Gå til innhold

***IKM uke 17***


BabyBoom-84

Anbefalte innlegg

Hadde 29 dager runde no så vist den blir det samme igjen blir IKM 28 april. HALLOSEN.

 

Håper den sitter nå er lei kjemisk gravid 5 ganger nå.

 

Anonym poster: 900e43660d6d0ced837d760940605c43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åhh,ikke si det engang. Hadde kjemisk jeg og denne gang, orker ikke tanken på det. Og 5 ganger på rad??? bahhh.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan fjerne meg fra listen :-) vi har gitt opp å prøve

 

Hvorfor det?

 

Blir for mye stress og pga medisinske grunner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan fjerne meg fra listen :-) vi har gitt opp å prøve

 

Å, det var dumt! Har dere mange fra før?

 

Vi har ingen dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var leit å høre, men det er jo ofte som de sier at når man gir opp så sitter spiren.. Klem til deg!

 

Her er vi tilbake fra påskeferie, mensen har reist og prøvingen kan begynne. Skal en tur til legen denne uken å ta nye blodprøver for å sjekke stoffskifte, jern og vitaminD. Har lave verdier på alle de så håper noen mnd med pilleknasking har boosta fertiliten! :)

 

Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn.. da har jeg prøvd å skrive opp resten på listen..dere får rette opp om jeg har gjort noe feil:)

 

Uke 17

 

MANDAG 22.

Sidney (pp10 sånn ca..)

Prøverpånr1

 

TIRSDAG 23.

 

ONSDAG 24.

 

TORSDAG 25.

*Kleopatra (15pp, 1sa)

 

FREDAG 26.

BabyBoom-84 (3pp)

Nordine

LillePerlen

 

LØRDAG 27.

PeppaPig

MissAlma

HH80

 

SØNDAG 28.

HALLOSEN

 

Ny pp:

 

Gravid (med årets nyttårsbaby?:))!!!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

usj klishe89 :(

Leste på slitere men har ikke svart deg der enda.. Sender over en god klem!

 

Jeg venter på leveranse av bidronninggelen min. Det sies at det tar ca 3 mnd før den har effekt men siden jeg allerede har prøvd i 15 mnd så er jo ikke 3mnd så lenge.. Mannen min er enda sta som et jævla esel og skal ikke teste gutta sine så jeg må jo prøve alternative metoder :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gir meg ikke helt enda og håper at det klaffer denne PP.

Går fortsatt på Bidronninggele, og denne mnd prøves det

salviete/bringebærbladte og Progrestronkrem fra Helsekosten etter egglsøning.

Vi prøver også denne gangen å spare oss litt, ikke ha sex annenhver dag, men med oppspart i 4-5 dager, kom til å tenke på at de gangene jeg har vært gravid å det gikk bra så jobbet mannen utenlands, og da kom han alltid hjem med full pung rett før eggløsning.

Ellers prøver jeg så godt det lar seg gjøre å slappe av(IKKKKKE LETT)...

Er på dag 8 nå og har allerede hatt murringer i høyre eggstokk i 2 dager, så satser på eggløsning før tiden..Den er litt ustabil, alt fra dag 10 til dag 14, så med murringer i 2 dager allerede er det nok mest sannsynlig eggløsning lørdag, søndag eller mandag, så fredag morgen blir det full pottttttttt og jeg har tenkt å ligge med bena høyt i minst 1 time etterpå hihihihihih

 

Lykke tll alle dere andre :)

 

Uke 17

 

MANDAG 22.

Sidney (pp10 sånn ca..)

Prøverpånr1

Joha99(ute av telling på PP, 2MA-4SA-2 Kjemiske)

 

TIRSDAG 23.

 

ONSDAG 24.

 

TORSDAG 25.

*Kleopatra (15pp, 1sa)

 

FREDAG 26.

BabyBoom-84 (3pp)

Nordine

LillePerlen

 

LØRDAG 27.

PeppaPig

MissAlma

HH80

 

SØNDAG 28.

