Gå til innhold

Vi mai-mødre :)


HokusPokus1

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye med fødsel. :)

 

Jeg er nå bare utrolig uttolmodig nå. Har hatt modningsakupunktur 6 ganger, er moden og har avkortet livmorhals, men ingen åpning. "Fødetryne" er på plass og hoven i føtter og hender. Trøtt og lei. Håper det skjer noe denne uka :) 38+5 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Poteta: samme her. Hatt tre cm åpning og moden en god uke nå, men ingen fødsel ennå :( Jeg er 39+6 i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer FilippaK!

Her var menstermin i går og ULtermin om 2 dager. Kynnerne og mensmurringene er sterkere og lengre men ikke noe tak i dem. Har jordmortime i morra så spent på om hodet er festet nå. Belager meg på å gå til helga, men sitter jeg i sofaen nesre uke kjenner jeg at jeg kommer bli svært utålmodig... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, jeg har greid å bli syk nå, 12 dager før termin. Selv om jeg egentlig er uberklar til å føde så kan det godt vente noen dager til formen stiger. Æsj, absolutt ikke det jeg trenger nå! Tenk å føde når man er syk, hvor i all verden får man da energien fra? Er jo nærmest tappa for energi i utgangspunktet...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, jeg har greid å bli syk nå, 12 dager før termin. Selv om jeg egentlig er uberklar til å føde så kan det godt vente noen dager til formen stiger. Æsj, absolutt ikke det jeg trenger nå! Tenk å føde når man er syk, hvor i all verden får man da energien fra? Er jo nærmest tappa for energi i utgangspunktet... :(

Masse god bedring! Håper du rekker komme deg før fødselen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aj aj, nå er jeg sååå rastløs! 2 dager igjen til termin, men er overklar nå! Jeg har ikke fått sjekket modning, så litt nervøs for sjekken på torsdag.. håper, håper :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Baby birds

Har tenkt at 1. Mai må være en fin dag å føde! Da har alle fri og ingen skal noe spesielt slik som på 17.Mai!!! Jeg har to barn som er født på spesielle dager som gjør det vanskelig med bursdagsselskap. Den ene er født 1. Juledag og den andre 29. februar. Vi har tenkt at med vår flaks blir det vel 17. Mai. MEN nå har jeg hatt vondt nederst i korsryggen og hard mage siden i går. Går det mot fødsel her også kanskje???

Til deg som har blitt syk så får vi håpe at fødselen ikke begynner på grunn av dette. Jeg hadde halsbetennelse da jeg fødte barn nummer to. Gikk på antibiotika, hostet som bare det, hodepine og feber. Tror at fødselssmertene ble verre på grunn av dette. God bedring i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig vannavgang - plutselig kom "noe" ut av meg, ukontrollert, litt lyserosa i... Har hatt sterke kynnere idag. Kommet litt og litt, roet seg nå.. Ikke masse vann som har kommet. Spent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig vannavgang - plutselig kom "noe" ut av meg, ukontrollert, litt lyserosa i... Har hatt sterke kynnere idag. Kommet litt og litt, roet seg nå.. Ikke masse vann som har kommet. Spent :)

 

Så spennende!! :-) håper det er noe på gang hos deg. :-) lykke til, og hold oss gjerne oppdatert. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

 

Og om det finnes no som heter "vannavgangsstøv" så send gjerne hitover.. Jeg vil også. :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Send noe av det "støvet" hitover også hokuspokus :-)

 

Har blitt lurt flere ganger selv de siste dagene nå. Kjennes ut som jeg tisser på meg, men det som kommer er helt blankt og så blir det helt tørt igjen i mange timer! Lysrosa høres jo litt mer positivt ut :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin på mandag her! (mens og UL) Skal føde hjemme, så jeg har hatt vårrengjøring her den siste uka. Kjekt å ha noe å drive med mens man venter hehe. Fødebag har jeg imidlertid ikke pakket, kanskje på tide - sånn i tilfelle. Har planlagt en super dag for mine to sønner, foreldra mine skal ha de ute i hagen på lavvo-overnatting og bålkos, kaker og ferdige middager ligger klart i fryseren, bikkja er vaska osv osv. Så jeg er klar som et egg!

 

Magen er stoooor og veldig påskrudd, masse nedpress og mye kynnere. Gikk noen dager over med begge gutta da, så jeg tar satse på det samme denne gang og. Men om veslejenta kommer i morgen, så gjør ikke akkurat det noe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til, så spennende! Du har termin samme dag som meg. Håper det skjer noe her snart også :)

Endret av Pus med støvler venter # 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere :) jeg ligger på sykehuset, fått antibiotika pga uvi tidligere i svangerskapet.. Kommer hun ikke selv etter ett døgn etter vannet gikk, hjelper de henne i gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da sitter jeg her med masse murring i underlivet og ryggen. Så fort jeg er oppe å går så kommer det vonde kynnere, slik at jeg nesten ikke klarer å gå. Føler det er mer konstant, men blir litt vondere inn i mellom. Håper virkelig det er noe på gang snart. Kan ikke gå så mye lengre me disse kynneren, tror jeg blir sprø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende, håper noe er på gang :) Har også hatt mye vonde kynnere det siste døgnet, våkna mange ganger i natt av vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...