Gå til innhold

***IKM uke 17***


BabyBoom-84

Anbefalte innlegg

Beibilykke: Negativt ved 10dpo gir meg enda håp. Får jeg negativt på 11 dpo så tenker jeg løpet er kjørt fordi de to gangene jeg har vært gravid har jeg testet positivt 11dpo.

Men håpet er jo der enda, så lenge mensen ikke har kommet... Optimist var jeg de første 10 mnd med prøvingen. Har blitt mer pessimist de siste 5-6 månedene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beibilykke - jeg fikk negativ 11 dpo, så ja, fortsatt håp;) men fikk positivt ved mine 2 forrige graviditeter på 9 dpo (endte i kjemisk og sa), så bare antar at løpet er kjørt. Passe pessimistisk ja;) men etter 10 mnd med prøving har jeg nok blitt litt negativ. IKM i morgen, så løpet er ikke kjørt før tanta kommer.

 

Ååh

Men da skjønner jeg;) men spira sitter snart skal du se :) sender deg mange ønsketenkninger og lykke støv ;) men når ca hadde du EL? Jeg hadde rundt den 11 april og min ikm er 25 april ;) så håpet er der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beibilykke: Negativt ved 10dpo gir meg enda håp. Får jeg negativt på 11 dpo så tenker jeg løpet er kjørt fordi de to gangene jeg har vært gravid har jeg testet positivt 11dpo.

Men håpet er jo der enda, så lenge mensen ikke har kommet... Optimist var jeg de første 10 mnd med prøvingen. Har blitt mer pessimist de siste 5-6 månedene ;)

 

Sender deg samme svar som til Sidney;) dere har jo en å samme hjerne nesten! Hihi..lykke til til deg og!! Dette er min første pp og JEG er utålmodig, så kan ikke forestille meg hva dere går igjennom!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beibilykke - jeg fikk negativ 11 dpo, så ja, fortsatt håp;) men fikk positivt ved mine 2 forrige graviditeter på 9 dpo (endte i kjemisk og sa), så bare antar at løpet er kjørt. Passe pessimistisk ja;) men etter 10 mnd med prøving har jeg nok blitt litt negativ. IKM i morgen, så løpet er ikke kjørt før tanta kommer.

 

Ååh

Men da skjønner jeg;) men spira sitter snart skal du se :) sender deg mange ønsketenkninger og lykke støv ;) men når ca hadde du EL? Jeg hadde rundt den 11 april og min ikm er 25 april ;) så håpet er der ;)

 

Takk takk! Kan umulig skade;)

EL var 8 april. Sånn ca. Fikk positiv EL test både 7. og 8.

Så får vi se om den kommer i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM i mrg og fortsatt ikke testet.:)

Tempen er fortsatt høy og småsymptomer her og der...

Eneste negative nå i kveld var masssssse gravideutflod med litt antydning missfarging på, så krysser fingrene for at ikke jeg våknet i mrg med sunket temperatur og mens på vei...

Tester uansett i mrg tidlig, men med så mange SA bak meg så kommer jeg vel ikke til å føle meg trygg før godt over uke 12....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativt i dag 9 dpo.. Burde egentlig bare vente noen dager, hvorfor klarer jeg aldri det?? Blir jo bare skuffet.. All ære til Peppa og Sidney som har holdt på så lenge.. Jeg er bare i 3.pp og er dritlei allerede. El-testing, plikt-sex, folat, symptomjakt, telling, dårlig samvittighet hvis jeg tar et glass vin og ikke klarer å styre unna tunfisken i sushien, testing til den store gullmedaljen - og så er det ikke annet enn blendahvitt så langt øyet kan se.. Snart er det vel på an igjen med ny runde. Har ikke troen denne mnd..

 

Æsj, ikke meningen å være så negativ. Er litt ironisk at man har gått i så mange år og vært livredd for å bli gravid av å glemme en pille eller sprekke en kondom, også blir man ikke gravid når man el-tester og humper i ett sett.. Ironisk.. :)

 

Neida, alt håp er ikke ute enda! Ikm uken vår begynner i morgen! Krysser fingre og tær for alle i gruppen! :) Vi vil ha nyttårsbabyer!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Negativt i dag 9 dpo.. Burde egentlig bare vente noen dager, hvorfor klarer jeg aldri det?? Blir jo bare skuffet.. All ære til Peppa og Sidney som har holdt på så lenge.. Jeg er bare i 3.pp og er dritlei allerede. El-testing, plikt-sex, folat, symptomjakt, telling, dårlig samvittighet hvis jeg tar et glass vin og ikke klarer å styre unna tunfisken i sushien, testing til den store gullmedaljen - og så er det ikke annet enn blendahvitt så langt øyet kan se.. Snart er det vel på an igjen med ny runde. Har ikke troen denne mnd..

