Gå til innhold

***IKM uke 17***


BabyBoom-84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Testfeil !!!!!! Tok en cb digital og så kommer den hersens boka opp som betyr testfeil ..... Nå ble jeg skikkelig irritert !! Jeg holdt testpinnen ned og la den flatt akkurat som man skal !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HH- arg!! Så kjipt!! Jeg er nysgjerrig!!

Hva med dere andre som skulle teste? Må leve litt på dere andre nå siden jeg selv har fått besøk av den hersens tanta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

overlykkelig, gråtende og livredd kan jeg fortelle at CB digital sier at jeg er gravid : )))))

Etter ma i mars er jeg selvsagt redd for at det skal gå galt igjen, men jeg er hvertfall gravid!! 1.pp etter aborten : )) nå er jeg helt skjelven!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå!! Så kjekt! Gratulerer så mye!! Dette går helt fint! Husk at dette er noe helt annet enn forrige graviditet! Nytt egg og ny sæd celle;) denne sitter som et skudd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Sidney : ) ja denne gangen går det bra : ))) satse på at de er et prima egg og en førsteklasses svømmer som har møttes og slått seg ned ; )))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

overlykkelig, gråtende og livredd kan jeg fortelle at CB digital sier at jeg er gravid : )))))

Etter ma i mars er jeg selvsagt redd for at det skal gå galt igjen, men jeg er hvertfall gravid!! 1.pp etter aborten : )) nå er jeg helt skjelven!!!

 

Gratulerer så mye:))))))

 

Her var det også positiv test i dag, litt sånn blandede følelser siden jeg har mistet så mange ganger og jeg overhode ikke har noen symptomer er jeg redd det går galt igjen.

Hadde litt mensmurring i starten på uka, men nå er det ingenting...

Så bare å vente å se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

overlykkelig, gråtende og livredd kan jeg fortelle at CB digital sier at jeg er gravid : )))))

Etter ma i mars er jeg selvsagt redd for at det skal gå galt igjen, men jeg er hvertfall gravid!! 1.pp etter aborten : )) nå er jeg helt skjelven!!!

 

Gratulerer så mye:))))))

 

Her var det også positiv test i dag, litt sånn blandede følelser siden jeg har mistet så mange ganger og jeg overhode ikke har noen symptomer er jeg redd det går galt igjen.

Hadde litt mensmurring i starten på uka, men nå er det ingenting...

Så bare å vente å se...

Da er vi i samme båt Joha99. Gratulerer forresten! Har og positiv test, men ingen symptomer, så tør ikke helt å tro det. Bare å vente som du sier :) Men masse lykke til i alle fall!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

overlykkelig, gråtende og livredd kan jeg fortelle at CB digital sier at jeg er gravid : )))))

Etter ma i mars er jeg selvsagt redd for at det skal gå galt igjen, men jeg er hvertfall gravid!! 1.pp etter aborten : )) nå er jeg helt skjelven!!!

 

Gratulerer så mye:))))))

 

Her var det også positiv test i dag, litt sånn blandede følelser siden jeg har mistet så mange ganger og jeg overhode ikke har noen symptomer er jeg redd det går galt igjen.

Hadde litt mensmurring i starten på uka, men nå er det ingenting...

Så bare å vente å se...

Da er vi i samme båt Joha99. Gratulerer forresten! Har og positiv test, men ingen symptomer, så tør ikke helt å tro det. Bare å vente som du sier :) Men masse lykke til i alle fall!

 

Gratulerer så mye til deg også:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til alle som har testet positivt!

Da ble det jo noen som kom seg videre til 1.tri i denne ikm uka også :D

Jeg følger etter veldig snart håper jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med positive tester :D Jeg er skikkelig misunnelig, men heier på dere og er såååå glad for at det endelig er positive tester! Lykke til alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

overlykkelig, gråtende og livredd kan jeg fortelle at CB digital sier at jeg er gravid : )))))

Etter ma i mars er jeg selvsagt redd for at det skal gå galt igjen, men jeg er hvertfall gravid!! 1.pp etter aborten : )) nå er jeg helt skjelven!!!

gratulerer så mye:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse til dere tre! SÅÅÅÅ heldige, og så kjekt for der.

Jeg har akkurat hatt et lite "sammenbrudd" her...Og jeg som hadade en så god følelse.. Er det mulig å blir så skuffet? Gang på gang?

Tempen min hadde sunket en god del imorges, så jeg mistet litt motet alllerede da. Så tok jeg en test, nok en gang blendahvit... Og så kom mensen litt utpå dagen.... :( Kjempetrasig...

Og neste pp reiser mannen til Kina (!) midt i den perioden jeg tror det kan være sjans...

 

MEN! Jeg er veldig gad på deres vegne, Nordine, HH8o oh joha99 :D Hurra! Jeg feirer dere med en øl jeg nå ;)

Endret av MissAlma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så kjedelig MissAlma! Skjønner GODT du er superskuffet nå.... God klem til deg i allefall :)

 

Selv tar jeg ingen gleder på forskudd. Tok HcG prøve på jobb i dag, den var på 71. På IKM dagen. Iflg tabellen skulle det være normalt, men tør ikke håpe.. Ny prøve om to dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Nordine :)

Jeg har troen på deg! Håper virkelig det går bra!!!

Slapp av og kos deg i helgen, ta dagene som de kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hcg på 71... Er ikke det mye da? Eller er konsentrasjonen i blod høyere enn i urin?? Testene vi tisser på slår jo ut på 25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå gratulerer så mye med positive tester! Så kjekt! Misunner dere så syyyykt.. Ønsker dere masse lykke til i 1.tri og videre :)

 

Her gjør nok tanta inntog i løpet av natten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hcg på 71... Er ikke det mye da? Eller er konsentrasjonen i blod høyere enn i urin?? Testene vi tisser på slår jo ut på 25

Det skal visst være veldig individuelt disse nivåene, men fikk en tabell hvor det står at verdiene rundt ikm ligger normalt mellom 17-119.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Nordine :)

Jeg har troen på deg! Håper virkelig det går bra!!!

Slapp av og kos deg i helgen, ta dagene som de kommer :)

Takk søte deg :) Håper den sitter og at du kommer etter neste runde :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til alle som har testet positivt ;-) kjempe glad på deres vegne!!

 

Her er det ikke så mye som skjer. Negativ test i dag med CB digital (ikke morgenurin). Og ingen tegn til tanta! Dette SUGER for å si det rett ut!! Blææ..

 

Syns hvertfall tanta bare skal komme nå .. er jo sikkert ikke gravid uansett.. ; ( buhu.. følte for å syte litt.. hjelper ikke akkurat at søsteren min er 3,5 mmd på vei og vi var å titta på barnevogner i dag! Blir ikke mindre babysyk av det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom tr i natt som forventet... Så da hopper jeg inn i ny pp. Lykke til alle sammen! Både med graviditeter og nye prøveperioder :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...