Gå til innhold

Augustmagene i 3.trimester :)


3smaa

Anbefalte innlegg

Det strammet seg veldig på magen også kjente jeg at de presset ned over så det føltes som om det åpnet seg der nede hvis du kjønner hva jeg mener? Jeg måte puste meg gjennom fordi det var så vondt. Det var kun den ene gangen jeg følte det slik. De andre gangene blir det harde kynnere som bare gjør vondt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine kynnere er ikke direkte vonde, men heller mer mot ubehagelige. Har sikkert skrevet dette i et tidligere innlegg, men i tillegg til disse kynnerene så river det av og til i nedre del av magen -en følelse av at det svir..

 

35 +0 i morgen:-):-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå sku jeg ønske at 35 uker var fullgått svangerskap! Da hadde jeg hatt 3 dager igjen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper hu er 34+4. Hadde man ikke vært drittlei hadde nok flere nektet å føde.... vondt skal vondt fordrive etc :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk bomma med en dag, er 34+3 :P

Men hvorfor skal man bli lei så tidlig?!

Jeg trodde jeg kom til å elske å være gravid, men jeg hater det... Jeg elsker tanken på lisjefrøkna, men å være gravid er ikke noe jeg ser på med glede..

 

Tipper hyperemesis og bekken/symfyseløsning har sin skyld. Damt det at jeg plutselig gikk fra å tåle en støyt, være en av gutta og sjeldent gråte til å grine så fort jeg blir glad, eller samboeren erter meg litt...

SLITSOMT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke lenge igjen du dahøyerre litt misunnelig. ....;-)

 

Trodde også jeg i mye høyere grad skulle nyte å være gravid, mn har helt sikkert sammenheng md alle vondtene/utfordringene. Jeg gleder mg til å kunne puste igjen!! Ikke bare har jeg magen og babyen i halsen, mn jeg er pott tett i nesen! Mye klaging på mg her inne om dagene ser jeg;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Klaging er lov.

Jeg har ikke hatt problemet med baby i halsen, men er potte tett i nesa:P

Samtidig funker ikke lukkemuskelen til magesekken sånn som den skal etter hyperemesis, samt at der er magesårmistanke, og deeeet plager meg... :/

Slitsomt å ha oppkast i halsen selv om man ikke er kvalm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordentlig useriøst av meg :-P. Graviditeten er middelet for et mål, men vil også denne gangen at gubben tar evt neste. Min erfaring er at ukene mellom 15-25 er de beste, resten kunne jeg vært foruten. Men vi nærmer oss damer :-D.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var de beste ukene fra uke 19 til 21.

Alt før og alt etter kunne jeg vært foruten. Vil ikke påføre noen då mye ubehag som hyperemesis gir!

Heller ikke bekken og symfyseløsning for den del.

 

MEN på den positive siden!!!!; Var på kontroll grunna mulig magesår som ble oppdaga etter innleggelse på ullevål for ett par uker siden. Fikk se lisjefrøkna, og hu er en perfekt gjennomsnittsbaby på ca 2600 gram. Trengte ikke noe mer vekstoppfølging på henne:) *skryte* litt stolt soon-to-be-mom nå!:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens!

 

Herregud som jeg har begynt å legge på meg de siste ukene. Det hadde egentlig flatet ganske bra ut, men de siste tre ukene har jeg lagt på meg ett kilo i uken. Tror neppe det er ungen som har blitt tre kilo tyngre... :wacko:

 

Men sånn egentlig klager jeg ikke, altså. Jeg har jo ikke like mye plager som dere andre (selv om jeg er rent bevegelseshemmet sammenlignet med min friske og raske kone). Jeg er heller ikke sånn avsindig lei at jeg har begynt å vente på fødselen enda, men gi meg en uke eller to til, så er jeg nok der, jeg også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, nei, misforstå meg ikke, jeg er veeeldig glad for at en av oss er i bra slag siden vi tross alt skal flytte et par dager før eller etter termin :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei jeg og!!! Faktisk så elsket jeg å gå gravid de to første svangerskapene på tross av endel plager. Men nå, med to unger på 11/2&31/2 og et bekken som ikke tillater særlig mye bevegelse, konstant tissing, halsbrann, kynnere, problemer med fordøyelsen og søvn, samt følelsen av at magen sprenges - så er jeg rett og slett drittlei! Fatter ikke hvordan jeg skal holde ut i 7-8 uker til!

Men, det er bare å ta en dag av gangen og gjøre det beste ut av den,- så går nok tida :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei jeg og!!! Faktisk så elsket jeg å gå gravid de to første svangerskapene på tross av endel plager. Men nå, med to unger på 11/2&31/2 og et bekken som ikke tillater særlig mye bevegelse, konstant tissing, halsbrann, kynnere, problemer med fordøyelsen og søvn, samt følelsen av at magen sprenges - så er jeg rett og slett drittlei! Fatter ikke hvordan jeg skal holde ut i 7-8 uker til!

