Gå til innhold

** IKM uke 10 **


Møøø

Anbefalte innlegg

Hei jenter! Har vært vekkreist i helgen så har bare fulgt dere fra mobilen. Får ikke til å skrive med den, får dere det? Med iphone?

 

Jeg har hatt masse murringer og stikkinger de siste dagene. I dag har jeg vært kvalm hele dagen!! Skjønner ingenting.. Går det an? Er max 6dpo hvis jeg regner fra første positive el test. Jeg freaker faktisk litt ut her.. Det går vel ikke an å bli kvalm så tidlig! Og herlighet så kvalm jeg kommer til å bli hvis dette er min reaksjon på første tegn til hcg stigning... :s Det må være noe sykdom eller noe på gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det som deg Småen! Og samme tanken hadde jeg også, er jeg så kvalm så tidlig, hvordan blir resten av tiden?:S Hvis jeg nå er gravid da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kor tidlig kan man egentlig testa positivt? Synest å huska at eg fekk pos etter tidsfristen 10dpo sist...og at eg fekk pos 7dpo med sånn kassett frå babyornot,men den var eg så usikker på at eg valgte å sjå vekk frå den. Der sto nemlig ikkje teststreken under T..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende da :) Jeg vet ikke når man kan teste jeg.. Tror jeg begynner 10 dpo.. :) Må bestille noen tester først.

 

Hadde du en fra før MammaMor90? Var du mye kvalm da eller? Jeg er så nervøs for den kvalmen... Jeg har virkelig ikke tid til det.

 

Og du Browneyes? Var du kvalm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en gutt på to år :) Var en del kvalm, men mest uggen, og kastet ikke så ofte opp. Bare hvis jeg sto opp tidlig, eller hadde det veldig travelt på morgene. Kvalmen kom heller ikke noe så tidlig. Ønsker meg ikke tidlig kvalme altså, men heller det og en spire i magen, enn nok en periode med omganssyken :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvalmen kom og gjekk litt. Var verst i veke 5-10, typisk nok akkurat då me var på 3-vekers tur i USA... Forsvant etter veke 13, men kom tilbake når eg var stressa på jobb. Så måtte bli delvis sjukemeldt ganske raskt.

 

Magen min minner veldig om slik den var sist, krysser fingrar! Då må det i alle fall vere nokon IVRIGE svømmarar hos min bedre halvdel.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her også murrer og stikker det litt nå.. Var sånn sist måned også, men til forskjell nå så er jeg utrolig trøtt!!

 

Poden og jeg var på vinterferie hos mamma fra torsdag til i går, og hun sto opp med guttungen både lørdag og i går (han ville sove i stooore senga på hennes rom i stedet for i babysenga på mitt gamle barnerom). Da fikk jeg sove hvertfall to timer mer enn det jeg normalt gjør om natta..

Hva tror dere jenter, godt tegn eller bare kroppen som er sliten om dagen??

 

Skrevet det før også, men forrige svangerskap var jo uten symptomer.. La ikke merke til noe som helst før jeg testa positivt en uke over IKM..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! Har vært vekkreist i helgen så har bare fulgt dere fra mobilen. Får ikke til å skrive med den, får dere det? Med iphone?

 

Jeg har hatt masse murringer og stikkinger de siste dagene. I dag har jeg vært kvalm hele dagen!! Skjønner ingenting.. Går det an? Er max 6dpo hvis jeg regner fra første positive el test. Jeg freaker faktisk litt ut her.. Det går vel ikke an å bli kvalm så tidlig! Og herlighet så kvalm jeg kommer til å bli hvis dette er min reaksjon på første tegn til hcg stigning... :s Det må være noe sykdom eller noe på gang...

Jeg får hvertfall skrevet med iphone:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for oss alle :) Humøret mitt er tydeligvis også helt på styr.. I det hele tatt minner alt meg litt om da jeg begynte på p piller en gang i tiden! Og det er vel ikke et så veldig dårlig tegn kanskje. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver fra mobil, en sony ericsson w995, sånn "gammel" tastetelefon ;) Har også skrevet her inne med en android-telefon, så det bør vel gå med iPhone også?

