Gå til innhold

***Tråd for oss som har prøvd lenger enn 6 mnd***


Nemo_

Anbefalte innlegg

Takk jenter :wub:  ja det var en grusom opplevelse som jeg ikke uner min verste fiende engang.

Er farlig når egglederen sprekker og med mye blod i buken, jeg brukte ei god stund til å fordøye hele denne episoden. Så glad for at jeg lytta til kroppen og meg sjøl ellers hadde jeg ikke vært her idag!

Legevakta kan virkelig dyttes opp et mørkt sted av og til :P

 

I løpet av de neste to dagene så forsvinner tanta og nå kan hun virkelig holde seg langt unna meg!!

 

For her skal det humpes rundt den rette tida :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff Dossa, for en forferdelig opplevelse :( Godt at alt gikk bra med deg hvertfall :) Jeg har fått innkalling til tidlig ul den 1.juli og er veldig nervøs!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med ul Nemo!!

Her har tanta komt, og jeg gir snart opp;( har nesten lysst å slå noen.. Er så irriterende og frustrerende.. Og det er så lite man kan gjøre.. Må jo bare bite tenna sammen og se fremover..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klem til deg Sidney. Det er helt lov å føle det sånn som du gjør. Har vært der mange ganger selv. Det er så utrolig rart at man ikke blir gravid når man har så mye sex i den rette perioden og alt. Mens andre folk bare blir gravid, uten å engang prøve og mange sier det var et "uhell"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så kjipt, Sidney :(

Satt og googlet litt i går, og kom over en amerikansk (tror jeg) ernæringsfysiolog som anbefalte å kutte ut alt av korn når man prøvde å bli gravid. Mente det var som gift for kroppen, og at man heller skulle spise mye frukt grønnsaker, fisk og økologisk kjøtt. De som hadde gått til henne hadde angivelig blitt gravide alle som en... Hva tror dere om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss finne noen å denge Sidney!!!

Mensen kom idag tidlig her og jeg er så møkklei!! Når skal det faen meg bli vår tur da?!?

 

Cayenne, absolutt alt av korn? Vil det si alt med mel også da? Har du link til artikkelen? Høres interressant ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, nå er jeg i vinrusen og tar meg en røyk! Så hvis noen ser skjevt på meg får de seg en i fleisen;) kødder ikke med meg i dag!!

 

 

Korn ja! Det hørtes interessant ut! Jeg tar imot alle tips;) goodøglet selv på food to become pregnant, og fant mye rart!! Bønner og greier... Liker ikke det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nok ta noe av det hun skriver med en klype salt..

Jeg tviler sterkt på at alle som følger dette blir gravide, selv om hun selvfølgelig kan "bevise" det ved hjelp av de som hun har hjulpet ;)

Det skader jo ikke å spise sunnere, men pastaen kan jeg nok aldri gi opp ;):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må nok ta noe av det hun skriver med en klype salt..

Jeg tviler sterkt på at alle som følger dette blir gravide, selv om hun selvfølgelig kan "bevise" det ved hjelp av de som hun har hjulpet ;)

Det skader jo ikke å spise sunnere, men pastaen kan jeg nok aldri gi opp ;):D

Enig med deg - pasta må man ha! ;) men tenker jeg kunne klare meg uten en mnd eller to - i håp om en spire...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D

Hvis du gjør dette og blir gravid så blir jeg overbevist! Kommer til å savne pasta men må man så må man :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada :) tanta har gått sin vei og håper hun tar til fornuft og ikke besøker meg på lenge :P

Snakka hardt til henne så får vi se om det hjelper *knis*

 

Har nedtelling til sommerferie.

Bare 4 arbeidsdager att :D

Gleder meg!!!!

 

Kanskje det er en rolig og lang ferie som skal til for at spiren sitter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos gyn i går og fikk svar på alle prøver. Hormoner og alt hos meg var bra, men hos mannen var ikke alt som det skulle. Det var en liten feil på formen til sædcellene. Det trengte ikke å ha noe å si, men det kunne gjøre at vi trengte mer tid.

 

Så henviste han meg til laparoskopi (aner ikke hvordan det skrives!) for å sjekke eggledere, og slang likegodt inn en henvisning til ivf/icsi!

 

Det kom litt brått på. Vet ikke helt hva jeg skal føle. Om det er bra eller dårlig. Ingenting skjer før tidligst i august (pga sommerferie. Ivf hadde kort ventetid nå, kun tre mnd), så nå kanskje jeg virkelig kan slappe av i sommer? Nei, vet virkelig ikke hva jeg skal føle...

