Gå til innhold

IKM uke 21 (Januar/Februar babyer <3)


Somewhere over the rainbow...

Anbefalte innlegg

Xxxxx for alle.... Jeg vet ikke lengre hva jeg skal tro om kroppen min....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Negativ hos meg og dag..ikm lørdag, så jeg er fortsatt positiv så lenge TR ikke melder seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. IKM søndag men tok en doc morris igår kveld. Negativ da, men skulle kaste den i dag tidlig og det var da en tydelig farget strek. Svidde så av en cb i dag tidlig som var helt negativ.... Testet veldig tidlig i tidligere svangerskap så tenkte jeg kunne det nå også. Føler at jeg er gravid men testingen tyder på det motsatte:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet på søndag og fikk negativ, men kjempe tydelig positiv strek på mandag så det kan skje fort folkens ;) Hadde da ikm i går onsdag. Krysser fingra for dere!! Og at spiren min holder seg der inne til over nyttår ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har jeg hatt jevnlig synk i tempen, så ut i fra det så ser det ut som mensen kommer i dag engang. F#%& steike! SÅ irriterende..... Vurderer å bare gi opp, men vet at det ikke går heller...

 

Tenkte å prøve bikinier i dag, men det er kanskje ikke så lurt med tanke på at puppene ståår på spreng? :P Har vanligvis veldig små pupper, risikerer vel at bhen er altfor stor når jeg skal bruke den i ferien :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet i dag tidlig 10 dpo.. Og fikk en svaaaaak strek! Første gang siden vi startet prøvingen for 9 måneder siden :-D er livredd for at streken skal forsvinne i løpet av de neste dagene, ikm er lørdag (26 dagers sykluser). Noen som vet hvordan jeg laster opp bilde med iPhone? Skulle gjerne likt å vite om dere ser det samme som meg.. Sambo så streken lett selv med trøtte og linseløse øyne :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh!! Tenker å teste i morgen jeg.. men fått en ekkel følelse om at tr skal komme :(. Buhu.. :P.. men men. Får se hva testen viser i morgen. Lykke til! Ikm er sønd/mand så i morgen kan jo være for tidlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også testet i dag igjen, men negativ. Er på dag 34 i syklusen, så tr bør jo være rett rundt hjørnet. Har hatt så lang syklus de tre siste, ganske kjipt egentlig!

 

Vedrørende det å se en svak strek når man sjekker testen lenge etter fristen - dette har jeg også gjort de to siste prøveperiodene og fått store forhåpninger, men jeg har dessverre ikke vært gravid likevel. Typisk testa før jobb og sjekka testen når jeg om hjem igjen. Det står i veiledningen at man skal kaste testen etter at fem minutter er gått, fordi det kan komme falskt positivt resultat seinere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cb var negativ her i morges så doc moris med strek etter fristen er nok ikke til å stole på. Ikm lørdag så tenker løpet er kjørt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj så kjedelig med negativ test!

Sitter bare å venter på at den dumme tanta skal komme!

Blitt gravid på første forsøk to ganger før, men skal visst ta noen mnd dette her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter også... Og når den kommer skal jeg ta meg et glass vin og feire at jeg er fedig med eksamen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til alle som er gravide :)

 

Her kjennes det ut som TR er snart på vei, så har visst ikke lykkes på Pergo heller :( Begynner å miste motet nå som det nærmer seg 2 år prøving.

 

Anonym poster: de03737e570370e158d4b6c73451c90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom tanta :(.. Alt for tidlig. Men men. Plutselig 27 dagers syklus! Lykke til dere andre! Her blir det pp3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bred skyggestrek på cb før 5 min og en time etter litt sterkere (ikke morgenurin). Noen som har opplevd dette? Er den negativ? Lurer på om jeg har hatt senere el og at ikm ikke var onsdag likevel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk negativ test på onsdag som var ikm.

Men TR har fortsatt ikke kommet?

EL kan ha vært sen, og da er ikm i morgen ( lørdag) men da burde vel testen på onsdag vært svak positiv hvertfall?

 

Frustrerende!!

Håper så inderlig at TR ikke kommer !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så spennende 4 ønsker 5!!

Stor mulighet for en graviditet dette her!

Strek er strek selv om den er svak!!!

Ååå så herlig<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bred skyggestrek på cb før 5 min og en time etter litt sterkere (ikke morgenurin). Noen som har opplevd dette? Er den negativ? Lurer på om jeg har hatt senere el og at ikm ikke var onsdag likevel....

 

Jeg tok CB på ettermiddag tirsdag, en hel strek, blå, men ultrasvak. Verken jeg eller venninna mi trodde på det. Mamma så det først når hun så bildet sammen med meg. Måtte selvfølgelig svi av en til samme ettermiddag den var negativ. Plukket opp den "positive" litt senere, da var den blitt en synålstrek på ene siden. Onsda morgen billigstrips og digital : gravid:) håp for deg og!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi..... Kanskje vi fikk det til likevel :D Bør jeg kanskje vente til søndag med å teste på ny? Kjøpte en dobbeltpakke i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende å følge med på dere andre!! Håper det klaffer for dere! Jeg håper jo også i det lengste at IKM er forskjøvet, selv om jeg nok egentlig er litt pessimist. Er på dag 35 i syklusen, men ingen tantebesøk. Tok test i går og den var negativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...