Gå til innhold

IKM uke 21 (Januar/Februar babyer <3)


Somewhere over the rainbow...

Anbefalte innlegg

Savner denne pernille siden. Er det noen av dokke som kjenner te noen liknende side ?

 

El slim er i anmarsj og kosen var det igjen. El slim i ca 4 dager er det slik at eggløsning er den siste dagen ved EL slim ? Er jeg på bær tur eller

 

Jeg tror jeg har lest noe lignende, er iallefall rundt der. Så jeg tenker at når EL slimet kommer så er det bare å kjøre på, for da er en mest fruktbar.. Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nordine: dette var triste nyheter :(

Men jeg er sikker på at du kommer godt ut av dette om ikke så lenge med en frisk og fin baby i magen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk negativ EL test i går ettermiddag med cb.

Men hadde mye EL slim og murringer.

Kan EL ha vært i går fordet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk positiv EL test i dag (slim igår, men ikke noe særlig idag..ennå)

Da skjer EL i løpet av et par dager? Er det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får fortsatt positive tester her, men er null slim og tappen er forsvunnet og lukket. Gir snart opp jakten her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får fortsatt positive tester her, men er null slim og tappen er forsvunnet og lukket. Gir snart opp jakten her.

 

Du er ikke gravid da? :) Om EL testen er positiv mange dager på rad, så er det jo mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en graviditetstest samtidig og der kom det opp en sytrådstrek. Lot den ligge noen timer og nå var den blitt rosa og litt tydeligere. Blir så forvirra. Må ta ny i morra. Har noen vage symptomer på graviditet, men kan å være bare innbilte symptomer :P

Endret av 4 <3 ønsker nr 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he. Takk for den :). Er spent på å se neste test. Håper jo på to streker der, men er redd det var no feil med forrige test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordine: så trist for dere!! Sender deg en klem og ønsker lykke til med neste PP.

 

4 <3 ØNSKER NR 5 : blir spennende med ny test! ! Håper håper håper for deg :)

 

Her hos oss lurer jeg på om EL er i anmarsj. Tok en test på tirsdag.den var negativ .en vi hadde en runde i senga ;) tok en ny test nå istad, og den ser heeelt annerledes ut enn den fra tirsdag! Så luuurer på om den er positiv ;) så her blir det humping i kveld ;) føler jeg ligger her pg kjenner på litt murringer og øm korsrygg! Så det er vel bare å kjøre på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, er spennende dette. Har jo hatt masse kluss etter MA i mars, men er innstilt på at det sikkert var tull med testen (inntil det motsatte er bevist :P) Har jo mange av de samme symptomene jeg hadde sist, men vet det og kan være innbilte symptomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usikker på når ikm egentlig er pga kluss etter MA. Hadde en blødning for 2 uker siden som jeg går ut ifra når jeg nå har satt ikm dato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter fortsatt på EL.. Virker som denne syklusen er helt på bærtur! Første fire sykluser etter p pilleslutt var på 33 dager, så sist på 27 dager og nå er denne oppe i 35 dager (and counting..!!) grr.. Jeg blir sprø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var el testen dønn negativ igjen til morran, ny graviditetstest hadde samme skyggeaktige sytråden som i går. Om den blir en ny pp så dropper jeg alt av testing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min var negativ i dag, men har skikkelige menssmerter og ekstremt mye hvit lotionaktig utflod. Aldri har kroppen oppført seg sånn før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Da slenger jeg meg på her:) hadde en sa i begynnelsen av april, og har nå hatt en mens etterpå.. har el i disse dager, ut i fra utflod og lyskesmerter.. jeg jar sterke symptomer på el mtp utflod, så det er ikke til å ta feil av :P noen som vil sette meg opp på ikm 25.? :) det blir sånn ca rundt den datoen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅHH dpo dagene er sååå lange!!! Sitter å er bare veldig utålmodig i påvente at tida kan gå litt fortere så man kan ta graviditetstesten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh der sa du noe Kokosbolla. Fikk veldig lyst på ett glas hvitvin nå ja, men men får vel pent nøye med med Mozellen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. nei er nok ikke det MissAlma, skal jo ikke akkurat på flatfylla regner jeg med :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...