Gå til innhold

***Tråd for oss som har prøvd lenger enn 6 mnd***


Nemo_

Anbefalte innlegg

NÅ har jeg tatt den digitale testen :wub:

Gravid 2-3 :D

Hvordan går det med dere andre?

Herlig miss alma :) Gratulerer!!!:) Når blir din termin?? Nå følger dere andre bare etter som perler på en snor vettu :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

NÅ har jeg tatt den digitale testen :wub:

Gravid 2-3 :D

Hvordan går det med dere andre?

Herlig miss alma :) Gratulerer!!! :) Når blir din termin?? Nå følger dere andre bare etter som perler på en snor vettu :)

 

Takk :wub: Termin er satt fra 27. februar til 2.mars, så vet ikke helt hva jeg skal stole på... Men har hoppet inn i både februar og mars gruppene på 1. tri :)  Så gøy!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøver som bare det nå, ligger ikke på latsiden akkurat  :D El er rett rundt hjørnet og jeg håper så inderlig at noe av denne magien smitter over på meg :)

 

Ellers så tror jeg at mannen min hadde et lite breakthrough i går kveld. Han bekymret seg faktisk over at vi ikke hadde blitt gravide enda så han skulle ta kontakt med legen idag :D :D :D :D 

Han har endel å gjøre på jobben de neste 3 ukene men forhåpentligvis så klarer han å skvise inn en legetime om ikke så altfor lenge. Jeg har tilbudt meg å kjøre til jobben hans, hente sædprøven og kjøre den til legen om han ikke rakk det selv. Han bare lo når jeg sa det, og mente at han skulle nok klare å gjøre det selv.

ENDELIG føler jeg at det skjer noe selv om det ikke har skjedd noe enda haha :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, PeppaPig så godt å høre at han endelig er villig til å gjøre noe :) Du skal bare se at det var alt som trengtes og at spiren sitter denne pp ;) Det ville vært typisk! Venter på deg på 1. tri, du har å komme snart :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på det at denne tråden er magisk jeg!!

 

Har vært lite aktiv her i det siste på grunn av eksamenskaos, men nå må jeg jo få gitt beskjed om at jeg også sniker meg stille og forsiktig inn på 1.trimester.

Det har ikke gått opp for meg enda at vi klarte det på siste forsøk før oppstart med medisiner,men om alt går bra så blir vi en mer i huset sent i februar/tidlig i mars!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så herlig å lese at du er gravid Verbena :wub: måtte spiren sitte hele vegen!!!

 

Jeg må bare bli gravid :) for dette er jo en magisk tråd :D

 

Er på dag 15 så gjett hva mannen og jeg skal gjøre ikveld når unga er lagt ;)

Har ikke sexa siden søndag så nå må det inn en dose :P *knis*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig å lese at du er gravid Verbena :wub: måtte spiren sitte hele vegen!!!

 

Jeg må bare bli gravid :) for dette er jo en magisk tråd :D

 

Er på dag 15 så gjett hva mannen og jeg skal gjøre ikveld når unga er lagt ;)

Har ikke sexa siden søndag så nå må det inn en dose :P *knis*

Krysser fingrene for at du kommer etter inn på 1.trimester om få uker Dossa! Alle i tråden her fortjener virkelig å komme i mål nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg også få være med her?? For dette er helt tydelig en magisk tråd ja!! Gratulerer til alle dere som har blitt gravide :)

Her har vi prøvd siden november/desember. Men vi har bare 4 pp da, siden jeg har vært gravid i mellomtiden. Ikm om en uke, håper jeg kan flytte tilbake til 1. trimester da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så herlig Verbena!! Gratulerer så mye!!

 

Er det mulig å bytte overskriften i tråden til "Den Magiske Tråden" kanskje? Fnis :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Snikleser litt her inne også jeg, er jo alltid litt mer upersonlig på ikm-trådene på et vis. Jeg må si at jeg synes dere er superflinke til å holde humøret oppe :) Ønsker dere spesielt mye lykke til kjenner jeg!

 

Nemo- Jeg måtte bare svare deg, har hørt rykter om at spesielt sterke ligamentsmerter i starten kan komme av tvillinggraviditet... hihi, må bare skremme litt ;) Men det vel en slags mening i det, dobbelt så mye som spirer og dobbelt så vondt? Ellers så kan det jo være forbasket vondt om det bare er en inni der også, akkurat som man kan være forbasket kvalm om det bare er en inni der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Snikleser litt her inne også jeg, er jo alltid litt mer upersonlig på ikm-trådene på et vis. Jeg må si at jeg synes dere er superflinke til å holde humøret oppe :) Ønsker dere spesielt mye lykke til kjenner jeg!

 

Nemo- Jeg måtte bare svare deg, har hørt rykter om at spesielt sterke ligamentsmerter i starten kan komme av tvillinggraviditet... hihi, må bare skremme litt ;) Men det vel en slags mening i det, dobbelt så mye som spirer og dobbelt så vondt? Ellers så kan det jo være forbasket vondt om det bare er en inni der også, akkurat som man kan være forbasket kvalm om det bare er en inni der ;)

Hadde blitt superhappy om det var tvillinger inni her jeg assa :) hihi :) skal på ul på mandag så da får vi se :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på vei altså!! :D

Å ja! Kom igjeeeen Peppa :) Jeg heier og heier og brolegger veien med babystøv.(Ja, inne og snikleser jeg også serru)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg er på vei altså!! :D

 

Å ja! Kom igjeeeen Peppa :) Jeg heier og heier og brolegger veien med babystøv.(Ja, inne og snikleser jeg også serru)

Å så søt du er!! Tar imot alt babystøvet som finnes :D

Det humper og går her i huset (bokstavelig talt haha) Må jo bare bli baby tilslutt av dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sniklest på forumet her en stund nå, men følt at jeg sikkert ville jinkse meg selv om jeg ble medlem på forumet... Men det ser jammen meg ut som at det jinkser seg helt på egenhånd, så nå vil jeg heller være med og se om denne tråden faktisk er magisk! :)

 

Har nettopp fått TR, etter 6 pp og over et halvt år (har lange sykluser). Det er så frustrerende å igjen og igjen bli skuffet... Og veldig fint å se her inne at man er i samme båt. Overalt hører jeg om folk som får det til på første forsøk eller som ops! ikke prøvde en gang. Man føler seg jo helt unormal som bruker litt tid...

