Gå til innhold

IKM uke 21 (Januar/Februar babyer <3)


Somewhere over the rainbow...

Anbefalte innlegg

Veldig usikker, men en eller annen gang i neste uke regner jeg med. Fikk EL-tester i posten i dag, så i dag prøvde jeg for første gang :) Var svak strek og det forstod jeg var negativ. Men skal teste hver dag nå til den er positiv og snart finne ut når jeg eeegentlg har EL.

 

Har bare gått etter womanlog siden i sommer og ikke skjønt at den kan ha vært meget villedende...

 

Spennende dette her, jeg er like positiv hver mnd..hehe! Holder dere oppdatert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er EL ventet mandag 13 om jeg ikke tar feil. Tenkte jeg egentlig skulle begynne å teste 09 mai etter el. Men målet er sex hver dag etter mens. Så da ble det en runde torsdag kveld og en fredag formiddag:) hehe. Lenge til EL ennå. Men man må jo kose deg oppi alt stresset og ;)

 

Håper det blir baby på alle i 2014 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører til her, mandagen tror jeg.. Denne måneden legger vi aksjer annenhver dag, men vi er på ferie stort sett hele måneden og nyter godt i glasset hver dag.. Har vært prøvere lenge, nesten to år uten prevensjon, så orker ikke å ikke nyte ferien "i tilfelle.." Hva synes dere om det? Er dette litt fy når vi prøver og ønsker barn?

 

Jeg har også litt blødninger ved samleie, men ikke hver gang. Fikk høre fra gyn at jeg blør lett når det tas celleprøve. Har kort mens, tre dager, hvor en er skikkelig og to dager er for det meste spotting.. Jeg hørte med gyn om dette påvirket fruktbarhet, men fikk til svar at jeg var heldig som slapp "lett unna" (selv om jeg er plaget med store menssmerter) :)

 

Krysser fingre for februarbabyer! Det har jeg veldig lyst på!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel mer de dpo dagene som alkohol ikke bør nytes for da utvikler fosteret seg, men usikker på hvor tidlig det er skadelig med alkohol .

Jeg er invitert på vinkveld til lørdag og da vil jeg være 3 dpo og usikker på om det er dumt å drikke da?

Februar barn har jeg også veldig lyst på!

Klaffer det her vil termin være ca 3 februar.

Har følelse av at det vil klaffe, gode tanker hjelper ;)

 

Missalma: womanLog misvisende ? På hvilken måte?

Jeg bruker den og er veldig fornøyd. Stemmer med når jeg får EL slim og smerter.

Men tester med EL tester denne mnd for første gang for å se når jeg virkelig har EL :)

Tenkte starte testingen i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel mer de dpo dagene som alkohol ikke bør nytes for da utvikler fosteret seg, men usikker på hvor tidlig det er skadelig med alkohol .

Jeg er invitert på vinkveld til lørdag og da vil jeg være 3 dpo og usikker på om det er dumt å drikke da?

Februar barn har jeg også veldig lyst på!

Klaffer det her vil termin være ca 3 februar.

Har følelse av at det vil klaffe, gode tanker hjelper ;)

 

Missalma: womanLog misvisende ? På hvilken måte?

Jeg bruker den og er veldig fornøyd. Stemmer med når jeg får EL slim og smerter.

Men tester med EL tester denne mnd for første gang for å se når jeg virkelig har EL :)

Tenkte starte testingen i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir en evt termin 30. januar, men har gått 2-3 dager med de 3 yngste mine så satser på bursdagen min som er 1. februar :) Litt skuffa da at el testene siste to dagene har vært svake. Sitter i dag med skikkelig hekseskudd i ryggen da så blir neppe kos uansett :P

Endret av 4 <3 ønsker nr 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LillePerlen:

Ikke sånn misvisende i den forstand, men jeg har jo aldri tempet og sånn før så har "blindt" sett på den som viser EL der med en stabil syklus og 14 dager fra EL til IKM. Men når jeg startet å tempe så kan det ha vist seg at jeg har EL myyye tidligere enn det womanlog har fortalt meg :) Og da har jeg mest sannsynlig gått glipp av EL de fleste pp.. Men jeg vet ikke sikkert, finner forhåpentligvis ut det snart.

 

Misforst meg rett, jeg liker womalog og er innom sikkert 10 ganger for dagen ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel mer de dpo dagene som alkohol ikke bør nytes for da utvikler fosteret seg, men usikker på hvor tidlig det er skadelig med alkohol .

Jeg er invitert på vinkveld til lørdag og da vil jeg være 3 dpo og usikker på om det er dumt å drikke da?

Februar barn har jeg også veldig lyst på!

Klaffer det her vil termin være ca 3 februar.

Har følelse av at det vil klaffe, gode tanker hjelper ;)

 

Missalma: womanLog misvisende ? På hvilken måte?

Jeg bruker den og er veldig fornøyd. Stemmer med når jeg får EL slim og smerter.

