Gå til innhold

Maijenter:-)


Bambi14

Anbefalte innlegg

Ok, takk for svar. Da får jeg bare vente til onsdag og ny ultralyd :)

 

all i want is u: jeg har kortere lunte enn vanlig, det merker jeg :P jeg blir mye krassere med en gang, litt glefsete kan du si :P haha.. men det er ikke mer enn at vi (både mannen og jeg) lever over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest usababy

Jeg hadde uttak rundt dag 18 ettersom jeg husker. De måler at folliklene er store nok, samt slimhinna. Det varierer mellom dag 14 og 18/19 fra person til person...

Ul første måling pleier å være dag 11 eller 12, da får du vite om uttak eller om du må ha ny måling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest usababy

Hvordag går det med dere andre som ruger? Hvilken dag er dere på,og kjenner dere noe?

 

Jeg er på dag 6, og tiden går saktere for hver dag...vil bare vite. :0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, akkurat, litt glefsete. stemmer for meg også d Optatium :P ordene plopper fortere utav meg hvis jeg blir irritert eller sint for noe. normalt sett ville jeg holdt ordene inni meg for å vurdere om d var vits å kommentere noe. heldigvis ikke noe problem her heller :)

 

usababy, d er utrolig frustrerende at man ikke bare kan få svaret om man har lykkes eller ikke dagen etter innsett. d syke oppi dette er at jeg jo helt frem til uttak egentlig har følt at tida har fått relativt fort. har tenkt at denne gangen skal jeg klare meg kjempe fint under den verste ventetida (altså ruginga). men der tok jeg skammelig feil! her går tida tregere enn noen gang :/ har jo samme offisielle testdato som deg, men vet ikke om jeg klarer å holde meg lenger enn til nasjonaldagen. har vel gitt meg selv lov til å teste da, dersom jeg er veldig desperat :P

 

ellers kjenner jeg ingenting forskjell fra de andre gangene (som har endt med mens). ingenting whatsoever. har mensenlignende smerter, men d kommer vel av lutinusen. d er vel fra i dag av at implantasjon i teorien eventuelt skjer hos meg, så jeg håper d ikke er noe negativt at jeg ikke har følt meg annerledes enda...

 

*stønn*!!!

 

masssse lykke til med tålmodigheten til dere andre!!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest usababy

All i want is you: Akkurat sånn er det. Tiden går ganske fort fram til uttak, etter det går det treeeegt, og uansett om jeg prøver å ikke tenke for mye på det så kan jeg ikke la være. Leser symptomtråder opp og i mente akkurat som de foregående gangene...

 

Kjenner ikke noe spesielt jeg heller. Litt støl følelse innimellom, og i går verken korsryggen. Jippi tenkte jeg. Det er annerledes enn de andre gangene. Håpet jeg fikk verk i ryggen i dag også, men neida. Ingenting ennå i hvert fall.

 

Over en uke til den 21. som er testdag for oss ja. Jeg starter nok før... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aaah, for en lettelse at d ikke bare er jeg som leser disse trådene! hehe :P hadde tenkt å starte en tråd her i går med spørsmål om d var normalt at man ikke kjenner noe nå. jeg ga ikke meg selv lov til å gjøre d, og tok heller en pause fra nettet. da jeg kom tilbake til dataen oppdaget jeg at jeg jo for bare noen dager siden hadde svart på en tråd hvor noen hadde stilt akkurat d spørsmålet der! helt utrolig at jeg kan bli så desperat og distré oppi denne ventinga. egentlig også ganske dum :P

 

jeg tenkte akkurat d samme som deg da jeg på fredag fikk vondt i korsryggen :) tenkte woohoooo! også hååpte jeg at d skulle fortsette. var kjempe glad, hehe. men har uheldigvis ikke kjent noe etter d... hva hadde jeg (vi) ikke gjort for å få korsryggsmerter nå!! :P

 

godt du starter før. da trøster jeg meg med d der også, at d ikke bare er meg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest usababy

All i want is you: I kveld kom ømheten og verken i korsryggen tilbake! Ååå som jeg håper det er et godt tegn! :)

Håper ryggen din også begynner å verke igjen ;)

 

Magen er i ulage også. Det er uvant for meg. Kanskje det og har noe å bety?

 

Dette blir en spennende uke! Og så utrolig skuffet jeg kommer til å bli hvis det blir negativ test denne gangen også... :(

 

Nei, mai skal bli baby-måned for oss! :D

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååh! Usababy! håpehåpehåpe!! :) d der høres virkelig ut som veldig gode tegn. korsryggsmerte + merkelig mage.... etter å ha lest disse trådene vet du en billion ganger, så har jeg veldig trua på deg nå altså ;) d er rett og slett altfor spennende!! :)

 

her har jeg fremdeles bare vanlige mensmurringer. korsryggen verker ikke, dessverre :/ men håper på en drøss med symptomer i morgen! d beste hadde vært om jeg våkner opp kjempe kvalm, hehe :P

 

hold oss oppdatert da på hvordan d går de neste dagene! og selvfølgelig når du tar din første test ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest usababy

Det må du også gjøre, All i want is you :)

 

Krysser fingrene for at du våkner kjempekvalm, og tester positivt om få dager!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg med i gamet igjen :) Fikk mensen 10.mai, sprøytestart 11.mai og første ultralyd blir 16.mai.

