Gå til innhold

Maijenter:-)


Bambi14

Anbefalte innlegg

Det var leit All i want:-( men da må du kose deg litt ekstra og stelle pent med deg selv i sommer og så håper jeg du får et vellykket forsøk fort!!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og gratulerer igjen usababy:-)) ingen tvilsom positiv test der nei;-) Jeg skal ringe Riksen og få hcg-nivået jeg hadde på torsdag, etterpå.. Glemte å få det i forfjamselsen;-) Og så tenkte jeg ta en test igjen for å se om den blir sterkere nå:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så lei meg All I want is u :( Som My73 skriver får du passe på deg selv i sommer, skjønt jeg krysser fingrene for at du får starte opp igjen før sommeren kommer hvis du har lyst til det. Stooor klem fra meg!

 

Her går det i kraftig forkjølelse og hetetokter. Sitter på kontoret mitt og lengter hjem til senga og håper ingen kommer inn på kontoret. Enda jeg var nydusjet før jobb så stinker jeg svette nå :wacko: 2WW er fæl. Kun rugedag 6 her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, All I want is ut :( Håper du kommer igang snart igjen, og at du får slappet av i mellomtida.

Varm klem fra meg!

 

Her går det også i hetetokter på jobben, men tror det kommer av cyclogesten. Har lest at progresteron gjør noe med kroppstemperaturen. Og har veldig vondt i magen, sånn som rett før mensen, bare mye kraftigere. Skal kjøpe test ikveld, så hvis TR ikke kommer ikveld blir det en spennende morgen imorgen... ^_^ det var 14 dager siden eggløsnigssprøyta igår, så da er det vel ganske greit å teste imorgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen alle sammen

 

Hvordan har det gått med testen i dag All I want is u?

 

Helt klart du har positiv tester usababy det kan vi alle se! Så deilig dere må ha det i heimen nå etter den store utenlandturen! Det er så flott når noen lykkes, særlig de som har slitt litt ekstra.

 

Krepsen79 god bedring! Uff, det er forferdelig å være forkjølet nå som det begynner å bli varmt i været i tillegg. Skjønner godt du synes rugedagene går sakte, de går sakte....når mann venter på positive test. Ja, for mann går for gull uansett! Hold ut, hvil deg og vips har du testdato.

 

Lykke til tale83 og vkristin som også går og venter!

 

Hos meg går det også sakte, jeg kjenner ingenting nå. Bruker bare noen ganger å kjenne noe de to første dagene resten av tiden merker jeg ikke noe til stimuleringen. På torsdag på stimuleringsdag 7 skal jeg til første kontroll i København. Så her er bare å dytte i seg vitaminer etc, sette sprøyter og telle ned til dommedagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for lykkeønskningene :) I dag 5 dager etter innsett har jeg fått noen kraftige magesmerter som kommer og går, normalt?

 

Gratulerer så mye til Usababy :)

Det var leit å se all i want is u, krysser fingrene for neste gang :)

Og lykke til dere andre som ruger sammen med meg nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til i København Stjernemongolia :)

Jeg tror det kan være både positivt og negativt med mye magesmerter. Virker som det er omtrent like mange forskjellige svar som det er rugere :P

 

Tok hjemmetest nå nettopp og den var negativ :( kan det allikevel hende det er håp?? Er på dag 11 etter innsett...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk igjen til alle for medfølelse!!!

 

her har d vært en veldig vanskelig dag. måtte gå hjem fra arbeid. men, etter vindusshopping og en god runde på spinningsykkelen har jeg klart å overtale meg selv til å være positiv. men da må jeg glemme alt som har med baby å gjøre. mulig jeg derfor bare popper sporadisk inn her på bim. tror d er d smarteste for å komme over dette, men kan jo aldri vite om jeg klarer å holde meg borte :P

 

ønsker dere rugere massssse lykke til!!!!

til de som har fått positiv test håper jeg svangerskapet går som en drøm! ;)

 

og til SnartMamma83: det skal fremdeles være en god dose håp selv om du får negativ på rugedag 11. håper d blir annet resultat neste gang du tester :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

 

Takk for lykkeønskninger:) Ønsker dere andre her også masse lykke til. Vet så altfor godt hvordan dere som fikk negativt svar har det.. Etter 5 runder så tør jeg nesten ikke tro på at det går..

 

Jeg er muligens utakknemlig nå, men kjenner jeg er nesten lei meg fordi vi har måttet ta valget om donor.. Det føles som en sorg å ikke kunne få felles barn m mannen min:( Selv om jeg er så glad for at vi endelig fikk til ett egg...

Jeg er sikkert hormonell, men samtidig savner jeg lykkefølelsen og håpet jeg har hatt de to første gangene d gikk.. :( st olavs ødela jo de første eggene, også fikk jeg en kjemisk graviditet... deretter 3 avbrutte... en hel haug m egg, men ingen ble befruktet... Legene mente spermiene hadde ett unormalt utseende...men jeg håpte jo at en av de iallefall skulle funke...:(

 

Jeg måtte bare få d ut til noen, mannen vil ikke vi skal snakke om donor m familien..iallefall ikke enda.. og jeg er forvirret, lei meg og glad samtidig.. Vi fikk ut kun to egg, og han fikk ta valget om vi skulle prøve m hans spermier eller gå for donor... Og han valgte donor..

