Gå til innhold

IKM uke 21 (Januar/Februar babyer <3)


Somewhere over the rainbow...

Anbefalte innlegg

Ikm i dag 21.mai. 13 pp, masse murring og vondt i mage og rygg. tidvis kvalm og halsbrann, dødstrøtt. liiiten antydning til ømme brystvorter, ingen antydning til blod en gang, spotter stort sett hver gang.

 

Tør ikke teste!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikm i dag 21.mai. 13 pp, masse murring og vondt i mage og rygg. tidvis kvalm og halsbrann, dødstrøtt. liiiten antydning til ømme brystvorter, ingen antydning til blod en gang, spotter stort sett hver gang.

 

Tør ikke teste!!:)

 

Spennende! Jeg stemmer for en test - kanskje alle positive tester i denne gruppen smitter over på deg :) Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test nettop:( negativ:(

Nå ble jeg litt trist egentlig. Hadde så god følelse denne mnd!:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå lilleperlen :(. Men det er kanskje håp likevel?

 

Aahhrr kjenner jeg får lyst å teste når jeg leser her inne. .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg blir litt påvirket av dere her inne:)

Tok en a1 test og den burde hvertfall være svak positiv om jeg er gravid nå.

 

Jaja jeg får se frem i mot en ny pp da:-/ TR kommer sikkert i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg blir litt påvirket av dere her inne:)

Tok en a1 test og den burde hvertfall være svak positiv om jeg er gravid nå.

 

Jaja jeg får se frem i mot en ny pp da:-/ TR kommer sikkert i morgen.

føler med deg:/ masse lykke til i neste PP:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok en lifeline test. Er nesten så jeg kan skimte en strek, men kan like gjerne være både synsbedrag og ønsketenkning..... Men puppene sprenger enda... Blir så forvirra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker på dere her inne.. Vil ha med meg flere over i 1.trim! :) hvordan går det med deg Hupsi? Turt å teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer lmt1g! Har såååå lyst å være med over.

 

I morgen er det 12dpo så da blir det test. Har mistet litt troen for kan ikke kjenne noen symptomer lengre.. Pluss at jeg klarte å svi av en blendahvit test på formiddagsurin i dag... Det burde kanskje vært noe på den hvis skal være det i morgen. Ååå vær så snill og la det ha flyttet noen inn i magen min!!

 

Har du testet hupsi? Krysser fingre og tær for to streker eller blått kryss for alle som tester i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet med CB. Kjempesvak loddrett strek men blå og hel. Tror jeg innbiller meg noe.. Kjøpt en digital så den blir om noen dager dersom besøket uteblir:)

 

Tør liksom ikke håpe på noe etter ingen positive det siste året. Takk for kryssingen!

 

Lykke til dere andre og! Og gratulerer til de som har fått en liten skatt inni dere:)

Endret av hupsi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lav tapp og ganske mye vondere murringer indikerer TR i anmarsj... Blir første ordentlige etter jeg mistet for 9 uker siden.... Tror jeg takker for meg og tar en liten pause herfra nå... Ønsker masse lykke til til dere andre. Jeg kommer sterkere tilbake senere, klar for ny babylaging. Tar litt på å prøve så iherdig etter å brått befinne seg i en uønsket ikkegravid tilstand, så klaffer det ikke like fort som man skulle ønsket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok billigstrips i dag som raskt ble rosa, klarte ikke dy meg med den digitale og den viste gravid:):) forstår ingenting, hadde oss 2 ganger denne mnd, men det var tydeligvis nok !

 

Masse babystøv til resten av dere!

Endret av hupsi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gratulerer så mye! Heldiggris!!:)

Jeg håper jeg bommet på ikm og testet for tidlig i går siden testen var negativ, men har mine tvil!

Hvor stor er kjangsen for det?

Teste på ettermiddags urin 3-4 dager før ikm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk Småen100 :)! Så gøy Hupsi!!!:) Gratulerer så mye:) håper alle de positive her smitter over på resten og...!! Lille Perlen jeg testet veeeeldig veldig svakt 3 dager før på morgenurin, litt sterkere på 2 dager før, også tok jeg digital en dag før. Hvilke test brukte du i går? Skal du ta ny i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brukte a1.

Håper at det var fortidlig, men har mine tvil!

Mistet helt troen!

Tenkte ta en ny test i morgen tidlig om ikke TR plutselig finner på å komme da:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende 4 <3 ønsker nr 5!! Følger med dere og håper mange kommer etter til 1.tri!

 

Gratulerer hupsi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer! Lysten til å teste er blitt enorm. Hadde en god følelse på gravid, men den har avtatt litt nå som det nærmer seg ikm. Ikm på søndag. I går klødde puppene og idag stakk det en del i de. Hadde et par "tak" nedentil og. Kan dette være tegn ??:) blæh.. det er vel for tidlig å teste i morgen? 10 dpo ca!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger deres hjelp!!

 

Testet i går og i dag med en test som heter doc morris. Aldri brukt disse før, men det står inntil 4 dager før ikm. Testene var helt negative med det samme. Nå da jeg kom hjem fra jobb og sjekket kunne jeg så vidt skimte en skygge av en strek. Samboeren min så den og, men spurte om jeg hadde en ubrukt til å sammenligne med. Det hadde jeg ikke, men hadde jo en negativ fra i går som enda lå i bosset. Da jeg fant denne hadde den en enda tydeligere strek. Rosa strek! Jeg vet jo at man ikke skal lese av testen etter tiden... Men jeg har alltid sjekket de og aldri sett det før! Men som sagt aldri prøvd denne testen før.

 

Hva sier dere? Er det et lite håp? Gud jeg må gå og kjøpe ny test med en gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo positivt ut bår det har slått ut på 2 tester, eneste å gjøre er vel å teste om noen dager:O lenge å vente når man står midt i deg, men ønsker deg masse lykke til:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle tegn på tr forsvant bare i dag. Gir kreket ut uka å dukke opp ellers går jeg på apoteket på mandag å kjøper en digitaltest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende 4 <3 ønsker nr 5!

Jeg går og venter. Tror/ikke tror..Tror/ikke tror... Hehe... Litt ømme brystvorter, murringer her og der, spottet i dag, men er jo i grunnen identiske symptomer som ved mensen... Tror jeg har IKM fredag. Allerede svidd av et par tester for noen dager siden (ikke spør meg hvorfor)...

 

Jeg HEIER på oss!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo positivt ut bår det har slått ut på 2 tester, eneste å gjøre er vel å teste om noen dager:O lenge å vente når man står midt i deg, men ønsker deg masse lykke til:D

 

Takk :) får prøve igjen i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar en test når jeg står opp i morgen..

Håper så inderlig at den er positiv!!

Kryss for meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...