Gå til innhold

** IKM uke 10 **


Møøø

Anbefalte innlegg

MANDAG 4:

 

 

TIRSDAG 5:

Møøø (5.pp)

 

ONSDAG 6:

Lessismore

EM86

Browneyes

 

TORSDAG 7:

fivelstad

 

 

FREDAG 8:

Ønsker meg en til<3

Nemo_

 

LØRDAG 9:

Vææææ

Kaffemocca

 

SØNDAG 10:

<3 TeseMor! <3

 

 

 

GRAVIIIIIIID:

 

 

NY PP:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest flykræsj

MANDAG 4:

 

 

TIRSDAG 5:

Møøø (5.pp)

 

ONSDAG 6:

Lessismore

EM86

Browneyes

flykræsj

 

TORSDAG 7:

fivelstad

 

 

FREDAG 8:

Ønsker meg en til<3

Nemo_

 

LØRDAG 9:

Vææææ

Kaffemocca

 

SØNDAG 10:

<3 TeseMor! <3

 

 

 

GRAVIIIIIIID:

 

 

NY PP:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke positiv el test i går heller, var liksom da jeg trodde at jeg hadde EL. så enten har den vært, eller så kommer den ikke :( MØ: Hvis du fikk el på dag 10, blir syklusen din kun på 24 dager da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart hvor forskjellige vi er. Jeg fikk positiv el-test på dag 17, dvs el på dag 18 eller 19. Kjedelig å ha så lange sykluser når man er prøver. Sånn ellers er det helt greit å slippe mensen så ofte...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje karen er i likare form i morgen. Si jo at annen hver dag kan være nok :)

 

Her er det jeg som har fått forkjølelse igjen. Levende trekkpapir på forkjølelse om dagen..... Så langt har vi satsa her på annen hver dag. Nærme seg snart el no. Får vel plage gubben i seng i kveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MANDAG 4:

 

 

TIRSDAG 5:

Møøø (5.pp)

 

ONSDAG 6:

Lessismore

EM86

Browneyes

flykræsj

 

TORSDAG 7:

fivelstad

 

 

FREDAG 8:

Ønsker meg en til<3

Nemo_

 

LØRDAG 9:

Vææææ

Kaffemocca

 

SØNDAG 10:

<3 TeseMor! <3

Tobarnsmamma - ønsker nr.3

 

 

GRAVIIIIIIID:

 

 

NY PP:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.E litt ny her, eller e 4år sia sist æ va hær. Bruke å følge me hær fra mobilen, men kan ikke skrive hær med den. Har ikm 4mars, så da høre æ vel til i dennan uka? :) Har 2 fra før på 5 og 4år, og e på 4pp etter at vi begynte aktiv prøving, di 2andre satt nesten før mannen blunka til mæ. Hadde sa i vår og nu i jula igjen, så blir litt fortvila. Håpe at detta kan være våres månde:) Æ e foresten 27år og mannen 29år :)

Vurdere sterkt eggløsningstesta snart (vet æ har eggløsning rundt 10dag, etter og ha fått vite det hos gyn..men kan jo variere selvfølgelig)? har normal syklus på 28daga, fått det etter både fødselan og sa"an med en gang igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg at det blei spurt korleis ein lever i prøvetida...vel, eg kan jo berre svare for meg sjølv, men eg lever omtrent normalt. Drikk litt mindre kaffi og droppar alkohol, men ellers ganske vanleg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lever helt som normalt jeg og. Det tok nesten to år med nr 1, og da må man nesten leve som vanlig, ellers blir man jo koko. Jeg drikker ikke mye kaffe, og alkohol kanskje en gang annenhver uke. Røyker ikke, og snuser ikke. Tror ikke det er så halvgærnt egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg henger meg på her også. Dette blir vel vår 19pp (eller noe sånt). Har sluttet å telle.... Men fortsetter å håpe :)

 

 

MANDAG 4:

 

 

TIRSDAG 5:

Møøø (5.pp)

 

ONSDAG 6:

Lessismore

EM86

Browneyes

flykræsj

 

