Gå til innhold

Vi mai-mødre :)


HokusPokus1

Anbefalte innlegg

Gratulerer! Åååååå, jeg er så misunnelig! Jeg vil også! Termin imorgen, har ikke kjent et eneste tegn på at noe er i gang. Spydde idag mårrest for første gang på flere måneder, men tror ikke det var fødselsrelatert, mer trøtt-sulten-sureoppstøt-utslitt-spying. Blæh!

 

Usja.. :-( spying er ikke noe gøy.. :-(

Håper noe skjer for oss alle nå i helga. Har termin på mandag jeg da.. Og er drittlei av vonde kynnere/ maserier eller hva det nå er.. Underlivet kjennes som det skal sprekke.. Og småttisen sparker og slår i alle retninger der inne... Er sååååååååååå klar for å få henne ut.. Er så lei av problemer med å gå og å gjøre ting.. :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi får tro dette er helga da alt skjer!

 

Fikk selvfølgelig ingen overtidskontroll i dag, måtte pent vente til søndag. Klokka ni om morran! Jadda.

Så nå sitter jeg her da, og tripper... Haff. Får vel bryte meg på litt husarbeid, selv om det er kjedelig får det iallfall tiden til å gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle også gjerne gjort litt husarbeid, for det trengs virkelig, men bekkenet og underlivet er så kronglete at det ikke er så enkelt.. :-/ også blir jeg sittende med dårlig samvittighet for at huset ser slik ut.. Ikke får jeg meg til å be mannen om å gjøre det heller, for han er jo i full jobb... :-/ æsj.. Vil ha henne ut!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Åååååå, jeg er så misunnelig! Jeg vil også! Termin imorgen, har ikke kjent et eneste tegn på at noe er i gang. Spydde idag mårrest for første gang på flere måneder, men tror ikke det var fødselsrelatert, mer trøtt-sulten-sureoppstøt-utslitt-spying. Blæh!

 

Usja.. :-( spying er ikke noe gøy.. :-(

Håper noe skjer for oss alle nå i helga. Har termin på mandag jeg da.. Og er drittlei av vonde kynnere/ maserier eller hva det nå er.. Underlivet kjennes som det skal sprekke.. Og småttisen sparker og slår i alle retninger der inne... Er sååååååååååå klar for å få henne ut.. Er så lei av problemer med å gå og å gjøre ting.. :-/

 

Liker ikke at du har vondt altså, er bare det at har det på akkurat samme måte :( her var termin i går og enda ikke noen andre tegn enn masse nedpress, kynnere som er regelmessig i noen timer for så å slutte igjen :( nei vi får håpe at helgen er lykke for oss alle :=) masse lykke til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Åååååå, jeg er så misunnelig! Jeg vil også! Termin imorgen, har ikke kjent et eneste tegn på at noe er i gang. Spydde idag mårrest for første gang på flere måneder, men tror ikke det var fødselsrelatert, mer trøtt-sulten-sureoppstøt-utslitt-spying. Blæh!

 

Usja.. :-( spying er ikke noe gøy.. :-(

Håper noe skjer for oss alle nå i helga. Har termin på mandag jeg da.. Og er drittlei av vonde kynnere/ maserier eller hva det nå er.. Underlivet kjennes som det skal sprekke.. Og småttisen sparker og slår i alle retninger der inne... Er sååååååååååå klar for å få henne ut.. Er så lei av problemer med å gå og å gjøre ting.. :-/

 

Liker ikke at du har vondt altså, er bare det at har det på akkurat samme måte :( her var termin i går og enda ikke noen andre tegn enn masse nedpress, kynnere som er regelmessig i noen timer for så å slutte igjen :( nei vi får håpe at helgen er lykke for oss alle :=) masse lykke til;)

 

Vå får håpe at dette blir vår helg. :-) :-) og at vi snart kan gratulere hverandre. :-) nå er det helt villt inni her.. det stikker ut kroppsdeler over alt på mageskinnet... jenta mi på 5 år sitter med store øyner å ser på magen min som hopper opp og ned og alle kulene som beveger seg rundt her.. hehe.. blir rart når det blir tomt inni der også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja da vil man savne alle smertene når de spenner deg langt opp i ribbe beina;) her er det enda bare kynnere som ikke er noe regelmessige nå:( nei man blir små gal av å vente på det minste tegn;) når fødte du 1 barn da? på overtid? eg ble sittet i gang 3 dager over pga lekking av fostervann og var avføring i det, men hun kom 5 timer over sånn at hun kom 4 dager på overtid:) så har et håp om helgen, men man vet jo aldri :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja da vil man savne alle smertene når de spenner deg langt opp i ribbe beina;) her er det enda bare kynnere som ikke er noe regelmessige nå:( nei man blir små gal av å vente på det minste tegn;) når fødte du 1 barn da? på overtid? eg ble sittet i gang 3 dager over pga lekking av fostervann og var avføring i det, men hun kom 5 timer over sånn at hun kom 4 dager på overtid:) så har et håp om helgen, men man vet jo aldri :P

 

Ble planlagt ks på meg sist, for hun satt i seteleie, og var 4 kg 5 dager før termin, så jeg turte ikke sjanse på vaginal fødsel..

