Gå til innhold

***IKM uke 17***


BabyBoom-84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å, din heldig gris!!! Gratulerer så mye!

 

Prøverpånr1 - vet hvordan det føles! Jeg prøver også på første og det tar laaang tid! 3 dager igjen på meg så litt håp ennå..

 

Lykke til til alle oss andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Så spennende! Hvordan gikk det i dag?

Her var testen blendahvit i morges.. 3 dager til IKM.. Så tror ikke det gikk denne gangen..

Min var også blendahvit... Vet ikke engang hvor jeg skal leite etter en annen strek.... Men det er lenger til min IKM, ikke før slutten av neste uke (tror jeg...), så var vel litt tidlig å teste...igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye Drømmeren85! Hyggelig lesing :)

 

Jeg knakk i dag tidlig og tok en test men den var så hvit som bare det. Ble litt sinna på meg selv som ikke klarte vente så føyk over gulvene med en mopp kl 6.30 idag morges. Så om ikke annet så har jeg hvertfall skinnende rene gulv nå ;)

 

Jeg er 34 forresten.. Har prøvd på nr 2 nesten halvannet år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsatt ikke testet, men har vondt og er skikkelig øm i høyre eggstokk..

Jeg er 34 og prøver på nr 3...blir skikkelig attpåklatt om det klaffer siden vi har vært prøvere i 4 år...

Har en på 14, en på 8 og mannen har på 16 år fra tidligere forhold.

Min nr 1 er ikke min mann sin...

Så vi har bare 1 felles barn, sikkert derfor ønske om en til er så stort siden vi deler de to eldste med de andre foreldrene og vårt felles barn blir nesten som enebarn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye drømmeren85! Så kjekt at det klaffet :)

 

Jeg er 26 og prøver på nr 1. Har ikke troen denne mnd pga kun sex 1 gang.. De to andre prøvemånedene har jeg hatt skikkelig stikninger og murringer i magen fra sånn 5 dpo og hatt skikkelig troen på at noe har vært på gang siden jeg aldri har kjent noe sånt før. Men så har det jo ikke vært noenting.. Veldig rart det der. Kanskje jeg burde tolke det positivt at jeg ikke har kjent noen ting denne mnd da... :) 8 dpo i morgen.. Billigtestene kryper vel ut av skapet av seg selv da :P

 

Når tenker dere det er vits i å begynne å teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, ser nå at dere allerede har hatt den obligatoriske "når skal dere teste" -samtalen.. :) jeg som ikke har vært så aktiv her denne mnd :) krysser fingrene for alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 28 og prøver på første.. Røyk på en billigtest idag 8 dpo - kritthvit! Føler det murrer endel og stikker litt i puppene så prøver å ha troen..!!

 

Kom igjen - januarbabyer på hele gjengen please!!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Hadde nettopp sex og han kom ikke i meg, men da jeg gikk på do etter sex og tørket meg merket jeg at det var litt lysebrun utfold fra skjeden - som gammelt blod liksom (beklager detaljer!!!).. Hva kan dette være? Er 8 dpo.. Kan det være rester fra en festeblødning? Pleier aldri spotte før mensen og er jo en stund til uansett.

 

Noen som aner?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blør fortsatt (samme dag.. jeg bor i utlandet så tidsforskjell fra Norge). Såpass mye at jeg må ha tampong, men skjønner ikke hvordan dette kan være mensen for fikk positiv EL test for 8-9 dager siden og har pleid å ha stabile sykluser.. Hmm. Har endel smerter også så redd det ikke lover bra..:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er det 5-7 dager til ikm. Jeg er trøtt og hissig : )) haha hva nå enn det betyr!! Syns dagene sniler seg avgårde til jeg kan teste . Noen med positiv test her da ? Babyboom, festeblødning hvis det er det du har har jeg ikke noe greie på for det har jeg aldri hatt.... Blør du som ved en vanlig mens?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo ut som festeblødning siden EL var for 8-9 dager siden. Hold oss oppdatert!!

Jeg er 12 dpo i dag. Testet i går, men prøver igjen i morgen;) har ikke de store forhåpningene.. Ville tro 11 dpo viste positivt hvis jeg var gravid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BabyBoom84: håper at det bare er festeblødning du har :) Du får holde oss oppdatert videre..

 

Jeg er på 12dpo og negativ test så er nok ikke gravid. Har bare en test igjen og gidder ikke sløse den bort. Så nå venter jeg bare på mensen BLÆH :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spotter og får nok mensen idag eller i morgen :( Reiser på ferie snart, så da blir det å nyte den med godt i glasset også. Lykke til jenter, var ikke mange positive de siste IKM ukene jeg har vært med i. Neste måned håper jeg det klaffer for mange!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorgen går vi vel inn i alles IKM uke. Det blir spennende om noen av oss er heldige denne gangen!

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4-5 dager til ikm her, og har klart å la være å teste til nå. Tok sikkert 10-12 tester forrige pp. Denen gangen skal jeg vente :) Spennende!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg svidde av en test i dag. Ca 10 dpo eller noe sånt. Men mensen er inke ve tet før torsdag. Så har jo fortsatt mulighete ;) men dere som skriver over her at dere er 10 dpo og sier at løpet er kjørt? Hvorfor. Man anbefaler jo å ta en test 2 dager etter forventet mens?;)

 

Jeg er hvertfall optimist ;) noen som har noen symptomer her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beibilykke - jeg fikk negativ 11 dpo, så ja, fortsatt håp;) men fikk positivt ved mine 2 forrige graviditeter på 9 dpo (endte i kjemisk og sa), så bare antar at løpet er kjørt. Passe pessimistisk ja;) men etter 10 mnd med prøving har jeg nok blitt litt negativ. IKM i morgen, så løpet er ikke kjørt før tanta kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...