Gå til innhold

Vi mai-mødre :)


HokusPokus1

Anbefalte innlegg

Ligget med vonde masrier i 5 timer i natt. Når jeg fikk endlig til å sov så voknet sønnen min etter to timer og ville opp:( men da hadde det også kommet veske ut av puppen. Så kanskje begnner det å nærme seg :)

 

Sånn hadde jeg det to netter før fødsel! :-)

 

Håpe det er noe på gang da, gått med litt vonde kynnere nå og da i hele dag, men konstant mensenmurring. Taka har tatt seg opp igjen i kveld, har løs avføring enda og er mye kvalm, men ingen ting å si på matløsten. Samboere har sagt i hele dag at vannet skal gå kl 24 i kveld så får se om han har rett. Men lite tvilsomt for å si det sånn. Men er sikker på at ungen har kommet enda lengre ned i bekkenet, og det var langt nede ifra fø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Termin i dag. Du da? Har håpet på å føde en ukes tid nå, hehe. Jordmora ga meg forhåpninger og mente det var nære, for 1 1/5 uke siden. Så nå har jeg gitt opp, hehe.

 

Enda tre uket til termin, så bør egentlig smøre meg med mer tålmodighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BAH, nå begynner jeg å bli grundig utålmodig! To dager til termin, og i går hadde jeg vonde kynnere og menssmerter hele dagen, var sikker på det skulle skje noe etterhvert... I dag derimot, er det helt knyst!

Sukk... Hvordan ligger det an med dere andre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 37+1 og er i dag "3 uker på overtid". Ikke i realiteten da, men føler det slik siden babyen egentlig skullenut i uke 34...

 

Begynner å bli megalei av harde kynnere og alle andre modningsvondter. Er vel 5-6 gsnger nå jeg har sittet på anka og lurt på om noe skjer og om jeg bør ringe føden snart. Da harde kynnere som er mer eller mindre regelmessige, men tar seg ikke opp. Er så skuffende å da sovne og våkne like gravid dagen etter. Flere timer vondt for ingenting!!

 

Siden storesøster måtte lokkes ut og kom 16 dager på overtid kan jeg ikke forvente å få møte babyen på enda 3 uker, når jeg blir satt igang, men det er lov å ha et lite håp iallefall :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det stille og rolig på dagtid, men kynnerne setter seg i ryggen også nå. Men på nettene har jeg mye vondt, så blir lite soving. Men tror ikke det er modning på gang likevel. Dessverre. :unsure: Har ikke tid å føde i helga, men over helga er babyen mer enn velkommen ;) Har under to uker igjen til termin nå. Men regner nok ikke med det blir fødsel helt med det første :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er straks 38 uker på vei og har ingen tegn idet hele tatt på at noe snart skal skje... Litt menssmerter i korsryggen og harde kynnere, men ingenting som er varig over lenger tid.

 

Jeg vet at det er to uker (fire om jeg er skikkelig uheldig!!) igjen, men jeg begynner å bli utrolig lei nå. Alt er tungt, hele meg er full av baby, jeg går treigere enn eldre folk med rullator og er sur og utålmodig mot mine tø sønner...Mamman begynner å bli kraftig lei nå ja!!

 

Samtidig så har jeg ikke så mange plager som noen av dere her inne, og det er jeg selvsagt takknemlig for. Sover godt om natta, trenger ikke å springe hundre ganger på do etc,men lilletrille har så god plass til hodet der inne at h*n gnager på skambeinet så jeg tror jeg får fnatt til tider!