Noen tanker fra dere? Hvordan hadde dere reagert på en sånn beskjed?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elibjo: Jeg vet ikke hva de tingene der er en gang, så banskelig å si hvordan jeg hadde reagert ;) Men hvis det er sååå lenge og vente hadde jeg kanskje prøvd å komme til fortere hos Volvat eller noe hvis ikk edet kostet skjorta :) Lykke til! :)

 

Her i gården har jeg hatt en svaaaaaak strek i to dager nå, men tør ikke helt å juble ennå. Føler ikke at jeg har fått den rette bekreftelsen ennå..på en måte.... :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elibjo: Jeg vet ikke hva de tingene der er en gang, så banskelig å si hvordan jeg hadde reagert ;) Men hvis det er sååå lenge og vente hadde jeg kanskje prøvd å komme til fortere hos Volvat eller noe hvis ikk edet kostet skjorta :) Lykke til! :)

 

Her i gården har jeg hatt en svaaaaaak strek i to dager nå, men tør ikke helt å juble ennå. Føler ikke at jeg har fått den rette bekreftelsen ennå..på en måte.... :huh:

Kan du ikke ta en digital test da? Da blir det ingen synsing.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jorda, det kan jeg selvfølgelig ;) skal ta det når jeg kommer hjem på lørdag. Til nå har jeg tatt tre strimmel-tester og de blir sterkere for hver dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jorda, det kan jeg selvfølgelig ;) skal ta det når jeg kommer hjem på lørdag. Til nå har jeg tatt tre strimmel-tester og de blir sterkere for hver dag :)

Såååå gøy, da er du jo gravid :) Gratulerer!!! Hopper du videre sammen med meg til 1.trimester du da?:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, Miss Alma! :D hvor lenge har dere prøvd? Virker som denne tråden hjelper ;)

 

Her var det el på mandag, så om en ti dagers tid regner jeg med det lyser to streker mot meg også! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Miss Alma!! :D

 

Denne tråden må jo ha noe magisk over seg!! Fortsetter det sånn her blir vi alle gravide om kort tid :D

 

På cd6 idag så enda en stund til el kommer. Snakket med en venn igår ang detteog hun anbefalte at jeg prøvde kinesisk medisin. 5 av vennene hennes som hadde prøvd over 1 år ble gravide innen 2-3 mnd da de gikk til en som praktiserte dette. Man kommer jo til et punkt da man er billig til å prøve det meste ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jorda, det kan jeg selvfølgelig ;) skal ta det når jeg kommer hjem på lørdag. Til nå har jeg tatt tre strimmel-tester og de blir sterkere for hver dag :)

Såååå gøy, da er du jo gravid :) Gratulerer!!! Hopper du videre sammen med meg til 1.trimester du da?:)
Gjør vi? Jippi!! Så gøy!!! Jeg får hoppe videre når jeg kommer hjem fra tur:) og denne gangen SKAL den sitte, hele veien ut!!!!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cayenne og Peppa pig: Ja det må være noe med denne tråden ;)

Tusen takk for det jenter!!

 

Cayenne vi har prøvd siden august i fjor, ble gravid i desember/januar men mistet i uke 6 :( Så denne gangen håper jeg det går bedre!! Gleder meg til å komme hjem og ta en digital som ligger og venter på meg ;) Nå får vi vente i spenning i ti dager, så kommer du også etter!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cayenne og Peppa pig: Ja det må være noe med denne tråden ;)

Tusen takk for det jenter!!

 

Cayenne vi har prøvd siden august i fjor, ble gravid i desember/januar men mistet i uke 6 :( Så denne gangen håper jeg det går bedre!! Gleder meg til å komme hjem og ta en digital som ligger og venter på meg ;) Nå får vi vente i spenning i ti dager, så kommer du også etter!!!

har du tatt den digitale testen??:) Jeg her så menssmerter om dagen at jeg holder på å revne....kan det være normalt da? Begynner på min uke 7 i morgen....Spørr dere her inne jeg for dere er så søte alle sammen :) Følger med dere vettu :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, kan det være ligamentsmerter Nemo?

Jeg husker at jeg hadde liknende menssmerter da jeg gikk gravid med datteren min, men kan ikke huske hvor tidlig jeg hadde de. 

Er jo mye som strekker seg der inne :)

 

Spurte mannen min igår om han hadde bestilt legetime enda slik at han får testet sæden, men neeeeida.. Det hadde han ikke hatt tid til enda  :angry:  Grrrr, så jeg får kanskje bare bestille time til han så han ikke har en unnskyldning. Jeg er jo bare såååå klar for å få vite hva som skjer med oss. Trenger vi hjelp, trenger vi ikke hjelp? Er det noe vi kan gjøre for å bli gravide eller må vi bare ta tiden til hjelp.. SUKK! 

Jeg håper hvertfall at å gå ned litt i vekt, trene og spise sunt skal hjelpe på. Jeg har nå kuttet ut ALL alkoholinntak (både før, under og etter el) og jeg har kuttet ned på inntak av koffein.

Jeg jo også har blitt med på denne magiske tråden så NÅ skal jeg også bli gravid  :P  :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemo: Nei, jeg har ikke det ennå. Kommer hjem imorgen, den ligger på nattverden og venter på meg ;) Når det gjelder de menssmertene så vet jeg ikke. Dessverre. Kom aldri så langt om uke 7 sist...

 

Peppa: håper du får han til å teste snart og at dere finner ut av det. Denne magiske tråden skal jo gjøre sitt ;) Vi venter på deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...