Gå til innhold

***IKM uke 17***


BabyBoom-84

Anbefalte innlegg

Spennende Joha99 og MissAlma!!

 

Kjipt Nordine! Håpet er ikke ute før mensen kommer så du har enda sjans! Krysser fingrene!!

 

Skjønner godt at du ikke gidder teste når du føler mensen er rett rundt hjørnet. Håper du tar feil og at du får en overraskelse i form av at mensen ikke dukker opp de neste 9 mnd :D

 

De siste ikm ukene jeg har vært med i har hatt minimalt med positive tester så nå er det på tide at trenden snur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Magefølelsen har alltid rett og som den sa så ble det ikke graviditet

Denne mnd! Men jeg har trua på neste mnd og februar barn!

nå er det bare 1 uke med mensen og vi er igang igjen med skikkelig prøving!:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det gått i stadig tilbakevendende kvalme de siste par dagene.. I tillegg har jeg fått litt ømme pupper. Pleier ikke å ha det annet enn ved el. 12 dpo og fortsatt negative tester.. Innbilt gravid eller fortsatt håp? Hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som går på Pergotime her? Eller som skal begynne? :) Jeg har fått resept idag, så skal begynne neste syklus. Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok enda en test, fortsatt bare en svaak strek, mulig enda svakere enn forrige. Så da ble det akkurat sånn som sist mnd. Skuffet ovr at kroppen ikke fungerer som den skal! Jaja, bedre lykke neste gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor de ømme før mens puppene blir av jeg .... Ikm imorgen , fre eller lørdag og jeg har fortsatt ikke testet ! Syns jeg er flink jeg : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikkje testa jeg heller men kjenner tanta er rundt hjørne. Skal ikkje ha tanta før på søndag el mandag men kjenner den tanta. Og sukker behovet er koment for fult. Herre min gud har klemt i meg 4 PÅSKE EGG i ein slik kartong på ein to og tre. Det er ikkje likt meg, klarer knapt 2 til vanligt.

 

Håper det lyser posetiv test til deg HH80.

 

Nordine Håper testene er noe gale med, farge stoffe kan vere defuse på noen. TVI TVI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Nordine, ikke mist håpet før det er helt sikkert da! Krysser fingrene for deg :)

 

@HH8o, Du er skikkelig flink! Jeg har ikke klart det. De mens-symptomene jeg hadde i går de forsvant nesten litt... Merkelig, var sikker på at den skulle komme etter spottingen, men nei. Men det var egentlig litt for tidlig, for jeg hadde ikke regnet med IKM før på fredag eller lørdag..

 

Så får vente å se :) En stemme inni meg sier at jeg skal teste igjen på fredag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje testa jeg heller men kjenner tanta er rundt hjørne. Skal ikkje ha tanta før på søndag el mandag men kjenner den tanta. Og sukker behovet er koment for fult. Herre min gud har klemt i meg 4 PÅSKE EGG i ein slik kartong på ein to og tre. Det er ikkje likt meg, klarer knapt 2 til vanligt.

 

Håper det lyser posetiv test til deg HH80.

 

Nordine Håper testene er noe gale med, farge stoffe kan vere defuse på noen. TVI TVI

 

Jeg har og spist påskeegg i dag;) namnam. Her venter jeg og på tanta. Har hatt mensmurringer/smrter siden fredag :/ syns det var tidlig ifh ikm i morgen. Men kan aldri tenke meg at man skal kjenne så mye om man er gravid.. så det gjenstår å se i de neste dagene om mens kommer;/..

 

Lylle til videre til deg ;) og alle andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikkje testa jeg heller men kjenner tanta er rundt hjørne. Skal ikkje ha tanta før på søndag el mandag men kjenner den tanta. Og sukker behovet er koment for fult. Herre min gud har klemt i meg 4 PÅSKE EGG i ein slik kartong på ein to og tre. Det er ikkje likt meg, klarer knapt 2 til vanligt.

 

Håper det lyser posetiv test til deg HH80.

