Gå til innhold

IKM uke 21 (Januar/Februar babyer <3)


Somewhere over the rainbow...

Anbefalte innlegg

Hmm.. tester i allefall igjen i morgen tidlig.. har fremdeles ikke gitt opp håpet siden TR ikke er komt, og jeg hadde rikelig med el slim for 17 dager siden, så syns dette er veldig merkelig.. da jeg hadde første el etter aborten, så hadde jeg også rikelig med el slim, og fikk bekreftet el på ktr ul mtp aborten, så føler meg ganske sikker på når el er.. jeg har også nå stikninger nedentil.. arh..

 

Kjedelig 4 <3 ønsker nr 5.. ingenting er verre enn å gå å vente i uvisshet.. er faktisk bedre om en bare får mensen da, så en får prøve på nytt.. synes jeg i alle fall :) er du sikker på når el var?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm.. tester i allefall igjen i morgen tidlig.. har fremdeles ikke gitt opp håpet siden TR ikke er komt, og jeg hadde rikelig med el slim for 17 dager siden, så syns dette er veldig merkelig.. da jeg hadde første el etter aborten, så hadde jeg også rikelig med el slim, og fikk bekreftet el på ktr ul mtp aborten, så føler meg ganske sikker på når el er.. jeg har også nå stikninger nedentil.. arh..

 

Kjedelig 4 <3 ønsker nr 5.. ingenting er verre enn å gå å vente i uvisshet.. er faktisk bedre om en bare får mensen da, så en får prøve på nytt.. synes jeg i alle fall :) er du sikker på når el var?

Fikk positive tester over flere omganger denne pp. Myk og åpen livmortapp og masse el slim. Men ser ut til at vi ikke traff lell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble lykken kortvarig og ser det ut til at det blir en SA;( mistet ømhet i puppene 5+2 og igår (5+3) begynte det å blø.. Dro på legevakten som mener det er mulig spontanabort men ble henvist til ultralyd for å bekrefte.. Ush, ble skikkelig lei meg og føles som en evighet til vi kan prøve igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist babyboom-84.. vet hvordan du har det, og det er ikke noe godt.. prøv å tenk slik at kroppen ordner opp når ting ikke er som det skal med frøet i magen.. jeg har følt det har vært en trøst de gangene jeg har mistet! Ønsker deg masse lykke til videre :)

 

 

Så vil jeg meddele at jeg har testet positivt i går og i dag :) cb + i går, og cb digital i dag :) ønsker dere alle lykke til videre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk - jeg prøver å tenke at nå vet jeg i det minste at jeg kan bli gravid, og forhåpentligvis tar det ikke så lang tid til neste superspire sitter.. og at den klamrer seg fast i 9mnd.

 

Gratulerer med positiv test:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble lykken kortvarig og ser det ut til at det blir en SA;( mistet ømhet i puppene 5+2 og igår (5+3) begynte det å blø.. Dro på legevakten som mener det er mulig spontanabort men ble henvist til ultralyd for å bekrefte.. Ush, ble skikkelig lei meg og føles som en evighet til vi kan prøve igjen..

 

Så trist ; (. Sender deg en klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...