Gå til innhold

Flere med termin i desember?


surris86

Anbefalte innlegg

Var på UL idag, men så ikke noe hjerte banke :( :( vet at det ikke trenger å bety noe ettersom jeg bare er 5+6 idag, men blir jo bekymret :S

Fosteret var 0.28 og fostersekken var 0.88

 

Det var nok sikkert litt for tidlig :-) jeg var rundt 5.5 uker når jeg tok ul og da så hun ikke noe hjertelyd.

Så ikke hjertelyd før i går jeg og da var jeg 7.5 uke på vei i følge gyn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg er bare innom for å ønske dere alle sammen lykke til videre i svangerskapet og håper det går bra for alle sammen. Jeg hadde spontanabort på tirsdag og melder meg derfor ut av gruppen. Håper jeg kommer fort tilbake på forumet:)

 

Det var utrolig leit å høre! Sender over gode tanker, og krysser fingre for at det klaffer for dere snart igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flykræsj

Hei, jeg er bare innom for å ønske dere alle sammen lykke til videre i svangerskapet og håper det går bra for alle sammen. Jeg hadde spontanabort på tirsdag og melder meg derfor ut av gruppen. Håper jeg kommer fort tilbake på forumet:)

 

Så leit da! Sender en klem og ønsker lykke til neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flykræsj

Var på UL idag, men så ikke noe hjerte banke :( :( vet at det ikke trenger å bety noe ettersom jeg bare er 5+6 idag, men blir jo bekymret :S

Fosteret var 0.28 og fostersekken var 0.88

 

Sa de noe om hva det kunne bety? Som andre her sier, kan jo godt være det var litt tidlig, men skjønner bekymring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg begynner å få litt "mage". Absolutt ikke synlig for noen enda, men jeg ser at jeg begynner å få en liten kul der hvor magen grenser "ned mot kjønnshårene". Har en liten bilring fra før, men den sitter jo lenger opp. Tar dette som et godt tegn, da er det noe som vokser inni der :) Kanskje to?

Er 6+2 i dag, så det er jo veldig tidlig, men jeg har har iallefall ikke hatt den "kulen" der nede før.

Gleder meg til den bare blir større og større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglepetrine

"melder" meg inn her :-)

Jeg er, ifølge jordmor siri, 4 uker og noen dager, med termin 18. des. må ta keisersnitt så det blir vel rundt den 14. om alt går bra :-)

 

Var vanvittig trøtt i går og dagen før, men i dag er jeg ikke det, da blir jeg redd med en gang og tenker at noe er galt. Er tross alt 40 år, så sjansene for å miste er vel ganske store.

Har murringer i livmoren konstant og flyr på do støtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter!

 

Har lest gjennom alle innleggene og dere er jo en helt fantastisk gjeng:)

 

Her vil jeg også melde meg inn,da jeg fant ut idag at jeg er gravid,2-3 uker sto det på CB ukesindikator:)

 

Vi har nettop sendt inn søknad på prøverør, så gleden og sjokket var stort da testen ble positiv idag morges:)

 

Jeg gleder meg og håper alt vil gå bra de neste 9 mndene, termin 20.desember!

Gratulerer til dere alle med boller i ovnen:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,det var deilig å slippe prøverør, selv om vi var veldig innstilt på det og gledet oss veldig til oppstart:)

 

Nå kan vi forhåpentligvis glede oss til en julebaby istedenfor:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Khloe+babyfrø<3 Og velkommen skal du være :)

 

Gøy at vi er så mange med termin i desember. Blir spennende å følge dere alle! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk Belle:)

 

Er så uvirkelig å endelig kunne begynne å henge på 1.trimester,har ønsket meg hit i et og et halvt år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. kjenner dere stikkninger der nede som kommer å går? er bare 5+3.. redd for sa....

 

Hvordan type stikninger tenker du på? Kjenner litt stikninger på begge sider, og litt midt på sånn innimellom. Jeg er 4+5.. Men de gjør ikke vondt. Tenker at det er ganske vanlig med tanke på alt som skjer der nede... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk Belle:)

 

Er så uvirkelig å endelig kunne begynne å henge på 1.trimester,har ønsket meg hit i et og et halvt år!

 

Kjenner til det! :-) Jeg har ønsket meg hit i 5 år! :-p

Gratulerer så mye! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen hit alle nye :) :) :)

 

Til dere som svarte etter UL igår, jo hun sa at det kunne være jeg var mindre på vei enn jeg trodde. Men har ny på mandag så håper vi får se et hjerte banke da :) :)

