Gå til innhold

IKM uke 21 (Januar/Februar babyer <3)


Somewhere over the rainbow...

Anbefalte innlegg

Gratulerer med dagen alle sammen! Håper dere går rundt der ut med masse symptomer ;) En uke til IKM nå.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror jeg er gravid.. Idag kunne jeg se en strek uten å bruke lommelykten, svak, men den er der! Har også veldig murringer (kjennes ut som begynnende UVI som aldri kommer) og rar følelse i puppene (såre innenfra, som halsbrann bare i puppene, haha)! Skal ta en digital imorgen tenkte jeg..!! Føler meg kvalm også men det tror jeg rett og slett kommer av at jeg er litt i sjokk og føler meg plutselig litt redd for det hele.. Tror det bare er litt for mye følelser på en gang! Vært en spesiell 17.mai for å si det sånn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8dpo her og!! Har så sykt lyst til å teste... Masse symptomer. Vet ikke om jeg klarer å la være.. Har bare 1 test liggende. Må få bestilt nye , men de kommer vel ikke før onsdag/ torsdag pga alle helligdagene. Hmm, må prøve å spare på den ene jeg har noen dager til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan symptomer har du?

Jeg har mye mens murringer, litt oppblåst og veldig såre brystvorter:-/

Burde jeg regne ut når neste ikm er utifra mine syklus lengder eller utifra når EL kanskje var?

Det skiller 4 dager! Og det er jo litt det i disse dpo dagene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende Babyboom84! Skjønner at du har hatt en spesiell 17. mail :)

 

8 dpo her også tror jeg, og IKM på fredag.... Lurer på om jeg kjenner det samme som dere, men har kjent så mye og blitt skuffet før, så vet ikke hva jeg skal tro....

 

Det er uhorvelig spennende og langtekkelig i disse dager....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan symptomer har du?

Jeg har mye mens murringer, litt oppblåst og veldig såre brystvorter:-/

Burde jeg regne ut når neste ikm er utifra mine syklus lengder eller utifra når EL kanskje var?

Det skiller 4 dager! Og det er jo litt det i disse dpo dagene:)

 

Dpo betyr days past ovulation. Tiden mellom el og mens er nesten alltid stabil. Så du må altså beregne ikm ut fra el, hvis du vet hvor lang lutealfase du har. Det vanlige er vel 14 dager tror jeg. Jeg har i hvert fall det.

 

Leste akkurat i en annen tråd her at noen hadde fått positiv test allerede 8 dpo.. Hmm, mulig det ryker en test her i morgen 9 dpo.

 

Jeg har hatt veldig mye murringer og skikkelig vondt rundt eggstokker og livmor. Ikke bare stikkinger som jeg har hatt før, men plutselig skikkelig vondt. Hadde ikke ømme brystvorter som jeg pleier å ha etter el, derimot en slags svie inni puppene. Våknet om natten av kramper i leggene, og da jeg googlet det (for skulle sjekke om det var en bivirkning av en medisin jeg går på) så jeg at mange hadde hatt dette som sitt første graviditetstegn.. Er også veldig trøtt og sliten, og i går begynte jeg å blø i tannkjøttet og når jeg snyter meg. Ikke vanlig for meg. Så jeg er litt spent denne måneden. Har en helt annen følelse av at det har klaffet denne mnd enn jeg har hatt før. Så får vi bare se..

 

Flere med symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er gravid!!! Tok en digital test idag som viser "gravid" og 2-3 uker (på ettermiddagsurin!)!! I sjokk, men glad!!:) hadde gitt opp denne mnd så var ikke forberedt, så tar nok noen dager å synke inn..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens! Gratulerer så mye til de med positive resultater så langt ;) kjekt å lese!

 

Her er det ingen symptomer på noe som helst tror jeg.. ;p.. Men tar det egentlig som et godt tegn etter som sist måneds symptomjakt og menssmerter sammenhengende varte inesten 3-4 uker :s

 

Så det er deilig og ikke ha vondt. Er blitt helt "likegyldig" om man kan si det sånn mtp en eventuell graviditet. Altså misforstå meg rett! Har kjempe lyst. Men denne prøvinga er SLITSOM. Og det er så alt oppslukende. Så, nå skal det få gå som det går ;)

 

Ønsker alle positive tester denne ikm. Min ikm er vel neste helg en gang! Så i dag er jeg 5 dpo, men jeg tror egentlig jeg er 7 dpo i forhold til eltest om de var positive når jeg trodde de var det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vite i idag at et vennepar av meg er gravide. Nå spør de meg hele tiden "hva med dere? barn på vei?"

