Gå til innhold

Vi mai-mødre :)


HokusPokus1

Anbefalte innlegg

Hei dere :) Jeg kom ikke hjem etter kontrollen på tirsdag, og vår vakre prinsesse ble født på termin, torsdag 2 mai! Helt perfekt, 3500 g og 50 cm lang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei dere :) Jeg kom ikke hjem etter kontrollen på tirsdag, og vår vakre prinsesse ble født på termin, torsdag 2 mai! Helt perfekt, 3500 g og 50 cm lang :)

 

Gratulere så masse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere :) Jeg kom ikke hjem etter kontrollen på tirsdag, og vår vakre prinsesse ble født på termin, torsdag 2 mai! Helt perfekt, 3500 g og 50 cm lang :)

 

Gratulerer så mye :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere :) Jeg kom ikke hjem etter kontrollen på tirsdag, og vår vakre prinsesse ble født på termin, torsdag 2 mai! Helt perfekt, 3500 g og 50 cm lang :)

 

Gratulerer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere :) Jeg kom ikke hjem etter kontrollen på tirsdag, og vår vakre prinsesse ble født på termin, torsdag 2 mai! Helt perfekt, 3500 g og 50 cm lang :)

 

Gratulerer så mye. :-) kos deg med prinsessa og nyt tia. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye.

 

Hva betyr B2 og B7 og sånn som dere skriver om?

 

På Fredrikstad sykehus har de tre fødeavd. B2 er normalenheten (her kan man få all smertestillende), B3 er spesialenheten (ved svangerskap/fødsler som trenger spesiell oppfølging) og B7 er den jordmorstyrte fødestuen hvor det ikke er noen medisiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye.

 

Hva betyr B2 og B7 og sånn som dere skriver om?

 

På Fredrikstad sykehus har de tre fødeavd. B2 er normalenheten (her kan man få all smertestillende), B3 er spesialenheten (ved svangerskap/fødsler som trenger spesiell oppfølging) og B7 er den jordmorstyrte fødestuen hvor det ikke er noen medisiner.

 

Ah, men da var det ikke rart jeg ikke skjønte kodingen :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå gikk vannet mitt! Lurte på om jeg hadde litt fostervannslekkasje ettersom det plutselig sprutet ut noen dråper i dag tidlig, men det kom ikke mer (eget innlegg på anonymforum). Var i konfirmasjon i hele dag, og mens jeg lå på sofaen nå etter at vi kom hjem kjente jeg plutselig et kort trykk mot underlivet, og så begynte det å renne. Renner forsiktig (så slapp søl i sofaen), men det renner. Nå skal vi pakke fødebagen ferdig og vente på at riene tar seg opp. En kjemperar følelse å vite at vi blir foreldre snart. Glede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gikk vannet mitt! Lurte på om jeg hadde litt fostervannslekkasje ettersom det plutselig sprutet ut noen dråper i dag tidlig, men det kom ikke mer (eget innlegg på anonymforum). Var i konfirmasjon i hele dag, og mens jeg lå på sofaen nå etter at vi kom hjem kjente jeg plutselig et kort trykk mot underlivet, og så begynte det å renne. Renner forsiktig (så slapp søl i sofaen), men det renner. Nå skal vi pakke fødebagen ferdig og vente på at riene tar seg opp. En kjemperar følelse å vite at vi blir foreldre snart. Glede!

 

Å så gøy da:) lykke til. Skulle ønske det var meg, har ikke termin før 14 mai. Venter vårt 3 barn. Første kom 12 dager før med vannavgang, og nr2 kom dagen før termin startet med rier. Send over litt fødestøv er du snill;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå gikk vannet mitt! Lurte på om jeg hadde litt fostervannslekkasje ettersom det plutselig sprutet ut noen dråper i dag tidlig, men det kom ikke mer (eget innlegg på anonymforum). Var i konfirmasjon i hele dag, og mens jeg lå på sofaen nå etter at vi kom hjem kjente jeg plutselig et kort trykk mot underlivet, og så begynte det å renne. Renner forsiktig (så slapp søl i sofaen), men det renner. Nå skal vi pakke fødebagen ferdig og vente på at riene tar seg opp. En kjemperar følelse å vite at vi blir foreldre snart. Glede!

 

Så spennende!! Lykke til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde seriøst at noe var på gang her for en ca to timers tid siden vel... Så håper det tar seg opp igjen..

Har vært litt slik smårar i dag, ikke kvalm, men ikke helt i hundre heller.. Fikk skikkelige kraftige kynnere som begynte litt forsiktig for så å ta seg opp, vare en god stund også gå over igjen.. Og en tarmtømming.. :-S Har hatt vondt i underlivet de siste to nettene, kjennes ut som om skambeinet skal dele seg midt forran på et vis..

Ble skikkelig klam på hendene og rød i ansiktet i sted, og småuvel mens disse vonde kynnerne pågikk..

Så nå sitter jeg her nydusjet og håper noe skal skje snart.. Hehe.. ;-) Meeeeen.. Det er vel for mye å håpe på tenker jeg..

Da jeg tørket meg etter et dobesøk etter dusjingen kjentes mellomkjøttet så rart ut i forhold til tidligere.. Var så mykt på et vis, kjennes nesten ut som om det er åpent ovenfor. Rart..

Er jo første gang jeg skal igjennom vaginal fødsel, så aner ikke hvordan det kjennes ut når det er i gang heller...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe sitter også her nydusjet og håper at noe skal skje snart.. Har hatt regelmessige rier i hele dag. Har tatt seg bittelitt opp men ikke nok til at jeg tar det for alvorlig. Kommer liksom aldri opp på det nivået jeg ønsker. Håper at jeg slipper dette i natt for rier uten økning i intensitet kan bli slitsomt kjenner jeg. Håper selvsagt at det ikke skal forsvinne ;) Rart at man sitter her og håper på smerter :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også hatt rimelig vonde kynnere i dag, men det er for langt mellom dem ennå til at noe er i gang :( Overtidsdag to og jeg vil føde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får krysse fingrene for oss selv og for hverandre. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske frustrerende å gå slik. Vi får trøste oss med at det skjer sikkert en del modning med alle rier og kynnere og det nærmer seg med stormskritt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo uansett snakk om bare dager igjen nå. :-) mai er jo ikke så lang liksom. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, smått misunnelig på dere som er igang, hvertfall har NOE å kjenne på... Uke 40 her i dag og har trøkka nedpå pizza med myyye hvitløk på + chilirømme til. Vil ikke provosere kroppen for mye, men ....litt :P Har et par ganger hatt så vondt nedpress (hvor jeg trykker litt i stedet for å knipe sammen), hvor jeg har på følelsen at vannet skal gå, men nei...

Med de to første gikk ikke vannet før pressriene var i gang og begge kom nesten ei uke over termin, så jeg bør vel bare smøre meg med tålmodighet, vel. Sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...