Men, det er bare å ta en dag av gangen og gjøre det beste ut av den,- så går nok tida :)

Samme her :(

Kan ikke tro at jeg blir ferdig med det om mindre enn 6 uker. Min mann sier at jeg ikke vil få ro når en liten kommer, men det at han sliter meg ut er i seg selv en glede:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som føler at tiden går både fort og sakte?

Dag for dag går inni mellom seint, men plutselig så bikker vi over i nye uker, som betyr en uke nærmere og det syns jeg går fort :P merkelig... Falt oss plutselig inn at det "bare" var 7 uker igjen og MYE vi enda ikke har i hus, og da virka det plutselig ikke lenge til!! Når skal vi rekke de siste innkjøpene?!?! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ingen augustmage mer, men ei lita Juni-frøken.

 

Vi trodde jo at vi hadde gooood tid, hele 5 uker, på å få unna siste rest. Barnerommet sku fikses idag. Men nei. Frøkna vår bestemmer helt selv! Så her har vi istedefor en bitteliten baby!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ingen augustmage mer, men ei lita Juni-frøken.

 

Vi trodde jo at vi hadde gooood tid, hele 5 uker, på å få unna siste rest. Barnerommet sku fikses idag. Men nei. Frøkna vår bestemmer helt selv! Så her har vi istedefor en bitteliten baby!

Gratulerer så mye!! Prinsen vår kan godt komme snart ;) noe uker før hadde vært heilt ok :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig glad for at det var ei på 2700 gram og ikke en større baby jeg sku ha ut av hohaen min.

Er i merkelig god form, selv om jeg nå er på dalende adrenalinrus.

Frøkna er på barneavdelingen, jeg ligger på barsel.

Bare å sove effektivt noen timer, så skal man inn å se hrnne igjen!<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ingen augustmage mer, men ei lita Juni-frøken.

 

Vi trodde jo at vi hadde gooood tid, hele 5 uker, på å få unna siste rest. Barnerommet sku fikses idag. Men nei. Frøkna vår bestemmer helt selv! Så her har vi istedefor en bitteliten baby!

Gratulerer så masse! Antok det nesten etter innlegget ditt i går. Du klarte det augustmagene drømmer om - å droppe juli ;-)

 

Du blir savnet på forumet, men kos deg så masse med baby x og den fremtidige Sjikago ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Her er det ingen augustmage mer, men ei lita Juni-frøken.

Vi trodde jo at vi hadde gooood tid, hele 5 uker, på å få unna siste rest. Barnerommet sku fikses idag. Men nei. Frøkna vår bestemmer helt selv! Så her har vi istedefor en bitteliten baby!

Gratulerer så masse! Antok det nesten etter innlegget ditt i går. Du klarte det augustmagene drømmer om - å droppe juli ;-)

Du blir savnet på forumet, men kos deg så masse med baby x og den fremtidige Sjikago ;-)

Ååh! Kommer til å savne å være her. Dere er så koselige! :D

Haha! Ja, jeg har hatt flaks! Cevija er godt opplært til å kjøte sin egen stil, og bestemne selv. Da ble det sånn! ;)

Sjikago får vente en stund til, men jeg skal huske på det der forslaget! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ingen augustmage mer, men ei lita Juni-frøken.

 

Vi trodde jo at vi hadde gooood tid, hele 5 uker, på å få unna siste rest. Barnerommet sku fikses idag. Men nei. Frøkna vår bestemmer helt selv! Så her har vi istedefor en bitteliten baby!

Oi, gratulerer så mye :D

Vi hadde jo termin samme dag, sprøtt at din allerede er ute. Jeg har jo vært så veldig rolig på at det er leeeeenge igjen til noe kan skje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Her er det ingen augustmage mer, men ei lita Juni-frøken.

Vi trodde jo at vi hadde gooood tid, hele 5 uker, på å få unna siste rest. Barnerommet sku fikses idag. Men nei. Frøkna vår bestemmer helt selv! Så her har vi istedefor en bitteliten baby!

 

Oi, gratulerer så mye :D

Vi hadde jo termin samme dag, sprøtt at din allerede er ute. Jeg har jo vært så veldig rolig på at det er leeeeenge igjen til noe kan skje!

Haha! Jeg også!!! 5 uker er jo leeenge!

Men plutselig kneppa det, og vannet gikk! Så ikke utsett noe!:P babyen kommer når den vil. Glad jeg vaska alle klær tidligere i uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...