Gå til innhold

Maijenter:-)


Bambi14

Anbefalte innlegg

Her er det mye som skjer!!!:

Lykke til med uttak i morgen Loyse:-)

Lykke til med med tlf i morgen All i want is u, altfor spennende:-/

Og lykke til med kontroll i morgen Optatium:-)

Måtte vi få mange positive tester i mai:-)

Jeg ruger på dag 3 og tiden går saaaakte..:-/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja dette er ubeskrivelig spennende My73!! føles så merkelig at d bare har gått 12 timer siden uttak her for meg.. ikke blitt ruger en gang, og tida går allerede supersakte! :P krysser i alle fall fingre og tær til den store gullmedalje her for deg og resten av maijentene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er bare nødt til å dele med noen.

Mannen er innelåst på prøvetakingsrommet!!! Men uten glass. Så det er til ingen nytte dessverre. Søster har ringt til noen på teknisk. Så nå håper vi bare han kommer seg ut i tide til å levere prøve...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg synes ivertfall det var kjempemorsomt. Han kom seg heldigvis ut etter en stund. Og nå er vi klar for uttak :) Var inne på bakrommet å snakket med alle sykesøsterene. Og de lo så tårene trillet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest usababy

Innelåst? Utrolig! Godt det gikk bra tilslutt :)

 

Vi reiser hjem fra Barcelona i dag. Jeg ruger nå på to egg.

Donor hadde uttak fredag og fått ut 11 egg, hvorav 8 kunne brukes. 5 ble befruktet og de to beste fikk jeg satt inn i går mens tre går på frys. :) Er kjempefornøyd!! De jeg fikk satt inn scoret 10 av 10 - altså beste kvalitet. De var delt i 8, innsett var på dag tre etter uttak.

 

Nå følger to spennende uker... Testdag 21.mai... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

knallbra Usababy!! :D

jeg har forresten fått samme testdag som deg :)

 

og jeg fikk gladnyhet nå nettopp:

3 av 5 egg er befrukta :D :D :D :D :D

nå gjenstår bare at minst 1 må dele seg til i morgen da....

 

godt d gikk bra Loyse! en god historie d å fortelle senere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg dessverre forlate dere her på maitråden...

 

Vi fikk ut ett egg i dag. Men legen ringte meg nå nett opp og kunne fortelle at det var skadet :(

 

Da jeg var på ultralyd på fredag, hadde jeg to egg som var litt større enn de andre. Men jeg hadde i vertfall 20 som jeg fikk beskjed om skulle kunne vokse seg klar til i dag. Men det gikk ikke slik gitt. Uttaket var mye vondere enn det har vert før, og jeg blødde ganske mye. Legen la inn kompress. (det var forresten en ny lege der i dag) Og jeg vet ikke om det var av skuffelse, smerte eller blodtap. Men jeg klarte så galant å svime av på parkeringsplassen etterpå :P FLAUT! :lol:

 

Så nå skal vi få nytt siste forsøk i posten. Og vi skulle visst øke dosen ganske mye. Blir spennende det :)

 

Ønsker dere lykke til videre alle sammen! Måtte alle tester lyse positiv i mai mnd :D

Klem :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ufffameg for en dag Loyse. og så utrolig trist at d endte sånn :( åh så urettferdig.

håper du kommer deg raskt igjen! og at økt dose gjør susen neste gang!!

masse god bedring med kropp og sjel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med flott resultat foreløpig usababy:-))

Krysser fingrene for at du får innsett i morgen All i want.., det går nok fint:-)

Å nei Loyse, det var ikke sånn det skulle gå:-( men oppi alt så klarer jo du å være så positiv virker det som? Må virkelig si at det er beundringsverdig og ant vil føre til at det sitter til slutt: alle gode ting er 3 vettu;-)

Masse lykke til neste gang!!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har holdt meg ute herfra en stund, men ser at noen har måttet hoppe av mai-måneden, mens andre igjen har både tatt ut, fått satt inn og går og venter på testdato. Ikke alt er like greit å lese om, men jeg prøver å forholde meg til det som er positivt og tar det med meg videre!

Foreløpig sitter jeg her og venter på mensen som skulle vært her senest 2.mai.. Masse menssmerter, men ingen mens i sikte. Håper virkelig den melder sin ankomst snart for jeg er virkelig klar for å begynne å sette de sprøytene som jeg har liggende i kjøleskapet:)

Krysser fortsatt alle fingrene for dere her inne og håper virkelig at mai blir en bra måned for de fleste! XD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine ord. Det gjør godt :)

 

Og jeg er positiv ja. Jeg kan ikke gjøre mer enn å prøve. Og det skal jeg ;)

Fikk selvfølgelig et stikk i hjertet i dag, for jeg synes dette tar så lang tid! Men når jeg tenker meg om så vet jeg at det er verdt å vente på det rette barnet for oss :)

 

Takk igjen for følget her på maitråden. Og lykke til videre.

