Gå til innhold

***IKM uke 17***


BabyBoom-84

Anbefalte innlegg

Sist jeg fikk positivt brukte jeg A1 fra apoteket. Denne gang blir det med billig test.. Kanskje ikke så lurt det.. Men eier ikke selvkontroll når det kommer til testing..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har bare brukt vanlige tester...men har aldri testet sånn supertidlig.

Testet sånn 11 dpo tidligst. tror ikke jeg vil teste tidlig med sånne billigstrimler for er redd for kjemisk. Vil helst slippe flere nedturer etter sa/ma i begynnelsen av mars. Sskal prøve å vente å teste til 11 dpo og da med digital. så slipper jeg sånn test tolking... gravid eller ikke gravid : ) enkelt og greit !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg bruker bare de vanlige testene og har brukt en liten formue snart!

Men jeg orker ikke tyde streker, vil heller bare ha det svart på hvitt med en gang "gravid" / "ikke gravid"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 4 dpo og vil ikke teste før ikm.

Kjenner jeg ikke er så stresset på det området!

Har en veldig usikker magefølelse :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg blir veldig øm i kjertlene og hoven i det ene

brystet hver mnd ca 1 uke før jeg skal ha mensen,

Men denne mnd har jeg blitt veldig øm allerede rett etter EL!?

Kaaan det være ett tegn tro?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg på her! Har ikke vært noe aktiv her inne denne måneden. Men nå begynner jo spenningen å ta meg så må jo ha noen å lufte det med =)

 

EL kom veldig tidlig denne måneden, på dag 11! Vi rakk bare å legge inn 1 aksje! Det var på dag 10.. Da hadde vi ikke hatt sex siden før mensen, så satser på det var maaaange utålmodige svømmere som stod klare da. Håper det holder, men tviler vel litt denne måneden. Er 4 dpo i dag, så er vel bare å smøre seg med tålmodighet. Mulig jeg svir av en test 8 dpo. Men baaare fordi det er lørdag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg trodde mensen skulle komme i går, men ingenting verken i går eller i dag. Mulig at stress forsyver mensen litt, alvorlig sykdom i familien, så det er tøffe dager nå. Hadde vært så koselig med en graviditet nå! Et lyspunkt for oss... Mannen skulle se etter test på vei fra jobb, men tviler pånat han får tak i. Han kom fra Rema i stad og sa der ikke var tester, noe de har, men men.... Litt murring og litt vond korsrygg + ømme brystvorter - som før mens egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis eggl var den dagen jeg tror så er jeg allerede 11 dpo i mrg, men har ikke turt å teste enda.

Usikker på om det er progrestronkremen som gir meg symptomer eller om det har klaffet.?

Har Hatt veldig mye murringer og smerter i underlivet de siste 2 dagene og typisk gravidutflod, så får se om jeg tester i mrg eller om jeg venter, har bare 1 billigstrimmel, så vil ikke kaste den bort for tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 dag nermere testdag!! Om en uke tenker jeg å teste og jeg syns det her er lenge å vente!! Håper så inderlig at jeg er gravid... skulle jo egentlig vært i uke 16 nå og hvis jeg plutselig er i uke 4 om en uke så føles det så mye bedre enn om tanta kommer og testen er negativ! Er bare 5 dpo så jeg har ikke akkurat symptomer bortsett gfra at jeg er litt trøttere enn vanlig : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en billig test i natt (?). Er det mulig!? Klarte ikke sove og tenkte det var 3 timer siden forrige toalett besøk.. Unødvendig å si at den var negativ.. Får heller prøve på ny i morgen tidlig med en apotek test;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper den er positiv på morgen urin om ett par dager!!

Hvor mange dager er det til ikm?

Har du følelse av at du er gravid?

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen blir det 4 dager til IKM. Har ikke fått kjøpt test i dag, så blir ikke testing før fredag. Sikkert like greit!

Nei, har absolutt ingen symptomer nå.. Så aner ikke;)

 

Lykke til til deg og;)

Krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Null og niks som skjer her i gården hvertfall så smører meg med tålmodighet og prøver å vente til ikm med å teste.

 

Håper at vi alle får gladnyhet denne runden :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7-9 dager til ikm . Tok en test Igår bare for å ha en neg test etter sa. Den forrige jeg tok dagen jeg fikk mens var nemlig positiv. Tester til tirsdag eller onsdag : ) har ingen symp bortsett fra at jeg er litt trøttere enn normalt : ) veldig spent !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at noe er på gang.. Men det har jeg følt før også, uten at det var noe...

 

Vi blir visst litt smpgal av dette ;) hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært helt avslappet hele veien og ikke hatt

Noen følelse.

Men nå blir jeg mer og mer usikker.

Har mye verking i bekken og ømme bryster!

Er 6 dpo så det må da vel være altfor tidlig med tegn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg faktisk klart meg uten å teste en eneste gang, og det går faktisk veldig greit:)))))))))

Har noen symptomer som masse smerter og murringer i underlivet, spesielt mye når jeg ligger og dette problemet hadde jeg med nr 1 også, hadde sånne grusomme smerter at jeg måtte sitte å sove i en stol de første 6 ukene.

Det er ikke like ille nå, men ikke langt unna, tar det som et positivt tegn siden jeg ikke har hatt sånne smerter de gangene det har gått galt..

De to siste dagene har jeg også tisset ekstremt mye oftere.

Usikker på om jeg tester i mrg eller om jeg venter til IKM som er på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk svak strek på A1- test på kveldsurin...Spent på morgendagen, da skal jeg teste på morgenurin. Håååååper jeg er gravid! !!:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Så spennende! Hvordan gikk det i dag?

Her var testen blendahvit i morges.. 3 dager til IKM.. Så tror ikke det gikk denne gangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk svak strek på A1- test på kveldsurin...Spent på morgendagen, da skal jeg teste på morgenurin. Håååååper jeg er gravid! !!:-D

 

SÅ GØY :) Krysser fingrene for deg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Drømmeren85 :)

 

Jeg tok en test i morges, mest fordi jeg har tester som går ut på dato (!!!) Den var blendahvit som alltid og bare minnet meg på hvorfor jeg ikke tester. Igår åpnet jeg også sjette glasset med folat :( Sukk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...