Gå til innhold

***IKM uke 17***


BabyBoom-84

Anbefalte innlegg

Hadde sen eggløsning og er bare 9 DPO idag, har ikke planer om å teste før til helga i alle fall. Spennende å følge med på dere andre. :)

 

Anonym poster: 36ae7ecc717a03082c212b192474f258

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde sen eggløsning og er bare 9 DPO idag, har ikke planer om å teste før til helga i alle fall. Spennende å følge med på dere andre. :)

 

Anonym poster: 36ae7ecc717a03082c212b192474f258

Skulle ikke være anonym, he he!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Nordine, jeg så tydelig streken! Du er så heldig! Håper den bare blir sterkere og sterkere :)

 

Føler jeg har hatt symptomer i hele dag, men det har jeg igrunnen følt før også....

 

@BabyBoom-84: Det der høres ut som meg da jeg var gravid i januar. Jeg trodd ejeg hadde hatt mensen, så testet ikke før jeg var i uke 5. Fikk blødning på forventet mensdag. Blødde vanlig første dagen.. Så hadde jeg to dager med veldig lite før en dag opphold, ny blødningdag, oppholdsdag, blødningsdag...og snn fortastte det til jeg fant ut jeg ville prøve en test, og da var jeg gravid....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beibilykke - jeg fikk negativ 11 dpo, så ja, fortsatt håp;) men fikk positivt ved mine 2 forrige graviditeter på 9 dpo (endte i kjemisk og sa), så bare antar at løpet er kjørt. Passe pessimistisk ja;) men etter 10 mnd med prøving har jeg nok blitt litt negativ. IKM i morgen, så løpet er ikke kjørt før tanta kommer.

 

Ååh

Men da skjønner jeg;) men spira sitter snart skal du se :) sender deg mange ønsketenkninger og lykke støv ;) men når ca hadde du EL? Jeg hadde rundt den 11 april og min ikm er 25 april ;) så håpet er der ;)

 

Takk takk! Kan umulig skade;)

EL var 8 april. Sånn ca. Fikk positiv EL test både 7. og 8.

Så får vi se om den kommer i morgen.

 

Hvordan går det sidney? Noe på gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blendahvit!! Hadde det på følelsen, men med en eventuell

Termin 2 januar som kan bli desember barn så trøster jeg meg med at det går helt geit. Neste mnd skal være vår mnd!!

 

Ååhh. Kjedelig. Men godt du finner det "positive" ved det. Desemberbarn i julestrider kan fort bli litt hektisk. ;) da håper vi på neste pp for deg ;) lykke til og happy humping! Men!!! Man vet jo aldri da!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns disse siste dagene før ikm er laaaange !! Har ingen symp . Men symptomene mine før mens er veldig like om jeg er gravid eller ikke. Er bare at jeg er litt trøttere enn vanlig !! Håpe håpe håpe !!! Jeg vil ha januar baby ; ))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns disse siste dagene før ikm er laaaange !! Har ingen symp . Men symptomene mine før mens er veldig like om jeg er gravid eller ikke. Er bare at jeg er litt trøttere enn vanlig !! Håpe håpe håpe !!! Jeg vil ha januar baby ; ))

 

Jeg vil og ha januarbaby. ;) lykke til. Når skal du teste? Jeg har testa 6 ganher t. Føler meg SVAK. 4 tester igjen. Haha.må inn å bestille flere etter på ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, ser ut som tanta er på vei.. Spottet litt nå..;( men ok. Da blir det ny pp med masse kos!

Kjedelig med dere andre som også har fått besøk! Bedre lykke neste gang;) lykke til videre til alle dere andre!! Jeg hopper videre til uke 20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig sidney, men tvi tvi neste periode :) MissAlma: Er nå ikke helt sikker selv om jeg har fått to streker, tester på nytt igjen om noen dager. Ble lurt sist gang som var kjemisk. Men da var streken svakere. Men godt det ikke er bare jeg som ser to streker da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker å teste onsdag eller torsdag .. Rekker vel ikke kjøpe noe test før torsdag når jeg tenker etter : )) bare håper jeg snart blir skikkelig kvalm og graviiiid ; ))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Veldig kjekt å få positive tester! Jeg testet flere ganger sist jeg var gravid - bare for å se 2 streker og muligens veie opp for alle de negative, haha! Dyrt men gøy;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM i mrg og fortsatt ikke testet. :)

Tempen er fortsatt høy og småsymptomer her og der...