 

jaja, de skal jo ut en gang..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det stille og rolig på dagtid, men kynnerne setter seg i ryggen også nå. Men på nettene har jeg mye vondt, så blir lite soving. Men tror ikke det er modning på gang likevel. Dessverre. :unsure: Har ikke tid å føde i helga, men over helga er babyen mer enn velkommen ;) Har under to uker igjen til termin nå. Men regner nok ikke med det blir fødsel helt med det første :rolleyes:

 

Ut fra nicket ditt, så tyder det på at det er ditt fjerde barn? Respect, woman! En såpass tor familie høres herlig ut:) Skulle gjerne greid det selv, men her stopper det dessverre på to. Takler ikke å være gravid rett og slett, en skikkelig jævlig tid og unntakstilstand!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 38+6 i dag, og er veeeeeldig klar for at lille trille her skal komme snart.. Men er ikke mye som tyder på at noe skjer enda. Har hatt mye og kraftige kynnere lenge, nedpress og stikkninger nedi der, men men.. Har det vel for fint inni der sikkert.

Begynner å bli ganske lei nå da.. Har hatt et kronglete bekken siden oktober og gleder meg til å få igjen kroppen min.

Sover dårlig om nettene nå, tungt å snu seg og vondt å ligge, og opp for å tisse flere ganger... Så nå har jeg akkurat hatt en cowboystrekk på sofaen her.. Er vel best å karde til seg den søvnen en kan nå frem mot fødselen. :-)

Var på siste kontroll hos jm i går, skulle egentlig vært der en tur til, men hun skal ha ferie, så har en time hos legen på termindatoen, og overtidskontrollen er bestilt til 16. mai... Håper jeg slipper å bruke den. :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det stille og rolig på dagtid, men kynnerne setter seg i ryggen også nå. Men på nettene har jeg mye vondt, så blir lite soving. Men tror ikke det er modning på gang likevel. Dessverre. :unsure: Har ikke tid å føde i helga, men over helga er babyen mer enn velkommen ;) Har under to uker igjen til termin nå. Men regner nok ikke med det blir fødsel helt med det første :rolleyes:

 

Ut fra nicket ditt, så tyder det på at det er ditt fjerde barn? Respect, woman! En såpass tor familie høres herlig ut:) Skulle gjerne greid det selv, men her stopper det dessverre på to. Takler ikke å være gravid rett og slett, en skikkelig jævlig tid og unntakstilstand!

Ja, er fjerde som er på vei nå :) Og storesøsknene storgleder seg :D

Jeg er mye svimmel og trøtt under graviditetene, men denne gangen har jeg nesten helt sluppet unna bekkenplager, så det er deilig :D Har trent under hele svangerskapet, men merket denne uken at det var på tide å kutte litt ned på lengden på løpeturene. Men satser på til uka å ta en ekstra hard løpetur, så kanskje jeg setter i gang fødselen ;)

 

Så kjedelig at du har så ille svangerskap :( Svangerskapene skal man jo kose seg med, så ikke noe særlig at de bare blir en forferdelighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39+2 og utolmodig nå ja. Godt å se det er flere i samme båt. Føler nesten at kynnerene har dabbet av, men er løs i magen og sover dårlig. Er veldig spent på å møte junior, og det hadde passet fint om han ville komme ut i helga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det stille og rolig på dagtid, men kynnerne setter seg i ryggen også nå. Men på nettene har jeg mye vondt, så blir lite soving. Men tror ikke det er modning på gang likevel. Dessverre. :unsure: Har ikke tid å føde i helga, men over helga er babyen mer enn velkommen ;) Har under to uker igjen til termin nå. Men regner nok ikke med det blir fødsel helt med det første :rolleyes:

 

Ut fra nicket ditt, så tyder det på at det er ditt fjerde barn? Respect, woman! En såpass tor familie høres herlig ut:) Skulle gjerne greid det selv, men her stopper det dessverre på to. Takler ikke å være gravid rett og slett, en skikkelig jævlig tid og unntakstilstand!

