Gå til innhold

***IKM uke 17***


BabyBoom-84

Anbefalte innlegg

Eggløsning på fredag tror jeg, så la første aksjer idag og satser på annenhver dag fremover. Prøver ut å ligge med beina høyt etter sex denne mnd, selv om det kanskje ikke har noe for seg så kan det jo ikke skade. Men kan ikke ligge sånn så lenge for går jeg ikke på do før jeg lett UVI.. Hva gjør dere?!

 

Håper det klaffer denne mnd og at det blir mange januarbebiser!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Håper på babyboom i januar!! Jeg får også lett UVI, så ligger ikke lenger en ca 10 min.. De som ikke klarer svømmeturen da får bare være;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det lagt inn aksjer allikevel :)

2 dager til EL, men har ikke fått noe EL slim denne

Mnd! Er ikke det litt rart?

Pleier alltid å gå det 4-5 dager før EL!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det lagt inn aksjer allikevel :)

2 dager til EL, men har ikke fått noe EL slim denne

Mnd! Er ikke det litt rart?

Pleier alltid å gå det 4-5 dager før EL!!

 

Jeg har slim kun annenhver mnd, og smerter den mnd jeg ikke har slim og smertefri den mnd jeg har masse slim..

Har merket meg dette de siste mnd.

Den forrige mnd var det massssse slim, da klaffet det ikke.

Mens mnd før med lite slim og mye smerter hadde jeg en kjemisk graviditet.

Denne PP er så og si slimfri meg myyye smerter, så blir spennende å se hva dom skjer denne PP, og jeg tror at lite slim ikke har så mye å si.

 

Vi har lagt inn innlegg fredag mrg og i dag, tror eggløsning var i går eller i dag, liten tempøkning på Pearly, blir spennende å tempe i mrg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende Joha99!:-) Håper det klaffer denne pp! Du har virkelig fått kartlagt saker og ting, det er en kjempefordel. Jeg har bare brukt Pearly denne pp enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmmmm.... Her kom el som en overraskelse idag (monitoren viste lav fertilitet lørdag, høy søndag og maks idag) så jeg får håpe at det holdt med sex på lørdagen!

Mannen jobber selvfølgelig borte i dag og imorgen så vi får jo ikke lagt inn noen aksjer i siste liten :( Men det er jo bare en dyktig svømmer som skal til!!

 

Jeg har tatt bidronninggeleen i 4 dager (fikk den levert på torsdag ettermiddag) og kan ikke tenke meg at det er den som har fungert såpass raskt?!

Uansett så blir vel ikm dagen min mandag 22. istedenfor :)

 

ÅÅååååå jeg håper så inderlig at denne mnd blir babyboom her!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også sterk test strek i går kveld, så det stemmer bra! Får teste igjen i kveld. Tror EL er i dag, har også IKM mandag 22.4.. Ble lagt inn aksjer både torsdag, lørdag og søndag. Kanskje vi rekker en runde i kveld også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tester ikke etter EL denne mnd, men hadde mye EL slim torsdag og fredag.. Men fikk ikke hatt sex i helgen da vi var med svigers hele tiden og det passet seg ikke sånn. Fikk lagt noen aksjer sent igår kveld, men usikker på om det er for sent. Hvordan er det med eggløsningsslim - er det da en ha eggløsning? Har forstått det slik at en da er mest fruktbar.. Jaja, vi får krysse fingre, mitt håp er over før pp har startet disse månedene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når EL slimet er vekke har eggløningen vert.

 

Anonym poster: 900e43660d6d0ced837d760940605c43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle snart vært ferdig med EL, men det har ikke kommet noe

EL slim i det hele tatt!

Men i dag har det begynt å komme litt og mye EL smerter så da er EL kanskje forsinket med 4 dager?

Har en liten følelse av at det klaffer denne mnd.

 

Når vil dere ha termin om det klaffer denne mnd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikm 14. april, men svarer likevel.