TORSDAG 7:

fivelstad

 

 

FREDAG 8:

Ønsker meg en til<3

Nemo_

 

LØRDAG 9:

Vææææ

Kaffemocca

 

SØNDAG 10:

<3 TeseMor! <3

Tobarnsmamma - ønsker nr.3

Vera831

 

GRAVIIIIIIID:

 

 

NY PP:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for deg møøø... sniuker litt her inne innimellom skjønner du : ))

 

selv er jeg stressa og hysterisk vil sikkert mange si fordi jeg IKKE er kvalm hahaha... jeg ler av meg selv, men jeg er faktisk det ; )

 

var kvalm med mine to andre og nå er jeg bare bittelitt snev av uggen innimellom... eneste symptomene jeg har er større og litt ømme pupper, litt såre brystvorter, litt trøttere, veldig sulten og treg mage i perioder... nestenså jeg savner kvalmen for den er så konkret og tydlig tegn på å være gravid !!

 

Ååå, misunnelig på deg som er gravid altså :) Kos deg og nyt graviditeten du! Du skal vel snart på UL? Da er det nok en sprell levende liten reke der inne. Må jo bare være positivt å slippe kvalmen da :) Men skjønner at du da ikke "føler" deg gravid. :) Håper jeg snart kan komme etter inn på 1.trimester!

 

 

Fivelstad: digitale el-tester har jeg ikke greie på..

 

Så kjipt at mannen var syk da han endelig kom hjem til deg da browneyes! Du får prøve å lokke han med likevel.. =)

 

Her er el-testen endelig negativ igjen etter å ha hvert positiv mange dager. Så da er det dpo-land på meg og. :) Veldig spent! Jeg må vel kjøpe inn tester jeg og! :) Vet ikke når man kan begynne å teste jeg møøø.. Kjipt å svi de av for tidlig da. Hvor skal du på ferie forresten?

 

Tar en test før jeg reiser hvertfall. Skal ha 2 uker i smilets land, altså Thailand!! B) Gleder meg skikkelig!!! Håper virkelig at tanta ikke blir med meg på ferie... Selv om jeg da kan kose meg med vin og sånn, ønsker heller en liten spire altså!

 

Jeg fikk ikke positiv el test i går heller, var liksom da jeg trodde at jeg hadde EL. så enten har den vært, eller så kommer den ikke :( MØ: Hvis du fikk el på dag 10, blir syklusen din kun på 24 dager da?

 

Første gang med positiv EL-test, fikk ikke positiv test forrige pp. Har aldri hatt syklus på 24 dager, 26 er vel den korteste jeg har hatt. Så min kropp sin tid mellom el og ikm er nok mer enn 14 dager vil jeg tro... Holder på ikm 5.mars jeg :)

 

Jeg lever også som normalt. Det hender jeg tar meg et glass rødvin eller to i helgene, men dette dropper jeg lett etter EL. Ellers tar jeg ingen hensyn. Røyker ikke, snuser ikke, drikker veldig lite kaffe, kanskje en cappucino i uka.

 

God helg damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er endelig ferdig med flytting så nå kan vi fokusere på prøving igjen:) Vurderer el testing neste mnd. 6 pp nå faktisk. Har en jente på 16 mmd fra før, hun ble til mens jeg gikk på pilla. Jeg er 26 år, sambo 32. Sambo fikk beskjed av lege at han har d- vitaminmangek. Kan det ha noe å si for at vi ikke blir gravide? Ellers lever jeg normalt, drikker både kaffe og vin, men blir jo veldig lite av sistnevnte med lille tulla som tar mye tid og energi:) Lykke til dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

MANDAG 4:

 

 

TIRSDAG 5:

Møøø (5.pp)

 

ONSDAG 6:

Lessismore

EM86

Browneyes

flykræsj

Prinsesse07

 

TORSDAG 7:

fivelstad

 

 

FREDAG 8:

Ønsker meg en til<3

Nemo_

 

LØRDAG 9:

Vææææ

Kaffemocca

 

SØNDAG 10:

<3 TeseMor! <3

Tobarnsmamma - ønsker nr.3

Vera831

 

GRAVIIIIIIID:

 

 

NY PP:

Endret av browneyes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, eg går stadig og trur at eg kjenner symptom...ut av senga og på do to gonger før eg sto opp i dag, kjempetrøtt og murring i magen. Er puppene blitt større, hmm, vanskelege å sei, dei er store frå før... Er eg litt uvel nå? Er puppene mine ømme, tja, litt, var dei det sist? Sikkert pga av trening på fredag...