Ja, er fjerde som er på vei nå :) Og storesøsknene storgleder seg :D

Jeg er mye svimmel og trøtt under graviditetene, men denne gangen har jeg nesten helt sluppet unna bekkenplager, så det er deilig :D Har trent under hele svangerskapet, men merket denne uken at det var på tide å kutte litt ned på lengden på løpeturene. Men satser på til uka å ta en ekstra hard løpetur, så kanskje jeg setter i gang fødselen ;)

 

Så kjedelig at du har så ille svangerskap :( Svangerskapene skal man jo kose seg med, så ikke noe særlig at de bare blir en forferdelighet.

 

 

Wow, du jogger faktisk som høygravid? Du er et ubermensch hehe:)

 

Noen har trasige svangerskap, andre fine, jeg har vel forsonet meg med at det er slik. Selv om det er trist å aldri skulle oppleve at det å gå gravid er en fin tid.

 

Satser på at summen av livets smerter (hardships) er jevnt fordelt mellom menneskene, det betyr isåfall at jeg gjennom to svangerskap og 18 måneder har gjennomlevd store deler av min del:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SagflisiHåret: jeg er førstegangs og kjenner at det å gå gravid er absolutt IKKE noe for meg!!!! :( Synes det er fryktelig trist, for jeg hadde virkelig sett frem til å gå med stor mage og "gløde". Har fått de fleste plagene man kan ha i et svangerskap, jevnt fordelt over hele perioden... I tillegg har jeg knapt noen mage å strutte med, noe som mange gravide ville missunt meg, men jeg som ikke har fått føle hvordan det er å ha stor mage, synes det er fryktelig trist!!!

Jeg kommer nok til å driste meg til å bli gravid en gang til, men det vil tiden vise. Vil jo gjerne ha to barn, men det frister ikke å gå gravid igjen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så mange som driver med "tiltak" så lang tid FØR termin, egentlig?... Bare lurer. Jeg går med nr. 3 nå, og de to første kom nesten en uke over termin. Det var ikke snakk om noe sjekking av åpning, stripping, modningsakupunktur eller noe sånt sist - og heller ikke nå. Jeg har termin på mandag og kommer ikke til å begynne å tenke på slike ting før det har gått minst ei uke over...

 

Sier ikke at jeg ikke er utålmodig, har hatt masse vonde kynnere i dag og nedpress og stikking med påfølgende smerte-grimaser hehe. Men babyen kommer jo! Jeg vil mye heller ha "the real deal" enn masse maserier som gir seg igjen - noe man ofte kan få av diverse "tiltak" som feks stimulering av brystvortene. :)

 

Jeg har vært moden siden uke 30, og har ved hver konrtoll fått beskjed om å ta det med ro, for å ikke risikere at han kommer for tidlig. Så jeg har gått i 6 uker og vært forberedt på å føde når som helst. Var til kontroll nå på mandag, og fikk beskjed om at han gjerne kunne komme ut nå, siden han er veldig liten og knapt har vokst på to uker. Kjenner at den beskjeden har gjort meg veldig motivert til å gjøre det jeg kan for at han kommer. De fleste gravide begynner å kjenne på utålmodigheten i uke 37, når det er 3 uker igjen til termin, jeg har kjent på utålmodigheten i 6 uker allerede og føler at nå er det nok!! Ønsker sterkt at han kommer ut slik at jeg kan fysisk se at han har det bra, og slik at jeg kan bidra til at han legger på seg!! Så for min del gjør jeg "tiltak" fordi det har gått lang tid med bekymring og fordi han er liten. Hvis han fortsatt er liten i vekst på mandag og jeg ennå ikke har født, skal de vurdere igangsetting da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hører til Fredrikstad, og her er grensa 11 dager før man blir satt igang.

 

Jeg hører også til Fredrikstad :) Kjenner du noen forandringer?? Spennende nå som du er over terminen! Håper det ikke drøyer lenge for deg nå! Det er så frustrerende å gå og vente!

