Gå til innhold

Maijenter:-)


Bambi14

Anbefalte innlegg

Takk Krepsen79:-)

usababy: jeg tenkte på det samme når jeg var så i tvil om testen var negativ.., men har ikke peiling på hvordan man gjør det;-)

Lykke til med rugingen tale83:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jenter:)

 

Får jeg være la her?:)

Vi kom hjem fra Medicus i dag med ett lite donor egg plassert i magen <3 Spesiellt..og vanskelig..og nervepirrende og utrolig på samme tid..

Etter 6 forsøk håper vi utrolig nok enda..

 

Startet med 23 eggposer, men grunnet at jeg er risikopasient ifølge medicus så ville de ikke øke doseringen så ble kun 2 egg ut...ett modent og det ble befruktet.

Det har vært en lang vei til donor,og jeg synes merkelig nok at dette er vanskeligere enn mannen.. han er bare overlykkelig om vi får bli foreldre sammen han <3 skjønningen min..

 

Er det noen av dere her som vil dele tanker om dette, og kanskje gi noen råd om hvordan vi skal forholde oss til verden om spiren fester seg?:)

 

14 dager så vet vi <3 hjelpes så treigt tiden kommer til å gå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

My73: GRATULERER!!! se der, tvilen trenger man ikke stole på :)

 

Så bra med to vellykede på tråden :D Satser på en SUPERmai :)

 

Vkristin: Jeg er i samme situasjon som deg, mannen her er steril og vi skal bruke donor. Dessverre har jeg ingen råd til deg, vi skal ha innsett til uka på vårt første forsøk. Blir spennende å se reaksjonene som jo må komme om vi får det til.

Her går mannen til psykolog (ikke bare på grunn av dette, han har hatt en vanskelig barndom), men vi har opplevd det som veldig hjelpsomt. Syns også det var ganske greit at det har tatt så lang tid for oss, da har vi kunne bearbeide det som skulle skje, og vi føler vel begge to at vi er veldig klare nå :)

Krysser uansett fingrene for at det er nå du lykkes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

My73: GRATULERER!!! se der, tvilen trenger man ikke stole på :)

 

Så bra med to vellykede på tråden :D Satser på en SUPERmai :)

 

Vkristin: Jeg er i samme situasjon som deg, mannen her er steril og vi skal bruke donor. Dessverre har jeg ingen råd til deg, vi skal ha innsett til uka på vårt første forsøk. Blir spennende å se reaksjonene som jo må komme om vi får det til.

Her går mannen til psykolog (ikke bare på grunn av dette, han har hatt en vanskelig barndom), men vi har opplevd det som veldig hjelpsomt. Syns også det var ganske greit at det har tatt så lang tid for oss, da har vi kunne bearbeide det som skulle skje, og vi føler vel begge to at vi er veldig klare nå :)

Krysser uansett fingrene for at det er nå du lykkes :)

 

D er "godt" å høre vi er flere.. Man blir på en måte forberedt gjennom prosessen man er en del av.. Men målet er d viktigste:) Ønsker dere masse lykke til også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, GRATULERER fantastisk mye til usababy og My73! Der satt den! Ønsker der alt vell fremover og tvi tvi!

 

Lykke til til dere andre som er i forsøk og som går og venter. Belønningen er der fremme, hold ut...

 

Jeg starter opp i morgen med mitt niende stimuleringsforsøk. Er positiv til selve forsøket men realistisk i forhold til resultatet. Håpet om å lykkes er der i allefall! Måtte det skje denne gangen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Optatium og Stjernemongolia:-) Og ja, nå er det virkelig din tur!! Skal krysse alt for at du lykkes :-)

Velkommen Vkristin, og håper du får en fin rugeperiode:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til Stjernemagnolia :)

 

Velkommen som ruger Vkristin. Mine eskimoer oppbevares også på Medicus og jeg fikk satt inn 2 stykker der på onsdag. :wub: Så vi ligger omtrent likt i løypa.

Mannen min er ikke steril men han er donor for broren sin. Broren bor i Tyskland. Svigerinnen min er 5 uker på vei nå så hun fikk satt inn for tre uker siden. Skjønner godt at dere tenker på dette med omgivelsene. Mannen min er att og fram på hvordan han ser på det. Noen ganger angrer han og andre ganger er han glad for å kunne hjelpe broren sin. Hvis jeg er gravid nå så blir barna jevngamle :) Her har vi valgt å ikke fortelle andre i familien om det. Vi har allerede et nært forhold til dem og vet at de blir fantastiske foreldre :) At barna våre er halvsøsken gjør ingenting for meg. Søskenbarn er uansett nærme genetisk. Hvis to søstre gifter seg med to brødre så blir deres barn som halvsøsken å regne genetisk uansett.

