Gå til innhold

IKM uke 21 (Januar/Februar babyer <3)


Somewhere over the rainbow...

Anbefalte innlegg

Huff jeg er veldig HUMØRSJUK om dagen siden jeg da hadde inseminasjon 7 april og da hadde masse symptomer. Men fikk negativ test og TR kom da den 22. Fortsatt småkvalm og humøret mitt er jo KOKO, ene øyeblikket er jeg så glad og fornøyd og såå klar for en ny inseminasjon nå til mandagen ca, neste øyeblikket spruter tårene uten noe som helst grunn enn en liten tanke eller noen bare sa noe på en feil måte. Har denne uka hatt flere "nøkk" i livmora som jeg pleier å ha ved EL, men ikke noe EL. Etter operasjonen av et stort myome i oktober har jeg store smerter ved EL, så store at legene ga meg 50mg Voltaren og pinex forte, men de tar jeg jo ikke nå siden jeg prøver å bli gravid. Blæææ!!

 

Frustrerende å være sånn småkvalm og humørsjuk når man veit man ikke er gravid! Hadde liksom vært helt greit når det var en grunn til disse plagene! :s

 

Jeg synes det var veldig greit å bestille en sånn test pakke fra billigetester.no med EL og graviditetstester, koster ikke mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bestillt pakke jeg og. Har alltid vært heldig å bli fort gravid, men nå etter at jeg mista så virker kroppen min helt fremmed. Å selvfølgelig begynte det blø igjen i dag. Kun rosa spotting, men likevel. Har aldri hatt mens over ei hel uke så da er det vel no hormonkluss. Minner vel litt om siste dagene man har med renselse etter en fødsel. Skjønner ikke helt det jeg. Var jo bare uke 11. Føler jeg bare vil gi opp å grine til tider. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og rar mensen etter pilleslutt.. Veldig sparsom og er vel egentlig kun en dag m normal mensen og så spotting/liten blødning i ca 4-5 dager. Normalt? Kan sparsom mens ha noe å si for fruktbarheten? Hmm.. Også er jeg fryktelig humørsyk om dagen.. blir plutselig kjempesint på kjæresten for de minste ting..hehe! Skal ikke være lett å være prøver nei!!

 

Jan/feb babyer på hele gjengen takk! Vi gidder ikke vente lengre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bråsint jeg og. Det er ikke normalt for meg. Nå blør det ikke mer, men vet jo ikke om/når det plutselig starter igjen. Håper på el som normalt neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bråsint jeg og. Det er ikke normalt for meg. Nå blør det ikke mer, men vet jo ikke om/når det plutselig starter igjen. Håper på el som normalt neste uke.

Hvordan var det med deg? Hadde du tatt en graviditetstest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en mandag som var svakt pos, ny i går som var neg før tidsfristen, men svakt pos etterpå. Mistenker kjemisk. Blir gal av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag 20/5:

 

Tirsdag 21/5:

Drømmer om nummer 3 <3 (5 pp)

 

Onsdag 22/5:

4<3 ønsker nr 5 (1. pp)

BabyBoom-84

Minnimusa

 

Torsdag 23/5:

Klar for nummer 3 <3

 

Fredag 24/5:

MissAlma

 

Lørdag 25/5:

*Kleopatra (16 pp siden sa)

Ønsker meg en til<3

 

Søndag 26/5:

beibilykke

Vera831

 

Gravid <3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har opplevd å blø kun etter sex? Har aldri skjedd før den siste uka nå. Null blod ellers på døgnet, men med det som kommer ut etter vi har kosa oss kommer det og friskt blod. Skjønner ingenting. Kvalm og på nytt ømme bryster, men testen var negativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært litt plaget av litt rosa "utflod" etter noen samleier i noen år nå. Veit ikke hvorfor, men husker at de siste gangene jeg har vært å tatt celleprøve hos legen så har hu sliti med å få tatt en fordi jeg blør veldig lett "der oppe/inne" Har ikke tatt det opp med legen akkurat da jeg glemmer det når jeg er innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har opplevd å blø kun etter sex? Har aldri skjedd før den siste uka nå. Null blod ellers på døgnet, men med det som kommer ut etter vi har kosa oss kommer det og friskt blod. Skjønner ingenting. Kvalm og på nytt ømme bryster, men testen var negativ.

 

Da jeg hadde hatt en spontanabort og blødningene var ferdige, så fikk jeg små blødninger etter samleie i hele 6 uker etterpå. Så gikk det plutselig over av seg selv.