 

Klaffet det denne pp har jeg termin julaften:-):-):-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin 31 desember el 1 januar.

Men siden jeg har født begge barna jeg har fra før 3-4 uker før tiden satser jeg på midten av desember, håper på Luciabarn ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om det blir denne mnd så vil termin bli 3-4 januar, men

De to andre er født 1 og 2 uker før termin så det kan bli midt i

Julestria eller knipe igjen til nyttår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det klaffer nå så blir termin 5. januar.

Noe som jeg syns er litt merkelig å tenke på fordi det var samme termindato jeg hadde første gang jeg var gravid men mistet i uke 18...

 

Jentungen kom 13 dager over termindato så det blir nok heller rundt den 17-18. januar hvis nestemann er like treg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termindatoen blir i så fall 1. januar, og jeg må si at det er en "uønsket" dato;) Men jeg er på pp 15 og har null tro på å bli gravid denne måneden heller, så det bare kjøres på. Neste måned blir det kanskje Pergo-prøving.

 

Lykke til alle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi prøvd like lenge Kleopatra! En gang må det bli vår tur også!

Har du barn fra før?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi prøvd like lenge Kleopatra! En gang må det bli vår tur også!

Har du barn fra før?

 

Jeg har et barn på 7 år :) Den gangen gikk det på første forsøk, nå skal det visst ikke være like lett. Har du barn? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir termin 5. jan her om det klaffer. Blir lett gravid, så ble så skuffa når det ble kjemisk sist mnd. Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleopatra: ja har en på 3.5 år. Hun satt på tredje forsøket så trodde jo at det skulle gå like fort denne gangen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terminen blir 5.jan her om det klaffer..*håper*, men jeg begynner å bli litt redd for at jeg har bommet på EL.. har fått så såre brystvorter og det bruker å skje rett etter EL, men får det ikke til å stemme helt for har hatt 32-33 dager sykluser siden jeg sluttet på pilla for ca 5 mnd siden, men om jeg har hatt EL allerede så er denne syklusen på ca 27 dager...Begynte å EL teste igår, så krysser fingrene for positiv test om noen dager og at jeg ikke har bommet helt!

 

Lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin blir da 3 januar. Håper på januar og ikke sent desember i så fall;) men kjempe glad bare jeg får det til. Er innstilt på noen pp til før den sitter. Holdt på siden juni..;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå kan ikke ventetiden bare gå bittelitt fortere da! El var jo mandag her (litt tidligere enn forventet) men denne gangen er jeg så veldig utålmodig og skulle ønske at jeg bare fikk et svar med en gang!

 

Med dagens teknologi så kan de vel finne opp en test som viser at du er gravid med en gang egget har festet seg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå kan ikke ventetiden bare gå bittelitt fortere da! El var jo mandag her (litt tidligere enn forventet) men denne gangen er jeg så veldig utålmodig og skulle ønske at jeg bare fikk et svar med en gang!

 

Med dagens teknologi så kan de vel finne opp en test som viser at du er gravid med en gang egget har festet seg ;)

 

Jeg føler det helt likt som deg, og synes uten tvil at DPO -Dagene er de aller værste.....

Jeg tror eggløsning var på lørdag, men usikker fordi temperaturen på søndag, mandag og tirsdag var ikke sånn eggløsning er over høy før i dag, så den kan jo ha vært i går eller mandag...men i dag er det ihvertfall ingen tvil om at den er over, så da begynner jeg med smøring av wild jam progrestron krem i kveld.

Prøver å få disse dpo dagene til å gå fort med å fylle tia mi hele dagen for å slippe føle at tiden tar enda lengere tid, pluss å fokusere mindre på alle mulige symptomer...

Vet ikke når jeg skal regne eggløsning fra,en har testet så tidlig som 9-10 dpo alle gangene før, så mulig jeg tester neste onsdag før akupunkturtimen min, det er litt viktig sånn at hun ikke setter punkter som kan ødelegge et svangerskap men heller styrke det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...