 

Uansett, pappa er den som er der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest usababy

Fikk jeg til dette nå, tro? Har lastet opp de tre testene jeg har tatt til nå, fra dag 9 og til i dag som er dag 11. :)

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja der fikk du d til usababy :) og der lyyyser d positivt :) :) :) såå kjekt å se! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var tredje kontroll på riksen over, fortsatt ikke bra nok. Ølet dosen med puregon og ny kontroll på tirsdag. Denne ventingen er jo nesten verst, har håpet oppe hver gang om at NÅ blir det uttak neste gang..

Får vel bare stikke, spraye, vente og se :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper kontrollen på tirsdag blir den siste Optatium!

 

Her har jeg testet ila natta. Fikk ikke sove skikkelig. Drømte om at jeg testet på ulike måter, blant annet sprang jeg rundt i byen med et glass og stresset med ikke å søle på leting etter en test jeg kunne bruke *lite smil*

 

CB digital viser på rugedag 11... Not pregnant :'(

 

Offisiell testdag tirsdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei All i want is u:-( Håper virkelig at du også har fått feil svar på den testen!! Jeg skal hvertfall krysse fingrene for deg frem til tirsdag:-)

Lykke til på tirsdag du også Optatium, det er jo bra de ikke tar dem ut for tidlig:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å nei, All I want is u! Krysser fingrene for at du bare var litt tidlig ute.

 

Som My73 skriver, lykke til på tirsdag begge to!

 

Her går det i planting og pesing. Himla varmt disse dagene :) Mannen min lurer på om jeg kjenner noe ennå, 5 dager etter innsett! :lol: Men jeg forstår deg godt, All I want is u, jeg lurer på når jeg kan begynne å teste. Har full nedtelling i hodet mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tuusen takk jenter!!!

 

fikk nettopp vite at søstera mi testet negativt til og med dag 6 etter ikm, og hun var gravid med d som ble ei perfekt jente. så, d er jo fremdeles en sannsynlighet. men må jo innse at den er veldig liten. testene er sikkert blitt enda bedre ila en 5 års tid også.

 

anyway. jeg tester igjen tirsdag, så får vi se.

 

håper du holder ut greit i nedtellinga Krepsen79! husk at d tross alt er bedre å holde seg lenge enn å deppe over negativ test for tidlig. akkurat nå skulle jeg ønske at jeg ikke hadde testa allerede, men heller klart å vente til tirsdag. da hadde d vært enklere å ikke være så trist disse dagene her frem til offisiell testdato.

STAY STRONG! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest usababy

Hvordan går det med deg, All i want is you? Har du testet i dag, eller venter du til i morgen nå?

Krysser fingrene for at du også får positiv test! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk usababy ;)

skulle prøve å teste med disse billige testene i dag, men fant dem ikke og måtte veldig tisse da jeg stod opp :P så jeg får heller prøve igjen i morgen med cb digital. siste tablett med lutinus er tatt nå nettopp, så mensen kommer vel ganske snart hvis jeg ikke er gravid uansett.

 

føler meg annerledes enn jeg pleier, uten at jeg helt kan si hvordan.. men d er helt sikkert pga lutinusen. er 150% sikker på at jeg ikke er gravid. men samtidig er d jo et lite håp der som river og sliter i den andre retningen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til i morgen All i want is u!! Krysser fortsatt alt for at du får positiv test:-)

Endret av My73
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer My73 :) så utrolig gøy!!

Velkommen og lykke til med ruging tale83 og vkristin :)

Masse lykke til imorgen All i want is u!!

 

Jeg har vært en tur på hytta i helga og klipt plenen og bare slappet av og nytt det fine pinseværet :) tida går så sakte nå! Er på rugedag 10, og har lyst til å teste hver dag.. Hvor lenge bør jeg vente? Ser flere som tester lenge før ordinær testdag, men vet at eggløsningssprøyta kan gi falsk positivt svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for lykke ønskninger dere, men testen i dag viser fremdeles d samme. og d på 15 dpo, rugedag 13. så da er d bare å vente til sykehuset ringer, så håper jeg at jeg får vite når neste forsøk blir... :'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest usababy

Ånei, All i want is you...jeg håpet sånn at du også skulle lykkes nå!! Det var ikke sånn det skulle gå. :(

 

Håper du får komme raskt i gang med neste forsøk, selv om det i seg selv er en fattig trøst når testen viser det den ikke skal vise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest usababy

Her er testen fra i dag, det er rugedag 15 og offisisell testdag. Teststreken kom før kontrollstreken, og den er også tydeligere enn kontrollstreken. Det er i hvert fall ingen tvil om at testen er positiv!! :)

Nå er jeg spent på hcg-nivået...skal til legen i dag og be om å få målt. :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...