 

Æsj, ikke meningen å være så negativ. Er litt ironisk at man har gått i så mange år og vært livredd for å bli gravid av å glemme en pille eller sprekke en kondom, også blir man ikke gravid når man el-tester og humper i ett sett.. Ironisk.. :)

 

Neida, alt håp er ikke ute enda! Ikm uken vår begynner i morgen! Krysser fingre og tær for alle i gruppen! :) Vi vil ha nyttårsbabyer!! :)

 

Kjenner meg godt igjen i det du skriver ;) haha. Blir jo tullete i hode av dette her.... i morgen er ikm uka :) heier på alle ;) blir nok å ta en test i morgen kl 05.30!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordine: jeg sitter på mobil så får ikke opp noe bilde (klarer hvertfall ikke finne ut hvordan)... Håper du er den lykkelige eier av en positiv test :D

 

Beibilykke: Hadde el mandag 8. (tror jeg, mandag for snart 2 uker siden hvertfall) Det var på dag 10 i syklusen.

 

Er såååååååå klar for baby nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende dette er!! Håper mange vil få positiv test denne uken!

Her er det 3 dager til ikm og har stoore planer om å vente,

Men nå vet jeg ikke om jeg klarer å holde meg lengre :-/

Mensen kommer jo helt sikkert rett etter jeg har testet!

Men er jeg gravid nå vet jeg den vil være positiv nå..

Snik teste nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende dette er!! Håper mange vil få positiv test denne uken!

Her er det 3 dager til ikm og har stoore planer om å vente,

Men nå vet jeg ikke om jeg klarer å holde meg lengre :-/

Mensen kommer jo helt sikkert rett etter jeg har testet!

Men er jeg gravid nå vet jeg den vil være positiv nå..

Snik teste nå?

 

Ja! Snik test nå.;) spenmende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet nå............ 4 dager til ikm.... negativ...... blæææ... sitter her på dolokket, skuffet og små kvalM (sikkkert bare fordi jeg er sulten).. grrr..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blendahvit!! Hadde det på følelsen, men med en eventuell

Termin 2 januar som kan bli desember barn så trøster jeg meg med at det går helt geit. Neste mnd skal være vår mnd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gi opp før mensen kommer !!! Her er ikm torsdag, fredag eller lørdag ... Puppene er helt vanlige. De blir sikkert snart litt større og ømmere men det blir de om jeg er gravid eller venter mensen ... Pleier ikke å ha noen graviditetssymptomer før ikm så jeg prøver å ikke lete etter de heller : )) må bare vente i spenning ! Prøver å ikke teste før onsdag : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye menssmerter også så håpe er nok ute og en test

Ville vært positiv nå om jeg hadde vært gravid.

Men jeg er ved godt mot og ser frem til neste mnd!

Vi prøvde ikke så hardt denne mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blør jeg fortsatt så tipper det er mensen som er kommet og ikke festeblødning.. Selv om det blør veldig sparsomt så blør det jo fremdeles (2,5 dager), men jeg har hatt ganske sparsomme mensner (er det ett ord?!) siden jeg sluttet på pilla. Så jammen ikke lett å forstå denne kroppen! Må ha fått falske positive EL tester - de var på morgenurin og lest på nettet det kan gi falske positive. Så fra nå av er det ettermiddagstesting, baby dansing (sex) annenhver dag og å stole på kroppens signaler! Jeg hadde nemlig såre brystvorter (som jeg får rett etter EL) i den perioden jeg nå har regnet ut at EL må ha vært. Men litt deppa for vi bomma totalt på EL denne pp og hadde ikke sex en eneste gang i riktig periode så da hadde vi jo null sjanse... Blææ!!

 

Håper dere andre har bedre suksess denne mnd!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bommet på el tidligere pp, da jeg tenkte at regelmessig syklus på 28 dager betydde el på dag 14 i syklus. Men så prøvde vi fra dag 10 i syklus, og la inn aksjer annenhver dag frem til dag 18 i syklus, og da satt spiren. Vi har sannsynligvis vært for sent ute i de forhenværende pp. Kanskje noen kan ha hjelp av dette..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...