Gå til innhold

IKM uke 21 (Januar/Februar babyer <3)


Somewhere over the rainbow...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror nok jeg er gravid jeg også:) har egentlig ikke ikm før i morgen, men tok en a1 test i går kveld, den var en svak svak svak strek, var veldig usikker.. Så tok jeg en ny a1 test i dag tidlig, fortsatt svak men sterkere!:) så i morgen kjøper jeg en digital, for å få det svart på hvitt :):) men jeg er vel egentlig ganske overbevist på at det stemmer...:) utrolig følelse, men tørr ikke slippe gleden helt løs!

Dette er pp1, har ett barn fra før som også satt første gang, så får bare håpe at alt går bra denne gangen også. Men kjenner jeg er mye mye mer nervøs for at ting kan gå gærnt nå.. :/ og jeg kjenner jeg gruer meg til å ha en å passe på fra før og samtidig være så dårlig som jeg kanskje blir igjen...

Men ææææ... Masse sommerfugler i magen og håper håper at testene stemmer og jeg ikke ser ønskestreker..!':)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye positive nyheter! Gratulerer til dere!!

Her er testene helt hvite. Har satt meg opp på IKM i morgen, så burde jo ha testet positivt nå om det var noe. Får belage meg på tr og ny pp tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaaaaaak positiv, kan nesten ikke sen den, men den er der:) babycomp spør etter mensen, men det er jo 3 dager for tidlig... Frustrert, har fått falsk positiv på billigtest før......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har visst falt ut av listen :/ vil noen legge meg til på lørdag? :)

 

Gratulerer til de med positiv test! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kjenner jeg at tanta er på veg det bobler nedentil og det er eit tante rød tegn. Så da gidder jeg ikkje å svi av ein test ein gang.

 

Gratulerer til alle med posetive tester håper det kommer fleire.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her venter jeg til ikm med å teste mer. Murrer kraftig i magen i dag. Føles som TR er rett rundt hjørnet. Ikm onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å forresten gratulerer til alle med pos test :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm til onsdag her også. Humør svingninger, masse murringer så veldig usikker på om mensen kommer nå snart altså:(

Håper ikke det!

Er utrolig kvalm i tillegg, men det kan jo være noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testert stort sett alene, men det er fordi jeg føler meg litt "smågal" hver gang jeg gjør det :P hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvalm i dag og murrer i ett. Brystene føles rare. Blir gal av å gå å kjenne etter. Forresten noen som har erfaring med lifeline care graviditetstesten? Har en sånn liggende. Frister å ta den i morra, men det står på eska at den kan brukes fra dagen etter ikm.

Endret av 4 <3 ønsker nr 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid testet alene uten å fortelle om det engang. (Har fortalt om pos EL tester, så han vet det da) Nå når jeg fikk svak positiv på morgenen, så fortalte jeg det ikke før jeg fikk testet igjen etter jobb. Vet ikke hvorfor, tror jeg bare var veeeldig overrasket over to streker, aldri fått det før etter så lang tid.. Kanskje jeg ikke trodde mine egne øyne? Hehe. På ettermiddagen derimot stod jeg og trippet ved døren og ventet på at han skulle komme hjem så jeg kunne fortelle. Han fikk tårer i øynene og gav meg en god klem. :) Nå "holder vi pusten" litt, og håper det går bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ingen symptomer på verken det ene eller det andre ! Tar det egentlig som et godt tegn! De to sidte mnd har jeg hatt voldsomme menssmerter uka før, under og etter mens! Så tror jeg er gravid. Haha. Neida.. tar det som det kommer! Tror ikm er helt i slutten av uka.lørd, sønd eller mand. Så det blir fryktelig spennende! Tenner å teste fredag morgen. Da skal jeg på langtur med søstra mi som er 4 mnd på svei.då HÅPER den er positiv så vi kan drømme oss vekk i babyland ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og gratulerer til alle dere med positive tedter! Så utrolig gøy ;) lykke til videre!

 

Til alle dere andre! Tvi tvi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dagen jeg er kvalm! Skjønner ingenting!

Er jo umulig å bli det så tidlig!

 

Jeg pleier også å teste alene, han syntes ikke det er nødvendig å teste før mensen har uteblitt i flere dager, men det er jeg altfor nysgjerrig til.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tester også alene, første barn testa jeg ikke før 3 dager over ikm, det var jo ikke helt planlagt og skjønte det ikke helt, da satt mannen i stua og venta;p denne gangen så fikk fikk jeg det plutselig for meg og gikk bare å testa 2 dager før, sa det rett etter på men mannen stoler ikke på svak strek og derfor så sa jeg ikke noe når jeg testa på morran i dag;p aner ikke hvorfor, er jo i grunn ganske slemt;p jeg hadde klikka om han hadde gjort det samme.. Men nå sa jeg at jeg kommer til å ta en i morra tidlig.. Han har lyst å vente og ikke gå rett på jobb, og heller ta etter jobb.. Men hallo.. Jeg klarer jo ikke vente på det!!!':):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm på lørdag her. Har ikke veldig troa, men bittelitt mer enn forrige måned. Er i 4. pp :)

 

Signerer deg brr.. 4 pp, ikm lørdag. :) litt mer troen enn siste månedene. Svidde av en blendahvit 9 dpo, venter til 12 dpo på onsdag med neste.

 

Gratulerer såååå mye til alle dere med positive tester! Dette var jamen en bra måned! Lykke til til dere andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig helt avklart!:) digital cb: Gravid!!:) Klarte ikke vente til i morra..;p ønsker dere masse masse lykke til alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle med positiv test! Gøy at vi er flere som rusler over i 1.tri!:)

 

Lykke til til alle andre og måtte den stygge Tanta holde seg langt vekke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, neg test i dag. Ikm i morra, men fortsatt like mye symptomer. Må være pms :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kosligt det popper opp posetive tester.

 

Jeg kommer ikkje til å teste meg denne periode så da er det andre mnd jeg ikkje tester meg.

 

Er det barre jeg som kjenner slike bobler som kommer nedentil, det kommer rund 7 Dpo. Når jeg kjenner dei er tante rød på veg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...