Synes det er litt skummelt å høre at du har gått såpass lenge med 3cm åpning, det får meg til å føle meg litt motløs. :( Jeg fikk jo påvist 3cm åpning på mandag, og tenkte at da er det jo ikke mange dagene igjen.... Men det kan jo hende at jeg har gått neda lenger også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører til Fredrikstad, og her er grensa 11 dager før man blir satt igang.

 

Jeg hører også til Fredrikstad :) Kjenner du noen forandringer?? Spennende nå som du er over terminen! Håper det ikke drøyer lenge for deg nå! Det er så frustrerende å gå og vente!

Synes det er litt skummelt å høre at du har gått såpass lenge med 3cm åpning, det får meg til å føle meg litt motløs. :( Jeg fikk jo påvist 3cm åpning på mandag, og tenkte at da er det jo ikke mange dagene igjen.... Men det kan jo hende at jeg har gått neda lenger også da.

 

Hatt mye vonde kynnere i går og i dag. I stad måtte jeg ta en paracet og legge meg pga magevondt, kjennes litt bedre ut nå. Blir å ta det rolig i kveld kjenner jeg, hehe. Hvordan går det med deg? Ift åpning, så er det vanlig når man har født før å gå lenger med åpning. Man kan også bli moden og få åpning kjapt når det først setter i gang. Noen går ikke lenge med 3 cm, så krysser fingrene for deg :) Første overtidsdag i dag, dårlig form og litt lei nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører til Fredrikstad, og her er grensa 11 dager før man blir satt igang.

 

Jeg hører også til Fredrikstad :) Kjenner du noen forandringer?? Spennende nå som du er over terminen! Håper det ikke drøyer lenge for deg nå! Det er så frustrerende å gå og vente!

Synes det er litt skummelt å høre at du har gått såpass lenge med 3cm åpning, det får meg til å føle meg litt motløs. :( Jeg fikk jo påvist 3cm åpning på mandag, og tenkte at da er det jo ikke mange dagene igjen.... Men det kan jo hende at jeg har gått neda lenger også da.

 

Hatt mye vonde kynnere i går og i dag. I stad måtte jeg ta en paracet og legge meg pga magevondt, kjennes litt bedre ut nå. Blir å ta det rolig i kveld kjenner jeg, hehe. Hvordan går det med deg? Ift åpning, så er det vanlig når man har født før å gå lenger med åpning. Man kan også bli moden og få åpning kjapt når det først setter i gang. Noen går ikke lenge med 3 cm, så krysser fingrene for deg :) Første overtidsdag i dag, dårlig form og litt lei nå.

 

Oj, masse vonde kynnere er et godt tegn!! :) Jeg har hatt en del kynnere de siste to kveldene, og kjent nedpress når jeg har lagt meg for kvelden. Blir like skuffet hver gang jeg våkner på morgenen uten smerter... :s Jeg er førstegangsfødende, og det er visst ikke så vanlig med tidlig modning da. Håper det blir fortgang i sakene snart!! Kanskje vi treffes på føden? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så mange som driver med "tiltak" så lang tid FØR termin, egentlig?... Bare lurer. Jeg går med nr. 3 nå, og de to første kom nesten en uke over termin. Det var ikke snakk om noe sjekking av åpning, stripping, modningsakupunktur eller noe sånt sist - og heller ikke nå. Jeg har termin på mandag og kommer ikke til å begynne å tenke på slike ting før det har gått minst ei uke over...

