Gå til innhold

** IKM uke 10 **


Møøø

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Slenger meg med her, litt usikker på syklus, etter dødfødsel før jul. Men har hatt 28 syklus tidlegare.

MANDAG 4:

 

 

TIRSDAG 5:

Møøø (5.pp)

 

ONSDAG 6:

Lessismore

EM86

Browneyes

 

TORSDAG 7:

fivelstad

 

 

FREDAG 8:

Ønsker meg en til<3

 

 

LØRDAG 9:

Vææææ

 

SØNDAG 10:

<3 TeseMor! <3

Nemo_

 

 

GRAVIIIIIIID:

 

 

NY PP:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å telle dager til innsats på settes igang. 2 dager med TR og jeg er lei av å føle meg uggen.

 

Er det noen som tar noen ekstra vitaminer eller noe annet utenom Fola for å bedre sjansen for klaff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg skal skrive meg på også :P Hihi! Lykke til med prøvingen damer :D

 

MANDAG 4:

 

 

TIRSDAG 5:

Møøø (5.pp)

 

ONSDAG 6:

Lessismore

EM86

Browneyes

 

TORSDAG 7:

fivelstad

Topprisen

 

FREDAG 8:

Ønsker meg en til<3

 

 

LØRDAG 9:

Vææææ

 

SØNDAG 10:

<3 TeseMor! <3

Nemo_

 

 

GRAVIIIIIIID:

 

 

NY PP:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn damer!

I går ble samboern og jeg enige om å ha sex hver dag frem til mensen kommer. Nå SKAL det bli baby! Hehe, får se da, om vi orker...! Tipper vi går hardt ut de første dagene, så kommer el og vi er helt utkjørt. Gøy blir det nok uansett. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sendt karen til fysio, holdt på å fikk låsning i ryggen i går. Greit at han er klar for litt sengetrim. Satser på at det går bra denne runden, kommer til å få testa stoffskifte mitt når jeg skal til legen. Greitt å få sjekka ut:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flykræsj

Omsider fått surret meg til å opprette bruker, etter og ha hengt litt på forumet som gjest en tid. Vel, 4. PP og forventet IKM (tror jeg) 6. mars. Alle gode ting er 4??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Flykræsj :)

 

Jeg har allerede startet testing etter EL jeg da... hehe... litt tidlig, men starta for sent sist pp, tror jeg hvertfall, så jeg vil få bekreftet at jeg faktisk HAR EL...

 

Ønsker dere en fin kveld. Tv-kveld her i dag, Greys og Private :D Liiiker!! Nå er jo Meredith gravid også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, velkommen flykræsj! (Flykræsj? Tar gjerne en forklaring på nicket...!)

Idag er jeg på dag 11, kanskje på tide å begynne å teste etter el. Pleier ikke å ha det før dag 16, så er foreløpig ikke noe stress. Dette med sex hver dag sprakk, selvsagt. To dager på rad (wow!) og så var det stopp. Hehe. Får nok heller satse på annenhver dag, og så er det jo viktig å kose seg. Hvordan går det med dere andre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har startet prøvingen allerede... Men er bare på dag 8 da, så det er jo tidlig for EL ennå. Men bare kos å prøve ofte :) Veldig spent på om jeg kommer til å få noen positiv EL-test i løpet av den neste uken...

 

Hvordan virker Pergo, Vææææ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flykræsj

Prøvde EL tester forrige måned, men synes det ble mye styr. Nå satser jeg heller på gamlemåten, annenhver/ hver dag og håper på suksess! :)

 

Ang nicket; enkelt og greit fordi mine (fantasiløse?) forslag ble avvist grunnet "opptatt" brukernavn. Jaja, tenkte jeg. Flykræsj er sikkert ledig, og det hadde jeg jammen rett i ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe, stilig nick flykræsj ;) jeg er på dag 8 så EL er ikke før neste onsdag/torsdag.har kjøpt grapefruktjuice, så begynner på det i morgen. i dag fikk jeg også brev fra poliklinikken, og planlagt utredning/behandling skal skje innen april. får tid og dato ved en senere anledning. så blir vel noen pp til med ultratrang livmorhals :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. Flere enn meg som skal teste ut grapefruktjuice ja ;)

Tok et glass allerede i sta jeg da, så er godt igang...

Her kommer EL mest sannsynlig tirsdag eller onsdag så har bestilt meg et strå til i dag slik at det er fremme på klinikken til mandag/tirdag morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flykræsj

Hehe.. Flere enn meg som skal teste ut grapefruktjuice ja ;)

Tok et glass allerede i sta jeg da, så er godt igang...

Her kommer EL mest sannsynlig tirsdag eller onsdag så har bestilt meg et strå til i dag slik at det er fremme på klinikken til mandag/tirdag morgen :)

Mulig jeg nå blottlegger min uvitenhet, men likevel: Hvorfor er det lurt å drikke grapefruktjuice? (bortsett fra at det er sunt og godt da...) Drikker det forøvrig daglig selv, men bare fordi det smaker godt.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drikker egentlig grapefruktjuice sånn da og da uansett jeg, er jo godt ja som du sier Flykræsj :)

Men det skal også gjøre EL-slimet tykkere slik at egget lettere kan feste seg.. Er visst mange som mener det funker, så da gjør man et forsøk.. Alt for å gi guttungen søsken ;) Hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest flykræsj

Jeg drikker egentlig grapefruktjuice sånn da og da uansett jeg, er jo godt ja som du sier Flykræsj :)

Men det skal også gjøre EL-slimet tykkere slik at egget lettere kan feste seg.. Er visst mange som mener det funker, så da gjør man et forsøk.. Alt for å gi guttungen søsken ;) Hehe :)

Da fortsetter jeg å kjøre på med juice og krysser fingrene for at det funker! Vi har veldig lyst på en lillebror/lillesøster :) Første gangen ble jeg gravid på et blunk, så har liksom aldri prøvd noe særlig før...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble også gravid etter første gang (inseminering) sist, dvs så har jeg vel egentlig belaga meg på at jeg må gjennom noen forsøk nå før spiren sitter... Men håper enda at det kommer en liten en før årsskifte, så da er det bare å teste ut ting man mener skal funke og slappe av så godt man bare klarer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hvordan går det jenter? Her er det prøving til den store gullmedaljen, bare noen dager igjen til el nå. Like spennende hver gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg ventar på at sambo skal komme heim, åh, akkurat nå er det SÅ kjedeleg at han jobbar offshore! Har EL ca onsdag, og det er då han kjem heim. Er litt redd for at han rett og slett kjem heim for seint:((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner egentlig ikke når jeg har el så får bare kjøre på vi da, og håpe på at det klaffer ;) Krysser fingrene for at mannen din rekker hjem browneyes! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

El i sikte her også! Spennende! Håper jeg får positiv EL-test denne mnd... Måtte kjøpe grapefruktjuice jeg også da... Lett påvirkelig sa du?? :P

 

Krysser fingrene for at mannen din er hjemme når du har EL browneyes

 

God og fruktbar helg alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å teste etter EL i morgen eller på mandag, regner med å få positiv test enten tirsdag eller onsdag :)

Blir spennende å se hvordan det går denne gangen, sitter ikke spiren så har jeg jo bestemt meg for å vente noen måneder før jeg prøver igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødvin i glasset :)

Lørdagskos med familien :)

Positiv EL-test :D

 

Kan nesten ikke tro at EL-testen var positiv nå, negativ i dag tidlig, positiv nå, på cd 10 faktisk...

 

God helg a damer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...