Gå til innhold

Maijenter:-)


Bambi14

Anbefalte innlegg

krysser alt for at blodprøven gir dere en kjempe stor positiv overraskelse i dag My73!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk snille All i want:-) jeg har mine tvil, men skal bli godt å bli ferdig med testen så jeg blir sikker..

Snartmamma83; velkommen:-) og godt å høre at det ene egget ble befruktet!:-) På mitt første forsøk i 2011 fikk de ut kun 3 egg, hvorav kun ett var perfekt.. Det ble til ei perfekt lita snuppe som sitter og spiser frokost ved siden av meg her nå<3 Så du trenger bare ett gullegg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer usababy
:)
:)
:)
! Endelig kom gullegget! Enig om at nicket ditt nå burde være barcelonababy
;)

 

Lykke til tale83 og snartmamma83 og velkommen som rugere.

 

Jeg fikk satt inn 2 flotte eskimoer i går. Et var 7-delt og et var 8-delt. Til gjenjgeld våknet vi alle opp kjempeforkjølet idag
:unsure:
Hvor mye avslappning det blir med syke gutter i hus er jeg ikke sikker på
:P
:P

 

Lykke til med testingen de neste dagene! Krysser fingre og fletter håret for dere alle
;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest usababy

My73: lykke til i dag!! :)

 

Velkommen, tale 83 og snartmamma83. :)

 

Krysser fingrene for positive tester for mange nå i mai! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kikker inn her fra 3. Trimester. Var prøver i februar 2012, april 2012 og august 2012. Første gangen ble jeg ikke gravid mens andre gangen mistet vi i uke 7. Tredje gangen ble det klaff - jeg er nå to dager på overtid og gleder meg stort til å bli mamma om noen timer eller dager :) Så ville bare inn her og si til dere at dere ikke må gi opp! Prøverørsprosessen kan være tøff, og man er kanskje også enda reddere enn andre gravide for at det skal gå galt underveis siden man vet hvor vanskelig det er å bli gravid. Men det går bra tilslutt for de fleste. Lykke til alle sammen, jeg krysser fingrene for dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oh my..., dette er en rollercoaster!!! Vært og tatt blodprøve på riksen nå og tok med testene mine for å spørre dem på apoteket der hva de trodde.. Farmasøyten der forsto tvilen min, men sa at hvis jeg ikke er gravid så skulle de kontakte leverandør av disse testen, for da er de ikke bra nok... Så nå blir det plutselig noen ulidelige timer til jeg kan ringe for svar kl 14...:-S

Takk for lykkeønskninger skjønne damer:-)

Og Masse lykke til med fødsel mira76!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh my..., dette er en rollercoaster!!! Vært og tatt blodprøve på riksen nå og tok med testene mine for å spørre dem på apoteket der hva de trodde.. Farmasøyten der forsto tvilen min, men sa at hvis jeg ikke er gravid så skulle de kontakte leverandør av disse testen, for da er de ikke bra nok... Så nå blir det plutselig noen ulidelige timer til jeg kan ringe for svar kl 14...:-S

Takk for lykkeønskninger skjønne damer:-)

Og Masse lykke til med fødsel mira76!:-)

 

Herregud, så spennende!

Jeg hadde også slike "usynlige" streker da jeg var gravid første gang..., og den var positiv ja. Jeg tror du er gravid!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, nå ønsker jeg at jeg ikke var inne å leste tråden så tidlig for nå kommer jeg til å sitte og følge med på klokken og vente på oppdatering fra kl. 14.00!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulere My :) Tenkte meg det da jeg leste om den svaaake streken ;) Masse lykke til videre i svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tusen takk jenter:-)))) Helt uvirkelig dette nå egentlig.. Trodde det måtte være for godt til å være sant at det kunne sitte på første innsett igjen, så tror jeg har fornektet muligheten litt og derfor leste testen litt feil;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest usababy

Hvordan går det med deg, All i want is you? Venter du til etter helgen med å teste, eller? :)

 

Kjenner du noe mer symptomer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner ingenting her usababy. thanx for asking ;) menssmerter som kommer og går. litt vondt i korsryggen av og til, men er ganske sikker på at d er de vanlige ryggsmertene som jeg pleier å ha. føles helt normalt, altså rett før mens...

 

så jeg tørr ikke test før søndag. skal prøve å late som ingenting her. kose meg. spise masse kake og sjokolade. gå tur i fint vær. så får nedturen eventuelt komme søndag, og så har jeg 1 fridag på å komme meg før jobb.

 

men jeg kommer altså ikke over at både du og My73 er gravide!! :D :D sååå gøyyy!! :D :D også du på 5te forsøket da. virkelig din tur!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ett vellykket innsett i dag, så nå er det bare å la tålmodigheten komme snikende og vente 14 dager <3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest usababy

Hvordan kan man legge til bilder i svar-teksten?

Trodde jeg fant det i redigeringsboksen, men der er bare bilde-knapp for url...

 

Går det an å bare trykke "legg til" eller noe sånt? Noen som vet hvordan man gjør det?

 

Prøvde også Galleri på profilen, men det er ingen knapp for å laste opp bilder der heller...hadde lyst å legge til testene mine. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer My73 :)

 

Velkommen i ruger-klubben Tale :) Nå må vi bare ha tålmodighet og la mannen vaske gulvet rundt føttene våre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...