 

Sier ikke at jeg ikke er utålmodig, har hatt masse vonde kynnere i dag og nedpress og stikking med påfølgende smerte-grimaser hehe. Men babyen kommer jo! Jeg vil mye heller ha "the real deal" enn masse maserier som gir seg igjen - noe man ofte kan få av diverse "tiltak" som feks stimulering av brystvortene. :)

 

Jeg har vært moden siden uke 30, og har ved hver konrtoll fått beskjed om å ta det med ro, for å ikke risikere at han kommer for tidlig. Så jeg har gått i 6 uker og vært forberedt på å føde når som helst. Var til kontroll nå på mandag, og fikk beskjed om at han gjerne kunne komme ut nå, siden han er veldig liten og knapt har vokst på to uker. Kjenner at den beskjeden har gjort meg veldig motivert til å gjøre det jeg kan for at han kommer. De fleste gravide begynner å kjenne på utålmodigheten i uke 37, når det er 3 uker igjen til termin, jeg har kjent på utålmodigheten i 6 uker allerede og føler at nå er det nok!! Ønsker sterkt at han kommer ut slik at jeg kan fysisk se at han har det bra, og slik at jeg kan bidra til at han legger på seg!! Så for min del gjør jeg "tiltak" fordi det har gått lang tid med bekymring og fordi han er liten. Hvis han fortsatt er liten i vekst på mandag og jeg ennå ikke har født, skal de vurdere igangsetting da.

 

I slike tilfeller forstår jeg selvfølgelig at man prøver å sette igang ting. Lykke til og håper han kommer ut snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører til Fredrikstad, og her er grensa 11 dager før man blir satt igang.

 

Jeg hører også til Fredrikstad :) Kjenner du noen forandringer?? Spennende nå som du er over terminen! Håper det ikke drøyer lenge for deg nå! Det er så frustrerende å gå og vente!

Synes det er litt skummelt å høre at du har gått såpass lenge med 3cm åpning, det får meg til å føle meg litt motløs. :( Jeg fikk jo påvist 3cm åpning på mandag, og tenkte at da er det jo ikke mange dagene igjen.... Men det kan jo hende at jeg har gått neda lenger også da.

 

Jeg hører også forresten til Fredrikstad. Men dit skal jeg kun hvis det skjer no da, for jeg skal føde hjemme. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner 3 stk som hadde termin ca likt med meg (to av de på samme dag) - alle tre har født nå, den ene tidligere i uka, 2 av de i dag... Jeg vil også!!! Har spist rå ananas med kanel OG hatt sex, men kan ikke si at effekten er slående... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg inn her, så spennende å lese at det nærmer seg for alle. Nå er det ikke lenge igjen! Jeg har termin på mandag, var på modningsakupunktur i forgårs og da hadde jeg 3 cm åpning og var veldig klar i følge jordmor. Hun tøyde litt rundt inni der og jeg blødde godt etterpå (litt ekkelt), men det var visst helt normalt. Hadde vonde kynnere på tirsdagskvelden, men det roet seg og nå er det bare litt småmurringer. Skal inn igjen i morgen, så er spent på hva hun sier da. Er egentlig ikke utålmodig i det hele tatt, nyter siste fase av graviditeten, men gleder meg veldig til å treffe babyen vår.

 

Hvordan går det? Er det noen fremgang?

 

De siste dagene har det vært lite merkbar action, men under modningsakupunktur-timen i dag kom det frem at jeg nå har 3-4 cm åpning og at alt er veldig klart. JM anbefalte å ha sex siden sperm har et riefremkallende stoff i seg, og med så mye åpning er det visst ikke mye som skal til. Det beste er visst å legge en pute under rumpa etter sexen og ligge slik i 20 min. I morgen skal vi teste om det har noen effekt;) Jeg har hatt en del stikninger på kvelden etter de to andre modningsakupunkturtimene, er spent på om jeg kjenner noe mer i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så mange som driver med "tiltak" så lang tid FØR termin, egentlig?... Bare lurer. Jeg går med nr. 3 nå, og de to første kom nesten en uke over termin. Det var ikke snakk om noe sjekking av åpning, stripping, modningsakupunktur eller noe sånt sist - og heller ikke nå. Jeg har termin på mandag og kommer ikke til å begynne å tenke på slike ting før det har gått minst ei uke over...