Eneste negative nå i kveld var masssssse gravideutflod med litt antydning missfarging på, så krysser fingrene for at ikke jeg våknet i mrg med sunket temperatur og mens på vei...

Tester uansett i mrg tidlig, men med så mange SA bak meg så kommer jeg vel ikke til å føle meg trygg før godt over uke 12....

 

Hvordan gikk det med deg Joha99? Hørtes jo veldig positivt ut :) Håper det klaffet. Jeg leste gjennom hele tråden her nå og bestemte meg for at hvis du ble gravid nå så skal jeg gå til innkjøp av sånn progesteronkrem som jeg så du hadde brukt :) Muligens også starte med temping.. Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blæh drittmensen kom idag så jeg går dessverre over til neste pp :(

Har startet på bidronninggele igjen idag og også gått til innkjøp av progesteronkrem så får jeg heller håpe på valentines baby 2014 :D

 

Lykke til alle som enda ikke har testet eller fått mensen! Unner dere alle gladnyheter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt peppa!

Er den kremen det samme som womans care? Jeg kjøpte en i helga, som skal brukes fra EL til mens.

Starter også med bigronning gele i dag!

Får håpe på neste pp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæh drittmensen kom idag så jeg går dessverre over til neste pp :(

Har startet på bidronninggele igjen idag og også gått til innkjøp av progesteronkrem så får jeg heller håpe på valentines baby 2014 :D

 

Lykke til alle som enda ikke har testet eller fått mensen! Unner dere alle gladnyheter :)

Hvor kjøpes krem og gele ?:) tenker å kjøpe om tr kommer!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke Sidney. De selger andre merker her i statene. Valgte den som hadde fått best score av kjøperne her :)

 

Beibilykke: Jeg tror du får tak i det på helsekosten.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå syns jeg puppene burde begynne å bli ømme snart ... Det blir de nesten alltid før mensen !! Ikm er torsdag, fredag eller lørdag !! Jeg er trøtt som fy og litt treg i magen ... Ellers ingen tegn : ))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke Sidney. De selger andre merker her i statene. Valgte den som hadde fått best score av kjøperne her :)

 

Beibilykke: Jeg tror du får tak i det på helsekosten.

 

Ja, begge deler fås på helsekosten. Jeg gikk å spurte hva som hjalp for fruktbarhet;) var heldigvis alene i butikken;) womans care som jeg kjøpte inneholder wild yam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det ingen tegn til noen gravid men har typiske tegn til tante rød på vei.

 

Korsrygg smerter, mensmurringer, bobler nedentil og endevender skap etter SNADDER. Typiske tante rød TEGN.

 

Har ikkje testa meg denne mnd og vil heller ikkje når dei kjente tante rød tegna er komment.

 

Håper det dukker opp mangen POSETIVE G-TESTER.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har enda ikke testet, IKM i går og kjempehøy temp i forhold til vanlig(36,87)..

Jeg har gått fra å være Testoman de tidligere PP til å ikke tørre å teste.

Og har faktisk litt sånn småpanikk for om jeg faktisk er gravid igjen, mest fordi jeg har mistet så mange ganger at usikkerheten er større ved graviditet for meg enn mensen tror jeg, da vet man jo liksom at ikke det funket....

Har ingen symptomer bortsett fra mensmurringer.

Er nå redd at Progrestronkremen spiller meg et Puss å gir meg forhøyet temp og lengere syklus...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei damer, blir nok med dere enda en pp. Tok ny test i dag, og streken er svakere enn for to dager siden. Så vidt jeg kunne se den. Så var nok en kjemisk denne gangen og..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt Nordine, men ikke miste alt håp ennå.

 

Jeg tok en test i morges, blendahvit... Og så trodde jeg at jeg fikk mensen etterpå, men det var visst bare litt spotting... Og det har liksom ikke kommet noe mer blod... Det var sånn min forrige graviditet startet, men tør ikke håpe... Og testen ville vel kanskje vist noe da hvis jeg skulle være gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...