Men tester med EL tester denne mnd for første gang for å se når jeg virkelig har EL :)

Tenkte starte testingen i morgen.

 

Jeg forstår at det er dumt å drikke mye alkohol i dpo dagene, men til den dagen testen viser positiv har jeg tenkt å leve som normalt. I starten var jeg veldig opptatt med å ikke drikke, men nå er jeg lei av at livet er satt på vent, så da nyter jeg det jeg nyte kan. Den dagen jeg blir gravid skal jeg mer enn gjerne si nei takk til alkohol, oster og andre herligheter, men til det skjer så vil jeg leve som normalt. (Håper jeg ikke blir arrestert nå, jeg forstår at mange velger å ikke drikke etter EL, og respekterer dette)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel mer de dpo dagene som alkohol ikke bør nytes for da utvikler fosteret seg, men usikker på hvor tidlig det er skadelig med alkohol .

Jeg er invitert på vinkveld til lørdag og da vil jeg være 3 dpo og usikker på om det er dumt å drikke da?

Februar barn har jeg også veldig lyst på!

Klaffer det her vil termin være ca 3 februar.

Har følelse av at det vil klaffe, gode tanker hjelper ;)

 

Missalma: womanLog misvisende ? På hvilken måte?

Jeg bruker den og er veldig fornøyd. Stemmer med når jeg får EL slim og smerter.

Men tester med EL tester denne mnd for første gang for å se når jeg virkelig har EL :)

Tenkte starte testingen i morgen.

 

Jeg forstår at det er dumt å drikke mye alkohol i dpo dagene, men til den dagen testen viser positiv har jeg tenkt å leve som normalt. I starten var jeg veldig opptatt med å ikke drikke, men nå er jeg lei av at livet er satt på vent, så da nyter jeg det jeg nyte kan. Den dagen jeg blir gravid skal jeg mer enn gjerne si nei takk til alkohol, oster og andre herligheter, men til det skjer så vil jeg leve som normalt. (Håper jeg ikke blir arrestert nå, jeg forstår at mange velger å ikke drikke etter EL, og respekterer dette)

 

Enig med deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som sjekker sekret og tapp her? Pernille siden er jo lagt ned. Synes den var så nyttig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he... Livmortappen og sekretet nedentil gjennom syklusen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en del eggløsningsslim i noen dager, og litt kramper, så tenker at jeg har hatt eller har eggløsning nå.. Men er veldig usikker.. Om det ikke klaffer denne mnd må jeg gå til innkjøp av eggløsningstester igjen.. Vi har hatt sex annenhver dag i en uke, så håper det holder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LillePerlen:

Ikke sånn misvisende i den forstand, men jeg har jo aldri tempet og sånn før så har "blindt" sett på den som viser EL der med en stabil syklus og 14 dager fra EL til IKM. Men når jeg startet å tempe så kan det ha vist seg at jeg har EL myyye tidligere enn det womanlog har fortalt meg :) Og da har jeg mest sannsynlig gått glipp av EL de fleste pp.. Men jeg vet ikke sikkert, finner forhåpentligvis ut det snart.

 

Misforst meg rett, jeg liker womalog og er innom sikkert 10 ganger for dagen ;) hehe

 

Nei herlighet, jeg mente det ikke sånn.

Ble plutselig bare veldig usikker på om det var noe jeg ikke hadde fått med meg:)

Men det er sant det du sier, den tar bare ca tidspunktet for når EL vil være men mange kan ha lenge før eller etter utifra hva den viser.

Håper du finner EL dagen din og blir gravid!!:) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel mer de dpo dagene som alkohol ikke bør nytes for da utvikler fosteret seg, men usikker på hvor tidlig det er skadelig med alkohol .

Jeg er invitert på vinkveld til lørdag og da vil jeg være 3 dpo og usikker på om det er dumt å drikke da?

Februar barn har jeg også veldig lyst på!

Klaffer det her vil termin være ca 3 februar.

Har følelse av at det vil klaffe, gode tanker hjelper ;)

 

Missalma: womanLog misvisende ? På hvilken måte?

Jeg bruker den og er veldig fornøyd. Stemmer med når jeg får EL slim og smerter.

Men tester med EL tester denne mnd for første gang for å se når jeg virkelig har EL :)

Tenkte starte testingen i morgen.

 

Jeg forstår at det er dumt å drikke mye alkohol i dpo dagene, men til den dagen testen viser positiv har jeg tenkt å leve som normalt. I starten var jeg veldig opptatt med å ikke drikke, men nå er jeg lei av at livet er satt på vent, så da nyter jeg det jeg nyte kan. Den dagen jeg blir gravid skal jeg mer enn gjerne si nei takk til alkohol, oster og andre herligheter, men til det skjer så vil jeg leve som normalt. (Håper jeg ikke blir arrestert nå, jeg forstår at mange velger å ikke drikke etter EL, og respekterer dette)

 

Ingen skal arrestere!! Skjønner deg godt jeg! Man kan ikke sette livet på vent om man er prøver!

