Gå til innhold

IKM uke 21 (Januar/Februar babyer <3)


Somewhere over the rainbow...

Anbefalte innlegg

Oi..... Kanskje vi fikk det til likevel :D Bør jeg kanskje vente til søndag med å teste på ny? Kjøpte en dobbeltpakke i dag.

 

Ville venta, ikke lett men så utrolig skuffende å svi av test etter test som blir negativ... så spennende!! Lykke til med videre testing:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk :) Trur jeg venter til søndag ja. Om den jeg tok i dag er positiv vil den på søndag være sterkere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaringer med rfsu testene? Negativ i dag også :/ ikke fått mensen enda, men er jo tidlig på dagen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke vente. Testa igjen nå. Den samme svake streken kom, men er veldig usikker på om det bare er en skyggestrek. Ser mange opplever det med cb +

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk beskjed fra en venninne om å velge andre tester enn cb+, siden hun fikk negativ ( svak sytrådstrek) en uke etter IKM. Hun testet samme dag sterkt positivt med doc morris. Vet ikke om det er et enkelt tilfelle for jeg har ikke hørt om det før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tr kom i går her også:(

Tror vi hopper over en mnd nå med ordentlig prøving og tar det heller som det kommer.

Mye som skjer fremover nå i sommer:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk beskjed fra en venninne om å velge andre tester enn cb+, siden hun fikk negativ ( svak sytrådstrek) en uke etter IKM. Hun testet samme dag sterkt positivt med doc morris. Vet ikke om det er et enkelt tilfelle for jeg har ikke hørt om det før.

Var her inne for ca 3 år siden og CB + testene var bannlyste her inne. Mangen falske posetive.

 

Anonym poster: 024984b0d995d4ec649ce31865fe2668

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tr kom i går her også:(

Tror vi hopper over en mnd nå med ordentlig prøving og tar det heller som det kommer.

Mye som skjer fremover nå i sommer:)

 

Du skal se at dere klarer det denne mnd dere slapper av. Jeg koste meg på ferie med sol, oster, spekemat og mye vin! Dagen før jeg testet positiv spiste jeg en halv blåmuggost og delte en flaske vin med min kjære.. Nyt sommeren og alt som skjer fremover - og lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter ei uke til å ser. Om ikke tr har kommet til da, så tester jeg igjen. Forstår lite av kroppen for tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tr kom i går her.. Gikk rett ut på byn :P Kjipt, hadde en god følelse denne mnd.. Da blir det 5pp på oss. Lykke til til alle, gravide og prøvere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bestillt billigtester nå. Stoler ikke på cb sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det fortsatt negativ test og heller ingen mens! Så da er det vel bare å smøre seg med tolmodighet! Huff, forvirrende dette her.. Kjedelig å gå rundt å ikke vite..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som går og venter på tanta fremdeles? I dag er det gått en uke over IKM, og syklusen er på 38 dager. Hjelpes, det kan bli lange prøveperioder framover! Frister å begynne å måle temperaturen for å få litt kontroll på eggløsning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter enda jeg. 5 dager over. Venter ny ladning graviditetstester posten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter enda jeg. 5 dager over. Venter ny ladning graviditetstester posten.

må jo være dronningen av tolmodighet du!? Lykke til med testingen når de kommer:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

negativ gr.test. Jeg tar en pause fra dere. Orker ikke mer. Blir for mye for meg å se alle dere andre bli gravide måned etter måned mens jeg står fast. Nesten to år er gått og jeg står samme sted. Ingen barn, ingen mage, ingen positive tester. :(

Vi fortsetter å prøve, men tar det litt mer med ro. Venter fortsatt på utredning og fortsetter med vitex imens.

Ønsker meg masse babystøv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

negativ gr.test. Jeg tar en pause fra dere. Orker ikke mer. Blir for mye for meg å se alle dere andre bli gravide måned etter måned mens jeg står fast. Nesten to år er gått og jeg står samme sted. Ingen barn, ingen mage, ingen positive tester. :(

Vi fortsetter å prøve, men tar det litt mer med ro. Venter fortsatt på utredning og fortsetter med vitex imens.

Ønsker meg masse babystøv!

 

Jeg forstår at det er skikkelig frustrerende når det har tatt så lang tid. Det er ikke lett å glede seg over andre når det aldri skjer med en selv, det synes iallefall jeg. Jeg fikk for første gang pos denne mnd, etter neste to år. Så det er mulig å bruke så lang tid og likevel klare det! Ønsker deg lykke til videre, kos deg med en liten pause her fra og nyt kjæresten og sommeren! Håper det klaffer snart. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig tør jeg tro på at vi fikk det til, CB digital viste i dag Gravid 2-3 :-) Ønsker alle lykke til og sprer så mye babystøv jeg klarer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter enda jeg. 5 dager over. Venter ny ladning graviditetstester posten.

må jo være dronningen av tolmodighet du!? Lykke til med testingen når de kommer:)

Er nok ikke så tålmodig, men er vel mer at jeg heller har troa på hormonkluss enn graviditet som gjør at jeg ikke stresser ;) 6 dager på overtid i dag.... Sukk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som går og venter på tanta fremdeles? I dag er det gått en uke over IKM, og syklusen er på 38 dager. Hjelpes, det kan bli lange prøveperioder framover! Frister å begynne å måle temperaturen for å få litt kontroll på eggløsning...

 

Går å venter jeg også..! Bare 3 dager over ikm jeg da, men alikevel kjedelig å ikke vite hva som skjer med kroppen..tok en cb på morgenurin i dag, og da kom det opp en skyggestrek, med en gang. Nå er det tendenser til en syltynn blå strek i testen fra imorges. Noen med erfaringer mtp skyggestrek? :)

Endret av 1.gangsprøver
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som går og venter på tanta fremdeles? I dag er det gått en uke over IKM, og syklusen er på 38 dager. Hjelpes, det kan bli lange prøveperioder framover! Frister å begynne å måle temperaturen for å få litt kontroll på eggløsning...

 

Går å venter jeg også..! Bare 3 dager over ikm jeg da, men alikevel kjedelig å ikke vite hva som skjer med kroppen..tok en cb på morgenurin i dag, og da kom det opp en skyggestrek, med en gang. Nå er det tendenser til en syltynn blå strek i testen fra imorges. Noen med erfaringer mtp skyggestrek? :)

 

Er det CB + så er sjansen 50/50. Har vert mangen falske på dei.

 

Anonym poster: 024984b0d995d4ec649ce31865fe2668

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine to var nok falske..... Neg billigstrimmel i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...