 

FInnes ikke snillere og bedre mann synes jeg såklart..men jeg er så overrasket over hvor positiv han er til prosessen... og donor.. "Jeg kommer til å elske barnet som d er mitt... d er ditt biologisk og e elska jo deg."..kan ikke si noe bedre liksom...

 

Er jeg helt dust som ikke er full i håp?:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er du ikke dust fordi du ikke er full av håp Vkristin! Når dere har gjennomgått 5 misslykkede forsøk, er det ikke så rart om man beskytter seg selv. Men ikke gi opp håpet enda! Å velge å bruke donor er jo et kjempeskritt, og det kan ikke være greit for mannen å vite at han ikke "duger". Det er godt vi har disse forumene hvor vi kan få ut all frustrasjon og tanker... Mannen din høres virkelig fantastisk ut :) ta vare på hverandre oppi det her.

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for litt håp All i want, det er litt tungt nå..

Skulle virkelig ønske det hadde gått bra for deg denne gangen.

Lykke til videre i livet, håper du ikke gir opp alt håp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff og huff all i want!! Dette var dumme greier!! Håper du kommer deg fort opp igjen og at det lykkes neste gang :-)

 

Jeg har vært på min FJERDE kontroll og fortsatt er ikke eggene store nok. Øker dosen igjen og ny kontroll på fredag. Dette tar lenger tid og går ikke helt som planlagt!! Fryktelig frustrerende (og dyrt) men vi får bare være tålmodigenog vente.

 

Spennende å være innom og følge med dere andre! Krysser fingrene for hver og en av dere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vkristin: jeg vet hvordan du har det, sender en klem! Disse følelsene vil gå opp og ned, men ender forhåpentligvis på rett sted for dere begge :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for fine ord fra dere <3 disse forumene her hjelper på.. bare d å få ut tanker og at noen forstår hva man går igjen hjelper veldig på:)

Sender dere masse klemmer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blodprøve idag!! Har hatt litt for mye brunt igår, så er redd den er negativ :( Men heldigvis ikke så mye som vanlig mensen, og ikke friskt blod, så da er det jo litt håp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med kontrollen i dag Optatium!! Håper d er tid for uttak nå! :)

 

Og krysser fingrene for blodprøven SnartMamma83!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk all i want og My73 :)

 

Masse lykke til i dag Optatium :)

 

Vente, vente, vente....Tida snegler seg avgårde mens man venter på prøveresultat. Er på jobb frem til lunsj, så har litt annet å tenke på heldigvis. Men reiser hjem før jeg skal ringe klinikken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må jeg oppdatere min reise så langt. Uttak var i går og fikk ut 8 flotte egg ifølge ingeniøren. Idag ble jeg oppringt at hele 5 var blitt befruktet med ICSI og at siden eggene så så bra ut skulle de dyrkes i fem dager før jeg skulle få tilbakeføring. Altså blir det innsett på tirsdag i neste uke. Jeg er allerede startet med utrogestan som progestronstøtte og gleder meg vilt til mitt tredje innsett så langt i år :)

 

For dere andre krysser jeg fortsatt fingrene. Enten for dere som er gravide, som ruger eller som dessverre må til med enda en runde hormoner. Bare ikke gi opp!

Kos dere i helgen og prøv å slappe av å se framover. Kanskje dere nyter sol og finvær eller bare sitter inne under pleddet og ser ut på regn, ihvertfall god helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra Hubro:-)) Alle gode ting er tre sies det;-) Da må du lade rugemaskinen og ha en god helg:-)

Jeg er på 5+1 i dag og begynner endelig å merke litt at jeg faktisk er gravid igjen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det negativt denne gangen for meg :( Vi skal på ettersamtale i begynnelsen av juni og finne ut hva vi kan gjøre annerledes og hvor fort vi kan prøve igjen. Dette var jo bare første forsøk, så vi gir ikke opp!

 

Masse lykke til til dere som er gravide, rugere og dere som venter på uttak/innsett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ufff, så dumt SnartMamma83! :( masse medfølelse her fra meg som er i samme situasjon nå. kjempe bra at dere ikke gir opp! vi tenker d samme :)

 

lykke til med ettersamtalen. håper dere får starte opp igjen raskt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for lykkeønskninger :-) da har vi endelig fått grønt lys for uttak, så her blir det uttak onsdag i neste uke :-)

Innsett mest sannsynlig på fredag, så vi er omtrent en uke over tida :-P

Kjenner jeg begynner å bli veldig spent, og gruer meg litt til egguttaket, men mest av alt er jeg spent på hvordan dette skal gå!

 

Så koselig å kjenne at man er gravid my73, det håper jeg at jeg får oppleve også :-)

Snart mamma: så leit at det ikke gikk denne gangen! Satser på suksess neste runde :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...