Gå til innhold

***IKM uke 17***


BabyBoom-84

Anbefalte innlegg

Her har tanta kommet og forsvunnet flere ganger de siste dagene.... Tok en el test bare fordi jeg hadde den liggende. Den ble skikkelig positiv med en gang. Tok en doc morris på samme urin. Den er svaaaakt positiv :-O

Både el test og doc morris var neg på tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her har tanta kommet og forsvunnet flere ganger de siste dagene.... Tok en el test bare fordi jeg hadde den liggende. Den ble skikkelig positiv med en gang. Tok en doc morris på samme urin. Den er svaaaakt positiv :-O

Både el test og doc morris var neg på tirsdag.

Det var sånn jeg var når jeg var gravid i januar....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.... Jeg blir så forvirra... Hadde en MA for ca 5 uker siden og har testet ofte etter den for å få en neg test. Den var jo det noen dager, men nå positiv. Vil så gjerne tro på det, men er redd for å ta feil.... Må vel bare prøve igjen om noen dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for den :) Blir så usikker. Nå blør det igjen. Ikke masse og ingen smerter. Bare lyst blod. Har kjøpt ny test og tenker jeg tar den til mandag om det fortsetter med av og på blødninger her. Rare kroppen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da forlater jeg dere jenter:) Hcg viser fin stigning. kommer innom ikm uke 21 for å se hvordan d går med dere. Masse lykke til dere! Klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er mi GRUSOME arbeids helg over. Og tante rød kom på Fredag som forventa og ingen testing denne mnd. Hadde alle tegn til den fele tanta.

 

Gratulerer til alle som fikk Posetive tester. Så nå er tante på retur og over til uke 21.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da forlater jeg dere jenter:) Hcg viser fin stigning. kommer innom ikm uke 21 for å se hvordan d går med dere. Masse lykke til dere! Klem:)

 

Ja! Det må du gjøre. Masse lykke til videre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er mi GRUSOME arbeids helg over. Og tante rød kom på Fredag som forventa og ingen testing denne mnd. Hadde alle tegn til den fele tanta.

 

Gratulerer til alle som fikk Posetive tester. Så nå er tante på retur og over til uke 21.

Kjedelig; (.

 

Du får kommee å jjoine oss i uke 21! Det skal klaffe for alle den uken! For det har JEG bestemt ;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det 4 dager siden IKM og fortsatt ikke noen tegn til TR! MASSE symtomer, men tør ikke teste... Etter hormonbehandling så er jeg redd for at det er bare kroppen som spiller meg ett puss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

What?! Skal si du har selvdisiplin! Jeg ryker nesten 7 dager før IKM..

Dette høres jo veldig lovende ut;)

Lykke til og hold oss oppdatert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What?! Skal si du har selvdisiplin! Jeg ryker nesten 7 dager før IKM..

Dette høres jo veldig lovende ut;)

Lykke til og hold oss oppdatert!

 

Fortsatt ikke noe å se til TR! Har t.o.m fått stikkende følelse i puppene... Rare greier! Minner mye om da jeg gikk med storebror i magen dette! Bare å vente på pakke fra billigtester.no... kanskje på torsdag eller fredag! Spennende tider!

Skal holde dere informert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fortsatt ikke noe å se til TR! Har t.o.m fått stikkende følelse i puppene... Rare greier! Minner mye om da jeg gikk med storebror i magen dette! Bare å vente på pakke fra billigtester.no... kanskje på torsdag eller fredag! Spennende tider!

Skal holde dere informert!

Det der hadde jeg aaaaaldri klart. Hadde løpt på apoteket og kjøpt test tvert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ikke noe å se til TR! Har t.o.m fått stikkende følelse i puppene... Rare greier! Minner mye om da jeg gikk med storebror i magen dette! Bare å vente på pakke fra billigtester.no... kanskje på torsdag eller fredag! Spennende tider!

Skal holde dere informert!

Det der hadde jeg aaaaaldri klart. Hadde løpt på apoteket og kjøpt test tvert ;)

Jepp... føler for det jeg også! Men kvier meg for om test er negativ etter ett år med prøving, SA`er og hormonbehandling! Men ikke lenge igjen til man vet for sikkert nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Fortsatt ikke noe å se til TR! Har t.o.m fått stikkende følelse i puppene... Rare greier! Minner mye om da jeg gikk med storebror i magen dette! Bare å vente på pakke fra billigtester.no... kanskje på torsdag eller fredag! Spennende tider!

Skal holde dere informert!

Det der hadde jeg aaaaaldri klart. Hadde løpt på apoteket og kjøpt test tvert ;)

Jepp... føler for det jeg også! Men kvier meg for om test er negativ etter ett år med prøving, SA`er og hormonbehandling! Men ikke lenge igjen til man vet for sikkert nå :D

 

Ååå!! Lykke til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn... billigstrimmel positiv & CB negativ :wacko:

Og kroppen føles veldig gravid... puh! Bare å ringe legen i morra for en blodprøve!

Skal ikke være enkelt dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men da er du jo gravid!! Er det ikke veeldig sjeldent med falsk positiv? Vil si gratulerer;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn... billigstrimmel positiv & CB negativ :wacko:

Og kroppen føles veldig gravid... puh! Bare å ringe legen i morra for en blodprøve!

Skal ikke være enkelt dette!

 

OI!! Snodige greier. Hmh.. men kanskje billigstrimmel er mer følsom en CB? Tar legen blodprøve og kan de sjekke hcg nivået med en gang? Uansett, så håper jeg selvsagt at du er preggo ;) tjohei! Så gøy for deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en hastetur innom apoteket for innkjøp av en vanlig CB, da den forrige var digital og jeg har brukt den feil!!! :rolleyes: Denne ble også negativ... så spørs om billigtesten har lurt meg. Uansett så har jeg en kropp på utur med tanke på hormoner.... for her har t.o.m puppene fått framtredende blodårer - skikkelig "spindelvev"!

Får vel bare bære over med plagene og vente på TR...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en hastetur innom apoteket for innkjøp av en vanlig CB, da den forrige var digital og jeg har brukt den feil!!! :rolleyes: Denne ble også negativ... så spørs om billigtesten har lurt meg. Uansett så har jeg en kropp på utur med tanke på hormoner.... for her har t.o.m puppene fått framtredende blodårer - skikkelig "spindelvev"!

Får vel bare bære over med plagene og vente på TR...

Fortsatt ingen TR her... og kroppen fortsetter å levere nye symptomer! Veldig frustrerende!!! :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det forstår jeg må være frustrerende! Har du tatt blodprøve hos legen? Lykke til, jeg håper du er gravid! Har lest om flere her som tester positivt veldig sent, får håpe det er deg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, det forstår jeg må være frustrerende! Har du tatt blodprøve hos legen? Lykke til, jeg håper du er gravid! Har lest om flere her som tester positivt veldig sent, får håpe det er deg også :)

 

Leter etter "rive seg i håret"-smileys! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...