitter å ser på baby utstyr og planlegger hva jeg vil ha. Så nå håper jeg det skjer noe for oss. Kommer til å begynne å teste etter e.l etterhvert også:) Kjenner jo og ser noen små tegn når den er der så får vi se.

 

Dette ble veldig langt. Beklager dette:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Humla&mini :) Anbefaler å teste etter EL, men da er det vel best å temp teste hvis du har uregelmessige sykluser, så slipper det å bli så himla dyrt. Kjenner meg forresten igjen det å se på baby utstyr. Holdt på sånn i 1 år mens vi prøvde nå, og har t.o.m begynt på barnerommet. Så fikk jeg plutselig beskjed om at det var usannsynlig at jeg noensinne ville bli gravid på egen hånd, og henvisning til IVF ble sendt. Etter det har jeg ikke tenkt noe mer på det å skulle bli gravid, før nå :P

 

Testet ikke i dag tidlig, men skal be de krysse av for sjekk av HCG når jeg skal inn å ta blodprøve etterpå. Det får jeg vel gjerne svar på i morgen. Så i kveld blir det ny EL test for å se om den også blir positiv.. og så kanskje jeg ikke klarer å holde meg lenger, å må teste med en graviditetstest også ;) da får jeg jo uansett blodprøve svar på torsdagen, så kan ikke hale spenningen ut særlig lenger. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt blodprøve nå ;) Får svar enten i morgen eller på fredag. Spennende..... :D

 

Får helt sjokk hvis det viser seg at jeg faktisk KAN bli gravid på egenhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Humla&mini :) Anbefaler å teste etter EL, men da er det vel best å temp teste hvis du har uregelmessige sykluser, så slipper det å bli så himla dyrt. Kjenner meg forresten igjen det å se på baby utstyr. Holdt på sånn i 1 år mens vi prøvde nå, og har t.o.m begynt på barnerommet. Så fikk jeg plutselig beskjed om at det var usannsynlig at jeg noensinne ville bli gravid på egen hånd, og henvisning til IVF ble sendt. Etter det har jeg ikke tenkt noe mer på det å skulle bli gravid, før nå :P

 

Testet ikke i dag tidlig, men skal be de krysse av for sjekk av HCG når jeg skal inn å ta blodprøve etterpå. Det får jeg vel gjerne svar på i morgen. Så i kveld blir det ny EL test for å se om den også blir positiv.. og så kanskje jeg ikke klarer å holde meg lenger, å må teste med en graviditetstest også ;) da får jeg jo uansett blodprøve svar på torsdagen, så kan ikke hale spenningen ut særlig lenger. hehe

 

Det må være vanskelig å få en sånn beskjed. Hadde vært veldig gøy hvis du klarte det på egenhånd da. Rett etter beskjeden om at de mest sannsynlig ikke skal gå.  ja, får vel begynne å sjekke etter det:) Tolket jeg kroppen min rett så hadde vi sex flere ganger under el nå, mtp el slim.. Så får vi håpe:) Litt vanskelig å melde seg inn i noen av de ikm trådene for vet jo ikke når det er. Men håper ting ordner seg snart.

Krysser fingre for deg og håper du er gravid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Humla&mini :) Anbefaler å teste etter EL, men da er det vel best å temp teste hvis du har uregelmessige sykluser, så slipper det å bli så himla dyrt. Kjenner meg forresten igjen det å se på baby utstyr. Holdt på sånn i 1 år mens vi prøvde nå, og har t.o.m begynt på barnerommet. Så fikk jeg plutselig beskjed om at det var usannsynlig at jeg noensinne ville bli gravid på egen hånd, og henvisning til IVF ble sendt. Etter det har jeg ikke tenkt noe mer på det å skulle bli gravid, før nå :P

 

Testet ikke i dag tidlig, men skal be de krysse av for sjekk av HCG når jeg skal inn å ta blodprøve etterpå. Det får jeg vel gjerne svar på i morgen. Så i kveld blir det ny EL test for å se om den også blir positiv.. og så kanskje jeg ikke klarer å holde meg lenger, å må teste med en graviditetstest også ;) da får jeg jo uansett blodprøve svar på torsdagen, så kan ikke hale spenningen ut særlig lenger. hehe

Du er jammen meg hard som ikke tester!!!!:) Jeg hadde revna av nysgjerrighet!! Nå gleder jeg meg til å høre utslaget på ny el-test altså :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, ja skjønner ikke helt hva jeg driver med :-P tok en ny digital EL test nå som viste smileyface. Egentlig vet jeg at det ikke kan være indikasjon på eggløsning, for jeg har ALLTID elslim og utflod før EL. Og det har vært heeelt tørt der nede i over én uke nå... Så da gjenstår vi med enten mens rett rundt hjørnet som gir utslag. Eller graviditet. Hihihi. Kanskje jeg bare MÅ teste i kveld. Ved midnatt er jeg en uke sen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud Sienna!! Nerver av stål!!

Jeg hadde nok svidd av 10 graviditetstester allerede :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten alltid mye utflod i dagene før mens også når jeg tenker meg om. Hohoho! ;-)

ta en teeeeeeeeest!!!!:) du er gravid du!!!!!!;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde to el tester i kveld, men fikk opp feilmelding. Tenkte at jeg da like gjerne kunne kline til med en cb digital graviditetstest. Og....JEG ER GRAVID! Ka hunkerten liksom? Hadde ALDRI trodd at jeg skulle klare det på den naturlige måten. Jeg er så sjokkert at jeg ikke helt klarer å tro det er virkelig! DETTE ER SYKT! Blir spennende å høre HCG nivået i morgen. Er i såfall 5 uker på vei i morgen :) håper dette går bra! *sveve på en sky* hihihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde to el tester i kveld, men fikk opp feilmelding. Tenkte at jeg da like gjerne kunne kline til med en cb digital graviditetstest. Og....JEG ER GRAVID! Ka hunkerten liksom? Hadde ALDRI trodd at jeg skulle klare det på den naturlige måten. Jeg er så sjokkert at jeg ikke helt klarer å tro det er virkelig! DETTE ER SYKT! Blir spennende å høre HCG nivået i morgen. Er i såfall 5 uker på vei i morgen :) håper dette går bra! *sveve på en sky* hihihi

ÅÅÅÅÅÅ herreguuuuuud, nå ble jeg så utrolig glad på dine vegne!!! Tåre i øyekroken her :P GRATULERER!!!!! Denne tråden ER magisk eller hva???? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer såååå mye Sienna85!! :D helt enig at denne tråden må være magisk! Håper det gjelder meg også. Ikm i går, ingen tegn til tr ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene etter den andre :D

Kanskje vi skal starte en tippeklubb og vinne noen millioner hver mens vi er igang? :P

 

Spennende Bambi!! Skal du teste snart?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med "mirakelet" Sienna85 :) Du må komme inn til oss i mars-gruppen på 1.tri :) Og bambi-88, du må komme etter også :)

 

Hvor er du nå i "turnusen" PeppaPig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss Alma; det er 9 dager til mensen kommer ;) men etter å ha sett hvilken magi denne tråden har så håper jeg at litt av magien har smittet over og at jeg også blir gravid nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...