Idag har vært helt forferdelig. Er akkurat 6 uker idag og kvalmen kom med et pang :( Håper det bare er et engangstilfelle og at jeg slipper å ha det sånn de neste 6 ukene :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! "Melder" meg inn i desember-klubben:) er 5+3 i dag og har i følge legen term 13 desember- kan jo bli et lite luciabarn da! Første gang gravid, så veldig spennende og litt skummelt... Vil bestille tidlig ultralyd for å være sikker på at det er liv der nede, men vil hør med dere når det er sjans for å høre hjerte? Og skal jeg bestille utvendig ultralyd eller må jeg til gynekologen og ta innvendig?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok ein gong, Velkommen til alle dere nye, med små spirer i magen ;-) Kjempestas at me e så mången ;-) På onsdag va eg 6+3, og då kom kvalmen snikende. Både bra og dårligt på ein gong. Bra pga eg ønsker symptomer på graviditeten, for å virkelig skjønna at eg har ei lita/en liten spire voksende... Og dårligt pga d går utover både jobb og familie/venner, når kvalmen styre kvardagen... Men men, eg e kjempeglad for enda et nytt symptom, og d e ingen vei utenom, så eg ska nok klara detta og ;-) Pepsi Max har eg klart å la væra å drikka på flere dagar, og før det igjen, drakk eg kun et glass t dagen...og før det igjen mange glass t dagen... Så det komme seg ;-) Ska t legen fredag ;-) og ska bestilla UL til uke 12. Er 7 uker imårå ;-) Kjøpte meg antikvalme bånd idag på apoteket. Andre som har erfaring med dei? Føle ikkje heilt dei funke, men eg har sikkert satt dei på feil plass. Ska treffa akkurat et spesielt punkt, og ska fungera når det punktet er truffet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok ein gong, Velkommen til alle dere nye, med små spirer i magen ;-) Kjempestas at me e så mången ;-) På onsdag va eg 6+3, og då kom kvalmen snikende. Både bra og dårligt på ein gong. Bra pga eg ønsker symptomer på graviditeten, for å virkelig skjønna at eg har ei lita/en liten spire voksende... Og dårligt pga d går utover både jobb og familie/venner, når kvalmen styre kvardagen... Men men, eg e kjempeglad for enda et nytt symptom, og d e ingen vei utenom, så eg ska nok klara detta og ;-) Pepsi Max har eg klart å la væra å drikka på flere dagar, og før det igjen, drakk eg kun et glass t dagen...og før det igjen mange glass t dagen... Så det komme seg ;-) Ska t legen fredag ;-) og ska bestilla UL til uke 12. Er 7 uker imårå ;-) Kjøpte meg antikvalme bånd idag på apoteket. Andre som har erfaring med dei? Føle ikkje heilt dei funke, men eg har sikkert satt dei på feil plass. Ska treffa akkurat et spesielt punkt, og ska fungera når det punktet er truffet...

 

 

Spennende med nye sympt, men skjønner godt at det samtidig er slitsomt da det går utover mye. Er ikke blitt helt virkelig for meg heller da jeg ikke har så mange typiske sympt. Men det kommer vel etterhvert. Ser at du er ca 2 uker lenger enn meg også.

Ser du skal bestille UL til uke 12, blir det da utvendig UL? Og før det er det kanskje bare innvendig? Uansett veldig spennende tid vi alle har fremfor oss :) Gleder meg, og synes det er herlig å bære på en liten spire.. LYKKE :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg vett lika lite som deg ang UL... ;-) Så eg får ringa dei t ukå og hørra me dei. Så kan eg skriva. Det her inne ;-) T dei av dåkkår, som har målt HCG nivået hos legen, får dåkkår svar med ein gong, eller må dåkkår venta i flere dagar????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 uker i dag! Mye stikninger fremdeles og har hatt litt brunt utflod den siste uken, ikke mye og ikke noe fersk så håper det går bra :)

 

Skal til lege på første svangerskapskontroll på fredag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens tips! Hvis du er på leit etter barnevogn, stellebord osv, så er det definitivt verdt å ta en titt her!! :)http://www.kjopbarne...llig/index.html Husk å trykke på det norske flagget helt til venstre, og så får du opp den norske prisen (som inkluderer moms og frakt fra Sverige!! :) ) Her kan det være tusener å spare! Denne svenske butikken har spesialisert seg i å sende til Norge, så til og med jeg - som alltid nøler med å handle i utlandet - kommer til å handle litt her.. :)

 

Wow! Her var det jo VIRKELIG penger å spare :) Har det meste fra før, men kanskje unne meg noen bonusting...

Ja det kan fort bli en del tusenlapper spart! :) Er jo nesten sånn at jeg vil kjøpe inn en del utstyr, for så å selge det helt ubrukt for bittelitt gevinst... :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flykræsj

Dagens tips! Hvis du er på leit etter barnevogn, stellebord osv, så er det definitivt verdt å ta en titt her!! :)http://www.kjopbarne...llig/index.html Husk å trykke på det norske flagget helt til venstre, og så får du opp den norske prisen (som inkluderer moms og frakt fra Sverige!! :) ) Her kan det være tusener å spare! Denne svenske butikken har spesialisert seg i å sende til Norge, så til og med jeg - som alltid nøler med å handle i utlandet - kommer til å handle litt her.. :)

 

Wow! Her var det jo VIRKELIG penger å spare :) Har det meste fra før, men kanskje unne meg noen bonusting...

Ja det kan fort bli en del tusenlapper spart! :) Er jo nesten sånn at jeg vil kjøpe inn en del utstyr, for så å selge det helt ubrukt for bittelitt gevinst... :P

 

God ide å kjøpe for og selge. Men, kjenner jeg min egen late natur rett, får jeg aldri fingeren ut for å legge det ut på finn... Har garasjen full av ting jeg skal selge... Herregud, må få rydda snart :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...