 

Nordine Håper testene er noe gale med, farge stoffe kan vere defuse på noen. TVI TVI

 

Jeg har og spist påskeegg i dag;) namnam. Her venter jeg og på tanta. Har hatt mensmurringer/smrter siden fredag :/ syns det var tidlig ifh ikm i morgen. Men kan aldri tenke meg at man skal kjenne så mye om man er gravid.. så det gjenstår å se i de neste dagene om mens kommer;/..

 

Lylle til videre til deg ;) og alle andre

Ja det var NAM NAM. Og no er menssmerten blitt verre. Så no kommer den snart. Forstår det ikkje heilt men på CBFM hadde jeg max på søndag og mandag så da er det ikkje 14 dager fra eggløsning til mens.

 

Det er det samme la tante komme så jeg får starte på ny PP. Kaster ikkje vekk G tester når den stygge tante rød skriker for å komme.

 

Dårligt med Posetive tester her. KOM AN JENTER DETTA KLARER DOKKE.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig Nordine! Ikke mist håpet helt enda da. Det kan jo være noen små forskjeller på testene ifht hvor sterkt det slår ut :) krysser fingrene for deg.

 

Gikk og kjøpte påskeegg i dag jeg og etter all praten om det her inne :) mmmm :)

 

Kjedelig med tegn på at tr er på vei Hallosen og beibilykke. Men der kan være graviditetstegn også vet dere :) tenk positivt! Har dere prøvd lenge forresten?

 

Jeg er spent på når mensen kommer egentlig. Fikk eggløsning på dag 10 denne gangen, men hvis tiden mellom el og mens alltid er lik så skal det være fredag. Mens-appen min på mobilen har ikke skjønt det da, så den driver og maser om at det er en hel uke til mens.. Like før den klarer å overtale meg her nå. Hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig Nordine! Ikke mist håpet helt enda da. Det kan jo være noen små forskjeller på testene ifht hvor sterkt det slår ut :) krysser fingrene for deg.

 

Gikk og kjøpte påskeegg i dag jeg og etter all praten om det her inne :) mmmm :)

 

Kjedelig med tegn på at tr er på vei Hallosen og beibilykke. Men der kan være graviditetstegn også vet dere :) tenk positivt! Har dere prøvd lenge forresten?

 

Jeg er spent på når mensen kommer egentlig. Fikk eggløsning på dag 10 denne gangen, men hvis tiden mellom el og mens alltid er lik så skal det være fredag. Mens-appen min på mobilen har ikke skjønt det da, så den driver og maser om at det er en hel uke til mens.. Like før den klarer å overtale meg her nå. Hehe :)

 

Hehe. Påskeegg er best ;)

 

Mens og EL er noe herk!! Jeg er bare i min første PP egentlig. Har hatt p-stav i 1.5 år dom jeg tok ut i februar. Så fikk jeg min første mens 28 mars, så prøvinga begynte da ;) hvor lenge har du prøvd?

 

Nå ligger jeg på sofaen med hodepine. (Det pleier jeg ikke ha i forbinnelse med tante) får og litt økt spytt i munnen og sult/kvalme følelse. så jeg har et snev av håp, men har mye vondt i korsrygg og ;/.. skulle ønske jeg var synsk ;)

 

Har du barn fra før?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet på pillen oktober 12 og vi benyttet hoppe av i svingen metoden en periode. Hadde da gått på pillen i 9 år, så syklusen er fremdeles litt uregelmessig. Så begynte vi aktiv prøving i februar. Dette er altså 3pp. Vi har ikke barn fra før. Har dere noen fra før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det ingen positive tester ennå?? Noen som skal teste idag? jeg vurderer det, men er ikke sikker . Ikm idag, imorgen eller lørdag. IKM er idag dersom jeg følger samme syklus jeg hadde før ma... ingen tegn på verken graviditet eller mens egentlig. Bortsett fra trøtthet som jeg har nevnt før. men trøtt kan man jo være av andre årsaker enn graviditet : ))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordine kossen går det, er testen sterker el ? Krysser fingrene for deg.

