Gå til innhold

Augustmagene i 3.trimester :)


3smaa

Anbefalte innlegg

Hun her er også grundig i sete, er 33+4. Hun skal ut med keisersnitt, så det har ingen betydning, men jeg ville ikke gått med på noe vendingsforsøk uansett, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror fremdeles babyen kan snu seg i tide, Urwa, men hvis ikke hadde jeg valgt planlagt keisersnitt fremfor å prøve utvendig snuing eller setefødsel.

 

36 uker i morgen her, drøyt fire igjen til termin. Det nærmer seg med stormskritt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ligger i sete her å , 32+6 på vei... håper hun snur seg snart..... men om ikke kommer jeg til å be om KS... Fikk beskjed at som flergangsfødene kunne di snu seg helt opp mot fødsel.. så er vel aldri forsent ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min snudde seg heldigvis i uke 32 noe eg er sjeleglad for, for i Bergen tvinger de deg til å føde vanlig! Førstemann hadde ganske stort hode (38 cm) så hadde vært livredd for at det sku sitte fast..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kjennes det som hodet er på vei ut ;) har gått langt ned i bekkenet bare på et par dager her!

34 uker i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har snudd seg siden uke 29 og hadde kode fremdeles ned i uke 32, men har i det siste så kjennes det som han har snudd seg med rumpa ned.

Skal til jordmor på mandag og da vil hun sikkert kjenne det :)

 

Har hørt at de kan til og med snu seg bare noen dager før fødselen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hørt det samme, når man er flergangs velogmerke. Her har han heldigvis liggi med hodet ned i mange uker.

 

Måtte vi alle få babyer som kommer med bakhodet først, aller helst før termin....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei:) Flere som skal føde på Abc Ullevål?

 

Jeg! Har termin 10. august. Du da? Hvilken jordmor har du?

Jeg har termin 24. August. Har du født på abc før? Hva tenker du om fødsel? Jeg har så langt vært hos tre forskjellige jordmødre... De skal prøve så jeg får begynne å gå hos en fast nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei:) Flere som skal føde på Abc Ullevål?

Jeg! Har termin 10. august. Du da? Hvilken jordmor har du?

Jeg har termin 24. August. Har du født på abc før? Hva tenker du om fødsel? Jeg har så langt vært hos tre forskjellige jordmødre... De skal prøve så jeg får begynne å gå hos en fast nå..

 

Jeg fødte der med nummer tre. Var veldig fornøyd! Men tror det er litt annerledes dersom man er førstegangs, for oppfølgingen på barsel er ikke like bra. Men heeerlige barselrom, da! :-) Og store dansesaler til fødestuer! Følte meg trygg selv om det er jordmorbasert. Fødselen startet med en blødning og ble da fulgt opp på vanlig fødeavdeling før jeg kunne flytte over til ABC igjen. Det fungerte kjempefint! 

 

Angående fødsel, fungerte ikke badekar for meg sist, men skal prøve igjen. Fikk akupunktur siden riene stoppet opp litt, og det hjalp veldig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei:) Flere som skal føde på Abc Ullevål?

 

Jeg! Har termin 10. august. Du da? Hvilken jordmor har du?
Jeg skulle også føde der, men fødselen min ble jo ikke sånn jeg hadde tenkt i det hele tatt! Så ble vanlig fødeavdrling på meg gitt.

Litt synd er det, men jeg håper dere får en riktig flott opplevelse! Jeg får prøve å holde baby inne til etter 37 uker, neste gang...:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koslig å høre fra deg igjen Queenmee :-). Godt å høre at det går bra med lillenurket!! Tror flere av oss håper juli går raskt. Gubben er å henter et lite lass med garn her, blir gal av sofaen for tida... lurer på å lage matchende sett til guttaboys :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødte på føderiket sist og det var bra opplevelse. Nå har den blitt slått sammen med abc, men jeg får ikke føde der fordi jeg har fått lavt stoffskifte etter fødselen :(

 

Da blir det Riksen denne gangen. Noen andre som skal føde der rundt 6.aug?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødte på føderiket sist og det var bra opplevelse. Nå har den blitt slått sammen med abc, men jeg får ikke føde der fordi jeg har fått lavt stoffskifte etter fødselen :(

 

Da blir det Riksen denne gangen. Noen andre som skal føde der rundt 6.aug?

Jeg har termin 9. august og skal føde på Riksen! Håper at det blir et par uker før som sist, men frykter overtid.. Er så ferdig som gravid kjenner jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Fødte på føderiket sist og det var bra opplevelse. Nå har den blitt slått sammen med abc, men jeg får ikke føde der fordi jeg har fått lavt stoffskifte etter fødselen :(

 

Da blir det Riksen denne gangen. Noen andre som skal føde der rundt 6.aug?

Jeg har termin 9. august og skal føde på Riksen! Håper at det blir et par uker før som sist, men frykter overtid.. Er så ferdig som gravid kjenner jeg:)
Jeg har født to barn fra før og begge ble født før termin. Ønsker ikke å gå gravid mer enn 37-38 uker denne gangen. Håper at han er like utålmodig som sine storebrødre :)

Det er en mulighet for at vi møtes på Riksen i midten av juli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fødte på føderiket sist og det var bra opplevelse. Nå har den blitt slått sammen med abc, men jeg får ikke føde der fordi jeg har fått lavt stoffskifte etter fødselen :(

 

Da blir det Riksen denne gangen. Noen andre som skal føde der rundt 6.aug?

Så rart, jeg har lavt stoffskifte og er på ABC...

