Gå til innhold

Maijenter:-)


Bambi14

Anbefalte innlegg

Bruker progynova. En ting er at jeg er sliten, kvalm og trøtt, men er det noen andre som blir søvnløse av den? Sliter med innsovningen og ligger lenge våken. Gjort det gjennom hele forrige gang og er redd for at det skal begynne igjen. Må jo fortsatt opp om morgenen :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sliter også med å sove, men vet ikke om det er suprecuren, menopuren eller stress som gjør det.. :-/

Skal bli godt å bli ferdig med medisinene i dag:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig begynt å spaye i dag :)

Føler jeg har ventet i evigheter på denne dagen ;-)

 

Til dere som har insett nå, lykke til:-) Krysse krysse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er snart den fine måneden MAI igang, jenter! :-) nå vil vi bare se HAPPYFACES framover! :-) masse lykke til! Krysser alt jeg har får at dette blir en uforglemmelig POSITIV måned! :-) Hipp Hipp..! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest usababy

Da er datoene for Barcelona klare. :) Det blir uttak fredag og innsett mandag :D

 

Lovise83: helt med på det. Mai skal bli en POSITIV måed! :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da blir det innsett på fredag 3.mai på meg også. På dagen da dattera mi fyller 6 år. Det må være et godt tegn!

Lovise, vi slår visst følge;-)

 

En ære å slå følge med deg! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Dette blir en nervepirrende dag! De begynner opptininga av eggene mine...! Hååååper noen overlever! :-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oy Lovise! Så spennende. Det er sikkert rimelig nervepirrende kan jeg tenke meg ^_^ Lykke til med eggene! :)

 

Her har jeg satt Menopur og Klexane siden forge torsdag. Så i morgen blir det ultralyd. Jeg er så spent! Tiden kommer til å stå stille i dag tror jeg. Har bare så lyst å vite hvor mye eggene har vokst. Med en gang! :D

 

Jeg har hatt mye bivirkninger denne gangen. Mye mer enn før... Kvalme, vondt bekken (utrolig kjedelig bivirkning da bekkenet ikke akkurat samarbeider i utgangspunktet :P ), KJEMPESTOR mage! Haha. Den er enorm! Lekkert ;), hodepine, og store hovne kuler der jeg setter Menopur. Det kjennes rett og slett ut som jeg er syk. Og jeg nyter det :D Deilig å kjenne at kroppen jobber for fullt.

 

Jeg jobber ikke, og det kjenner jeg er veldig godt nå. Forstår godt dere som trenger sykemelding. Håper dere får slappet godt av :)

 

Og nå er vi endelig i mai jenter! Hurra :D Maitråden kommer til å gløde av alle de blå strekene som kommer ut over i mnd. ;) LYKKE TIL JENTER! Jeg heier på dere alle i sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med oppvisning Lovise:-) og med UL i morgen Loyse:-)

Jeg har vært på uttak nå og fikk 7 egg, så nå er det bare å vente til jeg kan ringe i morgen ettermiddag og høre hvordan det har gått... Nervepirrende, men tror det blir innsett lørdag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å sånn gikk det....! Ingen av de 4 som overlevde opptiningen, så da var det over og ut for meg for denne gang! :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja! Har et forsøk igjen av de tre vi får dekka! Men blir ikke før i august pga klinikken stenger hele juli og første uka i aug! :-( lenge å vente, men det er vel det vi gjør.....! Venter!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da håper jeg virkelig det sitter neste gang, og mai er jo en veldig fin mnd å få baby i da:-)

Ønsker deg lykke til og plei kroppen godt i sommer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, så tris Lovise :(

Føler veldig med deg. Hos meg overlevde kun 1 av 5 fryseegg. Det ene som ble satt inn var dårlig kvalitet, så det har ikke resultert i positiv resultat her heller. Hadde så store forventninger til 5 fryseegg, men den gang ei...

 

Jeg innstiller meg også på nytt ferskforsøk i august. Føles veldig lenge til, men kanskje vi har godt av en hormonfri sommer??? ;) Prøver å overbevise meg selv om det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, så tris Lovise :(

Føler veldig med deg. Hos meg overlevde kun 1 av 5 fryseegg. Det ene som ble satt inn var dårlig kvalitet, så det har ikke resultert i positiv resultat her heller. Hadde så store forventninger til 5 fryseegg, men den gang ei...

 

Jeg innstiller meg også på nytt ferskforsøk i august. Føles veldig lenge til, men kanskje vi har godt av en hormonfri sommer??? ;) Prøver å overbevise meg selv om det...

 

Of, du også??

Ja jeg hadde jo et stort håp om at vertfall ett av fire skulle overleve, men nei da!

Men da får vi følge hverandre nok en gang! :-) er jo koselig det, selv om jeg skulle ønske vi begge kunne stoppet denne "reisen" her! :-) men men!