 

Sier ikke at jeg ikke er utålmodig, har hatt masse vonde kynnere i dag og nedpress og stikking med påfølgende smerte-grimaser hehe. Men babyen kommer jo! Jeg vil mye heller ha "the real deal" enn masse maserier som gir seg igjen - noe man ofte kan få av diverse "tiltak" som feks stimulering av brystvortene. :)

 

Jeg er førstegangsfødende og selv om jeg egentlig ikke er utålmodig etter å føde, har jeg benyttet meg av et av disse "tiltakene" :) Har hatt tre modningsakupunktur-timer, først og fremst for at det kan gi en lettere fødsel, kroppen kan bli mer klar. Dessuten har søsteren min gått over tiden med sine barn, og da hun ble satt i gang fikk hun aldri pressriene, og hun hadde en veldig tung fødsel. Er redd det samme skal skje med meg, og da er det greit å heller prøve å la kroppen bli klar av seg selv (med hjelp av akupunkturen). Begynte ikke med akupunktur før 38+6, og hadde siste time i dag (39+6). Om det har hatt noen effekt er umulig å si, men kroppen min er i hvert fall moden. Jeg føler ikke at jeg trenger å unnskylde modningsakupunktur, men jeg har hele tiden vært klar på at man ikke skal fremskynde noe som ikke er klart. Derfor har jeg gått til en veldig flink JM som også jobber ved fødeavdelingen. Hun har sjekket åpning og rotet litt inni der, men ikke tøyd eller strippet, da i hvert fall tøying ikke blir gjort på førstegangsfødende (i følge JM). Tror ikke jeg har hatt maserier og at det har hatt noen negativ effekt, men jeg har hatt litt ekstra stikninger kvelden etter de to forrige modningsakupunkturtimene. Jeg har derimot sovet veldig godt de nettene, så tror de gjør meg mer avslappet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så mange som driver med "tiltak" så lang tid FØR termin, egentlig?... Bare lurer. Jeg går med nr. 3 nå, og de to første kom nesten en uke over termin. Det var ikke snakk om noe sjekking av åpning, stripping, modningsakupunktur eller noe sånt sist - og heller ikke nå. Jeg har termin på mandag og kommer ikke til å begynne å tenke på slike ting før det har gått minst ei uke over...

 

Sier ikke at jeg ikke er utålmodig, har hatt masse vonde kynnere i dag og nedpress og stikking med påfølgende smerte-grimaser hehe. Men babyen kommer jo! Jeg vil mye heller ha "the real deal" enn masse maserier som gir seg igjen - noe man ofte kan få av diverse "tiltak" som feks stimulering av brystvortene. :)

 

Jeg har vært moden siden uke 30, og har ved hver konrtoll fått beskjed om å ta det med ro, for å ikke risikere at han kommer for tidlig. Så jeg har gått i 6 uker og vært forberedt på å føde når som helst. Var til kontroll nå på mandag, og fikk beskjed om at han gjerne kunne komme ut nå, siden han er veldig liten og knapt har vokst på to uker. Kjenner at den beskjeden har gjort meg veldig motivert til å gjøre det jeg kan for at han kommer. De fleste gravide begynner å kjenne på utålmodigheten i uke 37, når det er 3 uker igjen til termin, jeg har kjent på utålmodigheten i 6 uker allerede og føler at nå er det nok!! Ønsker sterkt at han kommer ut slik at jeg kan fysisk se at han har det bra, og slik at jeg kan bidra til at han legger på seg!! Så for min del gjør jeg "tiltak" fordi det har gått lang tid med bekymring og fordi han er liten. Hvis han fortsatt er liten i vekst på mandag og jeg ennå ikke har født, skal de vurdere igangsetting da.

 

Oi, jeg forstår godt at du har bekymret deg masse da. Her jevnet plutselig symfysemålet seg ut, men etter litt ståhei viste det seg bare at jm og legen hadde ulik måte å måle på... Rakk likevel å føle på bekymringen den korte tiden det varte, og du har bekymret deg mye lenger. Hvor stor har de estimert at han er? Håper fødselen starter i løpet av helgen, lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører til Fredrikstad, og her er grensa 11 dager før man blir satt igang.

