Gå til innhold

** IKM uke 10 **


Møøø

Anbefalte innlegg

Hadde pos el test for 7 dager siden og nå har jeg "spottet" litt i går og i dag, ingen tegn til TR, så dette var rare greier : p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff.. Måtte jo bare prøve en av testene jeg fikk i posten idag. Selfølgelig negativ. Men er jo en uke til IKM, og var ikke på morgenurin, så håpet er jo fortsatt til stede:) Hadde bare et håp om et mirakel :P

 

Håpet er der vet du :) Vet du når du hadde EL? Sjeldent positive tester før 9-10 dpo. Jeg hadde EL dag 10 i syklusen og er i dag 10 dpo.

 

Måtte teste på nytt i ettermiddag da... Hehe... Fortsatt samme reaksjon, kanskje bittelitt mer synlig... Tør ikke slippe jubelen løs riktig ennå... Ny test i mårra tidlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!!!! Positiv test i dag! Både billigtest og CB+ gir svakt positivt innen fristen :) Våger å glede meg litt nå!! :D Håper alle dere andre kan følge meg inn i 1.trimester. Termin 13.november, er i dag i uke 3+1... Veeeldig tidlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer Møøø!! :D

Håper spiren klorer seg fast frem til termin, kjempeflott førjulsgave da gitt :) :)

 

Og krysser fingrene på at flere av oss her joiner deg i 1. trimester om en ukes tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flykræsj

Jippi!!!! Positiv test i dag! Både billigtest og CB+ gir svakt positivt innen fristen :) Våger å glede meg litt nå!! :D Håper alle dere andre kan følge meg inn i 1.trimester. Termin 13.november, er i dag i uke 3+1... Veeeldig tidlig...

 

Gratulerer!! Så gøy! Første i IKM uke 10 gruppa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flykræsj

Uff.. Måtte jo bare prøve en av testene jeg fikk i posten idag. Selfølgelig negativ. Men er jo en uke til IKM, og var ikke på morgenurin, så håpet er jo fortsatt til stede:) Hadde bare et håp om et mirakel :P

Hehe, svidde av en teststrimmel i går jeg også... På tross av at jeg er overbevist om at jeg ikke er gravid denne gangen OG en hel uke til IKM! :P Testmonsteret er i ferd med å brøyte seg frem og gir meg vel ikke fred før jeg får en endelig avklaring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flykræsj

Uff.. Måtte jo bare prøve en av testene jeg fikk i posten idag. Selfølgelig negativ. Men er jo en uke til IKM, og var ikke på morgenurin, så håpet er jo fortsatt til stede:) Hadde bare et håp om et mirakel :P

Hehe, svidde av en teststrimmel i går jeg også... På tross av at jeg er overbevist om at jeg ikke er gravid denne gangen OG en hel uke til IKM! :P Testmonsteret er i ferd med å brøyte seg frem og gir meg vel ikke fred før jeg får en endelig avklaring...

 

Forresten, den var negativ... Aldri sett noe så hvitt noen gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke trodd jeg skulle bli noen testoman jeg, tenkte at dersom man har sex jevnt gjennom hele perioden så må man treffe på EL, og dersom TR ikke kommer kan man ta en test... Så hadde jeg en syklus på 31 dager, mot normalt 27-28. Da bestilte jeg EL-tester for å sjekke om/når jeg hadde EL. Og EL-testing skal man jo gjøre hyppig, så da slengte jeg med noen graviditestester når jeg likevel skulle bestille... Har en del til overs da, har også en CB digital med ukeindikator. Tenker jeg tar den i mårra tidlig. Fortsatt svak billigtest, men en strek er en strek... :)

 

Fortsatt i lykkerus her jeg :) Håper virkelig jeg får selskap av dere over i 1.trimester og i Novemberklubben :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippi!!!! Positiv test i dag! Både billigtest og CB+ gir svakt positivt innen fristen :) Våger å glede meg litt nå!! :D Håper alle dere andre kan følge meg inn i 1.trimester. Termin 13.november, er i dag i uke 3+1... Veeeldig tidlig...

 

Gratulerer så mye møøø! =) =) Så gøy!!! Håper den klorer seg fast da:)

 

Hvordan regner man egentlig dpo i fht positiv el-test? For når el-testen er positiv betyr jo det at egget slipper innen 24 timer. Blir dagen etter positiv test 1 dpo da? Og jeg er jo så usikker på hvilken dag jeg egentlig hadde el for jeg fikk jo positiv test i tre dager. Men jeg har tenkt litt på det og det var bare den første testen som ble positiv med en gang urinen passerte teststreken, De andre var negative sånn med en gang, ble liggende mens jeg dusjet og var så positiv etter det. Så tenker at det var testen fra tirsdagen som gjaldt. Er jeg i så fall 7 eller 8 dpo i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!!!! Positiv test i dag! Både billigtest og CB+ gir svakt positivt innen fristen :) Våger å glede meg litt nå!! :D Håper alle dere andre kan følge meg inn i 1.trimester. Termin 13.november, er i dag i uke 3+1... Veeeldig tidlig...

