Gå til innhold

Maijenter:-)


Bambi14

Anbefalte innlegg

Gjest usababy

Jeg har kjent litt i ryggen, men ikke så mye som da jeg skrev om det. Kjenner litt stølhet i magen flere ganger gjennom dagen. I går og i dag har jeg hatt ekkel, metallaktig blodsmak i munnen. Og så blir jeg fort anpusten og sliten.

Men om det er reelle symptomer, det er ikke godt å si... :)

 

Jeg har en god følelse, er rolig i den forstand at jeg faktisk tror at testen blir positiv. Så jeg kommer til å bli sykt skuffet om det ikke stemmer likevel... :P

 

Lykke til i morgen, Opatium! :)

 

All i want is you: jeg lurer på å teste i morgen eller torsdag...blir ikke helt enig med meg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper godfølelsen din stemmer usababy!!:-) Og lykke til hvis du tester i morgen:-)

Skal du teste før testdagen All i want is u?:-)

Jeg tester igjen i morgen tidlig, men er ganske sikker på at den blir negativ... Men man vet jo aldri;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååh! usababy!! d der høres jo virkelig ut som de riktige symptomene! :) jeg har ikke til nå ila disse årene lest om noen som har hatt metallsmak i munnen og ikke være gravide i alle fall. så hååper at den teorien holder stikk også denne gangen :)

 

så utrolig spennende nå for både usababy og My73 :) skal krysse alt av fingre og tær for dere! :)

 

her skal jeg prøve å holde meg så lenge som mulig. og d kun fordi jeg sårt trenger å slappe av denne helga. vet at jeg kommer til å gruble mye hvis jeg ikke tar en test, men hvis jeg klarer å holde meg så har jeg i d minste et snev av håp fremdeles. får jeg negativ test så kommer jeg til å grine hele langhelga siden jeg allerede har en så dårlig følelse... så mitt mål er å holde meg til søndag! men, skal se at jeg sikkert sprikker som vanlig :P

Endret av all i want is u
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest usababy

Det kjennes ut som stølhet eller "kjøringer" i magen nå. Har ikke kjent dette før. Håååper magefølelsen er rett denne gangen! :)

 

Skjønner hva du mener med å vente til over helgen. Jeg burde vel også det, for å unngå nedtur hvis testen er negativ.

Vet ikke helt hva jeg gjør...får se i morgen...eller torsdag...eller over helgen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har testa igjen med billigtest fra apoteket.. Jeg tyder den som negativ, men ser jo antydning til en strek der den burde være... Men altfor svak, så tror det bare er fordi testen er litt dårlig og man derfor ser antydning..

Men håper dere klarer å vente litt med å teste All i want og usababy, og får en super 17. mai og helg:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

My73: her har jeg krysset og krysset, men så ble d bare en antydning :( åh, så irriterende. jeg sitter likevel igjen med håp da. d gjør jeg alltid når d er andre som er oppi dette. d er jo mulig med sent utslag på testene. søstera mi fikk positiv først et par dager etter ikm på ved 2 av 3 graviditeter... så jeg håper d er ok at jeg krysser fingrer og tærr litt til for deg My73 ;)

 

Usababy: ja d ville være sååå feil hvis du etter disse nye symptomene faktisk ikke var gravid. d MÅ jo bare stemme overens med graviditet, i alle fall når du i tillegg har en god magefølelse :) da må du virkelig forandre navnet ditt altså! ;) må innrømme at hvis jeg hadde hatt de symptomene som du har og også den magefølelsen, så hadde jeg aldri klart å holde meg fra å teste, hehe. bare for å poengtere at du har min fulle støtte til å teste allerede i dag :P:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest usababy

Jeg testet ikke...åpnet skapet med testene og lukket det igjen...

Men jeg har bestemt meg for at jeg skal teste i morgen dag 10. :)

 

My73: svak strek er vel en strek?! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende usababy:-)) Krysser alt for at du får en positiv test!!