 

Slik held eg på HEILE tida... Har denne gongen bestem meg for å ikkje teste før IKM..eller dagen før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man kan fint være innbilt gravid hver måned ;) Forrige mnd hadde jeg ingen symptomer, men da hadde jeg ingen tro på positiv test heller. Nå kjenner jeg etter hele tiden... Synes det prikker litt i puppene i dag, kan det være du tegn tro? Man kan bli sprø av denne symptomjakta :P

 

Jeg skal teste på torsdag, 5 dager før IKM da, men 12 dpo... Dessuten reiser jeg på ferie da, så hadde vært greit å vite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så kjipt å prøve etter MA at dere aner ikke :P Har jo ikke peiling på når jeg kan forvente EL, men den har neppe kommet enda, så blir sikkert uke 11-12 på meg... Har testet i dag og for to dager siden, men ikke positiv el-test enda. Kan jeg allerede ha hatt EL mindre enn 2 uker etter aborten??? Mest sannsynlig er den vel ikke kommet enda...

 

Får bare satse på sex annenhver dag ei stund, så får vi se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle prøvere :) Jeg er ny her på forumet og føler meg helt grønn her! Men regner med det kommer seg.

Jeg har også IKM 5. mars. Dette er første prøveperiode, men har ikke brukt p-piller på over et år, og syklusen min har blitt stabil igjen etter at lillegutt ble født for to år siden. Dette er sikkert veldig tidlig, men i en tre dagers tid nå har jeg hatt nesten konstant mageknipe :S I går kveld var det skikkelig ille. Jeg orker ikke å si noe til samboer, for han blir bare så skuffet om det skulle vise seg å ikke være noe nå. Hvor tidlig går det egentlig ann å kjenne noe da? Dette trenger jo ikke være et graviditetstegn, og for all del, det kan jo også være psykisk, for nå leter jeg jo hele tiden etter tegn. Men litt rart med konstant mageknipe da :S Jeg tror jeg hadde eggløsning 19. februar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, ja, mulig eg er litt på tuppa om dagan. på onsdag skal me på ettersamtale etter dødfødselen i november, og er nervøs i forhold til det! men skulle jo virkelig ønske at ventetida på nytt svangerskap ikkje blei så altfor lang!

heldig du, møøø, som skal på ferie!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man kan fint være innbilt gravid hver måned ;) Forrige mnd hadde jeg ingen symptomer, men da hadde jeg ingen tro på positiv test heller. Nå kjenner jeg etter hele tiden... Synes det prikker litt i puppene i dag, kan det være du tegn tro? Man kan bli sprø av denne symptomjakta :P

 

Jeg skal teste på torsdag, 5 dager før IKM da, men 12 dpo... Dessuten reiser jeg på ferie da, så hadde vært greit å vite...

 

Signerer den! :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til Nemo :)

 

Her er det symptomjakt... Litt ømme pupper og så prikker det i dem innimellom. Akkurat som at noe skjer liksom... Jeg er optimist til det motsatte er bevist :P Skal teste på torsdag. Gruer meg litt, det er så innmari kjipt med negative tester... Håper det er min tur nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er litt småuggen og har merkelig mage, vel å tru at dette er gode teikn, men det vart jo lite sengevals denne pp, så det skal vel godt gjerast! Kom på at eg vel bør testa på onsdag, før eg skal på Haukeland, men tviler litt på at eg får utslag så tidleg...but anyway... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk diare idag, og kastet opp hele formiddagen:S kan dette være et symptom da? Kan jo rett og slett være omganssyken også, men det hadde jeg for en stund siden, så hadde håpet å være fedrig med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...