 

Anonymous poster hash: 10b24...9fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fødte på føderiket sist og det var bra opplevelse. Nå har den blitt slått sammen med abc, men jeg får ikke føde der fordi jeg har fått lavt stoffskifte etter fødselen :(

 

Da blir det Riksen denne gangen. Noen andre som skal føde der rundt 6.aug?

Så rart, jeg har lavt stoffskifte og er på ABC...

 

Anonymous poster hash: 10b24...9fe

Seriøst! Min jordmor sa at det ikke går når man har stoffskifte problemer! Jeg kan ikke tro at dette er sant! Men uansett sett nå er det forsent :(
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Fødte på føderiket sist og det var bra opplevelse. Nå har den blitt slått sammen med abc, men jeg får ikke føde der fordi jeg har fått lavt stoffskifte etter fødselen :(

 

Da blir det Riksen denne gangen. Noen andre som skal føde der rundt 6.aug?

Jeg har termin 9. august og skal føde på Riksen! Håper at det blir et par uker før som sist, men frykter overtid.. Er så ferdig som gravid kjenner jeg:)
Jeg har født to barn fra før og begge ble født før termin. Ønsker ikke å gå gravid mer enn 37-38 uker denne gangen. Håper at han er like utålmodig som sine storebrødre :)

Det er en mulighet for at vi møtes på Riksen i midten av juli :)

Vi kan godt ha en avtale på midten av juli:) det passer kjempefint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hørt noe om at stoffskifte er en risikofaktor Gutt04... ikke noe utover at det må følges med på og evt justeres medisindosen. På brevet ang journalføringa mi nevnte jeg det ikke utover vanlig medisinbruk ihvertfall. Dere får det nok uansett fint på Riksen ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koslig å høre fra deg igjen Queenmee :-). Godt å høre at det går bra med lillenurket!! Tror flere av oss håper juli går raskt. Gubben er å henter et lite lass med garn her, blir gal av sofaen for tida... lurer på å lage matchende sett til guttaboys :-)

Jeg er å lusker litt innom a og til;) Klarer liksom ikke forlate dere siden det er dere jeg har fulgt med:P

Kanskje ikke så aktiv som før, ettersomat lisja tar sin del (♥) men følger med;)

 

 

Har forresten sendt navnesøknad nå, noe som var superenkelt! Erspent på om det går igjennom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Fødte på føderiket sist og det var bra opplevelse. Nå har den blitt slått sammen med abc, men jeg får ikke føde der fordi jeg har fått lavt stoffskifte etter fødselen :(

 

Da blir det Riksen denne gangen. Noen andre som skal føde der rundt 6.aug?

Jeg har termin 9. august og skal føde på Riksen! Håper at det blir et par uker før som sist, men frykter overtid.. Er så ferdig som gravid kjenner jeg:)
Jeg har født to barn fra før og begge ble født før termin. Ønsker ikke å gå gravid mer enn 37-38 uker denne gangen. Håper at han er like utålmodig som sine storebrødre :)

Det er en mulighet for at vi møtes på Riksen i midten av juli :)

Vi kan godt ha en avtale på midten av juli:) det passer kjempefint!
Ja, det kan vi gjøre :D

 

 

Anonymous poster hash: 31312...a34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Fødte på føderiket sist og det var bra opplevelse. Nå har den blitt slått sammen med abc, men jeg får ikke føde der fordi jeg har fått lavt stoffskifte etter fødselen :(

 

Da blir det Riksen denne gangen. Noen andre som skal føde der rundt 6.aug?

Jeg har termin 9. august og skal føde på Riksen! Håper at det blir et par uker før som sist, men frykter overtid.. Er så ferdig som gravid kjenner jeg:)
Jeg har født to barn fra før og begge ble født før termin. Ønsker ikke å gå gravid mer enn 37-38 uker denne gangen. Håper at han er like utålmodig som sine storebrødre :)

Det er en mulighet for at vi møtes på Riksen i midten av juli :)

Vi kan godt ha en avtale på midten av juli:) det passer kjempefint!
Kan ikke forstå hvorfor det ble anonymt !
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så kom varmen til Østlandet. Holder på å smelte, jeg som pleier å nyte slike dager. Endte opp med å ta en kald dusj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en varmeperiode de to siste ukene i mai, samt betydelig vatmere rnn normalt det meste av juni. Typisk at sånt skjer når man er høygravid :-P. Nå syns jeg 15 grader holder i massevis, heller plagsomt hvis man krgger til sol :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis for meg så er jeg normalt veldig frossen, og tåler vanligvis temp opp mot 30 grader helt fint. Så vanlig sommertemp er null problem :) veldig greit siden det er 3 sommeren jeg går høygravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Fødte på føderiket sist og det var bra opplevelse. Nå har den blitt slått sammen med abc, men jeg får ikke føde der fordi jeg har fått lavt stoffskifte etter fødselen :(

 

Da blir det Riksen denne gangen. Noen andre som skal føde der rundt 6.aug?

Så rart, jeg har lavt stoffskifte og er på ABC...

 

Anonymous poster hash: 10b24...9fe

Seriøst! Min jordmor sa at det ikke går når man har stoffskifte problemer! Jeg kan ikke tro at dette er sant! Men uansett sett nå er det forsent :(

Så kjipt! Jeg sendte dem Mail så snart jeg testet positivt og spurte om lavt stoffskifte diskvalifiserte meg siden det står man må være frisk. Og det var ikke noe problem.

 

Anonymous poster hash: 10b24...9fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...