Gå til innhold

IKM uke 21 (Januar/Februar babyer <3)


Somewhere over the rainbow...

Anbefalte innlegg

Absolutt ikke :P

 

Men er lei av å ikke "leve" i to uker av hver mnd... Kjenner at jeg ikke kan ha det sånn lenger, selvom jeg vil gjøre alt riktig...

 

Har også tenkt å gå på champagnefrokost på 17.mai...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her var det planlagt ost og vin, men svimmelhet og kvalme med oppkast satte stopper for den. Har vel pådratt meg et eller annet virus så jeg skal være sjuk til. 17. mai :\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kleint å være den eneste som ikke drakk..selvsagt sa ei: er du gravid eller?? Måtte bare finne på en slanke unnskyldning...er liksom ikke så godtatt å holde kvelden alkoholfri på et jobb arrangement..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grr.. Er på cd 23 og fortsatt negative EL tester. Aldri hatt så lang syklus før som dette ser ut til å bli. Utrolig irriterende! Og vi er på besøk hos familie på ferie så ikke så lett å få til så mye sengekos med lite privatliv..! Jeg vil ha EL nååå!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får heller ikke EL!:(

Men alle tegna er jo der og mer enn det.

Masse slim, myk og åpen tapp+ murringer, men ingen forhøyet temperatur:(

Var sikker på denne mnd skulle bli vår,men blir usikker nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kleint å være den eneste som ikke drakk..selvsagt sa ei: er du gravid eller?? Måtte bare finne på en slanke unnskyldning...er liksom ikke så godtatt å holde kvelden alkoholfri på et jobb arrangement..

 

Vet du hvordan jeg klarte å lure hele jentegjengen i forrige pp? Vi var på hyttetur som hadde vært planlagt lenge så jeg kjøpte tomme vinflasker på Europris og korker, kjøpte alkoholfri cider og helte over. Ingen som skjønte en dritt og trodde jeg faktisk var full både fredag og lørdag(la inn litt klumsing og litt ekstra grov språk som jeg pleier når jeg faktisk har drukket litt) hehe.. Hadde ei som var medsammensvorende da, men trengte ikke hennes hjelp :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt skikkelig murringer noen dager, og vonde pupper, så håpet mitt har egentlig vært stort.. Men så har jeg brygget på urinveisinfeksjon og drukket litervis i flere dager for å prøve å bli kvitt det uten antibiotika. Måtte krype til korset idag og få medisin på legevakten. Oppdaget når jeg kom hjem at jeg faktisk kan ta disse selv om jeg er gravid, pluss :) Men de murringene tror jeg kommer av hele infeksjonen, så nå har jeg ikke troa lenger, æsj! Liker når håpet er sterkt og jeg virkelig tror jeg er gravid, selv om det er superskuffende når jeg ikke er det..

 

Hvordan er det med dere, er symptomjakten igang eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde masser av symptomer forrige pp, og da var det negativt, mens denne pp har jeg liksom ikke noe så kanskje :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag, 4 dager etter forventet el kommer det plutselig skikkelig el slim, men det er rosa med litt blodstriper i..... Lurer på om det er en forsinka el eller en meget tidlig mens..... *rivesegihåret*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri brukt EL-test før. Er litt vanskelig å tyde de. Skal test strken være markant sterkere enn kontroll streken? Så er man litt i tvil så er den negativ?! Tatt i 5 dager nå. Den første var knapt synlig, så kom det de neste 4 dagene en sterkere strek. Men kanskje ikke helt like sterk som komtrollen. Og den jeg tok i dag (kl 13, nr 5) var kanskje litt svakere enn de to andre igjen.. baaaæææhh.. har el vært da? Ut i fra syklus skal jeg ha el i morgen.syns jeg hadde elslim i dag. Litt vondt i går, ikke noe vondt i dag.

 

;) gleder meg til ikm uka så testing kan begynne!! Men er egentlig mye mer avslappa nå enn med første pp. Skjønner jo på en del andre at det kan gå en stund. Det skjer når det skjer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en slik app på telefonen som regner ut hva som skjer hver måned med syklusen min og den beregner alltid eggløsningen til tirs eller ons men hver gang har jeg eggløsningsslim fre eller lør helgen før...denne mnd tok jeg en el test tirsdag og den var negativ...så da er vel el i løpet av den helgen før?får ikke det til å stemme i den appen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på cd 14 og fortsatt ingen tegn til EL. Temperaturen er lav og fin og ikke minst stabil (endelig). Så nå venter jeg i spenning til denne stiger - enten imorgen eller tirsdag. Legger inn aksjer hver dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

@beibilykke: Den skal i prinsippet være sterkere ja, og det kan jo være den er det imorgen? Jeg så veldig godt når min var positiv, det var ikke tvil lenger for å si det sånn...

 

Jeg hadde positiv EL test på torsdag og fredag, negativ igjen på lørdag og nå er tempen begynt å stige :D Så nå er det bare å krysse fingrene ;)

Ikke helt sikker på om EL var på fredag eller lørdag (anger litt på at jeg ikke testet på fredagsvelden også, da hadde jeg kanskje visst det).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hatt EL jeg heller. Har gått på Pergo denne måneden og skulle ha EL på torsdag, men har ikke sett snurten av den :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@beibilykke: Den skal i prinsippet være sterkere ja, og det kan jo være den er det imorgen? Jeg så veldig godt når min var positiv, det var ikke tvil lenger for å si det sånn...

 

Jeg hadde positiv EL test på torsdag og fredag, negativ igjen på lørdag og nå er tempen begynt å stige :D Så nå er det bare å krysse fingrene ;)

Ikke helt sikker på om EL var på fredag eller lørdag (anger litt på at jeg ikke testet på fredagsvelden også, da hadde jeg kanskje visst det).

 

Takk for svar ;) får teste i morgen og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja no får me sjå. CBFM har ikkje slått ut med max og testene er knapt synlige på eggløsning. Har jeg hatt eggløsning ????. Har lakt inn aksjer men me får håpe.

 

Magefølelsen er ikkje posetiv så trua er dårlig når testene ikkje slår ut.

 

Tror det blir og følge med på kven som blir gravide. Tenk om alle hadde fått posetiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var EL test negativ i stad. El skal etter beregning være i dag. Er ikke godt å si når den var eller om den har vært.. hehe. Håååååper det går... er allerede "lei" av å prøve. Og jeg tror det gir gubben prestasjonsangst i tillegg. Og vi er bare på pp2.. baaahhh..

 

Hvordan går det med dere andre? Noen som skal teste snart;)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal vente helt til mandag om 2 uker før jeg tester om ikke mensen har dukket opp i mellomtiden. Sløst bort aaaalt for mange tester. Nå skal det spares til ferie :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstremt dyrt. Spesielt med kluss etter ma. Testa i hytt og pine først for å få negative tester og etterpå for å prøve få positive igjen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter mens 20 mai...Er kjempe spent. Magefølelsen er negativ men...:) Dumme meg brukte opp en test i går kveld og en i morges men det er jo enda for tidlig å vite om den satt denne måneden :P To tester igjen og de skal spares til tidligst 18 mai ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...