Den streken er nok bare en markering i det feltet og at du ser hvor den ville vært hvis positiv tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere i Maijenter :) Etter 3 mislykkede insemineringer blir det innsett i morgen, Gru gleder meg, håper så inderlig denne gangen, kryss fingrene for at dette går vår vei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene tale83!!

 

Fikk beskjed i dag om å øke dosen med puregon og ny kontroll på lørdag. Syns legen var litt vel kjapp og effektiv, fikk ingen svar på det jeg lurte om, følte meg i grunn mer til bry enn noe annet :-P vet med andre ord like lite om når et eventuelt uttak blir, eller innsett for den saks skyld. Likte den forrige legen bedre, han hadde litt tid :-P

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene tale83!!

 

Fikk beskjed i dag om å øke dosen med puregon og ny kontroll på lørdag. Syns legen var litt vel kjapp og effektiv, fikk ingen svar på det jeg lurte om, følte meg i grunn mer til bry enn noe annet :-P vet med andre ord like lite om når et eventuelt uttak blir, eller innsett for den saks skyld. Likte den forrige legen bedre, han hadde litt tid :-P

Så kjipt, kjedelig når legene ikke tar seg tid! Håper at du ikke må vente for lenge, lykke til :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest usababy

Åååå!!.....jeg har testet! Hadde tenkt å vente til i morgen, men fikk en innskytelse i ettermiddag. Og testen var positiv!! :D:D

Streken kom opp og var ganske så klar. På rugedag 9! På ettermiddagen! Det er som en drøm....helt uvirkelig! Håper streken holder seg på plass på testene fram til testdag som er tirsdag! Ååå vi er så glade! :) :) :)

Endret av usababy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå!!.....jeg har testet! Hadde tenkt å vente til i morgen, men fikk en innskytelse i ettermiddag. Og testen var positiv!! :D:D

Streken kom opp og var ganske så klar. På rugedag 9! På ettermiddagen! Det er som en drøm....helt uvirkelig! Håper streken holder seg på plass på testene fram til testdag som er tirsdag! Ååå vi er så glade! :) :) :)

Så fantastisk! :-) det fortjente dere! ;-) gratulerer så mye!!! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest usababy

Takk :)

 

Vi er så glade! Tenkå endelig få se en positiv test!

Det er som å være inni en drøm. Måtte spørre mannen om vi var våkne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :)

 

Vi er så glade! Tenkå endelig få se en positiv test!

Det er som å være inni en drøm. Måtte spørre mannen om vi var våkne...

 

Å herregud, så fantastisk!!!!!!!! Nå var det virkelig deres tur ja!

GRATULERER så mye:-))))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GRATULERER så mye med positiv test usababy!! Kan kjenne litt på gleden din, håper den varer og varer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååååh usababy!!!!!! :D :D :D

GRATULEEEERER!! :D :D :D

dette har dere fortjent!! ;) ;)

jeeeiiiiii :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tale83: lykke til med innsett i morgen!

 

optatium: håper at de gjør opp for d og tar seg god tid til alt på lørdag! de må jo vite at de må være snille med damer som er proppfulle av hormoner ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen,

 

Jeg er ganske så ny her, men er mai-jente jeg også :)

Gratulerer usababy!! Har lest en del av innleggene deres, og fått med meg litt.

 

Jeg tok ut egg onsdag 08. mai og de fikk bare ut ett egg. På første UL viste de 10 egg som holdt på

å modnes, neste viste 4 egg og på uttak var det kun 1 klart. Så vi var veldig skuffa. Siden samboern har litt dårlig kvalitet på varene, bestemte de seg for å prøve ICSI for størst mulig sjans. Da vi fikk vite at egget var blitt befrukta gråt vi av glede begge to :) Så ble det innsett på fredag 10. mai, og nå prøver jeg hardt å ikke stresse, ikke kjenne for mye etter symptomer og være tålmodig.

Har noen av dere erfaring med cyclogest? Det er det jeg går på nå, og jeg er litt redd for at siden jeg ikke har noen særlig bivirkninger/symptomer, at det ikke fungerer :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...