Så slitsomt. Herregud!! Hva har dere med det?? Blir så irritert på disse spørsmålene / plagene! Og de gir seg ikke. Fortsetter med å grave etter mer info hele tiden.

Det er ikke bare å gå i butikken og kjøpe seg gravid :angry: Slutt å spør!!!!!!!

 

Forresten: gratulerer til dere med positiv test :D

Jeg er kun 3dpo så må spøre meg med tålmodighet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forklarte litt dårlig, men jeg har 29 dagers syklus. Så da vil ikm være på onsdag, men om det stemmer så var EL 4 dager før temp stigning! Er ikke det litt mye med 4 dager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg hadde piiittelitt brunt utflod (veldig lyst) på papiret når jeg tørket meg idag.. Ikke mye, så jeg vet at det kan være ingenting, men kjenner at det bekymrer likevel.. Er så glad for positiv test etter nesten to år, håper det går bra hele veien. Igår tok jeg cb digital som viste gravid, så jeg må jo bare smøre meg med tålmodighet og teste senere i uken om jeg ikke blør før det. Bah, om mulig så går dagene enda seinere nå enn når jeg venter på IKM, merkelig nok..

 

Lykke til i uken som kommer, håper mange sitter med positiv test når uken er over! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på camping i helga. Spennende å komme hjem på nett å se alle oppdateringene :) Her driver brystene å prikker og sprenger, men ikke vondt å ta på de. Humørsvingninger, kviser, halsbrann, murringer og stikkinger i magen og mengder med hvit utflod. Både lotion og type slimete (sorry detaljer :P) Var så mye at jeg måtte kjenne etter oppi der om det kunne være meget sein el på gang, men lukket og hard livmortapp indirekte at det var det ikke. Begynner å mistenke litt at det kan være en liten inni der.

Endret av 4 <3 ønsker nr 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært på camping i helga. Spennende å komme hjem på nett å se alle oppdateringene :) Her driver brystene å prikker og sprenger, men ikke vondt å ta på de. Humørsvingninger, kviser, halsbrann, murringer og stikkinger i magen og mengder med hvit utflod. Både lotion og type slimete (sorry detaljer :P) Var så mye at jeg måtte kjenne etter oppi der om det kunne være meget sein el på gang, men lukket og hard livmortapp indirekte at det var det ikke. Begynner å mistenke litt at det kan være en liten inni der.

 

Spennende ;) når svir du av din første test!? Jg tror jeg har ikm lørd-mand så lurer på å ta en på fredag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok faktisk en nå (strips fra to streker). Det er mer enn en strek der. Man må legge godviljen til for å se den, men det er en ekstra strek der. Utvanna urin og 3 dager for ikm. Lurer på om jeg tar en ny i morra tidlig jeg.... Tenk om det er to streker der og..... Kjenner jeg får hjertebank :D

Hva med deg beibilykke? Noen symptomer?

Endret av 4 <3 ønsker nr 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4<3 ønsker nr 5: Såååå spennende! Krysser fingrene for at den er sterkere imorgen tidlig!

 

Jeg har allerede svidd av to tester denne uken, håpløs som jeg er. Men det er jo altfir tidlig... HÅPER virkelig jeg ser to streker snart altså...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG OMG jeg fikk positiv test i dag :D :D :D :D

 

Mandag 20/5:

Prøverpånr1

 

Tirsdag 21/5:

Drømmer om nummer 3 <3 (5 pp)

Kokosbolla:)

 

Onsdag 22/5:

4<3 ønsker nr 5 (1. pp)

BabyBoom-84

Minnimusa

 

Torsdag 23/5:

Klar for nummer 3 <3

Ønsker meg en til<3

Fredag 24/5:

MissAlma

 

Lørdag 25/5:

*Kleopatra (16 pp siden sa)

 

 

Søndag 26/5:

beibilykke

Vera831

HALLOSEN

 

Gravid <3

Minnimusa; positiv test 20.mai :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 20/5:

Prøverpånr1

 

Tirsdag 21/5:

Drømmer om nummer 3 <3 (5 pp)

Kokosbolla:)

 

Onsdag 22/5:

4<3 ønsker nr 5 (1. pp)

BabyBoom-84

Minnimusa

 

Torsdag 23/5:

Klar for nummer 3 <3

Ønsker meg en til<3

Fredag 24/5:

MissAlma

 

Lørdag 25/5:

*Kleopatra (16 pp siden sa)

 

 

Søndag 26/5:

beibilykke

Vera831

HALLOSEN

 

Gravid <3

Minnimusa; positiv test 20.mai

Prøverpånr1; positiv test 15.mai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...