Gå til innhold

Vi mai-mødre :)


HokusPokus1

Anbefalte innlegg

Kanskje like så greit å ta en sjekke-tur da, sånn at du får vite hvor du ligger an i løypa. :-) gleder meg til å få litt svar i morgen på kontrollen jeg. Lei av alle disse tullevondtene....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja er det. Verste er vel at det er utrulig vondt å gå nå, siden babyen har seget enda lengre ned i bekkenet. Kommet ut mye slim ifra underlivet, så kan hende det var igjennoe av slimproppen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke denne slimproppen komme tilbake også da? At kroppen lager mer etter at den egentlig har gått..

Høres ut som om noe er i gjærde hos deg da. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg ikke, men er sikker på den gikk på fredag. Var en stor seig klump, som kom når jeg badet. Måtte rope på samboern slik at han kom med papir slik at jegfikk kastet det i do:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett snurten av denne berømte slimproppen enda.. Og nå er jeg bare fryktelig utolmodig!!

Hvordan går det med deg da, kjenner du noe mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vondt men føler ikke at det er kjempevondt me,r bare når jeg er oppe å går. Men har bare litt tak når jeg sitter. Men ungen ble veldig våken, og det har han ikke hvert på flere dager.

 

Det er liksom ikke hele tatt lik som forgje gang jed fødde. Men kan jo være pågrunn at jeg nå har gått med mye smerter de siste 3 dagene.

 

Vurdere å gå å legge meg for å se om jeg får sove litt før vi evt kjører til sykehuset.

Endret av Tulipan:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja da er vi på dag 7 på overtid og på vei på overtidskontroll:) håper virkelig de finner ut av noe i dag.... ville bare ønske alle sammen her inne som skal på kontroll i dag masse lykke til :) tvi tvi:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 dager på overtid her, og jeg skal også av sted på kontroll litt utpå dagen. Spent på hva de finner ut. :) Lykke til du også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kjempe spennende å høre. Ligger hjemme fortsatt, en må innover til sykehset senere i dag for ensjekk. Har mye vondt enda, men blir for sliten av å ikke får sove. Rene vil ikke komme gjevnt, er vel bare det vi venter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da.. Kjedelig når man blir utslitt før det setter i gang på ordentlig... Har jo bruk for energien.. Så håper du får hjelp på sykehuset. :)

 

Jeg håper de sier at; oi, du har jo 5 cm åpning, så her kan vi ta vannet ditt, så blir det baby iløpet av kvelden på deg... :) Meeeeen.... Det er vel å håpe på for mye ja... Hehe.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor godt har ikke det vært. Sendte nettopp gubben på jobb, i håp om at ingenting skjer noe enda. Hadde tak med 6-7 min mellomrom i natt, sovnet og voknet av et nytt tak igjen og nå er det ca 10 min i mellom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så drygt med disse uregelmessige møkka riene!! Men får håpe de ordner med åpning og modning og slik da. At de ikke er helt ubrukelige..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så drygt med disse uregelmessige møkka riene!! Men får håpe de ordner med åpning og modning og slik da. At de ikke er helt ubrukelige..

 

Krysser fingrene for dere begge to queen og tulipan :)

 

Slet jo lenge med det samme tullet selv også, men endelig så er verdens beste belønning her <3

 

Sender masse fødestøv til dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så drygt med disse uregelmessige møkka riene!! Men får håpe de ordner med åpning og modning og slik da. At de ikke er helt ubrukelige..

 

Krysser fingrene for dere begge to queen og tulipan :)

 

Slet jo lenge med det samme tullet selv også, men endelig så er verdens beste belønning her <3

 

Sender masse fødestøv til dere :)

 

Tusen takk. Trenger alt fødestøvet jeg kan få. :) er såååååå lei nå... :-/

Endret av Queen_of_the_road*ny_spire
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg veldig godt:) jeg må nok beholde mitt fdestøv selv:) men sikkert andre som har litt:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende!! :) legg noen varme kluter på brystene også så kanskje det blir enda mer fremgang. :)

Krysser fingrene for deg. :)

Endret av Queen_of_the_road*ny_spire
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å høre om de som har noe på gang og de som skal på kontroll i dag. Skal også på overtidskontroll i dag, og tenkte jeg sku lenke meg fast til sykehuset å nekte å dra derfra før ungen er ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å høre om de som har noe på gang og de som skal på kontroll i dag. Skal også på overtidskontroll i dag, og tenkte jeg sku lenke meg fast til sykehuset å nekte å dra derfra før ungen er ute...

 

Hehe.. Kanskje det er måten å gjøre det på ja. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har utrulig vondt nå og er kjempe for tvilet. Gutten jeg har ifra før har blitt syk slik at jeg har måtte hente han i barnehagen. Samboen får tidligst til å komme hit kl 12. De som skulle passe han for meg kunne plutselig ikke. Så hvordan skal jeg overleve de to timene før samboer kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har utrulig vondt nå og er kjempe for tvilet. Gutten jeg har ifra før har blitt syk slik at jeg har måtte hente han i barnehagen. Samboen får tidligst til å komme hit kl 12. De som skulle passe han for meg kunne plutselig ikke. Så hvordan skal jeg overleve de to timene før samboer kommer.

 

Oi da.. Skulle gjerne kunnet hjulpet deg.. Hvorfor kan ikke samboeren komme før? Fødsel er da gyldig fraværsgrunn... :-/ du har ikke noen naboer som kan se etter sønnen din da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ha to time kjøring hjem. Han er på vei, heldigvis. Men konstant vondt her nå, men mye kommer sikkert av at jeg er så sliten og har vondt. Men kjenner ikkeom de kommer regelmessig. Fått tak i en som kan pass han, men han har ikke bil, så må vente til samboeren kommer hjem slik at han kan kjøre han dit.

 

Vi ligger begg to her nå og ser drømmehagen men guttungen spiser litt mat eller kjeks. Klarer ikke å smørre han ei brødskive akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er dagen for oss, jenter, tror dere ikke? :) jeg må tviholde på gode tanker her nå, for jeg har plutselig blitt så redd, og klarer ikke å bli kvitt denne rare angsten. Snakket med jordmor om det i går, og skal inn til overtidskontroll nå, jordmor skulle legge inn et godt ord for meg, så da håper jeg på gode nyheter! Lykke lykke til, jenter, vi heier på 16.maibabyer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heier på dere :) Selv er jeg på 2 dager på overtid men fortsatt ingen tegn til at det skal skje noe. Ble litt beroliget av min mor som sa at hun ikke hadde kynnere eller maserier i det heletatt og at hun fikk den første rien med meg kl 23 og og kl 06 var jeg ute.. Det er lov å håpe jeg opplever det samme :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...