 

Jeg hører også til Fredrikstad :) Kjenner du noen forandringer?? Spennende nå som du er over terminen! Håper det ikke drøyer lenge for deg nå! Det er så frustrerende å gå og vente!

Synes det er litt skummelt å høre at du har gått såpass lenge med 3cm åpning, det får meg til å føle meg litt motløs. :( Jeg fikk jo påvist 3cm åpning på mandag, og tenkte at da er det jo ikke mange dagene igjen.... Men det kan jo hende at jeg har gått neda lenger også da.

 

Hatt mye vonde kynnere i går og i dag. I stad måtte jeg ta en paracet og legge meg pga magevondt, kjennes litt bedre ut nå. Blir å ta det rolig i kveld kjenner jeg, hehe. Hvordan går det med deg? Ift åpning, så er det vanlig når man har født før å gå lenger med åpning. Man kan også bli moden og få åpning kjapt når det først setter i gang. Noen går ikke lenge med 3 cm, så krysser fingrene for deg :) Første overtidsdag i dag, dårlig form og litt lei nå.

 

Oj, masse vonde kynnere er et godt tegn!! :) Jeg har hatt en del kynnere de siste to kveldene, og kjent nedpress når jeg har lagt meg for kvelden. Blir like skuffet hver gang jeg våkner på morgenen uten smerter... :s Jeg er førstegangsfødende, og det er visst ikke så vanlig med tidlig modning da. Håper det blir fortgang i sakene snart!! Kanskje vi treffes på føden? :P

 

Det kan plutselig hende. Blir det b3 på deg pga forhistorien? Leker med tanken på b7, vil gjerne være i vann. Var på b3 sist pga svangerskapsforgiftning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører til Fredrikstad, og her er grensa 11 dager før man blir satt igang.

 

Jeg hører også til Fredrikstad :) Kjenner du noen forandringer?? Spennende nå som du er over terminen! Håper det ikke drøyer lenge for deg nå! Det er så frustrerende å gå og vente!

Synes det er litt skummelt å høre at du har gått såpass lenge med 3cm åpning, det får meg til å føle meg litt motløs. :( Jeg fikk jo påvist 3cm åpning på mandag, og tenkte at da er det jo ikke mange dagene igjen.... Men det kan jo hende at jeg har gått neda lenger også da.

 

Hatt mye vonde kynnere i går og i dag. I stad måtte jeg ta en paracet og legge meg pga magevondt, kjennes litt bedre ut nå. Blir å ta det rolig i kveld kjenner jeg, hehe. Hvordan går det med deg? Ift åpning, så er det vanlig når man har født før å gå lenger med åpning. Man kan også bli moden og få åpning kjapt når det først setter i gang. Noen går ikke lenge med 3 cm, så krysser fingrene for deg :) Første overtidsdag i dag, dårlig form og litt lei nå.

 

Oj, masse vonde kynnere er et godt tegn!! :) Jeg har hatt en del kynnere de siste to kveldene, og kjent nedpress når jeg har lagt meg for kvelden. Blir like skuffet hver gang jeg våkner på morgenen uten smerter... :s Jeg er førstegangsfødende, og det er visst ikke så vanlig med tidlig modning da. Håper det blir fortgang i sakene snart!! Kanskje vi treffes på føden? :P

 

Det kan plutselig hende. Blir det b3 på deg pga forhistorien? Leker med tanken på b7, vil gjerne være i vann. Var på b3 sist pga svangerskapsforgiftning.

 

B7 er utrolig mye bedre enn B3, etter min mening. Har prøvd begge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg har et normalt svangerskap denne gangen står det mellom b2 og b7. Blir nok b7.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...