 

(og jeg håper virkelig du får mensen snart hubro :) Det er en prøvelse å gå å vente ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tusen takk Optatium :)

hva er d du skal kontrollere før du får starte på sprøytene??? jeg fikk bare beskjed om hvilken dato jeg skulle spraye jeg, og hvilken dato jeg skulle starte sprøytene. d gikk 5 uker fra spraystart til første kontroll som var 4 dager før uttak...

 

De er visst redde for å overstimulere meg, så det var lagt inn noen ekstra sjekker. Skal på ny sjekk over helga så de får fulgt med. Visstnok hadde jeg mange fine follikler på egenhånd, så de var redd at for mye medisiner ville kjøre meg over kanten :P Nå skal jeg begynne med sprøyter på torsdag, 100 med Puregon, og det var lavt nok mente legen.

 

Lykke til usababy og all i want is u, måtte eggene være de beste :)

 

Beklager Loyse, det var leit å høre!! Håper på bedre lykke neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres veldig bra ut at du blir godt fulgt opp Optatium! tror de fleste hadde blitt glad for noen ekstra ul-kontroller. jeg for min del skulle gjerne hatt mitt eget ul-apparat hjemme, sånn at jeg kunne sjekket hver dag :P

 

tusen takk for lykken, og samme til deg med sprøytestart på torsdag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på UL og alt er klart til innsett. Nå lurer jeg bare på hvilken dag det blir. Fredag, lørdag eller søndag. Bare klinikken kunne ringe snart :unsure: Blir sprø av all ventingen og har en hel haug med møter ol som må endres rundt på etter hvilken dag som velges.

 

Fikk kjempegode nyheter fra Tyskland. Svigerinnen min er gravid på første innsett :D De satte inn to egg så nå er vi spente på hvor mange som hun ruger på. Det er førstemann for dem så vi er kjempespente alle sammen!

 

Lykke til alle rugere! Håper å ta følge med dere i løpet av de neste dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spennende Krepsen79! :)

 

her fikk jeg satt inn 1 egg i dag. griner hele tida nå, hehe. gledestårer, sammen med mye nervøse tårer sikkert. ingen egg gode nok til frys, så nå får vi se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det innsett onsdag neste uke, uæhh, alt for lenge til. Knaske progynova en hel uke til før noe skjer :(

 

Lykke til som rugere all I want is u og usababy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror de fleste her er villige til å gjøre en innsats for å påvirke klokka til å gå fortere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med innsett All i want..:-)) Krysser fingrene for at gullegget ditt klorer seg fast:-)

Krepsen; du får satse på at du er enda klarer for innsett neste onsdag da:-)

Men enig i at tiden går altfor sakte nå..., skulle ønske jeg kunne sovet en uke og våknet opp på testdagen neste torsdag;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest usababy

spennende Krepsen79! :)

 

her fikk jeg satt inn 1 egg i dag. griner hele tida nå, hehe. gledestårer, sammen med mye nervøse tårer sikkert. ingen egg gode nok til frys, så nå får vi se :)

 

Krysser fingrene for at det er gullegget!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye mulig jeg kommer inn hit. Hvis jeg bare bestemmer meg for å kjøre igang med neste frys. Jeg bør bestemme meg innen i morgen pga. jeg bør starte på Progynova da :P

 

Og til deg Loyse: Jeg blødde også mye under uttak, så legen la inn kompress. Uttaket var veldig vondt, og formen etterpå var passe dårlig. Så jeg kan godt forstå du svimte av hehe. Jeg måtte bli trillet ut fra uttaket i seng.. Da var jeg ørlite flau, kan du si.. Håper det går mye bedre neste gang :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det et fast antall dager etter sprøytestart man skal ha uttak? Jeg lurer litt på å regne på det i forhold til jobb. Jeg begynte på sprøyter torsdag, når skal jeg da (mest sannsynlig) ha uttak?

 

Merker lite til sprøytene, kjenner bare litt murring i magen. Jeg som var forberedt på hormonhelvete:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde uttak dag 14 hvis man teller sprøytestart som dag 1. men, er ganske sikker på at dette varierer fra person til person avhengig av hvor raskt eggfolliklene vokser. d er derfor man har en ultralydkontroll (eller flere) for blant annet å sjekke dette. man sjekker vel også om slimhinna har blitt tykk nok... tror ikke du kan vite sikkert når du får uttak før du får datoen fra legen..

veldig bra du ikke kjenner noe til hormonene! :) jeg kjente vel ikke så mye heller den første gangen. men ble nok verre etter hvert som jeg måned etter måned gikk på disse hormonene... har gått på 150 ie nå og har hatt bittelitt kortere lunte enn normalt. men den verste hissigbølga kom ikke før nå i går. heldigvis gikk den over ila dagen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde uttak på dag 15 etter sprøytestart. Jeg hadde ultralyd en torsdag og uttak på tirsdagen etter. Tror det varierer fra person til person. Jeg fikk ikke planlagt noe særlig før ultralyden. Da vet de når uttaket blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...