Gå til innhold

Maijenter:-)


Bambi14

Anbefalte innlegg

Da blir det tining av to frys på tirsdag med innsett onsdag. Jeg har gått dobbel dose Progynova siden tirsdag, og det ser ut til at alt går etter planen nå. Kvalm som fy, verdenskart på magen og trøtt. Så nå håper jeg det går fint denne gangen. Er det noen her inne som har erfaring med Wild Yam før/etter innsett? Da vi stod i ivf-kø, så ble vi gravide en mnd jeg brukte Damiana og Wild Yam. Kanskje helt tilfeldig, men nå lurer jeg på om jeg skal gi det et forsøk nå. Selv om jeg er redd for å rote til opplegget til sykehuset. Men hvor skadelig kan det være?

Endret av *ønskegull*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til med uka som kommer, både Optatium og *ønskegull* :)

 

Hva er Damiana og Wild Yam? Har hørt snakk om "babyklister", er det det? Vi skal høre med legen om

hvor fort vi kan begynne på nytt forsøk, vi vil jo igang så fort som mulig igjen, og da vil vi prøve alternative hjelpemidler også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til Optatium og Ønskegull!

 

Her er det forsiktig jubel, en veldiiiiiiig svak andrestrek dukket idag opp på billig testen :wub: Så her sitter jeg med makrell i tomat på brødskiva istedenfor nugatti :lol: Er på dag 12 etter innsett, så jeg håper på en sterkere og sterkere strek fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter.

 

Vil dere hjelpe meg å "regne"ut hvordan jeg ligger an? BLir så usikker siden Medicus satt inn egget dagen etter uthenting..

Dette skjedde onsdag 15 mai..innsett 16 mai...burde ikke jeg da få noe utslag på en graviditetstest om det skulle ha festet seg?:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vkristin, jeg ville tro det, jeg hadde innsett 16 mai jeg også, men fikk beskjed om å vente 14 dager før jeg testet med hjemme test. Hvor mange dager fikk dere beskjed om å vente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Vkristin,

 

Jeg hadde innsett dagen før deg med egg som var tre dager siden befruktet (7-delt og 8-delt). Jeg har en veldig svak strek i dag med offisiell testdag 29. mai. Blendahvit test i går morges.

Endret av Krepsen79
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om de testene fra billigetester.no ikke er noe særlig.. skal fyke og få kjøpt clearblue om d er sånn at en test burde gi utslag nå.. Disse timene og dagene går så altfor sent.. googler alt og føler at jeg nå bare kan vente på mensen... jeg har test dag 29 jeg og... og ingen utslag:(

 

Men så flott at dere tester positivt:) veldig godt å se at det går for andre :) hjelper på troen til at denne behandlingen hjelper:):) gratulerer så masse!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte billigtester. Tenkte å ta en CB på onsdag.

 

Ingen symptomer her hos meg ennå. Husk at mine egg var mye lengre i utviklingen enn dine hvis dine ble satt omtrent rett inn igjen. Jeg er på fryseforsøk. Idag er nok litt tidlig for deg hvis du ikke er blant dem som produserer masse hcg.

 

Ikke gi opp håpet på gullegget ennå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer krepsen!!:-)

 

Jeg har akkurat satt eggløsningssprøyten, kjenner spenningen nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i dag Hubro!

 

Forstår deg godt Optatium, spennende dager fremover :)

 

Tusen takk alle sammen! Nå håper jeg bare på en sterkere strek fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer Krepsen:-)

Vkristin: krysser fingrene for at du tester positivt 29.:-)

Spennende Optatium!!:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk My73:)

Negativ prøve idag dessverre...men krysser alt og mer til for at blodprøven i morgen viser annet... Har mistet mesteparten av håpet bare..:( Uff..når jeg var kjemisk gravid slo d ut på urinprøvene..nå er d ingen tegn i d hele tatt:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest usababy

Tok ny blodprøve i dag, og hcg-nivået var steget fra 1216 til 18034! Ble kjempeglad da vi hørte resultatet! :D

 

Første blodprøve var sist tirsdag (15 dager etter innsett), andre blodprøve ble tatt i går (3 uker etter innsett).

 

Blir spennende å se på ultralyden på mandag om det er en eller to inni der! :)

 

VKristin: du har fortsatt en dag igjen til testdag, så det er fortsatt håp! :)

Tale83: jeg fikk beskjed om å teste rugedag 15, mens da vi hadde forsøk på Hausken var det test på rugedag 13.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da erklærer jeg meg ruger av et blastocyst egg som vi håper er lykkeegget :) I tillegg ble det to egg på frys så nå skal jeg ta det med ro og kun nyte tiden fram til testdag som er 14.juni :)

 

Å veldig dumt å lese om alle negative forsøk denne måneden, men jeg håper dere kommer sterkere tilbake, bare ikke gi opp! Å til alle dere andre vil jeg si at jeg krysser fingrene og ønsker dere alt godt videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ny blodprøve i dag, og hcg-nivået var steget fra 1216 til 18034! Ble kjempeglad da vi hørte resultatet! :D

 

Første blodprøve var sist tirsdag (15 dager etter innsett), andre blodprøve ble tatt i går (3 uker etter innsett).

 

Blir spennende å se på ultralyden på mandag om det er en eller to inni der! :)

 

VKristin: du har fortsatt en dag igjen til testdag, så det er fortsatt håp! :)

Tale83: jeg fikk beskjed om å teste rugedag 15, mens da vi hadde forsøk på Hausken var det test på rugedag 13.

 

Så moro for deg usababy, tenk om det er 2 da :)

 

Da er nok dag 14, en bra dag :) vente, vente, vente.. Phu, denne tålmodigheten altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var egguttaket over. Gikk helt greit, men fikk bare ut fire egg. Krysser fingrene for at gullegget er i blant de ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra usababy:-) blir veldig spennende på mandag!!!

Gratulerer som ruger Hubro og ta vare på deg selv:-)

Krysser fingrene for bra befruktning Optatium:-))

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, super måling Usababy :)

 

Optatium: Håper en av de fire er gullegget! Masse lykke til med innsett :)

 

Hubro: Lykke til med rugingen :) Skikkelig bonus med to på frys også.

 

Jeg fikk inn det siste fryseegget vårt i dag. Et superfint 7 (nesten 8!)-delt. Nå håper vi bare det resulterer i en positivt test.. Mannen er veldig realistisk, mtp. at de andre har vært negative.. Men jeg får bare prøve å tenke positivt :) Er det noen av dere som gjør noe spesielt i rugetiden? Tar ekstra vitaminer? Et eller annet? Jeg tar Gravidvitaminer, en gul pakke fra apoteket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på noe. Sykepleieren sa at jeg måtte være i lett aktivitet etter at jeg har tatt crinone gel, men hun sa ingenting om hvor lenge? Holder det at jeg rusler tjue-tretti minutt med hunden og så legger meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går på Lutinus, så jeg aner ikke med aktivitet og Crinone. Har ikke hørt noe om å være i aktivitet. Men å ta en halvtime med hunden er sikkert bare bra :)

 

Trist å høre Vkristin :( Det er så ubeskrivelig vondt når en får slike beskjeder. Jeg ønsker deg masse lykke til videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...