 

Og både jeg og mannnen begynner å bli utålmodige her. Hadde vært så koselig å klare å få klaff ca samtidig som resten av venner og familie:)

 

Nok klaging, trøster meg med at nå faller vi inn i kategorien over 6 mnd - og da er det vel ca 80-90% som blir gravide innen de neste 6 mnd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen førstegangsprøver, og lykke til :)

Kjenner meg godt igjen i det du sier her. Men dette er en magisk tråd, så bare vent og se :) Sender over litt gravidestøv til alle dere snart gravide der ute!! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Miss Alma - 10 dpo i dag, og trenger all bestøving jeg kan få! :lol:

*svisjsvosj* masse støv fra meg også :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiver meg med jeg også.

 

Har to jenter på 5 og 2 1/2 år. Vi har prøvd på nummer 3 lenge. Mistet i uke 12 i fjor sommer og i uke 7 i oktober. Har på en måte prøvd å akseptere at vi kanskje ikke får flere barn, men jeg vil så gjerne. Har tatt hormonprøver hos fastlegen, men ikke fått svar på disse ennå. Nå er eggløsningstester kjøpt inn.....

 

Håper på full klaff etter EL neste uke en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og hopp førstegangsprøver og pusseluskan. Håper vi kan sparke dere over til 1.tri rimelig kjapt :D

 

Mannen min overrasket meg skikkelig idag og sa at han kanskje bare burde dra rett til urolog istedenfor fastlegen for å få tatt prøver. Visste ikke at han kjente til urologer engang så det er tydelig at han har prøvd å sette seg inn i dette.

Han orker vel ikke høre mer gnål fra meg om spermen sin så tenker vel at han får bare sjekke alt som kan sjekkes slik at han slipper maset haha

 

En venninne sier dog at vi bør dra til en som er 5 timer unna da han visstnok er en av de beste i staten. Men har det noe å si? De tar vel de samme prøvene? Jeg tviler på at jeg får overtalt han til å kjøre 5 timer for å runke i en kopp liksom ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei og hopp førstegangsprøver og pusseluskan. Håper vi kan sparke dere over til 1.tri rimelig kjapt :D

Mannen min overrasket meg skikkelig idag og sa at han kanskje bare burde dra rett til urolog istedenfor fastlegen for å få tatt prøver. Visste ikke at han kjente til urologer engang så det er tydelig at han har prøvd å sette seg inn i dette.

Han orker vel ikke høre mer gnål fra meg om spermen sin så tenker vel at han får bare sjekke alt som kan sjekkes slik at han slipper maset haha

En venninne sier dog at vi bør dra til en som er 5 timer unna da han visstnok er en av de beste i staten. Men har det noe å si? De tar vel de samme prøvene? Jeg tviler på at jeg får overtalt han til å kjøre 5 timer for å runke i en kopp liksom ;)

Måtte flire peppa :P hehe

Kjøre så lenge for å levere varen *knis*

 

Måtte spiren sitte hos deg nå!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :) En stund siden jeg har vært her inne sist. Etter lege sa at egglederne mine med 99 % var ødelagt og henvisningen ble sendt til IVF, har jeg ikke tenkt så mye på å bli gravid for å si det sånn. Men nå er jeg 4 dager for sen....

Ikke vært så sen før siden jeg begynte å loggføre syklusen i september i fjor. Har hatt mens murringer som kommer og går i snart en uke nå, men ingen blod...Så, begynner jo å lure pittelitt om det har skjedd et mirakel her. Veldig innstilt på at TR er rett rundt hjørnet, og nå kommer hun vel siden jeg sier til noen at jeg er sen.

 

Tør ikke å teste...så får bare vente å se.

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååå Sienna!!! Krysser fingre for deg og håper at du ikke får mensen de neste 9mnd :D

Hvor lenge klarer du vente før du tar en test? 

 

Har nettopp bestilt meg nye testpinner til monitoren selv om jeg er veldig i tvil om jeg gidder fortsette med den. Er det noe vits liksom? Vi har sex ofte og jeg kjenner som regel på kroppen når el er så det er kanskje bortkastet penger.

Det ser også ut som vi må vente til neste uke for legetimen :( Hadde håpet å få gjort det denne uka, men kontoret er stengt torsdag og mannen min reiser bort fra onsdag til lørdag.. Så hvis de ikke har ledig time imorgen så blir det først neste uke han får levert prøven. Søren heller! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, si det? Lyst å vente å se om den dukker opp. Nå er det litt dumt at jeg sluttet å teste etter el etter at legen sa det han sa i april. Men hadde EL slim for 3 uker siden i går. Pleid å ha EL 2 dager etter EL slim. Og har alltid hatt el og regelmessig mens. Fikk mensen på dag 33 i september i fjor og det var nok fordi jeg hadde influensa før el, så da ble alt forskjøvet. Og lenger over det har jeg aldri vært. Før nå? På dag 34 når vi passerer midnatt i dag. Helt merkelig hvis kroppen kødder med meg nå. Men godt mulig det er det den gjør :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...