Godt å vært i gang igjen og se at det skjer noe. Håper det blir uttak og innsett fortløpende (at det ikke blir avbrutt slik som mange ganger tidligere). Og håper virkelig jeg får ut minst to gode egg som kan settes inn :)

 

Trist å lese om dere som ikke er med mer i denne omgang, men jeg håper virkelig dere kommer raskt tilbake og gir alt og ikke gir opp!

 

Og krysser fingrene for dere som fortsatt er med her - lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen jenter:-) så godt å se at det er flere som leter etter symptomer her...;-) Jeg også leser tråder og kjenner altfor godt etter..., men har vært veldig trøtt og litt murring i magen de siste par dagene:-) Jeg skal ta første hjemmetest i morgen tidlig...wæææ, gru-gleder meg:-/ Da er jeg på dag 11, så vet det er litt tidlig, men klarer ikke vente lenger...

I tillegg har jeg vært på pt-kurs hele helgen, med masse trening, så har dårlig samvittighet for å ikke slappe av, men kunne jo ikke si noe...:-(

Masse lykke til med videre ruging usababy og all i want:-)

Og lykke til med stimulering Hubro:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til i morgen My73!!!!! ;)

 

Og lykke til til deg også Hubro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men du er 3 dager før tida My73!!!!! jeg vet jo hvor utrolig kjipt d der er... men! man måååå huske at man på dette tidspunktet ikke kan ta en negativ test som dårlige nyheter! d eneste man kan gjøre er å ta en positiv test som en positiv overraskelse, som om noen fortalte deg en hemmelighet 3 dager for tidlig. man tisser ikke på den pinnen før testdato egentig for å sjekke om den blir negativ, men kun for å sjekke om den skulle bli positiv...

 

stay strong! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk All i want is u:-) jeg vet det er tidlig, men tror likevel at svaret stemmer...:-/ Men vi får se, tar en ny onsdag og skal teste på sykehuset torsdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en dårlig følelse jeg også. Men, det er det jo mange som har hatt men likevel vært gravide!! Krysser fingrene for deg!!

 

Og UsaBaby.. Fikk plutselig stikkende smerter i korsryggen nå. Sitter her og tenker at d gjør egentlig ganske vondt men jeg er klar for all type smerte som måtte komme så lenge d ikke er heartache! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold et positivt fokus :D Krysser fingrene for mange flere positive resultater enn vi tenker her og nå :)

 

Jeg sitter på jobb med en kjempekink i ryggen og føler meg 72 år gammel :P Men på onsdag er det ny ultralyd på riksen, og håper på snarlig uttak :)

 

Kjenner det murrer og jobber fælt i eggstokkene, er vel et positivt tegn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ringte dem fra klinikken. Innsett imorgen :) Begge eggene tålte opptiningen :) Nå er det bare å møte opp til riktig tid. Blir vanskelig å få sove i kveld tror jeg.

 

Så dumt at ryggen krangler Optatium og All I want is u. Håper at det er en postitiv krangling. Svigerinnen min har også veldig vondt i ryggen og har hatt det siden før uttaket. Nå er hun gravid og snart 5 uker på vei :wub: Sånn som jeg gleder meg til å bli tante! Da er det bare å krysse fingrene for at jeg slår følge med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjempe gode nyheter at begge eggene overlevde! :)

masse lykke til med innsett og rugedagene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

d er vel gått et par dager nå siden noen har skrevet noe om symptomer?? :P

 

hvordan ligger d an med deg My73?? og skal du teste i morgen igjen?

og usababy?? har du kjent mer i korsryggen??

 

her kjennes d bare ut som om mensen kommer. korsryggsmertene forsvant like fort som de kom. så jeg er vel den mest negativt innstilte personen som finnes nå tror jeg :/ *lite smil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

all i want is u: er det lenge til testdato da? Jeg krysser fingrene for deg fortsatt :)

 

Jeg er spent på morgendagen, så mens jeg venter på å legge meg skal jeg gå å plante ut plantene jeg har kjøpt i dag (det er dyrt å bedrive tiden).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe! ja jeg tenkte egentlig å dra på shopping i dag for å bedrive tiden, men jeg klarte heldigvis å bedrive tiden greit på en billigere måte :P har allerede vært innom planter forresten. d gjorde jeg i helga :P

 

testdato er 21ende. samme som usababy :)

 

skjønner godt du er spent på morgendagen. d verste er å ikke få sove. DA går tida sakte da. men forhåpentlig blir du sliten av all denne plantinga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...