 

Anonym poster: de03737e570370e158d4b6c73451c90e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Kanskje det er det som skjer med min kropp og. Første el test tatt i dag og var nesten positiv :) Forventet el er onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har clearblue sine EL tester.

Kun 5 pinner så vil ikke sløse, men om jeg tar en slik 2-3 dager før den dagen EL er vil den da vise negativ eller smilefjes?

Den skal vise smilefjes når EL er forventet innen 12-24 t men om jeg tester før det så er den negativ selv om jeg er i den fruktbare periode ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått billigtester i posten her. Starter testinga allerede nå pga jeg ikke vet sikkert når den kommer. Vært så mye kluss etter aborten. Da jeg ble gravid i januar brukte jeg cb sine. Fikk O 3 dager og :) 4 dager. Hadde sex på smiledagene og traff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har fått billigtester i posten her. Starter testinga allerede nå pga jeg ikke vet sikkert når den kommer. Vært så mye kluss etter aborten. Da jeg ble gravid i januar brukte jeg cb sine. Fikk O 3 dager og :) 4 dager. Hadde sex på smiledagene og traff.

 

Hei ;) får mine billig tester i morgen. Om du har litt peiling på el-test så vil jeg gjerne spørre deg noen spørsmå ?;)

 

Jeg har aldri brukt slike før. Fikk mensen på lørdag, og er så og si ferdig med den i kveld ;) når bør jeg begynne å teste? Jeg vet egentlig ikke hvor lsng syklus er grunnet uteblitt mens pga prevensjon, men denne hadde jeg 30 dager. Jeg får 14 tester. Er det ALT for tidlig å teste i morgen alt? :P. Vil være sikker at jeg treffer den (om jeg i det hele tatt har EL) og når på dagen er det best å teste? Og samme tidspunkt hver dag? Og hva vil det si om testen er positiv? Har jeg el der og da, eller er den på vei?..

 

Hehe. Beklager mange spørsmål. Det er sikkert forklaring i pakken, men tennte jeg skulle høre med deg, og andre må gjerne kommentere ;)

 

Tuuuusen takk om du gidd å svare! Da blir jeg glad;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville lastet ned womanLog appen på mobilen din om du har mulighet! Den er genial!:)

Ang testing så ville jeg startet med å teste 1 uke etter mensen. Eggløsning finner sted 14 dager Før neste mens.

Har du en syklus på ca 30 dager vil eggløsning vare på ca dag 14-15 og den fruktbare perioden vil være fra ca dag 10- 17.

 

Lykke til! Håper spiren sitter!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LillePerlen beskrev det godt her synes jeg :) Er ikke så inne på el tester selv siden jeg bare har brukt det et par mnd, men ved pos test er det bare å kjøre på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar LillePerlen og 4 <3 ønsker nr 5. Kjøre på skal vi ;) hva tenker drre angående hver dag eller annen hver dag i senga ;)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er nok bare å kjøre på alle dager man kan:D noen som bruker wild Yam? Skal man ta det fra EL, eller fra noen dager etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annenhver dag her.. Synes det blir for mye stress ellers:) men idag orket jeg ikke annenhver dag engang.. Hadde siste dag på jobben etter ca 3 år og føler meg bare så trist og vemodig! Mitt eget valg å slutte fordi vi skal flytte, men kommer til å savne mye.. Og alltid litt skummelt med endringer..! I tillegg skal vi flytte fra et land til et annet..

 

Håper på en babyspire oppe i det hele! Men da må det sexes.. Jeg er all in imorgen satser jeg på!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er mannen bare glad til når jeg endelig har lyst igjen. Jeg er en sånn som mister all lyst når jeg bruker p-prevensjon. Nå derimot er det nesten som da vi ble sammen :P Gøy å bli forelska på ny etter 10 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om 4-5 dager er EL ventet her. Spent på om det klaffer!

Når er deres EL ventet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca onsdag om jeg regner første dag fra mysterieblødningen min. Var i stor spenning jeg gikk i dusjen etter kosestund te morran i dag (har blødd etter sex hver gang siste uka). Ingen blod :D Trur det begynner komme i orden nå med kroppen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha EL søndag 12, men jeg temper (heldigvis :) ) så jeg ser klart når jeg har EL. Uansett har vi sex annenhver dag nå og så hver dag når EL nærmer seg :)

Håper virkelig spiren sitter denne gangen PLEASE!!!! Tar fortsatt vitex og tempen er lav og fin - faktisk nyydelig.

Blir jeg gravid nå er terminen 7.februar 2014 - liker datoen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...