Gå til innhold

Maijenter:-)


Bambi14

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da nærmer det seg sprøytestart snart for min del og gleder meg til å komme i gang igjen. Snakket med klinikken i idag og det ser ut til at jeg skal bruke fostimon - noen her inne som har brukt det tidligere ?

Har tidligere brukt puregon og gonal-f, men siden jeg ble så overstimulert med disse har jeg blitt fortalt at fostimon er en litt mildere type.

Ihvertfall spennende å nærme seg sprøytestart igjen. Venter mensen rundt 2.mai så håper denne neste uken flyr avgårde! Og hvis alt går etter planen min skal jeg inn til første ul allerede 9.mai:)

 

Moro å lese om dere som allerede er i gang og bare går å venter på ul. Skal se det blir mange februar-babyer til neste år ;) Krysser fingrene for alle oss her inne!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med sprøytestart Hubro:-)

Nurse og Lovise, jeg tror vi ligger ganske likt:-) var til UL i dag,og måtte stimulere litt lengre enn jeg trodde, så skal til ny UL mandag 29/4:-) Altfor spennende nå, etter UL i dag, der slimhinna var fin og folikklene på ene siden, men hadde fått en syste på den andre eggstokken.. Visstnok vanlig med nesesprayen:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig spennende nå:-) Hører til Riksen. Blir ant uttak torsdag sa legen i går, men kom på at da blir jo innsett lørdag.. Har de åpent på lørdager? Noen som vet?

Når skal du ha innsett Nurse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan det er på Riksen vet jeg ikke, men St Olav har iallfall åpent på lørdager.

Jeg er litt usikker når jeg skal sette inn, men regner med det blir mot slutten av neste uke. Har fryseforsøk i stimulert syklus (har aldri hatt det før) og jeg mener sykepleieren sa at det som oftest blir innsett dag 3-5 etter første ul. Skal på ul på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest usababy

Jippi! Var på ul i går, slimhinnen var 6 mm. Nå fikk vi beskjed fra klinikken i Barcelona at det var bra, og at jeg ikke trenger ny ul. :D

Nå er det bare å vente på svar på når donor er klar for uttak, så blir det Barcelona-tur i neste uke. :)

 

Endelig er slimhinnen samarbeidsvillig, det har blitt bedre for hver gang! :D

 

Dette blir spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye som skjer for mange :)

 

Jeg har jo akkurat begynt på spray, så jeg skal til kontroll 7.5, blir sikkert UL tenker jeg.

 

Er det flere en meg som blir svimle på spray? Eller er jeg svimmel av andre årsaker :P

Føler meg som ei flaggstang! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Da melder jeg meg på her. Negativt fryseforsøk i april og har fått lov til å starte opp på nytt fryseforsøk så fort TR kommer.
  • Har gått på progynova og crinone
  • Lurer på hvorfor jeg fikk punktsetninger :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spennende nå:-) Hører til Riksen. Blir ant uttak torsdag sa legen i går, men kom på at da blir jo innsett lørdag.. Har de åpent på lørdager? Noen som vet?

Når skal du ha innsett Nurse?

Jeg har hatt innsett i helgene på Rikshospitalet, så det går nok helt fint, My73. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig spennende nå:-) Hører til Riksen. Blir ant uttak torsdag sa legen i går, men kom på at da blir jo innsett lørdag.. Har de åpent på lørdager? Noen som vet?

Når skal du ha innsett Nurse?

Jeg har hatt innsett i helgene på Rikshospitalet, så det går nok helt fint, My73. Lykke til :)

Takk Lille Vanillie, da håper jeg på innsett lørdag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på UL i morgen Nurse, da blir vi to:-)

Så bra usababy, håper det går fint i Barcelona:-)

Velkommen Krepsen79:-) Hva er punktsetninger?

Optatium; jeg ble ikke så svimmel, men har hatt mye hodepine og spenninger i nakken:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke kvitt de svarte punktene foran setningene og alle kom med innrykk???

Nå er dem borte.

 

Her har mensen kommet og jeg venter bare på lov til å begynne med medisiner, hvis de ikke vil prøve naturlig syklus denne gangen. Holder på med fryseforsøk, det eneste dumme er at jeg blir så uggen hele tiden av progynovaen (i tillegg til lettrørt, amper, irritabel osv) ^_^ Det siste går mest utover mannen min, men nå synes jeg at han får lide litt for dette han med :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det offisielt. Jeg har tatt den første progynovaen (+ alt det andre :D ) og skal ha UL fredag neste uke. Deretter innsett rundt 13-14 mai hvis alt ser bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg tilbake på jobb etter ul! Slimhinna var nå på 10mm, så da begynner de tiningen på torsdag, og innsett på fredag! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hu hei her går hodet mitt rundt.. Er jeg ikke svimmel så hamrer hodepinen, eller så koker det, eller så er jeg sliten.. Det er blitt noen lange dager på jobb, og tålmodigheten er langt fra hva den en gang var..

Har tatt en telefon til legen i dag, får høre om han kan redusere stillingen min litt..

Det er ikke så lett å være ungdomsskolelærer når jeg har flere hormoner enn elevene :P

 

Er det noen andre som har blitt noe sykemeldte i perioden med hormoner?

 

Så spennende med dere som skal ha innsett allerede!! Jeg føler jeg ligger litt bak, her er det snakk om innsett uka etter 17.mai.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg ferdig med dagens UL også, slimhinne fin og noen folikkler med bra str:-) blir ikke 10 egg ut denne gangen, men helt greit, jeg trenger bare gullegget<3 Uttak torsdag:-)

Spennende Lovise:-)!!

Optatium; jeg har dundrende hodepine av nesesprayen:-/ må være den for har ikke vært sånn på kort regime..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest usababy

Opatium: jeg er også sykemeldt. Er kjempesliten etter medisinkjør, trøtt hele tiden. Sovnet på sofaen i dag og føler jeg går rundt i en trøtthetsdøs. Kjenner meg ikke igjen.

Godt å være sykemeldt og slippe å ha ekstra press og stress da. Legen min er veldig forståelsesfull og grei, hun vet hva det går i. :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angående hodepine dere... dersom dere går på nesespray så kan det hende at hodepinen skyldes at dere puster litt for mye inn i det dere tar sprayen. jeg har i allefall funnet ut at jeg må være forsiktig med å puste inn når jeg sprayer den i nesa, for hvis jeg puster litt for mye så kommer hodepinen. mulig dette bare gjelder meg, men det er kanskje verdt et forsøk for dere hvis hodepinen er veldig plagsom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det innsett på fredag 3.mai på meg også. På dagen da dattera mi fyller 6 år. Det må være et godt tegn!

Lovise, vi slår visst følge;-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk i like måte du! :-)

 

Jeg hadde også veldig mye hodepine av synarellaen ved det første forsøket! Ikke mye greit det der..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

usababy og my73: litt godt å høre det gjelder flere :P Fikk i går en 40 % sykemelding, så la jeg og avdelingsleder en plan for hvilke timer jeg skal kutte. Føler at undervisningsdagene var litt lange, så det var godt å få kuttet noen timer på de verste dagene :)

 

Lovise83: Jeg bruker ikke synarella, men suprecur. Men bivirkningene der er også hodepine.

 

All i want is u: Skal prøve ut tipset ditt!

 

Lykke til de som skal ha innsett allerede til helga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...