 

Gratulerer så mye møøø! =) =) Så gøy!!! Håper den klorer seg fast da:)

 

Hvordan regner man egentlig dpo i fht positiv el-test? For når el-testen er positiv betyr jo det at egget slipper innen 24 timer. Blir dagen etter positiv test 1 dpo da? Og jeg er jo så usikker på hvilken dag jeg egentlig hadde el for jeg fikk jo positiv test i tre dager. Men jeg har tenkt litt på det og det var bare den første testen som ble positiv med en gang urinen passerte teststreken, De andre var negative sånn med en gang, ble liggende mens jeg dusjet og var så positiv etter det. Så tenker at det var testen fra tirsdagen som gjaldt. Er jeg i så fall 7 eller 8 dpo i dag?

 

Ingen ekspert på dette med EL og dpo og slikt, men jeg hadde positiv EL-test lørdag og regnet da søndag som 1 dpo. Så da er vel du 8 dpo i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki :)Takk =)

 

Har jo seff klart å svi av en test allerede :P Nå i ettermiddag.. Dårlig idé. Er nok altfor tidlig.. hehe..

 

Hatt en god følelse de siste dagene med mye murring og stikking og kvalme.. Nå kjenner jeg ingenting lengre og har egentlig mistet litt håpet. (Bortsett fra en rar følelse i puppene som jeg akkurat postet anonymt på anonym-forumet for å se om noen har kjent det sånn.. Hehe.. jeg blir så flau hvis jeg legger ut masse symptomer og alt bare er innbilning. Men kan si det til dere på ikm-gruppen min da :) hihi )

 

Har mistet litt håpet, men er jo bare på 1pp så jeg må vel smøre meg med tålmodighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner meg som 7 dpo i dag siden EL-test var postitiv tirsdag (og onsdag morgen) og insemineringa var onsdag kl 12:30

 

Her har jeg begynt å fryse, nå er jeg normalt frøsen av meg til vanlig, men er og har vært 22-23 grader i stua både i går og i dag.. Det i tillegg til å være mer trøtt enn vanlig, å ha mensmurringer og luft i magen tar jeg som et tegn ;)

Dagene til IKM kommer til å gå saaaaakte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi!!!! Positiv test i dag! Både billigtest og CB+ gir svakt positivt innen fristen :) Våger å glede meg litt nå!! :D Håper alle dere andre kan følge meg inn i 1.trimester. Termin 13.november, er i dag i uke 3+1... Veeeldig tidlig...

 

Gratulerer så mye møøø! =) =) Så gøy!!! Håper den klorer seg fast da:)

 

Hvordan regner man egentlig dpo i fht positiv el-test? For når el-testen er positiv betyr jo det at egget slipper innen 24 timer. Blir dagen etter positiv test 1 dpo da? Og jeg er jo så usikker på hvilken dag jeg egentlig hadde el for jeg fikk jo positiv test i tre dager. Men jeg har tenkt litt på det og det var bare den første testen som ble positiv med en gang urinen passerte teststreken, De andre var negative sånn med en gang, ble liggende mens jeg dusjet og var så positiv etter det. Så tenker at det var testen fra tirsdagen som gjaldt. Er jeg i så fall 7 eller 8 dpo i dag?

 

Ingen ekspert på dette med EL og dpo og slikt, men jeg hadde positiv EL-test lørdag og regnet da søndag som 1 dpo. Så da er vel du 8 dpo i dag?

 

Hehe, morsomt at det var du som svarte meg på puppe-posten min på anonym-forumet møø.. =) De svir liksom veldig.. ikke på brystvorten eller på huden, men inni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner meg som 7 dpo i dag siden EL-test var postitiv tirsdag (og onsdag morgen) og insemineringa var onsdag kl 12:30

 

Her har jeg begynt å fryse, nå er jeg normalt frøsen av meg til vanlig, men er og har vært 22-23 grader i stua både i går og i dag.. Det i tillegg til å være mer trøtt enn vanlig, å ha mensmurringer og luft i magen tar jeg som et tegn ;)

Dagene til IKM kommer til å gå saaaaakte...

 

Høres jo lovende ut :) Jeg og er veldig frysen av meg så merker ikke noe forskjell der.

 

Ok, er kanskje bare 7 jeg og da.. Hmm.. Skal prøve å vente til helgen med mer testing. *kremt* prøøøøve..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flykræsj

Tydeligvis flere begynnende testomaner her ;) Jeg har utviklet et elsk-hat forhold til billigtestene... På den ene siden kan man teste i vei uten å risikere røde tall på kontoen og personlig konkurs. På den andre siden er det avhengighetsskapende og, i hvert fall jeg, blir litt småsprø... Store mengder strips ligger og hyler i baderomskuffen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en CB digital i dag, den viste gravid 1-2. Så da er det ingen tvil :D

 

Når har dere andre testeplaner da?

 

Småen: så det var du som lurte på det med puppene ja ;) Håper du er gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en CB digital i dag, den viste gravid 1-2. Så da er det ingen tvil :D

 

Når har dere andre testeplaner da?

 

Småen: så det var du som lurte på det med puppene ja ;) Håper du er gravid :)

 

 

Gratulerer Møøø :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse Møøø!!! Tror jeg forlater dere og går til IKM uke 11 i stedet jeg :) Tok EL-tester med ujevne mellomrom siste uken, men tok selvsagt ikke test den dagen jeg kanskje ville fått positivt svar! :/ Testet først annenhver dag i helgen, med halvsvak teststrek og så testet jeg ikke mer før i går og da var den plutselig helt negativ. Så da har vel EL sikkert nettopp vært..??? Tror ikke helt det klaffet denne gang i så fall, med mindre svømmerne er langtidslevedyktige ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...