Er selv på kun den første ordentlig pp derfor tenker jeg å være litt forsiktig.

Men det er fullt og helt opp til hver og en:)

Tror prøvingen går lettere om man er litt avslappet.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en del eggløsningsslim i noen dager, og litt kramper, så tenker at jeg har hatt eller har eggløsning nå.. Men er veldig usikker.. Om det ikke klaffer denne mnd må jeg gå til innkjøp av eggløsningstester igjen.. Vi har hatt sex annenhver dag i en uke, så håper det holder :)

Jeg har testet daglig med el tester fra torsdag. Torsdagen var ganske sterk, men svakere fredag og lørdag. Tok en i går som var nesten positiv og etter litt egenutført gynekologi :P fant jeg ut at el nærmer seg så da ble det litt ekstra trim før leggetid i går og. Blir nok daglig en ukes tid nå tenker jeg så håper jeg vi treffer. Har fortsatt litt blødningstull, men ny hcg hos legen viste utslag på bare 2 og den lette blødningen mente legen var hormonelt betinget så da xxx vi fingre ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel mer de dpo dagene som alkohol ikke bør nytes for da utvikler fosteret seg, men usikker på hvor tidlig det er skadelig med alkohol .

Jeg er invitert på vinkveld til lørdag og da vil jeg være 3 dpo og usikker på om det er dumt å drikke da?

Februar barn har jeg også veldig lyst på!

Klaffer det her vil termin være ca 3 februar.

Har følelse av at det vil klaffe, gode tanker hjelper ;)

 

Missalma: womanLog misvisende ? På hvilken måte?

Jeg bruker den og er veldig fornøyd. Stemmer med når jeg får EL slim og smerter.

Men tester med EL tester denne mnd for første gang for å se når jeg virkelig har EL :)

Tenkte starte testingen i morgen.

 

Jeg forstår at det er dumt å drikke mye alkohol i dpo dagene, men til den dagen testen viser positiv har jeg tenkt å leve som normalt. I starten var jeg veldig opptatt med å ikke drikke, men nå er jeg lei av at livet er satt på vent, så da nyter jeg det jeg nyte kan. Den dagen jeg blir gravid skal jeg mer enn gjerne si nei takk til alkohol, oster og andre herligheter, men til det skjer så vil jeg leve som normalt. (Håper jeg ikke blir arrestert nå, jeg forstår at mange velger å ikke drikke etter EL, og respekterer dette)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen være så snill å gå inn på bildene mine og se om el testen er positiv? Venter jo ikke el før onsdag, men synes denne var vanskelig å tyde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he... Livmortappen og sekretet nedentil gjennom syklusen :P

 

Livmor tappen??? Kjenner du den? Er ikke det stress da? Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he. Null stress Vaske henda før toalettbesøk så er det bare å kjenne etter. Evt i dusjen funker og. Du kjenner den som en slags klump inni der.Men selv hadde jeg ikke hørt om denslags før vi starta prøvinga første gang like før jul :P

Endret av 4 <3 ønsker nr 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei herlighet, jeg mente det ikke sånn.

Ble plutselig bare veldig usikker på om det var noe jeg ikke hadde fått med meg:)

Men det er sant det du sier, den tar bare ca tidspunktet for når EL vil være men mange kan ha lenge før eller etter utifra hva den viser.

Håper du finner EL dagen din og blir gravid!! :) :)

Stemmer :) Var bare det jeg også mente. Håper vi alle finner dagen vår og blir gravid snart! Jeg viiiiiil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 20/5:

 

Tirsdag 21/5:

Drømmer om nummer 3 <3 (5 pp)

Kokosbolla:)

 

Onsdag 22/5:

4<3 ønsker nr 5 (1. pp)

BabyBoom-84

Minnimusa

 

Torsdag 23/5:

Klar for nummer 3 <3

 

Fredag 24/5:

MissAlma

 

Lørdag 25/5:

*Kleopatra (16 pp siden sa)

Ønsker meg en til<3

 

Søndag 26/5:

beibilykke

Vera831

 

Gravid <3:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde eggløsningsslim på morningen i går,kjørte på med samboeren en gang før han reiste på tur.hadde sex Ons,tors denne uka også.Bør vi kjøre på i kveld eller vente til i morgen?leste et sted at man skal ha sex annen her dag for best mulig sperm kvalitet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 20/5:

Prøverpånr1

 

Tirsdag 21/5:

Drømmer om nummer 3 <3 (5 pp)

Kokosbolla:)

 

Onsdag 22/5:

4<3 ønsker nr 5 (1. pp)

BabyBoom-84

Minnimusa

 

Torsdag 23/5:

Klar for nummer 3 <3

 

Fredag 24/5:

MissAlma

 

Lørdag 25/5:

*Kleopatra (16 pp siden sa)

Ønsker meg en til<3

 

Søndag 26/5:

beibilykke

Vera831

 

Gravid <3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...