HALLOSEN

 

Ny pp:

 

Gravid (med årets nyttårsbaby? :))!!!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joha99; har kjøpt bidronninggele (venter bare på at den skal komme i posten) og bare lurer på om du bruker den frem til el eller om du bruker den hele måneden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joha99; har kjøpt bidronninggele (venter bare på at den skal komme i posten) og bare lurer på om du bruker den frem til el eller om du bruker den hele måneden?

 

Bidronninggele skal kun brukes frem til eggløsning da den får kroppen til å produsere østrogen, etter eggløsning skal jo kroppen produsere progrestron så da kan det bli uheldig om man tilfører bidronninggele i perioden etter eggløsning.

Jeg bruker fra 1 mensdag og frem til eggløsning, vet når eggløsningen er over siden jeg temper med Pearly, men ingen krise om du går en dag for mye eller for lite...

Lykke til:):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar. Det var det jeg trodde ja. Håper den kommer frem snart så jeg får startet med det denne perioden.

Tar du wild yam også fra el til mensen kommer eller har du droppet det?

Jeg tenkte i første omgang å bare prøve bidronninggeleen men angrer litt på at jeg ikke kjøpte wild yam også...

Prøve det som prøves kan :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å.. Jeg brukte bidronning gele hele forrige pp. Men noen her inne sa at det kunne hemme EL, så da droppet jeg det;/ kanskje jeg skulle begynne igjen da siden EL er ca søndag.. Eller er det for sent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar. Det var det jeg trodde ja. Håper den kommer frem snart så jeg får startet med det denne perioden.

Tar du wild yam også fra el til mensen kommer eller har du droppet det?

Jeg tenkte i første omgang å bare prøve bidronninggeleen men angrer litt på at jeg ikke kjøpte wild yam også...

Prøve det som prøves kan :D

 

Jeg brukte wild yam i ca 3 mnd i fjor vår, men følte jeg ble helt rar av de, svettet masse på natten og fikk ikke sove, så noe rart skjedde det med hormonene mine, men ble gravid da 3 pp på rad, men mistet alle gangene i uke 5-7.

Kremen jeg har kjøpt er jo utvunnet av jamsrot som forsåvidt er det samme som i wild yam, så får se om jeg bruker det eller ikke.

Mange mener wild yam er bra, og andre ikke, men et tips fra min akupunktør med å bruke krem istedenfor var at da kunne man velge og kontrolere doseringen bedre enn piller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også hørt at wild yam kan virke forstyrrende, derfor jeg er litt tilbakeholden. Vil ikke gjøre det verre for meg selv liksom.

Jeg får undersøke litt mer ang krem istedenfor, kanskje prøve det 1 mnd og se hvordan det er.

 

Sidney- det sies at det tar inntil 3 mnd før man kan merke effekt av bidronninggeleen så jeg ville kanskje begynt med det nå og tatt det inntil du får el. Jeg håper å få pakka i posten snart så jeg rekker å ta litt før el, men det kan se ut som jeg bare rekker et par dager. Men men da har jeg hvertfall startet.

Jeg har hørt at el kan bli forskyvet ved bruk av bidronninggele men jeg har hørt om flere det har funket for enn det ikke har funket for så da tar jeg sjansen. Blir det krøll så blir det krøll men da har jeg hvertfall prøvd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er vi igang med prøving:) selv om vi ikke skal prøve så mange ganger denne mnd da,sparer heller opp litt.

Så i går ble det en runde på morgningen med oppspart i 5 dager, så får håpe det gjorde susen siden jeg nesten er sikker på at eggløsning er i dag eller i mrg....

Mulig det blir en ekstra runde i kveld eller i mrg, men det blir bare for kos :)

 

Hvordan ligger dere andre ann??????????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er prøving i gang;) en på torsdag og igjen i kveld. Regner med EL ca søndag, så må ha en runde på mandag og.

Prøver å teste etter EL denne gang, men den var ihvertfall negativ torsdag og i går. Slapper mer av når jeg vet den er over;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir mensen denne mnd også!

Vi har ikke vært noe aktive også kjenner jeg det er litt skummelt

Med termin 2 januar.

Så det går helt fint om vi heller prøver for alvor neste mnd!:)

 

Men vi får se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...