 

Skuffende få i uke 9-gruppa som er gravide, kanskje det tyder på en uke 10-gruppe med mange positive tester?? Krysser fingrene for det!! 10 dpo i mårra jeg... Men skal vente med testing til torsdag, er jo 1 uke til IKM i mårra, ingen vits i å teste altfor tidlig heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver fra mobil, en sony ericsson w995, sånn "gammel" tastetelefon ;) Har også skrevet her inne med en android-telefon, så det bør vel gå med iPhone også?

 

Skuffende få i uke 9-gruppa som er gravide, kanskje det tyder på en uke 10-gruppe med mange positive tester?? Krysser fingrene for det!! 10 dpo i mårra jeg... Men skal vente med testing til torsdag, er jo 1 uke til IKM i mårra, ingen vits i å teste altfor tidlig heller ;)

 

I uke 10-gruppen mangler det i hvert fall ikke på symptomer =) Men som du sa - faren er vel stor for innbilt graviditet når man er så spent :)

 

Hmm.. jeg må finne ut av det med mobilen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært uggen Idag jeg også. Nå er jeg veldig kvalm. Har også spist masse Idag uten å bli mett. Vondt i magen i en ukes tid også. Tviler på at det er noe annet en omgangssyke da. Skal jo ha eggløsning rundt disse tider så ville vært tidlig for noe annet. Men må jo bare fortsette å Håååpe, ellers blir jeg gal:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde jo ikke tenkt til å teste i dag, men har vel 20 graviditetstester her fra billige-tester, så da har jeg råd til å kaste bort noen... Tok en test nå i stad. Er bare 10 dpo, 9,5 døgn etter positiv EL-test. Så det er tidlig. Etter tidsfristen kan jeg såvidt skimte en svak svak veldig svak strek... Det er bare såvidt, og jeg er litt usikker på om det faktisk er en svak strek, eller om det er ønsketenkning... Ny test i mårra hvertfall!! Håpet lever! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennande, Møøø! Keep us posted! :)

 

Eg er jo berre 6DPO i dag, går eg i alle fall utfrå. Men er svolten HEILE tida, stinn i magen, litt sånn bekkensmerter som går nedover og ut i låra, snakk om å vere fokusert på ein ting... Men symptoma er reelle, det spørs berre om det er kroppen som lurer meg eller ikkje... Fekk jo faktisk aldri heilt positiv El-test....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt meg to graviditetstester fra RFSU, som jeg håper kommer i posten idag. Har lest litt på nettet om at disse kan man teste å få 90% sikkert resultat med før forventet mens. Kan det virkelig stemme? Håper å få de idag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tester igjen i mårra tidlig, tror det ikke er noe vits i å teste i ettermiddag/kveld så tidlig. Er vel morgenurin som er mest konsentrert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jo faktisk 1 uke før IKM i dag... Hadde tidlig EL på dag 10 og er i dag 10 dpo. Bestilte slike billige strimler fra billige.tester.no. Så på testen igjen i stad, den har tørket nå, kan fortsatt skimte en veldig svak strek... Kjenner jeg er optimist :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flykræsj

Jeg er jo faktisk 1 uke før IKM i dag... Hadde tidlig EL på dag 10 og er i dag 10 dpo. Bestilte slike billige strimler fra billige.tester.no. Så på testen igjen i stad, den har tørket nå, kan fortsatt skimte en veldig svak strek... Kjenner jeg er optimist :)

Så spennende Møø!! Har hatt litt "ferie" fra forumet. Sykdom og elendighet veltet "sex-hver-dag-planen" så har vært sur og grinete av den grunn :P Jaja, føler meg i hvert fall ikke gravid i det hele tatt, men nå som det nærmer seg IKM uke, så er jeg spent på hvem som har lykkes og hvem som går inn i ny pp. Rimelig trygg på at jeg faller inn i siste kategorien. Ikke ett eneste symptom på noe som helst, og definitivt ikke noen jeg-er-gravid-følelse.... Lykke til folkens!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.. Måtte jo bare prøve en av testene jeg fikk i posten idag. Selfølgelig negativ. Men er jo en uke til IKM, og var ikke på morgenurin, så håpet er jo fortsatt til stede:) Hadde bare et håp om et mirakel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...