Gå til innhold

Flere med termin i desember?


surris86

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Var på tidlig UL på fredag, og hun flyttet terminen min til 31. desember! Happy New Year! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blødd en del i det siste..(( og ikke ømme bryster lengre, men ikke vondt i magen. Håper der er liv inni der.. Skal til sykehuset i dag. Håper det fortsatt er liv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det desverre ingen desmber barn her..(( fosteret var dødt ca 8 uke, men lykke til alle dere andre. Får håpe på en ny 2014 da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trist energibomba:( Lykke til!

 

Jeg er 12 uker i morgen og har begynt å få en brennende følelse i ribbeina på høyre side. Denne brennende, verkende følelsen hadde jeg også sist, men da kom den ikke før myye senere. Ikke før så sent at det kunne være logisk at en baby lå å presset på. Nå kan det jo ikke være det, men det er samme smerten. Kommer når jeg sitter. Noen som skjønner hva jeg snakker om? Det er ikke kjempevondt, men ganske ubehagelig og jeg blir sliten av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist energibomba:( Lykke til!

 

Jeg er 12 uker i morgen og har begynt å få en brennende følelse i ribbeina på høyre side. Denne brennende, verkende følelsen hadde jeg også sist, men da kom den ikke før myye senere. Ikke før så sent at det kunne være logisk at en baby lå å presset på. Nå kan det jo ikke være det, men det er samme smerten. Kommer når jeg sitter. Noen som skjønner hva jeg snakker om? Det er ikke kjempevondt, men ganske ubehagelig og jeg blir sliten av det.

 

Nå har jeg ikke vært borti det selv, men min venninne hadde vondt i siden og da var det en urinveisinfeksjon - selvom det hørtes ulogisk ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fått time til ul!! :lol: 19 juli! Men sååååå lenge å vente! Vurderer å sjekke hvor fort en kan få privat! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hå!!! Er inne i min siste uke av første trimester! På søndag er jeg 12 uker! Hærlig følelse og stor glede! Har hatt vanskelg for å glede meg over lykken, men den begynner og komme skikkelig nå. Jeg begynner også å komme ovenpå både med følelser og form! Så deilig! Hvordan har dere det? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg kanskje over på 2trim nå jeg da..? Er 12 uker om sønd som var. Formen er ganske bra, og mindre kvalm! Har i grunn vært lite kvalm i dette svangerskapet :) I morg skal jeg på 3mnd kontroll hos legen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer litt på dette med 2. trimester? Når begynner egentlig dette? Jeg er 13. uker nå og trodde at da var jeg i 2. trimester, men så sier noen at det ikke begynner før fullgåtte 13 uker, altså uke 14. Jeg har også hørt at det ikke begynner før i uke 16. Hva vet dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer litt på dette med 2. trimester? Når begynner egentlig dette? Jeg er 13. uker nå og trodde at da var jeg i 2. trimester, men så sier noen at det ikke begynner før fullgåtte 13 uker, altså uke 14. Jeg har også hørt at det ikke begynner før i uke 16. Hva vet dere?

 

Ser nå at 1 trim er til og med uke 13.. Og 2 trim begynner i uke 14 :) Men tror det er fler som hopper inn dit litt før ;)

Endret av Belle <3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trimester er 3 mnd altså 12 uker. Å når du er 11 uker på vei starter du på den 12 uke. Dvs at du starter på 13 uke når du når uke 12. Det vil med andre ord si at du starter på 2. trimester når du er kommet i uke 12 å starter på uke 13 :) om det var forståelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trimester er 3 mnd altså 12 uker. Å når du er 11 uker på vei starter du på den 12 uke. Dvs at du starter på 13 uke når du når uke 12. Det vil med andre ord si at du starter på 2. trimester når du er kommet i uke 12 å starter på uke 13 :) om det var forståelig :)

 

:wacko: det der skjønner ikke jeg ! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trimester er 3 mnd altså 12 uker. Å når du er 11 uker på vei starter du på den 12 uke. Dvs at du starter på 13 uke når du når uke 12. Det vil med andre ord si at du starter på 2. trimester når du er kommet i uke 12 å starter på uke 13 :) om det var forståelig :)

 

:wacko: det der skjønner ikke jeg ! hehe

 

Hehe forståelig :P ta meg som eksempel: jeg er 13+2, dvs at jeg er 13 uker på vei og 2 dager..eller man kan si at jeg er 13 fullgåtte uker og er i svangerskapsuke 14 :) hjalp det? Uansett så regner de fleste seg fra å være i 2tri når de er 12 fullgåtte uker og er forbi de "usikre" ukeme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uke 14 i dag :D Tiden flyyr! Ikke så god tid til å tenke på at jeg er gravid sånn som sist :P Da sneglet tiden seg sånn avgårde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hvordan går det med dere jenter?:) Regner med mange av dere må kjempe litt hardere mot naturen enn Fotballfrue og har fått en fin,liten babykul nå :P  Mange har sikkert også vært på UL :)  Her var alt bra og vi får en liten jente :wub: Kjeeempestas. Vi har en liten gutt fra før så veldig gøy å få lov å bli mamma til en jente også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt litt på "oppblåst"-mage stadiet, men ser at det har skjedd litt nederst uten at det er noe utpreget kul enda da... Er fortsatt der folk kan lure på om jeg bare har litt ekstra flesk ;-) Har jo termin 31.12, så er jo helt på grensa til å være desemberbaby!

 

16+0 i dag, men skal på UL 25. juli, så gleeeder meg til den dagen! Blir spennende å se hva som ligger og surrer nede i magen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...