Derfor så vet jeg jo ikke hvordan ting kjennes når det er i gang osv.. Så blir liksom første gangen for meg. Er litt redd for å vente for lenge hjemme også, har 45 minutter til sykehuset og håper virkelig jeg kjenner det skikkelig når det er i gang, ikke lyst til å føde på tur til sykehuset, og ikke spesielt lyst til å dra i ambulanse heller...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ser den :( skremmende når man ikke vet hva man skal kjenne etter... eg ble sittet på drypp forrige gang, men hadde da allerede 3 cm åpning og de hadde bare kommet ved svake mens murringer i ryggen og mage;) Vi skjønte ikke at det var vannavgang eg hadde heller ;) synes virkelig det var mer likt på slim med grønnfarge så eg trodde det var slimproppen eg :P nei så er spent på hvordan det starter denne gang , og om eg skjønner nå det er rier og ikke bare kraftige kynnere ;) men de fleste sier man kjenner godt når det begynner så regner med eg kjenner igjen følelsen selv om det er gått 5 år;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende når det setter i gang. Gleder meg faktisk til å gå igjennom dette. Litt gøy å få prøvd både ks og vanlig fødsel. :-) så håper bare alt går som det skal.

Har du forsøkt noen kjerringråd da? Jeg har prøvd meg på husarbeid, litt kanel og sex.. Men har ikke skjedd noe spesielt enda.. Så spørs om jeg må kjøpe ananas når jeg skal på butikken nå etterpå.. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er alt prøvd, men ikke noe hjelper for meg iallfall ;) sier de at ananas hjelper?? det har eg ikke hørt :P da tror eg nesten jeg skal kose meg med en ananas i kveld og håpe det sitter fart på noe i natt;) takk for tips :=) ja er spennende og gå å vente, men samtidig veldig irriterende ;) hadde vært kult vist vannet bare gikk :P plassssjj liksom;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er ananasen fortært, så det er bare å håpe på fortgang. Hehe.. Men men.. Er vel like gravid i morgen kveld også tenker jeg.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihihiih fikk ikke kjøpt eg, men vist du nå føder før meg skal eg rett ut å kjøpe ananas i morgen :) men får håpe vi får det til i helgen begge to;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Ja, krysser fingrene for at ting skjer i natt nå. :-) selv om jeg tviler da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herlig, da ble det 1,5 times søvn før jeg voknet med vonde kynnere. Ligget i en time i badearet og det lindret litt, to parasett er tatt og satse på at ting roe seg, det siste døgnet føler jeg babyen har segt ena lengre ned i bekkenet og når jeg våknet så ar jeg utrulig press i underlive.

 

Har i grunn ingen forhåpninger om at ting er på gang, en har hvert utulig deilig å blitt ferdig nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Ja, krysser fingrene for at ting skjer i natt nå. :-) selv om jeg tviler da.

 

Nei, da.. Ananas hjalp ikke... Så nå har jeg spist grøt til frokost med mye kanel, i håp om at det hjelper. Ble iallefall en skikkelig vond kynner av det nå... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei ikke mye nytt å melde her heller du;) ser ut som de har meget good tid disse barna :/ bare oss mødre som ikke har det vet du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de kommer vel ikke ut før de er klar, selv om kroppen til mor er så vond å sliten at hun har mest lyst til å gå i hi til riene kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja vi får trøste oss med at helgen er ikke over ;) vi har enda litt tid å føde på til mandag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kopp svart kaffe også nå da, så kanskje det kan hjelpe.. Om ikke annet så på humøret. ;-)

Og i kveld, om jeg ikke ligger på føden, så skal jeg putte innpå både smågodt, potetgull og brus!! Hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det holder eg med deg ;) vi får kose oss mens vi kan for plutselig skjer det noe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg Tulipan? :-)

 

Bare kynnera, dritt det der. Har også en del murringni rygg og underlive i kveld. Men regner ikke med at noe skjer enda her nei.

 

Men tror kanskje noe av slimproppen gikk mens jeg lå i badekaret i natt. Var helt hvite seige tråder i badekaret når jeg skulle gå opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg Tulipan? :-)

 

Bare kynnera, dritt det der. Har også en del murringni rygg og underlive i kveld. Men regner ikke med at noe skjer enda her nei.

 

Men tror kanskje noe av slimproppen gikk mens jeg lå i badekaret i natt. Var helt hvite seige tråder i badekaret når jeg skulle gå opp.

 

Da får vi bare krysse fingrene for at den 12. mai blir fødselsdagen til våre nye småtroll. ;-) men de kommer vel ikke ut før de har bestemt seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør de sikkert ikke, har også følt det har klødd langt inne i underlivet, så kanskje det er modning på gang

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...