Gå til innhold

Maijenter:-)


Bambi14

Anbefalte innlegg

Gratulerer til alle dere med positive tester og lykke til dere som er i den forferdelige venteperioden.

 

Tale 83: Så forferdelig trist å høre om datteren din. Og GRATULERER med liten i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Det var veldig leit å lese om datteren din tale, jeg så ikke innlegget ditt med engang. Kan ikke forestille meg hvordan det er å miste et barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ultralyd i dag fikk vi se to bankende hjerter! <3

 

Vi skal ha tvillinger! :-D

 

Gratulere så utrolig mye, usababy :) Dette var virkelig motiverende lesning! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest usababy

Tusen takk, dere :)

 

Det er så fantastisk! Endelig...etter så mange forsøk, og så får vi dobbel lykke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye usababy, :)

 

-og miste barn er vel det verste noen kan oppleve, hun var en frisk og rask jente. Ingenting skulle tilsi at noe grusomt skulle skje, beklageligvis skulle krybbedød ramme oss.

 

Nå ser jeg fram til 1. kontroll 24.juni :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tale83: veldig trist å lese om datteren din. Det være helt ubeskrivelig vondt.

 

usababy: Juhu, gratulerer så mye!! To stk på en gang!! Det blir jo dobbel glede det;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fantastiske nyheter, usababy :) Dette unner jeg deg så mye etter alt du har vært gjennom.

 

Forferdelig trist å høre, tale83. Må være det verste som kan hende en.

 

Her sitter jeg og er gravid på egenhånd.. fatter ingenting! Begynte på spray 23.mai, og testet positivt søndag 2.juni. Stort spørsmålstegn her... ;)

Krysser fingrene for dere andre jenter, ikke gi opp!! Jeg har holdt på å gi opp flere ganger. Denne IVF karusellen er tøff!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så utrolig mye usababy! :-) helt fantastisk! :-) godt og lese om dere som lykkes! Gir liksom litt ekstra håp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Her sitter jeg og er gravid på egenhånd.. fatter ingenting! Begynte på spray 23.mai, og testet positivt søndag 2.juni. Stort spørsmålstegn her... ;)

Krysser fingrene for dere andre jenter, ikke gi opp!! Jeg har holdt på å gi opp flere ganger. Denne IVF karusellen er tøff!!!

 

Gratulere så mye med spire i magen, Evigoptimisten :) Det samme skjedde meg på første ivf. Lurte på hvor blødningen ble av. Jeg skulle jo starte på sprøytene etter jeg hadde sprayet i flere uker.. Men gravid var jeg ;) Rart hvordan kroppen reagerer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg blir avmeldt denne runden relativt snart. I ettermiddag har jeg blødd noe, og jeg har absolutt ingen symptomer. Tror nok det blir negativt denne gangen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg blir avmeldt denne runden relativt snart. I ettermiddag har jeg blødd noe, og jeg har absolutt ingen symptomer. Tror nok det blir negativt denne gangen :(

 

Ikke lett å være positiv kanskje, men det kan være festeblødning. Hadde ikke hørt om det før selv heller og jeg blødde litt 5 dager før jeg testet positiv. Ønsker deg uansett masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trasig lesning Optatium og *ønskegull*. Sender dere en trøsteklem og krysser fingrene for at dere kommer sterkere tilbake neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakket med klinikken og de ville ha et annet opplegg neste gang slik at jeg ikke blir så overstimulert og dårlig. Mannen vil prøve litt selv, så da tar jeg ivf-pause frem til høsten. Skal bli godt med en hormonfri sommer nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ojj, ojj, så moro dere har lykkes og med tvillinger og greier usababy! Gratulerer fantastisk mye med dobbel lykke på en gang! Ja, noen ganger tar det litt ekstra tid og noen forsøk før man lykkes. For på en eller annen måte så kommer de fleste i mål til slutt.

 

Evigoptimisten har slått til og det gratuleres med positiv test og gravid mage! Du er super heldig som fikk det til før stimuleringen og hele prosessen med assistert befruktning hadde startet. Det kaller jeg superevigoptimisten!

 

Ergelig og trist å lese om deres negative tester Optatium og Ønskegull. Stor klem til dere begge. Dere får ta tiden til hjelp og bearbeide sorgen og komme tilbake senere når dere er klare for nytt forsøk igjen. For det er håp der fremme det er bare sånn her i verden at babylykke ikke deles ut porsjonsvis med like store pakker til alle sammen. Noen må gjennom fler forsøk før de endelig lykkes.

 

Vet så alt for godt hvordan det føles når ønsket er stort om å lykkes. Ble litt engstelig på egne vegne bare ved å lese dere hadde fått negative tester for vi satte inn ca på same tid. Jeg satte inn 29 mai men må vente til tidligst lørdag 15 juni før jeg kan ta en graviditetstest fordi jeg har tatt hcg(ovitrelle) medisiner som ekstra støtte medisiner. Det vil si totalt 17 dager å vente fra innsett. Det føles lenge, ja som en liten evighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd Optatium og Ønskegull... :/

Masse medfølelse herifra!!

Ps. Det føles ganske deilig å nyte finværet uten å være overhormonell! Håper dere får til å nyte sommeren ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...