 

HH80 Ja no er vi spente det er vel 2 streker der ? HÅPER

 

Har 2 pakker til med PÅSKEEGG har så lyst og slafse det i meg men må tenke på linjene. Har Korsrygg smerte, mens smerte og sjokko sug. Kjenner det kommer bobler neden til( virker som noe vil ut). Det er nok tante som kommer. Har ikkje kvit utflod som jeg har hatt dei 5 andre mnd. Så her er det ingen grunn til og teste.

 

Kommer det posetive tester i dag ????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallosen: Har ikke testet siden i går, var så svak strek (svakere enn 3 dager i forveien) så regner med det er kjemisk igjen. Så venter heller på tanta som skal komme i dag eller i morgen. Håper den ikk lar vente på seg da, så jeg kan følge dere andre inni ikm uke 21 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt meg tester nå men skal på trening nå først : ) har fri idag før jobbhelg og det er digg !! Jeg tror ikke jeg får positiv test , og trøttheten min kan like gjerne skyldes lave jernlagre ; ) jeg er så spent selv !! Lykke til dere andre ! Håper på flere positive tester mot slutten av ikm uka vår !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet på pillen oktober 12 og vi benyttet hoppe av i svingen metoden en periode. Hadde da gått på pillen i 9 år, så syklusen er fremdeles litt uregelmessig. Så begynte vi aktiv prøving i februar. Dette er altså 3pp. Vi har ikke barn fra før. Har dere noen fra før?

 

Vi har ei 3 åring ;) vil ha søsken til henne;) helst i går.. Blææ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen frøkner ;)

 

Hvordan går det? Noen positive tester nå ;)? Hvem så langt har fått positiv da?

 

Her skulle tanta vært kommet. Hadde sex i går og i dag, så jeg tenker om tanta er på vei burde det kanskje komt litt blod ut nå?!.. Uansett nothing!! Syns jo det er snodig siden jeg nå har gått med mensmerter, vond korsrygg i en uke nå! KANSKJE er det gravidesymptomer likevel da?

 

Testen i dag var like negativ som de hundre andre testene jeg har brukt. Pokker ta billigstrimlene. Føler jo de ikke funker, og at det er testen det må være noe gale med ...:P men,men. Nå er jeg tom for tester, så nå gidder jeg ikke stresse. Får vente på tanta jeg, og om hu ikke kommer om noen dager skal jeg heller teste igjen.

 

Lykke til alle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal teste imorgen... Er veldig spent. Har en liiiiiitt god følelse, men det har jeg jo hatt før.......

 

Lykke til alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med test i morgen, håper alle blir positiv!!

 

Jeg er ferdig med mensen alt jeg, har bare i to dager.. Det bekymret meg om det hadde noe å si på fruktbarhet, men tok det opp med gyn, som sa at jeg er vel heldig som slipper å ha mens så lenge. Så da får jeg vel bare sette pris på det :) Atter en pp har startet, og denne gangen skal det ikke stå på aksjelegging iallefall :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur jeg og skal teste i morra selv om jeg mener å tilhøre uke 21. Trudde jeg fikk mensen i går bare timer etter en ultrasvak cb+, men den bare stoppa opp igjen i dag. Tappetafser som jeg er måtte jeg kjenne etter og den var så høyt at jeg knapt nådde den. skikkelig sammensnurpet var den og. Skjønner ikke no. Har jo vært det pms trollet de siste dagene og det stikker og murrer enda i magen og korsryggen. Bekkenet er kranglete og jeg er kvalm, trøtt og føler meg ikke i form. Blir gal av den her kroppen min. Har bare vært tull etter MA for 4 uker siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅ jenter , håper dere enda er oppe. Måtte bare teste på nytt igjen, selv om testen i går var svakere enn den jeg tok for 4 dager siden. Men i dag, så er streken mye sterkere!!!! Har lagt ut bilde på profilen min, kan dere ikke sjekke bildene opp mot hverandre og si hva dere tror??

 

Blir så nervøs av dette, føler meg ikke spes gravid og hadde gitt opp håpet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...