Forsøket blir jo det 3. ICSI forsøket vårt! Hvordan er det nå med deg? Du har sikker sagt det noen ganger, men er ikke så lett og huske på! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så utrolig trist Lovise83... :( føler virkelig med deg! håper du kommer raskt på gode tanker og at det plutselig er august for deg! :)

 

her var jeg på kontroll i dag. hadde 6 stk over 17mm på høyre eggstokk, og på venstre var det en på 24mm som kanskje var en cyste pluss noen på 10mm og noen på 8mm. jeg er ikke nok informert til å vite om disse minste kan brukes, og jeg tørte ikke spørre der og da av en eller annen grunn, hehe. men det viktigste er jo ikke hvor mange man får ut, men at minst 1 egg er sterkt nok til å kunne settes inn....

 

så. første uttak noen gang blir på mandag. grugleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lovise; det blir mitt 2. uttak neste gang. Tok så lang tid dette fryseforsøket pga avbrutt første gang. Så kjipt å ha brukt 4 mnd på et dustete frys, som hadde så godt utgangspunkt. Ja, vi får følge hverandre til høsten. Håper vi begge klarer å nyte sommeren og lade opp kroppene våre ;) Stakkars, de har jo hatt et hardkjør i 6mnd nå!!!

 

Tvitvi All I want is you :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Har blitt mange nedturer på 6 mnd.! Satser på at kroppene våre har godt av en liten pause! Blir vel spraystart i juli, så det er jo okke så lenge til da! :-) 4 mnd. På et fryseforsøk? Er jo ikke måte på!

 

Nurse77: hvordan ligger du an? Håper du er heldigere enn meg og får innsett i morgen! Masse lykke til!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig skuffende og kjedelig, Lovise!! Det var jo ikke slik det skulle gå! Det kan vel bli godt med en hormonfri sommer før dere starter opp igjen!

 

Jeg må nok dessverre føye meg i rekken, da det ene egget jeg hadde igjen dessverre ikke overlevde opptiningen.... Ble lei meg og måtte kjempe med tårene (var på jobb, så måtte seriøst skjerpe meg). Det spørs nok om at dette var vårt aller siste forsøk... Vi har jo to flotte barn, og gjør dette på egenbetaling. Har hatt fire innsettinger det siste drøye året, hvor alle har blitt negative. Kanskje det ikke er meningen at vi skal få ett barn til?! (Nr 1 ble laget på første innsetting og nr 2 på andre innsetting.) Men jeg vil absolutt ikke klage, da jeg tross alt har barn. Dette blir jo et luksusproblem, sammenlignet med de fleste andre på disse sidene.

 

Men jeg skal diskutere med mannen, og er han med på en runde til (noe som er tvilsomt), så kjører vi nok på utpå høsten. Men vi får se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så utrolig trist Lovise83... :( føler virkelig med deg! håper du kommer raskt på gode tanker og at det plutselig er august for deg! :)

 

 

her var jeg på kontroll i dag. hadde 6 stk over 17mm på høyre eggstokk, og på venstre var det en på 24mm som kanskje var en cyste pluss noen på 10mm og noen på 8mm. jeg er ikke nok informert til å vite om disse minste kan brukes, og jeg tørte ikke spørre der og da av en eller annen grunn, hehe. men det viktigste er jo ikke hvor mange man får ut, men at minst 1 egg er sterkt nok til å kunne settes inn....

 

så. første uttak noen gang blir på mandag. grugleder meg.

 

Masse lykke til! :-) det går så bra så! Jeg gar ikkje hatt noen smerter ved mine uttak! Hatt smerter noen dager etter, men ingenting ved selve uttaket! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig med alle som må gi seg :( Kjenner jeg blir litt nervøs på egne vegne også!

 

Satser alt på at det lykkes for resten nå, og dere andre så snart som mulig :)

 

Er svært spent på tiden fremover, skal på kontroll på Riksen på tirsdag, fikk mensen for to dager siden.. Spent spent spent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig skuffende og kjedelig, Lovise!! Det var jo ikke slik det skulle gå! Det kan vel bli godt med en hormonfri sommer før dere starter opp igjen!

 

Jeg må nok dessverre føye meg i rekken, da det ene egget jeg hadde igjen dessverre ikke overlevde opptiningen.... Ble lei meg og måtte kjempe med tårene (var på jobb, så måtte seriøst skjerpe meg). Det spørs nok om at dette var vårt aller siste forsøk... Vi har jo to flotte barn, og gjør dette på egenbetaling. Har hatt fire innsettinger det siste drøye året, hvor alle har blitt negative. Kanskje det ikke er meningen at vi skal få ett barn til?! (Nr 1 ble laget på første innsetting og nr 2 på andre innsetting.) Men jeg vil absolutt ikke klage, da jeg tross alt har barn. Dette blir jo et luksusproblem, sammenlignet med de fleste andre på disse sidene.

 

Men jeg skal diskutere med mannen, og er han med på en runde til (noe som er tvilsomt), så kjører vi nok på utpå høsten. Men vi får se...

Åh, nei! Er det sant?? Var absolutt ikke sånn det skulle gå! :-( Mai som vi venta på så lenge, og som skulle bli så fin!!

 

Håper den blir det for resten av dere jenter! :-) masse lykke til! Kommer nok innom og følger med dere innimellom! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...